Nee iedere keer als ze de bal aanraken gaat de bal vragen stellen aan de speler. Als die goed worden beantwoord blijft de bal in Belgisch balbezit, als ze fout antwoorden is het balverlies.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar waarom toets? Is dat de Belgische vertaling van Balltouch/touching the ball?
Ah hier noemen we dat meestal een baltoetsquote:
Denk hetquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar waarom toets? Is dat de Belgische vertaling van Balltouch/touching the ball?
Dat wist ik nog niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:20 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ah hier noemen we dat meestal een baltoetsAchja, Belgisch he
Vandaar dat ze 65minuten lang zo veel makkelijk balverlies ledenquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee iedere keer als ze de bal aanraken gaat de bal vragen stellen aan de speler. Als die goed worden beantwoord blijft de bal in Belgisch balbezit, als ze fout antwoorden is het balverlies.
Kom dan ook gewoon terugquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:20 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ah hier noemen we dat meestal een baltoetsAchja, Belgisch he
Zodat de Kolombijanen uitglijden.. smartsquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:21 schreef Smoofie het volgende:
Ivoorkust, misschien wat bananen op het veld gooien.
Janken tijdens het volkslied.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:22 schreef Replicat het volgende:
[ afbeelding ]
'Die Serey' tijdens het Ivoriaanse volkslied.
Ik ben je papa niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom zou het alleen in de nacht kunnen? Naja ik snap wel dat er geen vrouw is die het met jou in het licht zou willen doen.
Gisteren waren de Afrikaantjes ook weer lekker bezig.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:21 schreef Smoofie het volgende:
Ivoorkust, misschien wat bananen op het veld gooien.
Ook ff wat suikers, kunnen ze wat meer energie geven.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zodat de Kolombijanen uitglijden.. smarts
Voetbal is emotie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:22 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Janken tijdens het volkslied.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gisteren waren de Afrikaantjes ook weer lekker bezig.
http://nos.nl/wk2014/vide(...)speler-kopstoot.html
Teamgenoten met elkaar vechten
Als die er was zaten FOK!ers minder op de zolderkamer.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:23 schreef Nober het volgende:
Ik kan de baltoets niet op mijn toetsenbord vinden, jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |