Wow okee, dat is veel langer danquote:
Bij mij gaan de punten er gewoon niet uitzien.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow okee, dat is veel langer dan
Mooi, maar lijkt me wel lastig te onderhouden.
Haha, hier bijna een jaarquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij mij gaan de punten er gewoon niet uitzien.
Dus nu tot over mijn schouderblad en aan de voorkant net onder mijn kin.
Al is het nu wel fors langer, ben dan ook al zo'n maand of 6/7 niet bij de kapper geweest
Nee, laagjes...ik ga denk ik het weekend. Je weet nooit wie je volgende week tegenkomtquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, hier bijna een jaar
Die dode punten heb ik ook last van. Ik denk dat ik volgende week maar eens naar de kapper ga en ze er flink de schaar in laat zetten.
Is het bij jou in laagjes? Of alleen aan de voorkant korter?
Vertel zelfs eens wat danquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, laagjes...ik ga denk ik het weekend. Je weet nooit wie je volgende week tegenkomt
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee dan zorg ik dat mijn haar er ook niet zo sloeberig bij hangt.
Hoe is het met jou?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:21 schreef Webschip het volgende:
Ik ben blij dat er hier weer een beetje leven is.
Prima, beetje verkouden, maar dat gaat wel weer over.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:24 schreef Webschip het volgende:
[..]
Naar omstandigheden goed, en met jou?
Echt zomeren wilt het (nog) niet...quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Prima, beetje verkouden, maar dat gaat wel weer over.
Van de week twee keer een goeie regenbui op mijn hoofd gehad. Dus dan wil het wel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:26 schreef Webschip het volgende:
[..]
Echt zomeren wilt het (nog) niet...![]()
Maar beterschap.
Kiekeboe-corriequote:
Wie is die knul die er naast zit?quote:
Dan heb je het inderdaad zo te pakken..quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van de week twee keer een goeie regenbui op mijn hoofd gehad. Dus dan wil het wel.
Maar het zonnetje mag van mij wel gaan doorbreken inderdaad.
Dit weekend wordt het weer mooi weer geloof ik.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van de week twee keer een goeie regenbui op mijn hoofd gehad. Dus dan wil het wel.
Maar het zonnetje mag van mij wel gaan doorbreken inderdaad.
Jan Kooijermans.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wie is die knul die er naast zit?
Oh nee, 20 graden max, en bewolkt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit weekend wordt het weer mooi weer geloof ik.
Mexicano of Johannes?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wie is die knul die er naast zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |