Een beetje gay is uh, oké.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is meer dat hij mijn kaartje heeft gekocht, maar ik kan niet uitsluiten dat het volledig hetero blijft.
Hey in mijn liedje zit gewoon Columbia hoor en ook ivoorkustquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:49 schreef banaantjeEE het volgende:
Heb trouwens geen idee waar jullie allemaal over aan het lullen zijn. Wat ik wel weet is dat het niets met de match te maken heeft...
Afrikaantjes moet je gewoon kort houden, die moet je kort houden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:49 schreef banaantjeEE het volgende:
Heb trouwens geen idee waar jullie allemaal over aan het lullen zijn. Wat ik wel weet is dat het niets met de match te maken heeft...
Over Afrikaantjes.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:49 schreef banaantjeEE het volgende:
Oké danquote:
Hier krijgen we ook weer brieven over...quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Afrikaantjes moet je gewoon kort houden, die moet je kort houden.
Teveel werk even geen smartphonequote:
Ja, die heb ik al binnen godverdimme.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hier krijgen we ook weer brieven over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |