beetje ivoorkust zwartmaken héquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ow, zo bedoelde ik het niet. Het kwam een beetje merkwaardig over besef ik nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ok maar dat valt eigenlijk in het niet toch bij afgelopen WK's? Of kijk ik nu iéts te positief naar dit WK?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Sowieso meer doelpunten etc.
Maar veel flopwedstrijden ook hoor...
Lijkt net of ik naar een aflevering van De Lama's kijk. Al weet je wel gelijk wat zijn inspiratiebron is.quote:
Philip Kooke wel xdquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik haal mijn neus niet op voor die Colombiaantjes
Dat wordt genieten met Nigeria-Argentinie woensdag!quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gisteren was het wel Afrikaans genot. Typische schoten weer vanaf 40 meter, knokpartijen binnen het eigen team en een rode kaart.
De coach had de Afrikaantjes duidelijk niet kort gehouden, ondanks het gloedvolle betoog van Tchock die het tegenovergestelde beweerde.
Het lijkt mij een typische Toren C sketch.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt net of ik naar een aflevering van De Lama's kijk. Al weet je wel gelijk wat zijn inspiratiebron is.
Hoezo, doet Boko Haram mee?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat wordt genieten met Nigeria-Argentinie woensdag!
ik moes t ook lachenquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Toiletgebruiker en ik er maar om kunnen lachen
Ik zal wel wat kraaltjes meenemen om deze op gepaste momenten nar het scherm te gooien.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat wordt genieten met Nigeria-Argentinie woensdag!
Is er eigenlijk al meer bekend of hoe en wat?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal wel wat kraaltjes meenemen om deze op gepaste momenten nar het scherm te gooien.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:40 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Tsja, ik kan ze moeilijk licht maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |