quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het lijkt mij een typische Toren C sketch.
Is dat morgen niet?quote:
Dat een toppertje nemenquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:41 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Is dat morgen niet?
Ik ging morgen alles bij iemand thuis volgen
Toppertjes
Om vijf uur ga je mixed grillen dan ga je naar VI kijken en volgens Paxcon kan je tot drie uur 's nachts lullen en zingen met Genee en Gijp in Crazy Pianosquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is er eigenlijk al meer bekend of hoe en wat?
De coach was anders erg tevreden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
De coach had de Afrikaantjes duidelijk niet kort gehouden, ondanks het gloedvolle betoog van Tchock die het tegenovergestelde beweerde.
Zijn daar beelden van?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
Bony heeft overigens wel een grote genotsknots
Nog altijd leuker dan de lama's zonder beeld en geluid.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wed dat deze scene mét geluid nog minder grappig is.
Wederom zei ik dit sarcastisch... Jullie zijn veel te serieusquote:
Zwitserland wintquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:43 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wederom zei ik dit sarcastisch... Jullie zijn veel te serieus
Enige topper morgen is Frankrijk
Tegen wie moet Frankrijk?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:43 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zwitserland heeft zich anders ook best knap voor dit WK gekwalificeerd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:43 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren juist laten vertellen dat ik wel eens wat serieuzer mocht zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:43 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
HEb je die fotos opgeslagen? Viespeuk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
Bony heeft overigens wel een grote genotsknots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |