quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar wat heeft dit met het WK te maken?
Ik zal het doorgeven Slob.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:53 schreef Slobeend het volgende:
Kan die Annemarie Van Gaal niet oprotten met haar SloopdeCrisis? Bedankt.
Sloopannemarievangaal.nlquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:53 schreef Slobeend het volgende:
Kan die Annemarie Van Gaal niet oprotten met haar SloopdeCrisis? Bedankt.
Zelfde melodie als die Equador bs.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar wat heeft dit met het WK te maken?
Wat staat het?quote:
Deze over Hansie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit gaat over Jack van Gelder
Weet niet of het de originele clip is, maar daar zitten tieten/tepels inquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit gaat over Jack van Gelder
0-0, en aangezien er een Afrikaantjesland meespeelt is er geen reet aan.quote:
Slaat ook nergens op héquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo analyseren wij het Afrikaanse voetbal in Nederland.
Aangezien deze clip bestaat uit fragmenten van Pirates of the Caribbean heb ik een vermoeden dat het niet de originele clip is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet niet of het de originele clip is, maar daar zitten tieten/tepels indus beter haal je hem weg
Alleen Ghana is leuk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
0-0, en aangezien er een Afrikaantjesland meespeelt is er geen reet aan.
Jammer, ik zocht een reden om nog even uit de keuken te kunnen blijven.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
0-0, en aangezien er een Afrikaantjesland meespeelt is er geen reet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |