SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh joh. dawissikniequote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:17 schreef portie het volgende:
[..]
Jamie zei iets over the free cities. Essos dus
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:01 schreef Roypsv het volgende:
Je zit in het verkeerde topic vermoed ik zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:32 schreef RickoKun het volgende:
Ik bedacht me nu ook net in de tuin wat er vást wel gaat gebeuren ivm wat die oude boomboy tegen bran stark zei:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Braavos lijkt me. Ging die kapitein ook heen en ze bedacht zich ineens dat ze nog een munt van die faceswapper had.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:39 schreef blessed19 het volgende:
Gaat arya nou naar braavos of the wall?There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
dit kan ik niet zeggen zonder het boek te spoileren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:39 schreef blessed19 het volgende:
Gaat arya nou naar braavos of the wall?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Dat is één van GRRM's favoriete films dus de gelijkenis zal niet geheel toevallig zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:20 schreef Slayage het volgende:
verrek! the princess bride!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is toch gewoon duidelijk als je de aflevering kijkt? Braavos dus.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:39 schreef blessed19 het volgende:
Gaat arya nou naar braavos of the wall?![]()
Enige wat ik echt een beetje onduidelijk vond in de serie was of Varys nou met Tyrion mee ging of dat hij gewoon even dramatic look deed aan de kust.Conscience do cost.![]()
Hij zit toch naast die kist?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:01 schreef ems. het volgende:
Enige wat ik echt een beetje onduidelijk vond in de serie was of Varys nou met Tyrion mee ging of dat hij gewoon even dramatic look deed aan de kust.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |