Dan moet daar wel een tv staan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee, maar gewoon een beetje aanbellen bij huizen met zolderkamer. Als hij bestaat, dan vind je hem zo wel denk ik.
Dat is op zich wel handig om te weten....kan ik de huizen zonder antenne op het dak overslaan!quote:
Precies.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is op zich wel handig om te weten....kan ik de huizen zonder antenne op het dak overslaan!
Dus alle huishoudens met een vrouw, vallen ook af...check!quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:21 schreef Webschip het volgende:
[..]
Precies.
En volgens mij heeft hij geen poes meer.
Ook, dus er blijft nog maar een fractie over.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus alle huishoudens met een vrouw, vallen ook af...check!
Dan blijft over.....de jaarbeurs, leuk optrekje wel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:23 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ook, dus er blijft nog maar een fractie over.
De TV is volgens mij 16 bij 9 meter.
Dat is wel een hele grote zolderkamer...quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan blijft over.....de jaarbeurs, leuk optrekje wel.
Het is ook wel een hele grote tv.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:25 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is wel een hele grote zolderkamer...
Hij heeft een oranje mijter op.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik denk dat zijn huis vol hangt met oranje vlaggetjes.
quote:
Dan is hij wel erg plat.quote:
Wel handig als je op reis wil. Hoef je alleen maar een postzegel op je voorhoofd te plakken.quote:
Hij kan ook door een waterkraan. En door een sleutelgat.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel handig als je op reis wil. Hoef je alleen maar een postzegel op je voorhoofd te plakken.
Nee, nu ben je in de war....dat ben ik.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:29 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hij kan ook door een waterkraan. En door een sleutelgat.
Sorry, dat is waar ook.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, nu ben je in de war....dat ben ik.
Nee precies, hij heeft ook rust nodig.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:36 schreef Webschip het volgende:
[..]
Sorry, dat is waar ook.
Speculaas kan niet alles.
Voetbal kijken is natuurlijk zwaar intensief.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee precies, hij heeft ook rust nodig.
Nou inderdaad, ik vind het regelmatig zo zwaar dat ik halverwege compleet uitgeput in slaap val.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:40 schreef Webschip het volgende:
[..]
Voetbal kijken is natuurlijk zwaar intensief.
Ik kan geen drie seconden naar kijken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik vind het regelmatig zo zwaar dat ik halverwege compleet uitgeput in slaap val.
Met topic erbij is het wel leuk, maar er moet wel wat gebeuren. Anders vind ik het saai.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:43 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik kan geen drie seconden naar kijken.
Ik heb denk ik nog geen minuut gezien van het hele tournooi.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met topic erbij is het wel leuk, maar er moet wel wat gebeuren. Anders vind ik het saai.
Net zoals mijn ouders, hebben er ook echt helemaal niets mee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:47 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik heb denk ik nog geen minuut gezien van het hele tournooi.
Of ik moet er per ongeluk middenin gezapt hebben.
Gelukkig dat ik dan niet de enige benquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Net zoals mijn ouders, hebben er ook echt helemaal niets mee.
Ik ken nog wel een aantal mensen hoor.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:50 schreef Webschip het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik dan niet de enige ben
Dat is wel een mooie gedachte om bij af te sluiten, morgem weer werken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Het hele leven gaat om een paar momenten. Van het ene mooie moment leef je toe naar het volgende. En achteraf besef je dat de mooiste momenten eigenlijk onverwacht kwamen.
Ik vind het leven raar. Ik begrijp er niets van.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Het hele leven gaat om een paar momenten. Van het ene mooie moment leef je toe naar het volgende. En achteraf besef je dat de mooiste momenten eigenlijk onverwacht kwamen.
Het is ook volgens mij nogal overrated.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een aantal mensen hoor.
En ik blijf er ook niet speciaal voor thuis.
Welterusten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie gedachte om bij af te sluiten, morgem weer werken.
Slaap,lekker allemaal
Ben jij die kerel naast Karina?quote:
Nee.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben jij die kerel naast Karina?
Johannes is de neger die z'n middelvinger opsteekt:quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben jij die kerel naast Karina?
Dat is sp3c toch?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Johannes is de neger die z'n middelvinger opsteekt:
[ afbeelding ]
Oh ja, nu weet ik het weer.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, sp3c is die gozer met een baret op. De hipster.
Zou ik ook doen naar Diekstra.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Johannes is de neger die z'n middelvinger opsteekt:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |