quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh nee, 20 graden max, en bewolkt.
Ja, ook iets van 20 ofzo.quote:
Dat klopt.quote:
Kom je gewoon weer terug voor de volgende ronde.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:49 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat klopt.
Hun tijd zit er dan op...
Iedereen wordt uiteindelijk voorgoed uitgelogd, omdat je aansluittijd op is.
Ik vraag me dan af waar je dan heen gaat.
Zou dat echt zo zijn?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kom je gewoon weer terug voor de volgende ronde.
Aldus de indische hindoe prinses.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kom je gewoon weer terug voor de volgende ronde.
Ik denk het niet. Zou dat goed zijn?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:52 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zou dat echt zo zijn?
Dat je een echt nieuw leven krijgt?
Van alle gangbare ideëen spreekt me dat het meest aan, dus ik denk dat.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:52 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zou dat echt zo zijn?
Dat je een echt nieuw leven krijgt?
Toch lijkt me dat ook een raar idee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Aldus de indische hindoe prinses.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Aldus de indische hindoe prinses.
Ik zou wel terug willen komen als iemands huisdier.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
Toch lijkt me dat ook een raar idee.
Ik zou graag als prins en koning terugkomen.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat na dit alles zou eindigen. Want waar zou je immers dan zijnquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van alle gangbare ideëen spreekt me dat het meest aan, dus ik denk dat.
Prins én koning nog wel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
Toch lijkt me dat ook een raar idee.
Ik zou graag als prins en koning terugkomen.
Maar dat heb ik deze ronde al gedaan, dus ik verwacht dat het nu alleen maar beter wordt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:55 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat na dit alles zou eindigen. Want waar zou je immers dan zijn![]()
maar ja, je kan ook in een heel arm land geboren worden en zo.
Nou ik niet hoor. Stel je voor dat je slecht wordt verzorgdquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou wel terug willen komen als iemands huisdier.
Ik heb zo vaak jaloers naar mijn hond gekeken en gedacht dat hij wel echt een mooi leven heeft. Geen verplichtingen, spelen/slapen wanneer je zin hebt, 3 keer per dag een maaltijd.. lijkt mij ook wel wat.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou wel terug willen komen als iemands huisdier.
Dan ben je vast fan van Antoine.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:55 schreef Uccie het volgende:
En ik ben officieel trouwens Rooms-Katholiek
Ja, maar dan wel in een leuk gezin natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:56 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor. Stel je voor dat je slecht wordt verzorgd
Ben je ook gedoopt? Communie gedaan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:55 schreef Uccie het volgende:
En ik ben officieel trouwens Rooms-Katholiek
quote:
Dat is wel te hopen dan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar dat heb ik deze ronde al gedaan, dus ik verwacht dat het nu alleen maar beter wordt.
Alleen gedoopt, dus ik ben niet helemaal af als katholiekquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben je ook gedoopt? Communie gedaan?
Maar je wilde wel voetbalvrouw worden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:57 schreef Uccie het volgende:
Als ik maar niet als bekend persoon terugkom, dat lijkt me pas vreselijk.
Haha, een halve katholiek dan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen gedoopt, dus ik ben niet helemaal af als katholiek
BN-ers worden anders wel als god verheerlijk hoor.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel in een leuk gezin natuurlijk.
Als ik maar niet als bekend persoon terugkom, dat lijkt me pas vreselijk.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar je wilde wel voetbalvrouw worden.
Ik geloof het meteenquote:
Haha, dan kun je beter een onbekende rijke kerel aan de haak slaan. Lijkt me ook niks om altijd zo in de gaten te worden gehouden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:00 schreef Uccie het volgende:
[..]nee ik wilde dat leven wel, beetje shoppen en lunchen en wijntjes drinken op kosten van iemand anders. Maar ik hoef niet in de bladen ofzo.
Daarbij, die voetballers gaan allemaal vreemd en dat staat dan eerder in de bladen dan dat jij het weet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, dan kun je beter een onbekende rijke kerel aan de haak slaan. Lijkt me ook niks om altijd zo in de gaten te worden gehouden.
Ja inderdaadquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarbij, die voetballers gaan allemaal vreemd en dat staat dan eerder in de bladen dan dat jij het weet.
Maar wel een beetje dan, begrijp ik?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben niet een hele grote fan van Team Pedo.
Team pedo heeft dan ook liever kleine fans.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
Maar wel een beetje dan, begrijp ik?
Ik weet niet of Speculaas klein is.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Team pedo heeft dan ook liever kleine fans.
Hij zit op Fok! dus zeker 30cm.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:07 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik weet niet of Speculaas klein is.
Ik was gisteren nog bij hem in de buurt, ik had het kunnen checken.quote:
Bestaat hij echt irl?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog bij hem in de buurt, ik had het kunnen checken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |