Ned ook, zijn hoofd is gezombied en leeft nu in een robotpal.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leven nog, springlevend. Niks aan de hand
Ik vind Brienne echt zo'n tragische loner.... Wel een tof personage, dat wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou ook al zeggen.. Brienne is volgens mij alles behalve gestoord. Brienne behoort steeds meer bij mijn favoriete personages!
The night is dark and full of terrorsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar eens in de 10 afleveringen komt er een monster voor... bij skyrim hoef je maar een grot binnen te lopen en je komt er meteen 1 tegen. zelfs robbert baratheon was doodgemaakt door een gewoon wild zwijn ipv een magische wight ofzo.
Draken zijn niet magisch?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
enw anneer kwam het volgende magische wezen op je scherm? In de laatste aflevering pas...
De hele motivatie van de wildlings zijn magische wezens... nogal niet een plotpoint, Winter is comming...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus mensen volgen de serie wegens het verhaal niet wegens de fantasy, de fantasy kan ook wegblijven en voegt echt helemaal geen ene flikker toe aan het verhaal... wanneer was de laatste belangrijke plottwist die door een magisch wezen werd uitgevoerd? In seizoen 1, toen dany ineens draakjes had en daarmee meer macht kreeg. Verder zijn die magische wezens helemaal niet belangrijk en leiden ze alleen maar af van het verhaal.
ja al 4 seizoenen... the boy who cried wolf zo komt het over.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
De hele motivatie van de wildlings zijn magische wezens... nogal niet een plotpoint, Winter is comming...
Westeros and Essos both experience extremely long seasons of varying length, usually lasting at least a couple of years each.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh laatst zeiden jullie nog dat elk seizoen een jaar was.
Maanvis bedoelde de serie-seizoenen. Niet de winter/zomer seizoenen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:56 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Westeros and Essos both experience extremely long seasons of varying length, usually lasting at least a couple of years each.
en wat is een jaar bij hun !?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:56 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Westeros and Essos both experience extremely long seasons of varying length, usually lasting at least a couple of years each.
Maanvis zit weer eens te trollen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:57 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Maanvis bedoelde de serie-seizoenen. Niet de winter/zomer seizoenen.
TRquote:
Om even serieus te reageren; tussen elke eerste aflevering per seizoen zit +/- 1 jaar.quote:
quote:
Dat is wat iedereen in Westeros denkt. En jij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja al 4 seizoenen... the boy who cried wolf zo komt het over.
ja dat dacht ik ook, maar wat is een jaar in westeros. het is een andere planeet dus een jaar kan best meer of minder dagen duren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:04 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Om even serieus te reageren; tussen elke eerste aflevering per seizoen zit +/- 1 jaar.
Dus ep1 s1 en ep1 s2 = 1 jaar, ep 1 s2 en ep 1 s3 = 1 jaar and so on.
Begin seizoen 5 zijn we dus 4 jaar verder.
Een jaar is gewoon een jaar.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook, maar wat is een jaar in westeros. het is een andere planeet dus een jaar kan best meer of minder dagen duren.
net als the hound, daarom was die battle des te tragisch, wat de uitkom ook wasquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind Brienne echt zo'n tragische loner.... Wel een tof personage, dat wel.
Ik dacht HUH DAT GEBEURT HELEMAAL NIET IN HET BOEK!!!!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
net als the hound, daarom was die battle des te tragisch, wat de uitkom ook was
Ik had meer een band met the Hound dan met Brienne.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
the hound was er ook vanf ep 1 en werd veel meer beschreven/screen time en was vreselijk getergdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:09 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik had meer een band met the Hound dan met Brienne.
Brienne hopte moeiteloos van kamp Renly naar kamp Stark en toen over naar kamp (Jaime) Lannister.
Hou je klep eens.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik dacht HUH DAT GEBEURT HELEMAAL NIET IN HET BOEK!!!!
De hele show zit vol met personages die een redelijk aantal therapie sessies op de bank nodig hebben om enigzins normaal te kunnen doen. Alhoewel ik denk dat the Hound meer baat heeft bij licht- en muziektherapiequote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wat the Hound al zei, ze accepteerde wel zijn 'Lannister gold', armour, Valerian steel etc. Daarnaast was ze smoorverliefd op Jaime.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
the hound was er ook vanf ep 1 en werd veel meer beschreven/screen time en was vreselijk getergd
brienne was idd kamp renly, maar die ging dood dus moest ze wat en ze was toevallig daar aanwezig samen met cat toen dat schaduw monster kwam, waarop ze pleiten ging met cat, samenloop van omstandigheden, daarnaast is ze nooit echt overgegaan op kamp lannister, ze heeft die jamie naar kingslanding gebracht, dat maakt haar niet direct kamp lannister, maar wederom samenloop van omstandigheden
Oberynn alweer vergeten? Sandor is nooit echt mijn favoriet geweest. Al was t nog zo'n baas.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wat the Hound al zei, ze accepteerde wel zijn 'Lannister gold', armour, Valerian steel etc. Daarnaast was ze smoorverliefd op Jaime.
Als Jaime haar een plek in the Kingsguard had aangeboden had ze dat met beide handen aangenomen hoor.
Triest wat ze allemaal heeft moeten doorstaan in haar jeugd én daarna, maar ik kan niet zoveel sympathie opbrengen voor Brienne.
Voor Sandor daarintegen..Voor velen de pijnlijkste dode dit seizoen denk ik.
Oberynn deed nog maar net mee, Sandor is voor velen al sinds seizoen 1 favoriet. Zo ook voor mijquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:27 schreef portie het volgende:
[..]
Oberynn alweer vergeten? Sandor is nooit echt mijn favoriet geweest. Al was t nog zo'n baas.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Met wie? Tommen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:32 schreef Maanvis het volgende:
waarom heeft margaery nog geen sexscene. nathalie dormer die gaat graag in d'r blootje hoor.
if met sir pounce pounce of hoe dat mormel ook heet.quote:
bron?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:32 schreef Maanvis het volgende:
waarom heeft margaery nog geen sexscene. nathalie dormer die gaat graag in d'r blootje hoor.
zie haar sletterige blik.quote:
Beastiality gaat GRRM zelfs te ver gelukkigquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
if met sir pounce pounce of hoe dat mormel ook heet.
Tormund's verhaal gemist?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Beastiality gaat GRRM zelfs te ver gelukkig
SNAPEKILLSDUMBELDORE!~quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:37 schreef Vault-Boy het volgende:
Vanavond even de laatste 4 afleveringen kijken![]()
Ben ook meteen weer weg hier
Sterkte met aflevering 7!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:37 schreef Vault-Boy het volgende:
Vanavond even de laatste 4 afleveringen kijken![]()
Ben ook meteen weer weg hier
Ik heb zo weinig sex de laatste tijd dat ik ook een beer zou neuken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:37 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Offscreen gelukkig![]()
Een een grote bek, dus ik geloof er niks van.
De films en series waarin ze heeft gespeeld.quote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb zo weinig sex de laatste tijd dat ik ook een beer zou neuken.
Leuke quote uit awoiaf:quote:
quote:Tywin dies while seated on the privy, his bowels loosening in the moment of death causing Tyrion to think as he left his father's body: Tywin dies while seated on the privy, his bowels loosening in the moment of death causing Tyrion to think as he left his father's body:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |