Echt? Hier geloof ik niets vanquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, hij was toch getrolled? Iemand deed zich voor als chick en hij stuurde allemaal foto's
Die gozer ging gisteren vijftig posts lang lullen alleen maar omdat er terecht werd beweerd dat je Afrikaantjes kort moet houden.quote:
Eens. Het is tot nu toe behoorlijk matig.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:45 schreef hottentot het volgende:
Maakt me eigenlijk niet uit wie scoort, maar deze match heeft absoluut een doelpunt nodig.
Ik zal eerst Johannes en Paxcon in hun armen moeten springen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oke, had wel verwacht nog wel bericht te krijgen van het Steigerbergen Kurhaus Hotel. Of moet je gewoon kwart voor vijf dat hotel binnenlopen en dan zo zeggen van ik kom voor VI
O.k. Doe ik met je mee.quote:
Als het homoerotisch wordt hoor ik er niet bij!quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal eerst Johannes en Paxcon in hun armen moeten springen.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
O.k. Doe ik met je mee.
GO Ivory's
Ik denk dat de gemiddelde lengte bij Ivoorkust sowieso wel vrij hoog zal liggenquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
Bony heeft overigens wel een grote genotsknots
Ja, een bevestiging gaan we denk ik niet krijgen, dus je gaat er gewoon heen met je papieren en zegt, ik heb betaald, laat me binnen of ik geef je een koek.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oke, had wel verwacht nog wel bericht te krijgen van het Steigerbergen Kurhaus Hotel. Of moet je gewoon kwart voor vijf dat hotel binnenlopen en dan zo zeggen van ik kom voor VI
Openbaar maken van DM is strafbaar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
Mani die me nu een foto van een negerlul DM't
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
Openbare van DM, ban!quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
Johannes is anders wel de onderkoning van FOK! even dimmen dus Tchock.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik. Niet dat ik boos ben verder, je moet nooit zo veel aandacht aan johannes besteden.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het homoerotisch wordt hoor ik er niet bij!
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:46 schreef sneakydesert het volgende:
Na afloop gaat iedereen eens lekker luchten in de douche.
Stuur 'm ff doorquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
Dat is GGMM natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johannes is anders wel de onderkoning van FOK! even dimmen dus Tchock.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |