quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh nee, 20 graden max, en bewolkt.
Ja, ook iets van 20 ofzo.quote:
Dat klopt.quote:
Kom je gewoon weer terug voor de volgende ronde.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:49 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat klopt.
Hun tijd zit er dan op...
Iedereen wordt uiteindelijk voorgoed uitgelogd, omdat je aansluittijd op is.
Ik vraag me dan af waar je dan heen gaat.
Zou dat echt zo zijn?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kom je gewoon weer terug voor de volgende ronde.
Aldus de indische hindoe prinses.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kom je gewoon weer terug voor de volgende ronde.
Ik denk het niet. Zou dat goed zijn?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:52 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zou dat echt zo zijn?
Dat je een echt nieuw leven krijgt?
Van alle gangbare ideëen spreekt me dat het meest aan, dus ik denk dat.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:52 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zou dat echt zo zijn?
Dat je een echt nieuw leven krijgt?
Toch lijkt me dat ook een raar idee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Aldus de indische hindoe prinses.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Aldus de indische hindoe prinses.
Ik zou wel terug willen komen als iemands huisdier.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
Toch lijkt me dat ook een raar idee.
Ik zou graag als prins en koning terugkomen.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat na dit alles zou eindigen. Want waar zou je immers dan zijnquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van alle gangbare ideëen spreekt me dat het meest aan, dus ik denk dat.
Prins én koning nog wel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
Toch lijkt me dat ook een raar idee.
Ik zou graag als prins en koning terugkomen.
Maar dat heb ik deze ronde al gedaan, dus ik verwacht dat het nu alleen maar beter wordt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:55 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat na dit alles zou eindigen. Want waar zou je immers dan zijn![]()
maar ja, je kan ook in een heel arm land geboren worden en zo.
Nou ik niet hoor. Stel je voor dat je slecht wordt verzorgdquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou wel terug willen komen als iemands huisdier.
Ik heb zo vaak jaloers naar mijn hond gekeken en gedacht dat hij wel echt een mooi leven heeft. Geen verplichtingen, spelen/slapen wanneer je zin hebt, 3 keer per dag een maaltijd.. lijkt mij ook wel wat.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou wel terug willen komen als iemands huisdier.
Dan ben je vast fan van Antoine.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:55 schreef Uccie het volgende:
En ik ben officieel trouwens Rooms-Katholiek
Ja, maar dan wel in een leuk gezin natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:56 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor. Stel je voor dat je slecht wordt verzorgd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |