Doe eens niet van die moeilijke woorden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga gewoon aan de limoncello, het is vakantie
Proost!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga gewoon aan de limoncello, het is vakantie
Nee ik was juist van plan om jou naar je mening/prognose te vragen voor de volgende wedstrijdenquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee ik was juist van plan om jou naar je mening/prognose te vragen voor de volgende wedstrijden
Brazilië - Chili
Colombia - Uruguay
Nederland - Mexico
Frankrijk - Nigeria
Gok danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lol, ik gok maar wat. Heb er totaal geen verstand van
3-1quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee ik was juist van plan om jou naar je mening/prognose te vragen voor de volgende wedstrijden
Brazilië - Chili
Colombia - Uruguay
Nederland - Mexico
Frankrijk - Nigeria
Zo...vanmiddag naar de kapper geweest!quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo...vanmiddag naar de kapper geweest!
Korte stekeltjes met een rood kuifje, lekker pittig!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]ben benieuwd!
Ik ga woensdag denk ik.
Geen blonde of zwarte pluk er doorheen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Korte stekeltjes met een rood kuifje, lekker pittig!
Nee, dat vond ik TE pittig.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geen blonde of zwarte pluk er doorheen?
Klinkt goed, staat vast heel trendy enzo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat vond ik TE pittig.
Het is wel al zwart van nature.
Ben ook speciaal 30kg aangekomen, dan staat het een stuk beter zo'n kapsel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt goed, staat vast heel trendy enzo.
Ook een kek rood brilletje gekocht?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben ook speciaal 30kg aangekomen, dan staat het een stuk beter zo'n kapsel.
Ik dacht, voor het wow-effect, ik doe limoengroen. Lekker gek, lekker anders.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook een kek rood brilletje gekocht?
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht, voor het wow-effect, ik doe limoengroen. Lekker gek, lekker anders.
dat heb ik nog niet, maar dat zou best leuk zijn, met zo'n oranje shopper, model AlbertHeijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dan matchen met een fris groen bloemenjurkje.
Wel tot over de knie, want Uccie is te oud voor kortere rokjes.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dan matchen met een fris groen bloemenjurkje.
Ideaal, past alles in.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
dat heb ik nog niet, maar dat zou best leuk zijn, met zo'n oranje shopper, model AlbertHeijn.
Uiteraard en met Birkenstocks in een lekker hip kleurtje.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel tot over de knie, want Uccie is te oud voor kortere rokjes.
Jij weet hoe goed het me staatquote:
Had je een tijdje terug ook al niet gedoe met je snelbinders? Of was dat een ander deel van je fiets?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb vandaag twee nieuwe broeken gekocht. En snelbinders.
Volgens mij was dat een spatbord.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had je een tijdje terug ook al niet gedoe met je snelbinders? Of was dat een ander deel van je fiets?
Hier noemen we dat bretels....maar staat dat niet gek?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb vandaag twee nieuwe broeken gekocht. En snelbinders.
Ja inderdaadquote:
Ik zou gokken op 1-1 na 90 minuten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Brazilië - Chili
De Braziliaan op mijn knie kan goed vliegenquote:
Is juist fashionable.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hier noemen we dat bretels....maar staat dat niet gek?
Trendsetter, jij bent het!quote:
Je moest eens wetenquote:
Kapsel kan maar laat outfit in de kast liggen. Oh en de bril kan nog netquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Je moest eens weten
[..]
Kapsel kan maar laat outfit in de kast liggen. Oh en de bril kan nog net
Niet lang meer, heb best wel slaap.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |