zo doorzichtig deze woordgrapquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:36 schreef Belladonna80 het volgende:
Tsja, Colombia heeft mijn lichte voorkeur.
Ivoorkust heeft oranje in hun vlag. Webb naait graag alles dat oranje is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
tot nu toe heeft webb 0x iets toegekend aan ivoorkust
OPVALLEND?
RACISME?
Gisteren was het wel Afrikaans genot. Typische schoten weer vanaf 40 meter, knokpartijen binnen het eigen team en een rode kaart.quote:
WK 2011 was ook topquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Eens. Er gebeurd vanalles. Dit WK is tig keer leuker dan de afgelopen jaren.
ivoorkust ookquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Colombia heeft z'n eerste wedstrijd toch gewonnen?
Inderdaad. De vorige wedstrijd lieten ze die vrouwen al een paar keer in beeld, die waren gewoon 90 minuten lang monotoon met die dingen aan de gang, zonder ook maar een blik op de wedstrijd te werpen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:36 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Gods wat irritant is dat, zo monotoon. Lijkt wel alsof ze in de verte naast het stadion aan het heien zijn
Ik had het wel op maar niet echt mee meegekregen ben ik bangquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gisteren was het wel Afrikaans genot. Typische schoten weer vanaf 40 meter, knokpartijen binnen het eigen team en een rode kaart.
De coach had de Afrikaantjes duidelijk niet kort gehouden, ondanks het gloedvolle betoog van Tchock die het tegenovergestelde beweerde.
3-0 van Griekenland.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Sowieso meer doelpunten etc.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Eens. Er gebeurd vanalles. Dit WK is tig keer leuker dan de afgelopen jaren.
Weinig echte kansen idd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mwah. Weet me nog niet echt te boeien
Niet meer dan normaal. En echt héél veel goals.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Sowieso meer doelpunten etc.
Maar veel flopwedstrijden ook hoor...
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Was sarcastischquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mwah. Weet me nog niet echt te boeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |