Wie is dat? Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tchock is nu heel boos op jou.
Oke, had wel verwacht nog wel bericht te krijgen van het Steigerbergen Kurhaus Hotel. Of moet je gewoon kwart voor vijf dat hotel binnenlopen en dan zo zeggen van ik kom voor VIquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Om vijf uur ga je mixed grillen dan ga je naar VI kijken en volgens Paxcon kan je tot drie uur 's nachts lullen en zingen met Genee en Gijp in Crazy Pianos
Heb zelfs een dildo laten ontwikkelen van zijn big black veiny dickquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
HEb je die fotos opgeslagen? Viespeuk.
Liefst Ivoorkustquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:45 schreef hottentot het volgende:
Maakt me eigenlijk niet uit wie scoort, maar deze match heeft absoluut een doelpunt nodig.
Echt? Hier geloof ik niets vanquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, hij was toch getrolled? Iemand deed zich voor als chick en hij stuurde allemaal foto's
Die gozer ging gisteren vijftig posts lang lullen alleen maar omdat er terecht werd beweerd dat je Afrikaantjes kort moet houden.quote:
Eens. Het is tot nu toe behoorlijk matig.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:45 schreef hottentot het volgende:
Maakt me eigenlijk niet uit wie scoort, maar deze match heeft absoluut een doelpunt nodig.
Ik zal eerst Johannes en Paxcon in hun armen moeten springen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oke, had wel verwacht nog wel bericht te krijgen van het Steigerbergen Kurhaus Hotel. Of moet je gewoon kwart voor vijf dat hotel binnenlopen en dan zo zeggen van ik kom voor VI
O.k. Doe ik met je mee.quote:
Als het homoerotisch wordt hoor ik er niet bij!quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal eerst Johannes en Paxcon in hun armen moeten springen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |