quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:07 schreef Specularium het volgende:
Cnorrie bij VI zometeen.
Heeft Yoki al een liter vaseline klaar?
Beetje te veel aan mijn kop de laatste tijd en dan ook nog druk en bla bla.. Ben zelf een beetje knorrig dus. Gaat wel weer over.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou zeg, je zit niet echt te popelen.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Beetje te veel aan mijn kop de laatste tijd en dan ook nog druk en bla bla.. Ben zelf een beetje knorrig dus. Gaat wel weer over.
Ik hoop dat iemand een grappige gifje weet te maken, dat zou wel een topshow zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komt weer goed zodra de corrie.rar er is.
Waar dan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:27 schreef Uccie het volgende:
Cnorrie gespot hoor en ik denk Sp3c ook, maar zeker weten doe ik dat niet.
Dan zouden die in elk geval niet bij elkaar in de buurt zitten.
Ik zag een beetje donkerdere persoon voor het raam zitten. Maar die was maar kort in beeld.quote:
Dat was Sjek van Gelder.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zag een beetje donkerdere persoon voor het raam zitten. Maar die was maar kort in beeld.
Nee, echt donker, niet oranjequote:
Valt tegen de screenshotsquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Zijn er al screenshotjes? Wacht ik zal dat VI topic eens zoeken.
Volgens mij zitten ze allemaal links achter Johan achter de schermen in de hoek gestopt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:30 schreef Uccie het volgende:
En Cnor zit rechtsboven Diekstra, half achter het scherm.
Ja iemand zei dat, eerste pagina van dat VI topic.quote:
Die heeft de hele tijd naar de verkeerde vrouw zitten kijken zeker.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand in dat topic zegt dat Karina op Anouk lijkt.
Hoe lang heeft ze haar haar?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heeft de hele tijd naar de verkeerde vrouw zitten kijken zeker.
Maar het haar van Karina
Het mijne wil echt niet meer zo lang worden.
Ik denk wel tot haar middel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe lang heeft ze haar haar?
Mijn haar is ook super lang, moet echt eens een heggeschaar doorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |