quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:12 schreef superworm het volgende:
[..]
Beter dan door het volkslied van de tegenstander heen fluiten (hè België).
Respectloosquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:15 schreef opperkleurder het volgende:
Net zo'n slechte pot als gisteren rond deze tijd.
Die Algerijnen floten de hele wedstrijd elke Belgische baltoets uitquote:
Ook al onbeschoftquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:16 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Die Algerijnen floten de hele wedstrijd elke Belgische baltoets uitInclusief volkslied.
Was een dikke thrillerquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:15 schreef opperkleurder het volgende:
Net zo'n slechte pot als gisteren rond deze tijd.
baltoets?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:16 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Die Algerijnen floten de hele wedstrijd elke Belgische baltoets uitInclusief volkslied.
Ik heb in Groningen geen BBQ en ook geen balkon en ook geen dakterras.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat klinkt goed ouwe reus, anders gaan we binnenkort bij jou BBQ'en met De Pax en De Lor? Spelen we daarna een potje Mens erger je wel, om de avond af te sluiten in de lokale karaokebar.
Groningen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb in Groningen geen BBQ en ook geen balkon en ook geen dakterras.
onderlingquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:17 schreef essnhills het volgende:
Even een random vraag tussendoor.. Wat als de nummers 1 en 2 van een groep allebei evenveel punten hebben en ook een evengroot doelsaldo? Hoe bepalen ze dan wie 1e van de groep is en wie 2e?
Onderling resultaat denk ikquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:17 schreef essnhills het volgende:
Even een random vraag tussendoor.. Wat als de nummers 1 en 2 van een groep allebei evenveel punten hebben en ook een evengroot doelsaldo? Hoe bepalen ze dan wie 1e van de groep is en wie 2e?
lotingquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:17 schreef essnhills het volgende:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:17 schreef superworm het volgende:
[..]
Vraag 1. Heeft je pappie een zeilboot?
Aantal doelpunten voor en als dat gelijk is onderling resultaat.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:17 schreef essnhills het volgende:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
onderling
of doelsaldo tegen nummer laatst vervalt zoiets
En wat als dat gelijkspel was?quote:
lotingquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
En wat als dat gelijkspel was?
Dat eerst nog ja. En anders dus loting.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Aantal doelpunten voor en als dat gelijk is onderling resultaat.
Laatste oplossing is een loting door FIFA.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
En wat als dat gelijkspel was?
Ja, elke keer dat een Belgische speler de bal aanraakte dus. Nogal veel dusquote:
Behalve als ze in het laatste duel tegen elkaar moeten. Dan komen er penalties om de volgorde te bepalen, toch?quote:
Een pappie is de persoon die seks heeft gehad met je moeder, de nacht at jij gemaakt werd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:17 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Serieus, nog nooit van dat woord gehoord.
Ah, een balcontact.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:18 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja, elke keer dat een Belgische speler de bal aanraakte dus. Nogal veel dus
Das alleen op het EK heb ik me laten vertellenquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Behalve als ze in het laatste duel tegen elkaar moeten. Dan komen er penalties om de volgorde te bepalen, toch?
Ik heb in Groningen regelmatig op de stoep voor het huis een BBQ aangehad, wil prima en de passanten vinden het ook gezellig.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb in Groningen geen BBQ en ook geen balkon en ook geen dakterras.
Waarom zou het alleen in de nacht kunnen? Naja ik snap wel dat er geen vrouw is die het met jou in het licht zou willen doen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een pappie is de persoon die seks heeft gehad met je moeder, de nacht at jij gemaakt werd.
Maar waarom toets? Is dat de Belgische vertaling van Balltouch/touching the ball?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:18 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja, elke keer dat een Belgische speler de bal aanraakte dus. Nogal veel dus
Ik zal voor het gemak even over je laatste opmerking heen lezen en dankje zeggenquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Prima vraag overigens
voor een vrouw
Eerst meeste doelpunten dan onderling resultaat, daarna loting.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:17 schreef essnhills het volgende:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal voor het gemak even over je laatste opmerking heen lezen en dankje zeggen
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom zou het alleen in de nacht kunnen? Naja ik snap wel dat er geen vrouw is die het met jou in het licht zou willen doen.
Nee iedere keer als ze de bal aanraken gaat de bal vragen stellen aan de speler. Als die goed worden beantwoord blijft de bal in Belgisch balbezit, als ze fout antwoorden is het balverlies.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar waarom toets? Is dat de Belgische vertaling van Balltouch/touching the ball?
Ah hier noemen we dat meestal een baltoetsquote:
Denk hetquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar waarom toets? Is dat de Belgische vertaling van Balltouch/touching the ball?
Dat wist ik nog niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:20 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ah hier noemen we dat meestal een baltoetsAchja, Belgisch he
Vandaar dat ze 65minuten lang zo veel makkelijk balverlies ledenquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee iedere keer als ze de bal aanraken gaat de bal vragen stellen aan de speler. Als die goed worden beantwoord blijft de bal in Belgisch balbezit, als ze fout antwoorden is het balverlies.
Kom dan ook gewoon terugquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:20 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ah hier noemen we dat meestal een baltoetsAchja, Belgisch he
Zodat de Kolombijanen uitglijden.. smartsquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:21 schreef Smoofie het volgende:
Ivoorkust, misschien wat bananen op het veld gooien.
Janken tijdens het volkslied.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:22 schreef Replicat het volgende:
[ afbeelding ]
'Die Serey' tijdens het Ivoriaanse volkslied.
Ik ben je papa niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom zou het alleen in de nacht kunnen? Naja ik snap wel dat er geen vrouw is die het met jou in het licht zou willen doen.
Gisteren waren de Afrikaantjes ook weer lekker bezig.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:21 schreef Smoofie het volgende:
Ivoorkust, misschien wat bananen op het veld gooien.
Ook ff wat suikers, kunnen ze wat meer energie geven.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zodat de Kolombijanen uitglijden.. smarts
Voetbal is emotie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:22 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Janken tijdens het volkslied.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gisteren waren de Afrikaantjes ook weer lekker bezig.
http://nos.nl/wk2014/vide(...)speler-kopstoot.html
Teamgenoten met elkaar vechten
Als die er was zaten FOK!ers minder op de zolderkamer.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:23 schreef Nober het volgende:
Ik kan de baltoets niet op mijn toetsenbord vinden, jullie?
Jawel, waarom niet?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Toch niet serieus te nemen als je directe tegenstander moet janken voor de wedstrijd.
Dit boeit serieus echt niemand.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:24 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Nog even programma op Discovery afwachten en dan ga ik Col - Ivo kijken.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook ff wat suikers, kunnen ze wat meer energie geven.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:24 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Nog even programma op Discovery afwachten en dan ga ik Col - Ivo kijken.
Niet waar. Ik ben zeer benieuwd welk programma. Komt omdat ik ene hekel aan mensen die er niet bij zeggen wat ze dan kijken. "Ik ga film kijken.." Ja leuk maar welke dan..quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nicolette van Dam schijnt dit leuk te vinden.
Weet ik niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Had deze onze blondine nicolette op twitter gepost?
Voor zover het een vrouw is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:26 schreef GGMM het volgende:
Ah, Geo probeert weer een forumvrouw te hosselen.
Weer? En nee. Volgens mij is zij 40+ joh.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:26 schreef GGMM het volgende:
Mja, geen idee wat er in z'n grijze massa afspeelt, het zal vast HEEL VEEL voor hem betekenen om zo te kijk te staanquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Toch niet serieus te nemen als je directe tegenstander moet janken voor de wedstrijd.
Mooi, ik kan de tweede helft pas kijken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de wedstrijd doodgebloed
Heb jezelf ook al iemand op het oog?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:26 schreef GGMM het volgende:
Hot Rod ofzo? Werkelijk geen flauw idee.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Niet waar. Ik ben zeer benieuwd welk programma. Komt omdat ik ene hekel aan mensen die er niet bij zeggen wat ze dan kijken. "Ik ga film kijken.." Ja leuk maar welke dan..
Dus Brum, wat kijk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |