Hoe veel is dat?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
Ik drink uit een 'new size' cola blikje.. #primeur #veranderingiskutmaarmeercolaistochnieterg
Welnee, kijk, hoekschop.quote:
Dat klinkt goed ouwe reus, anders gaan we binnenkort bij jou BBQ'en met De Pax en De Lor? Spelen we daarna een potje Mens erger je wel, om de avond af te sluiten in de lokale karaokebar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk aan de Culinaire zomer a la Johannes & friends.
Hierin gaan we bijvoorbeeld BBQ'en a la Grifte, Churros a la Mexicanobakker, Cocktails a la Zlata en Frambozen plukken a la alors.
Beter dan door het volkslied van de tegenstander heen fluiten (hè België).quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
kut volk, gaan ze fluiten als de tegenstander aan de bal is
Dat is behoorlijk kansloosquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:12 schreef superworm het volgende:
[..]
Beter dan door het volkslied van de tegenstander heen fluiten (hè België).
Is dit DaMarcus Beasley?quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk aan de Culinaire zomer a la Johannes & friends.
Hierin gaan we bijvoorbeeld BBQ'en a la Grifte, Churros a la Mexicanobakker, Cocktails a la Zlata en Frambozen plukken a la alors.
Deed België dat?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:12 schreef superworm het volgende:
[..]
Beter dan door het volkslied van de tegenstander heen fluiten (hè België).
Tegen Nederland.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |