Neymar laatst ook al.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:27 schreef Replicat het volgende:
[..]
Mja, geen idee wat er in z'n grijze massa afspeelt, het zal vast HEEL VEEL voor hem betekenen om zo te kijk te staan
Het is allebei niksquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:27 schreef Wouterw17 het volgende:
Studio Brasil is ook een tyfus programma. Dan kijk ik toch nog liever naar de Heineken selfie en de Snickers goal.
Moet ik nog zelf in de tvgids kijkenquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:28 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Hot Rod ofzo? Werkelijk geen flauw idee.
Daar kan ik niks tegenin brengen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Neymar gedraagt zich ook in het veld als een lesbienne.
Denk geen forumvrouw, maar een forumman.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jezelf ook al iemand op het oog?
Hiervoor kijk ik deze wedstrijd jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen ze dit niet laten zien?
Inclusief tuinbroek?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Neymar gedraagt zich ook in het veld als een lesbienne.
Ik bood mijzelf dan ook wel aan eigenlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk geen forumvrouw, maar een forumman.
Hij vlagde toch niet?quote:
Hoi Philipquote:
#URUvsENGquote:
Ah, alles valt in perspectief.. dat zure karakter.. het is gewoon een kasthomo!quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk geen forumvrouw, maar een forumman.
Uruguay - Engelandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |