SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh joh. dawissikniequote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:17 schreef portie het volgende:
[..]
Jamie zei iets over the free cities. Essos dus
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:01 schreef Roypsv het volgende:
Je zit in het verkeerde topic vermoed ik zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:32 schreef RickoKun het volgende:
Ik bedacht me nu ook net in de tuin wat er vást wel gaat gebeuren ivm wat die oude boomboy tegen bran stark zei:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Braavos lijkt me. Ging die kapitein ook heen en ze bedacht zich ineens dat ze nog een munt van die faceswapper had.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:39 schreef blessed19 het volgende:
Gaat arya nou naar braavos of the wall?There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
dit kan ik niet zeggen zonder het boek te spoileren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:39 schreef blessed19 het volgende:
Gaat arya nou naar braavos of the wall?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Dat is één van GRRM's favoriete films dus de gelijkenis zal niet geheel toevallig zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:20 schreef Slayage het volgende:
verrek! the princess bride!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is toch gewoon duidelijk als je de aflevering kijkt? Braavos dus.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:39 schreef blessed19 het volgende:
Gaat arya nou naar braavos of the wall?![]()
Enige wat ik echt een beetje onduidelijk vond in de serie was of Varys nou met Tyrion mee ging of dat hij gewoon even dramatic look deed aan de kust.Conscience do cost.![]()
Hij zit toch naast die kist?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:01 schreef ems. het volgende:
Enige wat ik echt een beetje onduidelijk vond in de serie was of Varys nou met Tyrion mee ging of dat hij gewoon even dramatic look deed aan de kust.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Maar wat zou Varys met die tovenaar in die kist gedaan hebben?Gaat die ook mee?
"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
In het boek gaat ze naar...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:39 schreef blessed19 het volgende:
Gaat arya nou naar braavos of the wall?![]()
In de serie gaat ze naar Braavos. Hoe is dat niet duidelijk?quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
In de serie gaat ze naar Braavos. Hoe is dat niet duidelijk?
吴 曼 迪![]()
ze vraagt aan die gast om naar the north te gaan he! en dan zegt hij nee we gaan naar braavos. en dan laat zij dat muntje zien en dan zegt ie 'oh je krijgt een cabine' en impliceerde dat ie aan haar andere verzoek (naar the north gaan) voldeed. en even later zie je ze ook varen. dus dan lijkt het mij dat ze naar the north gaatquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
In de serie gaat ze naar Braavos. Hoe is dat niet duidelijk?.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ze is onderweg naar Braavos. Je weet niet wat er op zee kan gebeurenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
In de serie gaat ze naar Braavos. Hoe is dat niet duidelijk?![]()
![]()
Arya gaat wel degelijk naar Braavos, dat is nu al 100x duidelijk uitgelegd, ook met die filmpjes met Jacquen.
Jaime vertelde Tyrion voor de ontsnapping dat Varys een boot naar de Free Cities had klaarstaan, en dat is ook in Braavos.![]()
En Varys liet Tyrion achter. Maar nadat hij de klokken hoorden luiden (waarschijnlijk voor de dood van Tywin) besloot hij mee te gaan met Tyrion richting Braavos.
Tyrion zit in die kist, niet die tovenaar.![]()
Precies, mensen moeten even minder aan hun pik trekken, en meer opletten als ze kijken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:18 schreef Poesopstokje het volgende:
En Varys liet Tyrion achter. Maar nadat hij de klokken hoorden luiden (waarschijnlijk voor de dood van Tywin) besloot hij mee te gaan met Tyrion richting Braavos.
Je vraagt praktisch het onmogelijke met Varys in beeld.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:20 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Precies, mensen moeten even minder aan hun pik trekken, en meer opletten als ze kijken.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Goffer Poes, dat weet ik ook wel. Maar wat doet Varys met die tovenaar in die kist?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:18 schreef Poesopstokje het volgende:
Tyrion zit in die kist, niet die tovenaar."Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Oberyns dood was de dood van een comic relief showmanneke die gewoon wat doms deed en dat helaas niet kon navertellen. Sandor was veel langer in de serie, en ik had best een zwak voor hemquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:27 schreef portie het volgende:
[..]
Oberynn alweer vergeten? Sandor is nooit echt mijn favoriet geweest. Al was t nog zo'n baas.Hij had veel meer diepgang en die afwisseling tussen dat harde, gepijnigde voorkomen en die zachtere kant die je af en toe zag doorschemeren maakte hem gewoon veel interessanter. Vind ik dan.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:25 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Goffer Poes, dat weet ik ook wel. Maar wat doet Varys met die tovenaar in die kist?Dat is een vraag die je 2 jaar terug had moeten stellen!
![]()
Dit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Oberyns dood was de dood van een comic relief showmanneke die gewoon wat doms deed en dat helaas niet kon navertellen. Sandor was veel langer in de serie, en ik had best een zwak voor hemHij had veel meer diepgang en die afwisseling tussen dat harde, gepijnigde voorkomen en die zachtere kant die je af en toe zag doorschemeren maakte hem gewoon veel interessanter. Vind ik dan.
The feels..![]()
![]()
Hij had niet echt een rol meer, kon nergens echt meer na toe en werd gebountyhunt, dusja zijn verhaal was eigenlijk ook afgelopenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Oberyns dood was de dood van een comic relief showmanneke die gewoon wat doms deed en dat helaas niet kon navertellen. Sandor was veel langer in de serie, en ik had best een zwak voor hemHij had veel meer diepgang en die afwisseling tussen dat harde, gepijnigde voorkomen en die zachtere kant die je af en toe zag doorschemeren maakte hem gewoon veel interessanter. Vind ik dan.
![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Je vraagt praktisch het onmogelijke met Varys in beeld.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).![]()
Dat is ook wel zo. Maar ik wou alleen dat het niet zo wasquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hij had niet echt een rol meer, kon nergens echt meer na toe en werd gebountyhunt, dusja zijn verhaal was eigenlijk ook afgelopen
Wie zegt dat hij naar Braavos gaat? Jaime zei alleen dat de boot naar de Free Cities gaat maar niet welke, kan net zo goed Pentos of Volantis zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:18 schreef Poesopstokje het volgende:
Dat zegt PoepopStokje, en gezien die de boeken gelezen heeft weet je dat dat een spoiler isquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:36 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij naar Braavos gaat? Jaime zei alleen dat de boot naar de Free Cities gaat maar niet welke, kan net zo goed Pentos of Volantis zijn.
Maarja ik heb geen boeken gelezen..![]()
Voor zover ik weet staan de Free Cities gelijk aan Braavosquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:36 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij naar Braavos gaat? Jaime zei alleen dat de boot naar de Free Cities gaat maar niet welke, kan net zo goed Pentos of Volantis zijn.
Ik ga even googlen, want jij zegt van niet.
En ik ben halverwege boek 4, dus gelijk met seizoen 4. Dus ik weet verder ook van niks![]()
![]()
The Free Cities zijn eigenlijk 9 steden... Waaronder Braavos, helemaal in het Noorden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:39 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Voor zover ik weet staan de Free Cities gelijk aan Braavos
Ik ga even googlen, want jij zegt van niet.
En ik ben halverwege boek 4, dus gelijk met seizoen 4. Dus ik weet verder ook van niksIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
De vrouwlijke versie van The Mountain dan, hèquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:34 schreef Evertjan het volgende:
kan nog altijd niet geloven dat the Hound is verslagen door een vrouw
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.![]()
Aangezien Mopatis in Pentos zit lijkt dat me de meest logische keuze...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:36 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij naar Braavos gaat? Jaime zei alleen dat de boot naar de Free Cities gaat maar niet welke, kan net zo goed Pentos of Volantis zijn."Kill the Braavosi, bring the girl!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |