Verrassend wel zeg...!!!!111quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:03 schreef Maanvis het volgende:
Voor iedere post die mij beledigt of als troll bestempelt ga ik een dag langer door met posten in dit topique.
Doe je sowieso wel omdat je al jaren trolt. Of het nou in R&P is of hier.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:03 schreef Maanvis het volgende:
Voor iedere post die mij beledigt of als troll bestempelt ga ik een dag langer door met posten in dit topique.
Troll!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:03 schreef Maanvis het volgende:
ik vind cersei echt een lekker wijf dus nee.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:09 schreef Temple het volgende:
Ik hoopte eigenlijk heel erg dat het Tyrion, Cersei zou killen
Waarom kijk je eigenlijk als je fantasy als onzin bestempelt terwijl de hele serie fantasy is?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
geef gewoon toe dat die fantasy onzin is en dat het niets toevoegt... dan kunnen we het issue laten varen!
Sorry!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nu heb ik je zó lopen verdedigen in dit topic, en dan krijg ik dit terug van je
ik kijk voor het verhaal en de intrige, de fantasy is echt niet goed namelijk (als je lotr gewend bent is dit een Uwe Boll achtig aftreksel)quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:14 schreef Chewie het volgende:
Waarom kijk je eigenlijk als je fantasy als onzin bestempelt terwijl de hele serie fantasy is?
Geschift wijf? Valt wel mee tochquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:40 schreef Syntos het volgende:
Brienne is ook een geschift wijf zeg. Het zal je vriendin maar zijn
Arme Hound.![]()
Of dit roepen:quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:20 schreef wuuht het volgende:
Mensen die de fantasy dingen in GoT niet leuk vinden maar wel kijken en komen vertellen dat het geen grote rol speelt
quote:
Het is een fantasy verhaal, dat is al duidelijk vanaf boek 1. Je mag het van mij slecht vinden maar fantasy is het belangrijkste ingredient van het verhaal.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik kijk voor het verhaal en de intrige, de fantasy is echt niet goed namelijk (als je lotr gewend bent is dit een Uwe Boll achtig aftreksel). dus hoe minder fantasy hoe beter de serie is.
Rennen ze in LOTR met paarden keihard door de bossen???quote:
nee meestal zaten ze eropquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Rennen ze in LOTR met paarden keihard door de bossen???
quote:
Nee, de paarden durfden niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Rennen ze in LOTR met paarden keihard door de bossen???
hmmm... hij is al drie seizoenen aan het lopen ofzo.... lord of the rings is er niets bij... maar hij heeft nu een belangrijk doel bereikt lijkt het... dus wie weet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:27 schreef Tyron het volgende:
overiges vind ik die verhaallijn van bran helemaal niks
bran is al drie seizoenen aan het lopenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
hmmm... hij is al drie seizoenen aan het lopen ofzo.... lord of the rings is er niets bij... maar hij heeft nu een belangrijk doel bereikt lijkt het... dus wie weet.
'Bedankt voor het komen, en een goede reis terug'.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
hmmm... hij is al drie seizoenen aan het lopen ofzo.... lord of the rings is er niets bij... maar hij heeft nu een belangrijk doel bereikt lijkt het... dus wie weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |