Neymar laatst ook al.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:27 schreef Replicat het volgende:
[..]
Mja, geen idee wat er in z'n grijze massa afspeelt, het zal vast HEEL VEEL voor hem betekenen om zo te kijk te staan
Het is allebei niksquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:27 schreef Wouterw17 het volgende:
Studio Brasil is ook een tyfus programma. Dan kijk ik toch nog liever naar de Heineken selfie en de Snickers goal.
Moet ik nog zelf in de tvgids kijkenquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:28 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Hot Rod ofzo? Werkelijk geen flauw idee.
Daar kan ik niks tegenin brengen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Neymar gedraagt zich ook in het veld als een lesbienne.
Denk geen forumvrouw, maar een forumman.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jezelf ook al iemand op het oog?
Hiervoor kijk ik deze wedstrijd jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen ze dit niet laten zien?
Inclusief tuinbroek?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Neymar gedraagt zich ook in het veld als een lesbienne.
Ik bood mijzelf dan ook wel aan eigenlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk geen forumvrouw, maar een forumman.
Hij vlagde toch niet?quote:
Hoi Philipquote:
#URUvsENGquote:
Ah, alles valt in perspectief.. dat zure karakter.. het is gewoon een kasthomo!quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk geen forumvrouw, maar een forumman.
Uruguay - Engelandquote:
Engeland ook.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben benieuwd.. Urugay viel echt zwaar tegen.
Speelden naar hun mogelijkheden?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vereiste voor het modschap. Al heb ik vandaag wel een flink baaldagje dus mijn flamboyantheid valt tegenquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, alles valt in perspectief.. dat zure karakter.. het is gewoon een kasthomo!
Ja.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jezelf ook al iemand op het oog?
Engeland vond ik het wel aardig doen, gaat leuk potje worden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Suarez speelt vandaag.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoor je dat nu pas?? Die Afrikanen moeten zich eens aan gaan passen!quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:32 schreef Grifte het volgende:
Gaan die Ivoriaanse wijven nu weer de hele wedstrijd rossen met die sambaballen op de tribune
Okéquote:
Gods wat irritant is dat, zo monotoon. Lijkt wel alsof ze in de verte naast het stadion aan het heien zijnquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:32 schreef Grifte het volgende:
Gaan die Ivoriaanse wijven nu weer de hele wedstrijd rossen met die sambaballen op de tribune
zo doorzichtig deze woordgrapquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:36 schreef Belladonna80 het volgende:
Tsja, Colombia heeft mijn lichte voorkeur.
Ivoorkust heeft oranje in hun vlag. Webb naait graag alles dat oranje is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
tot nu toe heeft webb 0x iets toegekend aan ivoorkust
OPVALLEND?
RACISME?
Gisteren was het wel Afrikaans genot. Typische schoten weer vanaf 40 meter, knokpartijen binnen het eigen team en een rode kaart.quote:
WK 2011 was ook topquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Eens. Er gebeurd vanalles. Dit WK is tig keer leuker dan de afgelopen jaren.
ivoorkust ookquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Colombia heeft z'n eerste wedstrijd toch gewonnen?
Inderdaad. De vorige wedstrijd lieten ze die vrouwen al een paar keer in beeld, die waren gewoon 90 minuten lang monotoon met die dingen aan de gang, zonder ook maar een blik op de wedstrijd te werpen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:36 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Gods wat irritant is dat, zo monotoon. Lijkt wel alsof ze in de verte naast het stadion aan het heien zijn
Ik had het wel op maar niet echt mee meegekregen ben ik bangquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gisteren was het wel Afrikaans genot. Typische schoten weer vanaf 40 meter, knokpartijen binnen het eigen team en een rode kaart.
De coach had de Afrikaantjes duidelijk niet kort gehouden, ondanks het gloedvolle betoog van Tchock die het tegenovergestelde beweerde.
3-0 van Griekenland.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Sowieso meer doelpunten etc.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Eens. Er gebeurd vanalles. Dit WK is tig keer leuker dan de afgelopen jaren.
Weinig echte kansen idd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mwah. Weet me nog niet echt te boeien
Niet meer dan normaal. En echt héél veel goals.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Sowieso meer doelpunten etc.
Maar veel flopwedstrijden ook hoor...
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Was sarcastischquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mwah. Weet me nog niet echt te boeien
beetje ivoorkust zwartmaken héquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ow, zo bedoelde ik het niet. Het kwam een beetje merkwaardig over besef ik nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ok maar dat valt eigenlijk in het niet toch bij afgelopen WK's? Of kijk ik nu iéts te positief naar dit WK?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Sowieso meer doelpunten etc.
Maar veel flopwedstrijden ook hoor...
Lijkt net of ik naar een aflevering van De Lama's kijk. Al weet je wel gelijk wat zijn inspiratiebron is.quote:
Philip Kooke wel xdquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik haal mijn neus niet op voor die Colombiaantjes
Dat wordt genieten met Nigeria-Argentinie woensdag!quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gisteren was het wel Afrikaans genot. Typische schoten weer vanaf 40 meter, knokpartijen binnen het eigen team en een rode kaart.
De coach had de Afrikaantjes duidelijk niet kort gehouden, ondanks het gloedvolle betoog van Tchock die het tegenovergestelde beweerde.
Het lijkt mij een typische Toren C sketch.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt net of ik naar een aflevering van De Lama's kijk. Al weet je wel gelijk wat zijn inspiratiebron is.
Hoezo, doet Boko Haram mee?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat wordt genieten met Nigeria-Argentinie woensdag!
ik moes t ook lachenquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Toiletgebruiker en ik er maar om kunnen lachen
Ik zal wel wat kraaltjes meenemen om deze op gepaste momenten nar het scherm te gooien.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat wordt genieten met Nigeria-Argentinie woensdag!
Is er eigenlijk al meer bekend of hoe en wat?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal wel wat kraaltjes meenemen om deze op gepaste momenten nar het scherm te gooien.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:40 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Tsja, ik kan ze moeilijk licht maken.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het lijkt mij een typische Toren C sketch.
Is dat morgen niet?quote:
Dat een toppertje nemenquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:41 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Is dat morgen niet?
Ik ging morgen alles bij iemand thuis volgen
Toppertjes
Om vijf uur ga je mixed grillen dan ga je naar VI kijken en volgens Paxcon kan je tot drie uur 's nachts lullen en zingen met Genee en Gijp in Crazy Pianosquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is er eigenlijk al meer bekend of hoe en wat?
De coach was anders erg tevreden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn daar beelden van?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
Bony heeft overigens wel een grote genotsknots
Nog altijd leuker dan de lama's zonder beeld en geluid.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wed dat deze scene mét geluid nog minder grappig is.
Wederom zei ik dit sarcastisch... Jullie zijn veel te serieusquote:
Zwitserland wintquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:43 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wederom zei ik dit sarcastisch... Jullie zijn veel te serieus
Enige topper morgen is Frankrijk
Tegen wie moet Frankrijk?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:43 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zwitserland heeft zich anders ook best knap voor dit WK gekwalificeerd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:43 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren juist laten vertellen dat ik wel eens wat serieuzer mocht zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:43 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
HEb je die fotos opgeslagen? Viespeuk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
Wie is dat? Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tchock is nu heel boos op jou.
Oke, had wel verwacht nog wel bericht te krijgen van het Steigerbergen Kurhaus Hotel. Of moet je gewoon kwart voor vijf dat hotel binnenlopen en dan zo zeggen van ik kom voor VIquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Om vijf uur ga je mixed grillen dan ga je naar VI kijken en volgens Paxcon kan je tot drie uur 's nachts lullen en zingen met Genee en Gijp in Crazy Pianos
Heb zelfs een dildo laten ontwikkelen van zijn big black veiny dickquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
HEb je die fotos opgeslagen? Viespeuk.
Liefst Ivoorkustquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:45 schreef hottentot het volgende:
Maakt me eigenlijk niet uit wie scoort, maar deze match heeft absoluut een doelpunt nodig.
Echt? Hier geloof ik niets vanquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, hij was toch getrolled? Iemand deed zich voor als chick en hij stuurde allemaal foto's
Die gozer ging gisteren vijftig posts lang lullen alleen maar omdat er terecht werd beweerd dat je Afrikaantjes kort moet houden.quote:
Eens. Het is tot nu toe behoorlijk matig.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:45 schreef hottentot het volgende:
Maakt me eigenlijk niet uit wie scoort, maar deze match heeft absoluut een doelpunt nodig.
Ik zal eerst Johannes en Paxcon in hun armen moeten springen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oke, had wel verwacht nog wel bericht te krijgen van het Steigerbergen Kurhaus Hotel. Of moet je gewoon kwart voor vijf dat hotel binnenlopen en dan zo zeggen van ik kom voor VI
O.k. Doe ik met je mee.quote:
Als het homoerotisch wordt hoor ik er niet bij!quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal eerst Johannes en Paxcon in hun armen moeten springen.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
O.k. Doe ik met je mee.
GO Ivory's
Ik denk dat de gemiddelde lengte bij Ivoorkust sowieso wel vrij hoog zal liggenquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
Ja, een bevestiging gaan we denk ik niet krijgen, dus je gaat er gewoon heen met je papieren en zegt, ik heb betaald, laat me binnen of ik geef je een koek.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oke, had wel verwacht nog wel bericht te krijgen van het Steigerbergen Kurhaus Hotel. Of moet je gewoon kwart voor vijf dat hotel binnenlopen en dan zo zeggen van ik kom voor VI
Openbaar maken van DM is strafbaar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
Mani die me nu een foto van een negerlul DM't
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
Openbare van DM, ban!quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
Johannes is anders wel de onderkoning van FOK! even dimmen dus Tchock.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik. Niet dat ik boos ben verder, je moet nooit zo veel aandacht aan johannes besteden.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het homoerotisch wordt hoor ik er niet bij!
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:46 schreef sneakydesert het volgende:
Na afloop gaat iedereen eens lekker luchten in de douche.
Stuur 'm ff doorquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
Dat is GGMM natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johannes is anders wel de onderkoning van FOK! even dimmen dus Tchock.
Niks mis mee toch ouwe pik? Haha, lekker man.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
Het is meer dat hij mijn kaartje heeft gekocht, maar ik kan niet uitsluiten dat het volledig hetero blijft.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het homoerotisch wordt hoor ik er niet bij!
pics?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:49 schreef hottentot het volgende:
Jaaah, Pannenkoeken
Excellente 15 minuten maaltijd.
Een beetje gay is uh, oké.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is meer dat hij mijn kaartje heeft gekocht, maar ik kan niet uitsluiten dat het volledig hetero blijft.
Hey in mijn liedje zit gewoon Columbia hoor en ook ivoorkustquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:49 schreef banaantjeEE het volgende:
Heb trouwens geen idee waar jullie allemaal over aan het lullen zijn. Wat ik wel weet is dat het niets met de match te maken heeft...
Afrikaantjes moet je gewoon kort houden, die moet je kort houden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:49 schreef banaantjeEE het volgende:
Heb trouwens geen idee waar jullie allemaal over aan het lullen zijn. Wat ik wel weet is dat het niets met de match te maken heeft...
Over Afrikaantjes.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:49 schreef banaantjeEE het volgende:
Oké danquote:
Hier krijgen we ook weer brieven over...quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Afrikaantjes moet je gewoon kort houden, die moet je kort houden.
Teveel werk even geen smartphonequote:
Ja, die heb ik al binnen godverdimme.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hier krijgen we ook weer brieven over...
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar wat heeft dit met het WK te maken?
Ik zal het doorgeven Slob.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:53 schreef Slobeend het volgende:
Kan die Annemarie Van Gaal niet oprotten met haar SloopdeCrisis? Bedankt.
Sloopannemarievangaal.nlquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:53 schreef Slobeend het volgende:
Kan die Annemarie Van Gaal niet oprotten met haar SloopdeCrisis? Bedankt.
Zelfde melodie als die Equador bs.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar wat heeft dit met het WK te maken?
Wat staat het?quote:
Deze over Hansie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit gaat over Jack van Gelder
Weet niet of het de originele clip is, maar daar zitten tieten/tepels inquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit gaat over Jack van Gelder
0-0, en aangezien er een Afrikaantjesland meespeelt is er geen reet aan.quote:
Slaat ook nergens op héquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo analyseren wij het Afrikaanse voetbal in Nederland.
Aangezien deze clip bestaat uit fragmenten van Pirates of the Caribbean heb ik een vermoeden dat het niet de originele clip is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet niet of het de originele clip is, maar daar zitten tieten/tepels indus beter haal je hem weg
Alleen Ghana is leuk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
0-0, en aangezien er een Afrikaantjesland meespeelt is er geen reet aan.
Jammer, ik zocht een reden om nog even uit de keuken te kunnen blijven.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
0-0, en aangezien er een Afrikaantjesland meespeelt is er geen reet aan.
Mani89 en ik zijn in het topic.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jammer, ik zocht een reden om nog even uit de keuken te kunnen blijven.
Hoezo?quote:
Deze - in zeker opzicht - ookquote:
0-0 zet je stream of tv op.quote:
Wifi haalt ook de keuken hoor.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jammer, ik zocht een reden om nog even uit de keuken te kunnen blijven.
Goede reden welquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani89 en ik zijn in het topic.
quote:
Ja, maar ik zie alleen maar reclame nu.quote:
quote:
Vooruitziende blik had die gastquote:
Ja, maar dan kan ik òf de wedstrijd zien via ziggo of hier meelezen....keuzes keuzesquote:
Deze ook.quote:
Ja.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als de Slob iets in zijn hoofd heeft komt het er niet meer uit, die Annemarie kan wel kappen.
Doet me denken aan mijn vakantie in de jaren '90. Toen was dit een hit.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
Die nummers doen me altijd denkne aan deze.. met dat rare.. hondenkopwijf![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |