Ik ga hier buiten op het grote scherm kijken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:51 schreef Specularium het volgende:
Zometeen Zuid-Korea - Belgie.
[ afbeelding ]
Moet van de baas speculaas.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:52 schreef Maron het volgende:
Hoe zit dat nou met die gekookte aardappels en weet-ik-veel wat voor gedoe in Kingstown zijn hol..
Is die jongen nou onderhand niet genoeg uitgewoond..?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:58 schreef Specularium het volgende:
Volgende 100 TT's gaan over Kingstown, al dan niet met iets in zijn anus.
wat is deze nou weerquote:
Wat doet hij dan op FOK?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:13 schreef sp3c het volgende:
misterix ofzoiets Belgisch
echt zo'n zure hater, die zit nu met een pluche duiveltje op zijn kop en een rood stringetje uit zijn broek te roepen dat Belgen veel leuker zijn dan die Nederlanders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Lekker hipster doen met dure woorden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou dat ging moeizaam. Wat is jullie prognostiek?
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker hipster doen met dure woorden.
Ik vind goor.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik denk dat Karina het kapsel van die Fellani mooi vindt.
Ies goor.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind goor.
Ga gewoon naar de kapper joh.
Ze zeggen dat alles om geld draait.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit niet om geld.
Ja he, ben benieuwd wat ze er verder nog van maken.quote:
Heulemaal nietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze zeggen dat alles om geld draait.
Bij mij ook niet hoor. Don't need no money to be rich.quote:
Het is een goed team alleen net niet genoeg op elkaar ingespeeld. Dat zie je terug bij paasjes etc etc. Maar beste van allemaal is dat Courtois keeptquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja he, ben benieuwd wat ze er verder nog van maken.
Same here, need other things to be happyquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bij mij ook niet hoor. Don't need no money to be rich.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Same here, need other things to be happySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Volgens de dinges op de fp ben jij goed in uitslagen gokkenquote:
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Ik heb in Fifa 14 3 potjes Nederland - Burritovreters gespeeld. Alledrie verloren. Dus ik zou m'n geld op Mexixo zetten.![]()
Haha, beginnersgelukquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens de dinges op de fp ben jij goed in uitslagen gokken
Vorige keer was ik heel slechtBut while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Oké, hier heb ik wat aan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:17 schreef Peunage het volgende:
Ik heb in Fifa 14 3 potjes Nederland - Burritovreters gespeeld. Alledrie verloren. Dus ik zou m'n geld op Mexixo zetten.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Forum Opties Forumhop: Hop naar: