Verrassend wel zeg...!!!!111quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:03 schreef Maanvis het volgende:
Voor iedere post die mij beledigt of als troll bestempelt ga ik een dag langer door met posten in dit topique.
Doe je sowieso wel omdat je al jaren trolt. Of het nou in R&P is of hier.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:03 schreef Maanvis het volgende:
Voor iedere post die mij beledigt of als troll bestempelt ga ik een dag langer door met posten in dit topique.
Troll!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:03 schreef Maanvis het volgende:
ik vind cersei echt een lekker wijf dus nee.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:09 schreef Temple het volgende:
Ik hoopte eigenlijk heel erg dat het Tyrion, Cersei zou killen
Waarom kijk je eigenlijk als je fantasy als onzin bestempelt terwijl de hele serie fantasy is?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
geef gewoon toe dat die fantasy onzin is en dat het niets toevoegt... dan kunnen we het issue laten varen!
Sorry!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nu heb ik je zó lopen verdedigen in dit topic, en dan krijg ik dit terug van je
ik kijk voor het verhaal en de intrige, de fantasy is echt niet goed namelijk (als je lotr gewend bent is dit een Uwe Boll achtig aftreksel)quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:14 schreef Chewie het volgende:
Waarom kijk je eigenlijk als je fantasy als onzin bestempelt terwijl de hele serie fantasy is?
Geschift wijf? Valt wel mee tochquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:40 schreef Syntos het volgende:
Brienne is ook een geschift wijf zeg. Het zal je vriendin maar zijn
Arme Hound.![]()
Of dit roepen:quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:20 schreef wuuht het volgende:
Mensen die de fantasy dingen in GoT niet leuk vinden maar wel kijken en komen vertellen dat het geen grote rol speelt
quote:
Het is een fantasy verhaal, dat is al duidelijk vanaf boek 1. Je mag het van mij slecht vinden maar fantasy is het belangrijkste ingredient van het verhaal.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik kijk voor het verhaal en de intrige, de fantasy is echt niet goed namelijk (als je lotr gewend bent is dit een Uwe Boll achtig aftreksel). dus hoe minder fantasy hoe beter de serie is.
Rennen ze in LOTR met paarden keihard door de bossen???quote:
nee meestal zaten ze eropquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Rennen ze in LOTR met paarden keihard door de bossen???
quote:
Nee, de paarden durfden niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Rennen ze in LOTR met paarden keihard door de bossen???
hmmm... hij is al drie seizoenen aan het lopen ofzo.... lord of the rings is er niets bij... maar hij heeft nu een belangrijk doel bereikt lijkt het... dus wie weet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:27 schreef Tyron het volgende:
overiges vind ik die verhaallijn van bran helemaal niks
bran is al drie seizoenen aan het lopenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
hmmm... hij is al drie seizoenen aan het lopen ofzo.... lord of the rings is er niets bij... maar hij heeft nu een belangrijk doel bereikt lijkt het... dus wie weet.
'Bedankt voor het komen, en een goede reis terug'.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
hmmm... hij is al drie seizoenen aan het lopen ofzo.... lord of the rings is er niets bij... maar hij heeft nu een belangrijk doel bereikt lijkt het... dus wie weet.
en Stannis doet dat stuk gewoon in 2 afleveringen! met zijn supersonische boten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
bran is al drie seizoenen aan het lopen
goeie![]()
![]()
![]()
En die ouwe wist al lang dat Bran ging komen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja laten we het weer over het accent van carice hebbenquote:
Brrrrrrrquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja laten we het weer over het accent van carice hebben
Ik vraag me ook af hoe Cercei reageert, maar ik ben niet zeker of dat negatief is. Ze wou al niet trouwen, ze wou Jamie, Tywin had haar ook onder controle, iets waar ze nadrukkelijk tegenin ging voor het eerste deze aflevering. Voor haar persoonlijk is het beter dat Tywin weg is, ze heeft nu weer volledig de controle over haar zoontje, en kan daarmee de Tyrell's een hak zetten. Indien Tywin zijn plan had doorgezet waren de Lannisters de machtigste familie gebleven met de Tyrell's aan hun zijde, nu kan het weer alle kanten op. Deze uitkomst veroorzaakt meer chaos, en wie was er ook alweer blij met chaosquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:24 schreef Amarantha het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Cersei nu reageert.. Aan de andere kant kan ze nu doen en laten wat ze wil met Jaime maar nu heeft haar kleine broertje haar beide ouders vermoord. Zou ze op wraak uit zijn op een gegeven moment?
Ik ga echt de komende 10 maanden allemaal van dit soort dingen afvragen bij mezelf![]()
verrek idd! dat was toen opde trouwerij van joffreyquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:40 schreef Take_A_Picture het volgende:
Trouwens, ik zat laatst de eerste of tweede aflevering van dit seizoen te kijken en toen wees Cersei Shae aan voor haar vader, alsin 'dat is Tyrion's hoer' waarop Tywin antwoordde dat ze naar zijn vertrekken gestuurd moest worden. Zou ze toen al..???
Klopt, daarna ging Tyrion in gesprek met Bronn om Shae op de boot te zetten waar Brann niet echt op antwoordequote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
verrek idd! dat was toen opde trouwerij van joffrey
Ja okee beetje ongelukkig uitgedrukt...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
bran is al drie seizoenen aan het lopen
goeie![]()
![]()
![]()
doooooooodquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:56 schreef Nielsch het volgende:
Fuck it, ik ga gewoon opzoeken of Tywin en The Hound dood zijn. Daarna ga ik het hier niet vertellen.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:56 schreef Nielsch het volgende:
Fuck it, ik ga gewoon opzoeken of Tywin en The Hound dood zijn. Daarna ga ik het hier niet vertellen.
Kijk meteen even of Ned wel dood is, je weet het nooit hequote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:56 schreef Nielsch het volgende:
quote:
Deze man weetquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus mensen volgen de serie wegens het verhaal niet wegens de fantasy, de fantasy kan ook wegblijven en voegt echt helemaal geen ene flikker toe aan het verhaal... wanneer was de laatste belangrijke plottwist die door een magisch wezen werd uitgevoerd? In seizoen 1, toen dany ineens draakjes had en daarmee meer macht kreeg. Verder zijn die magische wezens helemaal niet belangrijk en leiden ze alleen maar af van het verhaal.
Daar ben ik het niet mee eens. De White Walkers, de draken, de Children, de Dire Wolfs, dit zijn allemaal fantasy-elementen die volgens mij echt nog een rol (gaan?) spelen in het verhaal.quote:
ik kan al 2 jaar niet meer in R&P posten gek.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe je sowieso wel omdat je al jaren trolt. Of het nou in R&P is of hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |