Jawel, waarom niet?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Toch niet serieus te nemen als je directe tegenstander moet janken voor de wedstrijd.
Dit boeit serieus echt niemand.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:24 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Nog even programma op Discovery afwachten en dan ga ik Col - Ivo kijken.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook ff wat suikers, kunnen ze wat meer energie geven.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:24 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Nog even programma op Discovery afwachten en dan ga ik Col - Ivo kijken.
Niet waar. Ik ben zeer benieuwd welk programma. Komt omdat ik ene hekel aan mensen die er niet bij zeggen wat ze dan kijken. "Ik ga film kijken.." Ja leuk maar welke dan..quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nicolette van Dam schijnt dit leuk te vinden.
Weet ik niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Had deze onze blondine nicolette op twitter gepost?
Voor zover het een vrouw is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:26 schreef GGMM het volgende:
Ah, Geo probeert weer een forumvrouw te hosselen.
Weer? En nee. Volgens mij is zij 40+ joh.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:26 schreef GGMM het volgende:
Mja, geen idee wat er in z'n grijze massa afspeelt, het zal vast HEEL VEEL voor hem betekenen om zo te kijk te staanquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Toch niet serieus te nemen als je directe tegenstander moet janken voor de wedstrijd.
Mooi, ik kan de tweede helft pas kijken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de wedstrijd doodgebloed
Heb jezelf ook al iemand op het oog?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:26 schreef GGMM het volgende:
Hot Rod ofzo? Werkelijk geen flauw idee.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Niet waar. Ik ben zeer benieuwd welk programma. Komt omdat ik ene hekel aan mensen die er niet bij zeggen wat ze dan kijken. "Ik ga film kijken.." Ja leuk maar welke dan..
Dus Brum, wat kijk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |