SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Ik wuif alleen jou weg.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als jij stopt met elke vorm van kritiek weg te wuiven.
Mij aan Skyrimquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:06 schreef Dagoduck het volgende:
Die skeletten deden me aan Pirates of the Caribbean denken
jij verdedigt de serie blind terwijl je ook gewoon begrip had kunnen tonen voor onze kritiek dat het allemaal wel erg ongeloofwaardig wordt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik wuif alleen jou weg.
De kritiek op de ondoden-scene met Brann wuif ik niet weg, ik zei alleen dat ik niet begrijp waarom daar ophef over is, meningen dit dat.
Jij blaat alleen maar onzin, zoals in elk topic eigenlijk wel....
mij ook.. maar skyrim zit vol monsters.quote:
Het station ongeloofwaardig zijn we al een tijdje voorbij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij verdedigt de serie blind terwijl je ook gewoon begrip had kunnen tonen voor onze kritiek dat het allemaal wel erg ongeloofwaardig wordt.
GoT ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mij ook.. maar skyrim zit vol monsters.
maar eens in de 10 afleveringen komt er een monster voor... bij skyrim hoef je maar een grot binnen te lopen en je komt er meteen 1 tegen. zelfs robbert baratheon was doodgemaakt door een gewoon wild zwijn ipv een magische wight ofzo.quote:
Nee dat doe ik niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij verdedigt de serie blind terwijl je ook gewoon begrip had kunnen tonen voor onze kritiek dat het allemaal wel erg ongeloofwaardig wordt.
Laat het los man.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar eens in de 10 afleveringen komt er een monster voor... bij skyrim hoef je maar een grot binnen te lopen en je komt er meteen 1 tegen. zelfs robbert baratheon was doodgemaakt door een gewoon wild zwijn ipv een magische wight ofzo.
enw anneer kwam het volgende magische wezen op je scherm? In de laatste aflevering pas...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet.
Als je het ongeloofwaardig vind had je in aflevering 1 al af moeten haken toen er White Walkers op je scherm te zien waren.
Ja dus?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
enw anneer kwam het volgende magische wezen op je scherm? In de laatste aflevering pas...
dus mensen volgen de serie wegens het verhaal niet wegens de fantasy, de fantasy kan ook wegblijven en voegt echt helemaal geen ene flikker toe aan het verhaal... wanneer was de laatste belangrijke plottwist die door een magisch wezen werd uitgevoerd? In seizoen 1, toen dany ineens draakjes had en daarmee meer macht kreeg. Verder zijn die magische wezens helemaal niet belangrijk en leiden ze alleen maar af van het verhaal.quote:
Gast kanker gewoon op, ga lekker met je playmobilkasteel spelen, kan je lekker riddertje spelen zonder magische wezens.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus mensen volgen de serie wegens het verhaal niet wegens de fantasy, de fantasy kan ook wegblijven en voegt echt helemaal geen ene flikker toe aan het verhaal... wanneer was de laatste belangrijke plottwist die door een magisch wezen werd uitgevoerd? In seizoen 1, toen dany ineens draakjes had en daarmee meer macht kreeg. Verder zijn die magische wezens helemaal niet belangrijk en leiden ze alleen maar af van het verhaal.
Draken, mantichore, reuzen, mammoeten, tovenaars, shapeshifters.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
enw anneer kwam het volgende magische wezen op je scherm? In de laatste aflevering pas...
Rookbabyquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus mensen volgen de serie wegens het verhaal niet wegens de fantasy, de fantasy kan ook wegblijven en voegt echt helemaal geen ene flikker toe aan het verhaal... wanneer was de laatste belangrijke plottwist die door een magisch wezen werd uitgevoerd? In seizoen 1, toen dany ineens draakjes had en daarmee meer macht kreeg. Verder zijn die magische wezens helemaal niet belangrijk en leiden ze alleen maar af van het verhaal.
geef gewoon toe dat die fantasy onzin is en dat het niets toevoegt... dan kunnen we het issue laten varen!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:16 schreef Verbodsbord het volgende:
Gast kanker gewoon op, ga lekker met je playmobilkasteel spelen, kan je lekker riddertje spelen zonder magische wezens.
Ja, uh-huh.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:16 schreef mokkiemok het volgende:
Sandor Clegane heeft geen onscreen death gehad en kan dus ook nog niet rood gemaakt worden lijkt mij
ik ben geen boeklezer maar het zou kunnen dat hij toch nog gered wordt door een passant of dergelijke
oke ieder zijn ding!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:17 schreef GGMM het volgende:
Ik vind die fantasy dingen trouwens een leuke toevoeging aan de serie.Hopelijk komt daar nog wat meer van volgend seizoen.
Sneeuw!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:18 schreef Re het volgende:
de subtitel is - winter is coming - en waar zou dat nou op slaan huh....
Nee want het is pertinent onwaar. Zo'n beetje alle dreiging komt voort uit het fantasysegment. Het hele gedoe bij de wall -> White Walkers, Dany -> Draken, Brann -> Wargen etc.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
geef gewoon toe dat die fantasy onzin is en dat het niets toevoegt... dan kunnen we het issue laten varen!
Ja en het is al even likely dat hij de komende ca. 3 jaar nog steeds daar tegen die rots aan ligt en zijn dood dus nooit bevestigd wordt. Ik ga Sandor met dergelijke dodelijke wonden echt geen Benjen status geven ofzo hoor...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:16 schreef mokkiemok het volgende:
Sandor Clegane heeft geen onscreen death gehad en kan dus ook nog niet rood gemaakt worden lijkt mij
ik ben geen boeklezer maar het zou kunnen dat hij toch nog gered wordt door een passant of dergelijke
kunnen we meteen de hele night's watch opheffen zonder wat fantasyquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
geef gewoon toe dat die fantasy onzin is en dat het niets toevoegt... dan kunnen we het issue laten varen!
die fokking white walkers die al 4 jaar lang zouden moeten komen. waarom komen ze nog niet dan!?!?! moeten ze hun veters nog strikken? als ze wilden komen dan hadden ze dat allang gedaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:18 schreef Re het volgende:
de subtitel is - winter is coming - en waar zou dat nou op slaan huh....
Je weet dat de 4 seizoenen een tijdsbestek van een half jaar oid bestrijken he?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die fokking white walkers die al 4 jaar lang zouden moeten komen. waarom komen ze nog niet dan!?!?! moeten ze hun veters nog strikken?
Omdat het nog geen winter is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die fokking white walkers die al 4 jaar lang zouden moeten komen. waarom komen ze nog niet dan!?!?! moeten ze hun veters nog strikken? als ze wilden komen dan hadden ze dat allang gedaan.
Er is een reden voor, maar dat is een boekspoiler.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die fokking white walkers die al 4 jaar lang zouden moeten komen. waarom komen ze nog niet dan!?!?! moeten ze hun veters nog strikken? als ze wilden komen dan hadden ze dat allang gedaan.
Dat is niet helemaal waar toch? Voor mijn gevoel eerder een periode van een jaar of twee.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je weet dat de 4 seizoenen een tijdsbestek van een half jaar oid bestrijken he?
Een half jaar in de serie dus...
Dit is een battle royale tot er nog 1 persoon over is?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:13 schreef Khaleesi het volgende:
Nogmaals: Wanneer wordt het FOK! GoT tournament opgestart?
Volgensmij is het in de boeken inderdaad een jaar of 2 - 3. Het continent is ongeveer net zo grood als zuid amerika dus reizen duurt best wel even.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:22 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar toch? Voor mijn gevoel eerder een periode van een jaar of twee.
Kunnen we soort opmerkingen ook gewoon achterwege laten, voegt echt niks toequote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is een reden voor, maar dat is een boekspoiler.
heb ik al twee keer genoemd nu en is nu ook al een keer gequotequote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:22 schreef Frag_adder het volgende:
Het kan aan mij liggen maar Sandor is toch niet officieel dood gegaan? Arya stak em toch niet neer of heb ik iets gemist.
Ik denk niet dat iemand het erg vindt als je dit even toelicht.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is een reden voor, maar dat is een boekspoiler.
Wel een veilige aanname opzich, interne bloeding, flinke beenwond, en een geinfecteerde bijtwond in nek/schouder.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:22 schreef Frag_adder het volgende:
Het kan aan mij liggen maar Sandor is toch niet officieel dood gegaan? Arya stak em toch niet neer of heb ik iets gemist.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:22 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Kunnen we soort opmerkingen ook gewoon achterwege laten, voegt echt niks toe
En een half oor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:23 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wel een veilige aanname opzich, interne bloeding, flinke beenwond, en een geinfecteerde bijtwond in nek/schouder.
Niet bevestigd is niet dood. Als GoT ergens goed in is is het wel het overduidelijk te laten zijn wanneer iemand dood gaatquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:23 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wel een veilige aanname opzich, interne bloeding, flinke beenwond, en een geinfecteerde bijtwond in nek/schouder.
ik heb gekkere dingen zien gebeurenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:23 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
neem the walking dead als voorbeeldquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Niet bevestigd is niet dood. Als GoT ergens goed in is is het wel het overduidelijk te laten zijn wanneer iemand dood gaat
zwaar leven moet je dan hebbenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik heb gekkere dingen zien gebeuren
Ja ik zie het nu ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:22 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar toch? Voor mijn gevoel eerder een periode van een jaar of twee.
Zoals ik in het vorige deel al zei: er staan meer personages in de graveyard wiens dood nooit bevestigd is, maar daar hoor je niemand over.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Niet bevestigd is niet dood. Als GoT ergens goed in is is het wel het overduidelijk te laten zijn wanneer iemand dood gaat
als die niet dood is dan wordt het toch terug veranderd? waarom doen mensen zo moeilijkquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
neem the walking dead als voorbeeld
niemand is dood als je het niet ziet
en zo is dat ook in got
Maanvis.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:59 schreef Re het volgende:
ahhh maanvis probeert het topic weer eens kapot te trollen. Maanvis: niemand vindt je tof
Voor de zekerheid onder een spoiler:quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand het erg vindt als je dit even toelicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Weet je wat ik doe als ik iets niet leuk vind? Dan kijk ik niet, ipv. er hier op FOK over te gaan zeurenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
eensquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:27 schreef Tyron het volgende:
overiges vind ik die verhaallijn van bran helemaal niks
euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh laatst zeiden jullie nog dat elk seizoen een jaar was.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je weet dat de 4 seizoenen een tijdsbestek van een half jaar oid bestrijken he?
Een half jaar in de serie dus...
ja vond die draugrs wel coolquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eens
al lijkt het nu misschien wel wat te verbeteren
ik kan me er niet aan storen, het zou eerder raar zijn als iedereen een perfect accent hadquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:29 schreef GGMM het volgende:
Sommige accenten zijn trouwens wel heel erg belachelijk.
DIe van Carice bijvoobeeld
ik ben wel benieuwd naar the Childrenquote:
nu.nlquote:Gemengde reacties op finale vierde seizoen Game of Thrones
DIT BERICHT BEVAT SPOILERS - Hoewel de laatste aflevering van het vierde seizoen van Game of Thrones zondag in de Verenigde Staten door een recordaantal mensen is bekeken, zijn de reacties van critici gemengd.
Gemengde reacties op finale vierde seizoen Game of Thrones
In Nederland is de aflevering maandagavond uitgezonden op HBO. Voor het slot kropen 7,1 miljoen Amerikanen voor de buis.
Alyssa Rosenberg van de Washington Post is echter niet zeer te spreken over de laatste aflevering van het vierde seizoen. Volgens Rosenberg zou de voorgaande aflevering hier de reden voor zijn. Met name de scene waarin Jaime Lannister zijn zus Cersei probeert te verkrachten, naast de grafkist waarin hun zoon ligt opgebaard.
Het afronden van de Lannister-verhaallijn in de laatste aflevering zou door deze 'verschrikkelijke' scene onsamenhangendheid hebben veroorzaakt. Zo zou het moment waarop Cersei en Jaime weer hartstochtelijk tot elkaar komen, niet stroken met hun gewelddadige ervaring in de voorgaande aflevering.
Visuele effecten
Ook krijgen de makers van de serie kritiek op de scène rondom de ontmoeting tussen Bran Stark en The Children of the Forest. Zo zouden de visuele effecten die gebruikt werden om de skeletten uit de grond te krijgen erg lachwekkend aandoen.
Benji Wilson van de Britse Telegraph vindt de finale niet bovengemiddeld vervullend, maar laat zich wel lyrisch uit over twee specifieke scènes. Ten eerste het moment waarop Jon Snow en Mance Rayder temidden van hun onderhandeling verrast worden door een overmacht aan ruiters, aangevoerd door Stannis Baratheon.
Ten tweede noemt hij de strijd tussen The Hound en Brienne of Tarth. Volgens Wilson het beste man tegen man-gevecht uit de serie tot nu toe.
Sterkste finale
Volgens James Hibberd van Entertainment Weekly is de finale van seizoen vier de sterkste finale in de geschiedenis van de serie. Ook Hibberd is onder de indruk van de scene waarin de ruiters van Baratheon van boven gefilmd worden.
Volgens Hibberd "een zeer zelden getoonde techniek" in de serie. En ook het camerawerk rond het gevecht tussen Brienne of Tarth en The Hound verdient veel lof volgens hem.
Veel verhaallijnen zijn naar tevredenheid afgerond, meent Hibberd, maar de missende aandacht voor de situatie rondom Sansa en Littlefinger steekt enigszins.
ze is verplicht dit accent aan te nemen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik kan me er niet aan storen, het zou eerder onrealistisch zijn als iedereen een perfect accent had
Ja ik vind het dus jammer dat de goede verhaallijnen en intriges worden ondergesneeuwd met draken, skeletten, giants en white walkers.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:27 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Weet je wat ik doe als ik iets niet leuk vind? Dan kijk ik niet, ipv. er hier op FOK over te gaan zeuren
GOT zit alles in, ook fantasy, en dat zal alleen maar meer worden, het White Walker verhaal word opgebouwd en ik verwacht hier dadelijk veel meer over, bevalt het je niet ga je maar documentaires kijken op discovery.
En leiden af van het verhaal, niemand hier weet het echte verhaal nogja het gaat om de Iron Throne, maar als we die WW eruit halen, en alle fantasy elementen heb je ook geen Wall nodig, want ja de wall staat er oorspronkelijk niet om de wildlings buiten te houden, en Stannis word helemaal niets meer waard, want geen Mellisandra, tevens zouden Robb, Remly en Joffery nog gewoon leven aangezien Stannis en Mellisandra bloedzuigers geofferd hebben om deze dood te laten gaan.
Je zou geen wildfire hebben, want waarom wildfire creëren want Draken bestaan niet, waarom dan die wildfire, niemand zou dan gefixeerd zijn om in een draak te veranderen en daarvoor wildfire te willen creëren. Tevens Dany was niets, geen mother of dragons die haar deuren geopend heeft, geen unsullied, maar dood of een zwerver in de woestijn. Arya zat nog gevangen want een Faceless man bestaat ook niet, was ook magie.
Je vind het verhaal zo goed, maar het complete verhaal heeft direct of indirecte links naar magie en dus fantasy.
Echt he, ja die vindt dit en die vindt dat.quote:
"khaleesi" heeft aangegeven niet meer uit de kleren te willen in de serie (ook geen seks meer)quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:30 schreef Jivis het volgende:
Michel Huisman had ook wel een grote rol dit seizoen, trouwens.
Hij heeft niet eens zichtbaar mogen batsen met Khaleesi.
dan kunnen we dit topic wel opheffenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
"khaleesi" heeft aangegeven niet meer uit de kleren te willen in de serie (ook geen seks meer)
Dan laten we haar toch spelen door halina reijn. Kan ze lekker scharen met carice.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
"khaleesi" heeft aangegeven niet meer uit de kleren te willen in de serie (ook geen seks meer)
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan laten we haar toch spelen door halina reijn. Kan ze lekker scharen met carice.
Geschreven door iemand die het vierde seizoen niet heeft gevolgd zo te zien, want inhoudelijk zitten er wat fouten in:quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:29 schreef Vlindur het volgende:
Alyssa Rosenberg van de Washington Post is echter niet zeer te spreken over de laatste aflevering van het vierde seizoen. Volgens Rosenberg zou de voorgaande aflevering hier de reden voor zijn. Met name de scene waarin Jaime Lannister zijn zus Cersei probeert te verkrachten, naast de grafkist waarin hun zoon ligt opgebaard.
De auteur heeft dus een half seizoen gemist of zoquote:Alyssa Rosenberg van de Washington Post is echter niet zeer te spreken over de laatste aflevering van het vierde seizoen. Volgens Rosenberg zou de voorgaande aflevering hier de reden voor zijn. Met name de scene waarin Jaime Lannister zijn zus Cersei probeert te verkrachten, naast de grafkist waarin hun zoon ligt opgebaard.
Echt he, die lijkt er heel weinig van te snappenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geschreven door iemand die het vierde seizoen niet heeft gevolgd zo te zien, want inhoudelijk zitten er wat fouten in:
[..]
De auteur heeft dus een half seizoen gemist of zo.
Poesopstokje was er ook tamelijk door aangedaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:39 schreef Re het volgende:
ach ja die Amerikanen rolden over elkaar heen met die scene tussen jaime en cersei die lagen te rampestampen naast hun dode offspring
Nee, degene die deze auteur quote maakt er een potje van. In het oorspronkelijke artikel zegt ze dat helemaal niet zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:33 schreef DaMart het volgende:
De auteur heeft dus een half seizoen gemist of zo.
Ik heb het ook over de auteur die het voor NU.nl heeft geschrevenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:40 schreef Weakling het volgende:
[..]
Nee, degene die deze auteur quote maakt er een potje van. In het oorspronkelijke artikel zegt ze dat helemaal niet zo.
http://www.washingtonpost(...)rifying-fathers-day/
Dat was imo vrij duidelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:40 schreef Take_A_Picture het volgende:
Overigens zag ik Cersei's toenadering naar Jaime in de finale meer als een poging tot manipulatie
Net als Tywin die tegen Tyrion zei dat hij hem nooit echt had laten executerenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat was imo vrij duidelijk inderdaad.
Ja inderdaad, ''you are my son, you are a Lannister''quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:44 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Net als Tywin die tegen Tyrion zei dat hij hem nooit echt had laten executeren
"you are my son", na pijl ... "you're not my son"quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:44 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Net als Tywin die tegen Tyrion zei dat hij hem nooit echt had laten executeren
''Say that word one more time''quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:46 schreef Re het volgende:
[..]
"you are my son", na pijl ... "you're not my son"
Preciesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:46 schreef Re het volgende:
[..]
"you are my son", na pijl ... "you're not my son"
Tywin bracht mij ook heel even aan het twijfelen met die uitspraak over het niet executeren van Tyrion. Knap als je het zo geloofwaardig weet te brengen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:47 schreef Verbodsbord het volgende:
Precieswas nog heel even bang dat Tyrion er voor zou vallen, maar gelukkig niet
Ben je daar nou nog steeds over aan het zeuren?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
komt door pbateman die accepteert geen tegengestelde meningen dus ik moet het telkens opnieuw uitleggen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben je daar nou nog steeds over aan het zeuren?
Hoeft niet hoor, verwijder jezelf maar gewoon uit 't topic.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
komt door pbateman die accepteert geen tegengestelde meningen dus ik moet het telkens opnieuw uitleggen.
En uit de genenpoel als het even kan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, verwijder jezelf maar gewoon uit 't topic.
Lieve pop, not again..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:40 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Poesopstokje was er ook tamelijk door aangedaan.
Zeker een week van de leg geweest.
Laat toch gaan joh, lekker op de bank broekkie los GoT kijken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:03 schreef Maanvis het volgende:
Voor iedere post die mij beledigt of als troll bestempelt ga ik een dag langer door met posten in dit topique.
Verrassend wel zeg...!!!!111quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:03 schreef Maanvis het volgende:
Voor iedere post die mij beledigt of als troll bestempelt ga ik een dag langer door met posten in dit topique.
Doe je sowieso wel omdat je al jaren trolt. Of het nou in R&P is of hier.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:03 schreef Maanvis het volgende:
Troll!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:03 schreef Maanvis het volgende:
ik vind cersei echt een lekker wijf dus nee.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:09 schreef Temple het volgende:
Ik hoopte eigenlijk heel erg dat het Tyrion, Cersei zou killen
Waarom kijk je eigenlijk als je fantasy als onzin bestempelt terwijl de hele serie fantasy is?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sorry!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nu heb ik je zó lopen verdedigen in dit topic, en dan krijg ik dit terug van je
ik kijk voor het verhaal en de intrige, de fantasy is echt niet goed namelijk (als je lotr gewend bent is dit een Uwe Boll achtig aftreksel)quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:14 schreef Chewie het volgende:
Waarom kijk je eigenlijk als je fantasy als onzin bestempelt terwijl de hele serie fantasy is?
Geschift wijf? Valt wel mee tochquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:40 schreef Syntos het volgende:
Brienne is ook een geschift wijf zeg. Het zal je vriendin maar zijn
Arme Hound.![]()
Of dit roepen:quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:20 schreef wuuht het volgende:
Mensen die de fantasy dingen in GoT niet leuk vinden maar wel kijken en komen vertellen dat het geen grote rol speelt
quote:
Het is een fantasy verhaal, dat is al duidelijk vanaf boek 1. Je mag het van mij slecht vinden maar fantasy is het belangrijkste ingredient van het verhaal.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik kijk voor het verhaal en de intrige, de fantasy is echt niet goed namelijk (als je lotr gewend bent is dit een Uwe Boll achtig aftreksel). dus hoe minder fantasy hoe beter de serie is.
Rennen ze in LOTR met paarden keihard door de bossen???quote:
nee meestal zaten ze eropquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Rennen ze in LOTR met paarden keihard door de bossen???
quote:
Nee, de paarden durfden niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Rennen ze in LOTR met paarden keihard door de bossen???
hmmm... hij is al drie seizoenen aan het lopen ofzo.... lord of the rings is er niets bij... maar hij heeft nu een belangrijk doel bereikt lijkt het... dus wie weet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:27 schreef Tyron het volgende:
overiges vind ik die verhaallijn van bran helemaal niks
bran is al drie seizoenen aan het lopenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
hmmm... hij is al drie seizoenen aan het lopen ofzo.... lord of the rings is er niets bij... maar hij heeft nu een belangrijk doel bereikt lijkt het... dus wie weet.
'Bedankt voor het komen, en een goede reis terug'.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
hmmm... hij is al drie seizoenen aan het lopen ofzo.... lord of the rings is er niets bij... maar hij heeft nu een belangrijk doel bereikt lijkt het... dus wie weet.
en Stannis doet dat stuk gewoon in 2 afleveringen! met zijn supersonische boten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
bran is al drie seizoenen aan het lopen
goeie![]()
![]()
![]()
En die ouwe wist al lang dat Bran ging komen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja laten we het weer over het accent van carice hebbenquote:
Brrrrrrrquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja laten we het weer over het accent van carice hebben
Ik vraag me ook af hoe Cercei reageert, maar ik ben niet zeker of dat negatief is. Ze wou al niet trouwen, ze wou Jamie, Tywin had haar ook onder controle, iets waar ze nadrukkelijk tegenin ging voor het eerste deze aflevering. Voor haar persoonlijk is het beter dat Tywin weg is, ze heeft nu weer volledig de controle over haar zoontje, en kan daarmee de Tyrell's een hak zetten. Indien Tywin zijn plan had doorgezet waren de Lannisters de machtigste familie gebleven met de Tyrell's aan hun zijde, nu kan het weer alle kanten op. Deze uitkomst veroorzaakt meer chaos, en wie was er ook alweer blij met chaosquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:24 schreef Amarantha het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Cersei nu reageert.. Aan de andere kant kan ze nu doen en laten wat ze wil met Jaime maar nu heeft haar kleine broertje haar beide ouders vermoord. Zou ze op wraak uit zijn op een gegeven moment?
Ik ga echt de komende 10 maanden allemaal van dit soort dingen afvragen bij mezelf![]()
verrek idd! dat was toen opde trouwerij van joffreyquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:40 schreef Take_A_Picture het volgende:
Trouwens, ik zat laatst de eerste of tweede aflevering van dit seizoen te kijken en toen wees Cersei Shae aan voor haar vader, alsin 'dat is Tyrion's hoer' waarop Tywin antwoordde dat ze naar zijn vertrekken gestuurd moest worden. Zou ze toen al..???
Klopt, daarna ging Tyrion in gesprek met Bronn om Shae op de boot te zetten waar Brann niet echt op antwoordequote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
verrek idd! dat was toen opde trouwerij van joffrey
Ja okee beetje ongelukkig uitgedrukt...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
bran is al drie seizoenen aan het lopen
goeie![]()
![]()
![]()
doooooooodquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:56 schreef Nielsch het volgende:
Fuck it, ik ga gewoon opzoeken of Tywin en The Hound dood zijn. Daarna ga ik het hier niet vertellen.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:56 schreef Nielsch het volgende:
Fuck it, ik ga gewoon opzoeken of Tywin en The Hound dood zijn. Daarna ga ik het hier niet vertellen.
Kijk meteen even of Ned wel dood is, je weet het nooit hequote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:56 schreef Nielsch het volgende:
quote:
Deze man weetquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. De White Walkers, de draken, de Children, de Dire Wolfs, dit zijn allemaal fantasy-elementen die volgens mij echt nog een rol (gaan?) spelen in het verhaal.quote:
ik kan al 2 jaar niet meer in R&P posten gek.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe je sowieso wel omdat je al jaren trolt. Of het nou in R&P is of hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat dat wel mee zal vallen. In de boeken lag het ook altijd op de achtergrond maar zaten in sommige verhaallijnen ook fantasie elementen die ze in de serie weg hebben gelaten. Door het weglaten daarvan laten ze eigenlijk wel zien dat het niet zo fantasy heavy hoeft volgens hun.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:49 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze te ver gaan afwijken. Niet omdat ik de boeken nog wil lezen, want dat wil ik niet, maar omdat ik bang ben dat hoe meer de TV serie gaat afwijken, hoe minder George er over te vertellen heeft en de serie steeds meer een standaard fantasy serie gaat worden.
En dat de studiobaasjes er te veel over te zeggen gaan krijgen:
"Weet je wat we moeten hebben? Elfjes!"
"Ja, meer magie. Een magische ring of zo."
"Oh ja, en dat iedereen die ring wil hebben!"
"Tof! En met een held die een reis moet afleggen om die ring te vernietigen"
"Te gek, doen we!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee zal vallen. In de boeken lag het ook altijd op de achtergrond maar zaten in sommige verhaallijnen ook fantasie elementen die ze in de serie weg hebben gelaten. Door het weglaten daarvan laten ze eigenlijk wel zien dat het niet zo fantasy heavy hoeft volgens hun.
Onder de spoiler overigens een voorbeeld van een fantasy element wat ze weg hebben gelaten uit een verhaallijn in S4.Da's ook wel waar, en die spoiler van lena headey die nog niet is voorgekomen in de serie was ook een fantasy ding. Ik denk niet dat dat nog komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:29 schreef Dekatria het volgende:
Laatste ep nu ook gezien. Ik moest meteen aan Pulp Fiction denken bij die scene tussen Tyrion en Tywinplus die travolta personage dood op de wcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
plus die travolta personage dood op de wc
quote:
nee het was meer van: hey! dejavu!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:54 schreef Skillstorm het volgende:
Dat steken van Jojen zag er erg nep uit.
Dat gezicht als hij gestoken wordt, herkijk het aub.
Jaaa, echt absolute doodsangst en pijn die blik....
Hij heeft dat moment in zijn visioenen waarschijnlijk al vaak genoeg beleefd/gezien...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:54 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vond dat steken zelf anders wel komisch om te zien. Zo'n skeletarm die heel horkerig op 'm in poertquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:54 schreef Skillstorm het volgende:
Hoezo? Ze vertrouwde Sandor niet maar wilde hem niet doden, alleen Arya meenemen.quote:
Dat welquote:Arme Hound.![]()
Hij had ook wel even dat meisje wat eerder kunnen sturen om ze op te halen, zeg maar ongeveer voordat die skeletten op ze af kwamen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:41 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
En die ouwe wist al lang dat Bran ging komen.
En dan niet eens koffie klaar hebben staan...![]()
Belachelijk want in de boeken loopt ze altijd met 1 ontblote tiet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Wordt dat ook elke scene beschreven?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Belachelijk want in de boeken loopt ze altijd met 1 ontblote tiet.
Ze had hem inderdaad wel wat beters kunnen gunnen dan zo'n langzame pijnlijke dood. Ik ben echt teleurgesteldquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:25 schreef Slayage het volgende:
een jaar terug... ondankbaar kind is het ook heh...
[ afbeelding ]
Ja. In de boeken neemt Martin altijd aardig wat tijd om precies te beschrijven wie er allemaal aanwezig zijn, wat ze dragen en ook altijd wat ze eten en drinken.quote:
Hoe ze hem dan met een steen te lijf gaat en een stuk huid afbijt, en vervolgens Arya roept alsof ze haar wil pijn wil doen laat haar anders aardig geschift overkomen naar mijn mening.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hoezo? Ze vertrouwde Sandor niet maar wilde hem niet doden, alleen Arya meenemen.
[..]
Dat welIk zal hem echt missen, misschien wel mijn favoriete character.
wel goed voor de karakter ontwikkeling, een killer zonder geweten in de maak?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ze had hem inderdaad wel wat beters kunnen gunnen dan zo'n langzame pijnlijke dood. Ik ben echt teleurgesteld
Stewie al helemaal.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Quagmire is wel erg passend
lemon cakesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja. In de boeken neemt Martin altijd aardig wat tijd om precies te beschrijven wie er allemaal aanwezig zijn, wat ze dragen en ook altijd wat ze eten en drinken.
tyrion toch? wie is de hond?quote:
hier dus niet tot nader berichtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Belachelijk want in de boeken loopt ze altijd met 1 ontblote tiet.
Joffrey man.quote:
Godverdomme wat word ik hier droevig van.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:25 schreef Slayage het volgende:
een jaar terug... ondankbaar kind is het ook heh...
[ afbeelding ]
Neem die rol dan niet als je ons je tieten niet wilt laten zien.quote:
aangepast adhv opmerkingen onderstaandquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Quagmire is wel erg passend
Lois' vader is een White Walker.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:40 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
volgens mij is het
chris is dani, meg is drogon, vader van louis is tywin, stewie is joffrey, louis is red woman, peter is hodor, joe is brann, quagmire is little finger en brian is tyrion
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]![]()
Ik dacht als uberhomootje.. Loras ''natuurlijk''
Gimme 20.quote:
ze hebben iig 1 ding gemeenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Door al dat gepraat over Pulp Fiction dacht ik eerst dat het Bruce Willis was.
Wou ook al zeggen.. Brienne is volgens mij alles behalve gestoord. Brienne behoort steeds meer bij mijn favoriete personages!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Hoezo? Ze vertrouwde Sandor niet maar wilde hem niet doden, alleen Arya meenemen.
Leven nog, springlevend. Niks aan de handquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:56 schreef Nielsch het volgende:
Ned ook, zijn hoofd is gezombied en leeft nu in een robotpal.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leven nog, springlevend. Niks aan de hand
Ik vind Brienne echt zo'n tragische loner.... Wel een tof personage, dat wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou ook al zeggen.. Brienne is volgens mij alles behalve gestoord. Brienne behoort steeds meer bij mijn favoriete personages!
The night is dark and full of terrorsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar eens in de 10 afleveringen komt er een monster voor... bij skyrim hoef je maar een grot binnen te lopen en je komt er meteen 1 tegen. zelfs robbert baratheon was doodgemaakt door een gewoon wild zwijn ipv een magische wight ofzo.
Draken zijn niet magisch?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De hele motivatie van de wildlings zijn magische wezens... nogal niet een plotpoint, Winter is comming...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja al 4 seizoenen... the boy who cried wolf zo komt het over.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
De hele motivatie van de wildlings zijn magische wezens... nogal niet een plotpoint, Winter is comming...
Westeros and Essos both experience extremely long seasons of varying length, usually lasting at least a couple of years each.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh laatst zeiden jullie nog dat elk seizoen een jaar was.
Maanvis bedoelde de serie-seizoenen. Niet de winter/zomer seizoenen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:56 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Westeros and Essos both experience extremely long seasons of varying length, usually lasting at least a couple of years each.
en wat is een jaar bij hun !?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:56 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Westeros and Essos both experience extremely long seasons of varying length, usually lasting at least a couple of years each.
Maanvis zit weer eens te trollen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:57 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Maanvis bedoelde de serie-seizoenen. Niet de winter/zomer seizoenen.
TRquote:
Om even serieus te reageren; tussen elke eerste aflevering per seizoen zit +/- 1 jaar.quote:
quote:
Dat is wat iedereen in Westeros denkt. En jij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja al 4 seizoenen... the boy who cried wolf zo komt het over.
ja dat dacht ik ook, maar wat is een jaar in westeros. het is een andere planeet dus een jaar kan best meer of minder dagen duren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:04 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Om even serieus te reageren; tussen elke eerste aflevering per seizoen zit +/- 1 jaar.
Dus ep1 s1 en ep1 s2 = 1 jaar, ep 1 s2 en ep 1 s3 = 1 jaar and so on.
Begin seizoen 5 zijn we dus 4 jaar verder.
Een jaar is gewoon een jaar.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook, maar wat is een jaar in westeros. het is een andere planeet dus een jaar kan best meer of minder dagen duren.
net als the hound, daarom was die battle des te tragisch, wat de uitkom ook wasquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind Brienne echt zo'n tragische loner.... Wel een tof personage, dat wel.
Ik dacht HUH DAT GEBEURT HELEMAAL NIET IN HET BOEK!!!!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
net als the hound, daarom was die battle des te tragisch, wat de uitkom ook was
Ik had meer een band met the Hound dan met Brienne.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
the hound was er ook vanf ep 1 en werd veel meer beschreven/screen time en was vreselijk getergdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:09 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik had meer een band met the Hound dan met Brienne.
Brienne hopte moeiteloos van kamp Renly naar kamp Stark en toen over naar kamp (Jaime) Lannister.
Hou je klep eens.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik dacht HUH DAT GEBEURT HELEMAAL NIET IN HET BOEK!!!!
De hele show zit vol met personages die een redelijk aantal therapie sessies op de bank nodig hebben om enigzins normaal te kunnen doen. Alhoewel ik denk dat the Hound meer baat heeft bij licht- en muziektherapiequote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wat the Hound al zei, ze accepteerde wel zijn 'Lannister gold', armour, Valerian steel etc. Daarnaast was ze smoorverliefd op Jaime.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
the hound was er ook vanf ep 1 en werd veel meer beschreven/screen time en was vreselijk getergd
brienne was idd kamp renly, maar die ging dood dus moest ze wat en ze was toevallig daar aanwezig samen met cat toen dat schaduw monster kwam, waarop ze pleiten ging met cat, samenloop van omstandigheden, daarnaast is ze nooit echt overgegaan op kamp lannister, ze heeft die jamie naar kingslanding gebracht, dat maakt haar niet direct kamp lannister, maar wederom samenloop van omstandigheden
Oberynn alweer vergeten? Sandor is nooit echt mijn favoriet geweest. Al was t nog zo'n baas.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wat the Hound al zei, ze accepteerde wel zijn 'Lannister gold', armour, Valerian steel etc. Daarnaast was ze smoorverliefd op Jaime.
Als Jaime haar een plek in the Kingsguard had aangeboden had ze dat met beide handen aangenomen hoor.
Triest wat ze allemaal heeft moeten doorstaan in haar jeugd én daarna, maar ik kan niet zoveel sympathie opbrengen voor Brienne.
Voor Sandor daarintegen..Voor velen de pijnlijkste dode dit seizoen denk ik.
Oberynn deed nog maar net mee, Sandor is voor velen al sinds seizoen 1 favoriet. Zo ook voor mijquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:27 schreef portie het volgende:
[..]
Oberynn alweer vergeten? Sandor is nooit echt mijn favoriet geweest. Al was t nog zo'n baas.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Met wie? Tommen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:32 schreef Maanvis het volgende:
waarom heeft margaery nog geen sexscene. nathalie dormer die gaat graag in d'r blootje hoor.
if met sir pounce pounce of hoe dat mormel ook heet.quote:
bron?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:32 schreef Maanvis het volgende:
waarom heeft margaery nog geen sexscene. nathalie dormer die gaat graag in d'r blootje hoor.
zie haar sletterige blik.quote:
Beastiality gaat GRRM zelfs te ver gelukkigquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
if met sir pounce pounce of hoe dat mormel ook heet.
Tormund's verhaal gemist?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Beastiality gaat GRRM zelfs te ver gelukkig
SNAPEKILLSDUMBELDORE!~quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:37 schreef Vault-Boy het volgende:
Vanavond even de laatste 4 afleveringen kijken![]()
Ben ook meteen weer weg hier
Sterkte met aflevering 7!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:37 schreef Vault-Boy het volgende:
Vanavond even de laatste 4 afleveringen kijken![]()
Ben ook meteen weer weg hier
Ik heb zo weinig sex de laatste tijd dat ik ook een beer zou neuken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:37 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Offscreen gelukkig![]()
Een een grote bek, dus ik geloof er niks van.
De films en series waarin ze heeft gespeeld.quote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb zo weinig sex de laatste tijd dat ik ook een beer zou neuken.
Leuke quote uit awoiaf:quote:
quote:Tywin dies while seated on the privy, his bowels loosening in the moment of death causing Tyrion to think as he left his father's body: Tywin dies while seated on the privy, his bowels loosening in the moment of death causing Tyrion to think as he left his father's body:
Oh joh. dawissikniequote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:17 schreef portie het volgende:
[..]
Jamie zei iets over the free cities. Essos dus
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:01 schreef Roypsv het volgende:
Je zit in het verkeerde topic vermoed ik zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:32 schreef RickoKun het volgende:
Ik bedacht me nu ook net in de tuin wat er vást wel gaat gebeuren ivm wat die oude boomboy tegen bran stark zei:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Braavos lijkt me. Ging die kapitein ook heen en ze bedacht zich ineens dat ze nog een munt van die faceswapper had.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:39 schreef blessed19 het volgende:
Gaat arya nou naar braavos of the wall?There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
dit kan ik niet zeggen zonder het boek te spoileren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:39 schreef blessed19 het volgende:
Gaat arya nou naar braavos of the wall?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Dat is één van GRRM's favoriete films dus de gelijkenis zal niet geheel toevallig zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:20 schreef Slayage het volgende:
verrek! the princess bride!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is toch gewoon duidelijk als je de aflevering kijkt? Braavos dus.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:39 schreef blessed19 het volgende:
Gaat arya nou naar braavos of the wall?![]()
Enige wat ik echt een beetje onduidelijk vond in de serie was of Varys nou met Tyrion mee ging of dat hij gewoon even dramatic look deed aan de kust.Conscience do cost.![]()
Hij zit toch naast die kist?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:01 schreef ems. het volgende:
Enige wat ik echt een beetje onduidelijk vond in de serie was of Varys nou met Tyrion mee ging of dat hij gewoon even dramatic look deed aan de kust.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Maar wat zou Varys met die tovenaar in die kist gedaan hebben?Gaat die ook mee?
"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
In het boek gaat ze naar...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:39 schreef blessed19 het volgende:
Gaat arya nou naar braavos of the wall?![]()
In de serie gaat ze naar Braavos. Hoe is dat niet duidelijk?quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
In de serie gaat ze naar Braavos. Hoe is dat niet duidelijk?
吴 曼 迪![]()
ze vraagt aan die gast om naar the north te gaan he! en dan zegt hij nee we gaan naar braavos. en dan laat zij dat muntje zien en dan zegt ie 'oh je krijgt een cabine' en impliceerde dat ie aan haar andere verzoek (naar the north gaan) voldeed. en even later zie je ze ook varen. dus dan lijkt het mij dat ze naar the north gaatquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
In de serie gaat ze naar Braavos. Hoe is dat niet duidelijk?.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ze is onderweg naar Braavos. Je weet niet wat er op zee kan gebeurenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
In de serie gaat ze naar Braavos. Hoe is dat niet duidelijk?![]()
![]()
Arya gaat wel degelijk naar Braavos, dat is nu al 100x duidelijk uitgelegd, ook met die filmpjes met Jacquen.
Jaime vertelde Tyrion voor de ontsnapping dat Varys een boot naar de Free Cities had klaarstaan, en dat is ook in Braavos.![]()
En Varys liet Tyrion achter. Maar nadat hij de klokken hoorden luiden (waarschijnlijk voor de dood van Tywin) besloot hij mee te gaan met Tyrion richting Braavos.
Tyrion zit in die kist, niet die tovenaar.![]()
Precies, mensen moeten even minder aan hun pik trekken, en meer opletten als ze kijken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:18 schreef Poesopstokje het volgende:
En Varys liet Tyrion achter. Maar nadat hij de klokken hoorden luiden (waarschijnlijk voor de dood van Tywin) besloot hij mee te gaan met Tyrion richting Braavos.
Je vraagt praktisch het onmogelijke met Varys in beeld.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:20 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Precies, mensen moeten even minder aan hun pik trekken, en meer opletten als ze kijken.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Goffer Poes, dat weet ik ook wel. Maar wat doet Varys met die tovenaar in die kist?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:18 schreef Poesopstokje het volgende:
Tyrion zit in die kist, niet die tovenaar."Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Oberyns dood was de dood van een comic relief showmanneke die gewoon wat doms deed en dat helaas niet kon navertellen. Sandor was veel langer in de serie, en ik had best een zwak voor hemquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:27 schreef portie het volgende:
[..]
Oberynn alweer vergeten? Sandor is nooit echt mijn favoriet geweest. Al was t nog zo'n baas.Hij had veel meer diepgang en die afwisseling tussen dat harde, gepijnigde voorkomen en die zachtere kant die je af en toe zag doorschemeren maakte hem gewoon veel interessanter. Vind ik dan.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:25 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Goffer Poes, dat weet ik ook wel. Maar wat doet Varys met die tovenaar in die kist?Dat is een vraag die je 2 jaar terug had moeten stellen!
![]()
Dit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Oberyns dood was de dood van een comic relief showmanneke die gewoon wat doms deed en dat helaas niet kon navertellen. Sandor was veel langer in de serie, en ik had best een zwak voor hemHij had veel meer diepgang en die afwisseling tussen dat harde, gepijnigde voorkomen en die zachtere kant die je af en toe zag doorschemeren maakte hem gewoon veel interessanter. Vind ik dan.
The feels..![]()
![]()
Hij had niet echt een rol meer, kon nergens echt meer na toe en werd gebountyhunt, dusja zijn verhaal was eigenlijk ook afgelopenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Oberyns dood was de dood van een comic relief showmanneke die gewoon wat doms deed en dat helaas niet kon navertellen. Sandor was veel langer in de serie, en ik had best een zwak voor hemHij had veel meer diepgang en die afwisseling tussen dat harde, gepijnigde voorkomen en die zachtere kant die je af en toe zag doorschemeren maakte hem gewoon veel interessanter. Vind ik dan.
![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Je vraagt praktisch het onmogelijke met Varys in beeld.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).![]()
Dat is ook wel zo. Maar ik wou alleen dat het niet zo wasquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hij had niet echt een rol meer, kon nergens echt meer na toe en werd gebountyhunt, dusja zijn verhaal was eigenlijk ook afgelopen
Wie zegt dat hij naar Braavos gaat? Jaime zei alleen dat de boot naar de Free Cities gaat maar niet welke, kan net zo goed Pentos of Volantis zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:18 schreef Poesopstokje het volgende:
Dat zegt PoepopStokje, en gezien die de boeken gelezen heeft weet je dat dat een spoiler isquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:36 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij naar Braavos gaat? Jaime zei alleen dat de boot naar de Free Cities gaat maar niet welke, kan net zo goed Pentos of Volantis zijn.
Maarja ik heb geen boeken gelezen..![]()
Voor zover ik weet staan de Free Cities gelijk aan Braavosquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:36 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij naar Braavos gaat? Jaime zei alleen dat de boot naar de Free Cities gaat maar niet welke, kan net zo goed Pentos of Volantis zijn.
Ik ga even googlen, want jij zegt van niet.
En ik ben halverwege boek 4, dus gelijk met seizoen 4. Dus ik weet verder ook van niks![]()
![]()
The Free Cities zijn eigenlijk 9 steden... Waaronder Braavos, helemaal in het Noorden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:39 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Voor zover ik weet staan de Free Cities gelijk aan Braavos
Ik ga even googlen, want jij zegt van niet.
En ik ben halverwege boek 4, dus gelijk met seizoen 4. Dus ik weet verder ook van niksIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
De vrouwlijke versie van The Mountain dan, hèquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:34 schreef Evertjan het volgende:
kan nog altijd niet geloven dat the Hound is verslagen door een vrouw
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.![]()
Aangezien Mopatis in Pentos zit lijkt dat me de meest logische keuze...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:36 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij naar Braavos gaat? Jaime zei alleen dat de boot naar de Free Cities gaat maar niet welke, kan net zo goed Pentos of Volantis zijn."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |