SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Ik wuif alleen jou weg.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als jij stopt met elke vorm van kritiek weg te wuiven.
Mij aan Skyrimquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:06 schreef Dagoduck het volgende:
Die skeletten deden me aan Pirates of the Caribbean denken
jij verdedigt de serie blind terwijl je ook gewoon begrip had kunnen tonen voor onze kritiek dat het allemaal wel erg ongeloofwaardig wordt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik wuif alleen jou weg.
De kritiek op de ondoden-scene met Brann wuif ik niet weg, ik zei alleen dat ik niet begrijp waarom daar ophef over is, meningen dit dat.
Jij blaat alleen maar onzin, zoals in elk topic eigenlijk wel....
mij ook.. maar skyrim zit vol monsters.quote:
Het station ongeloofwaardig zijn we al een tijdje voorbij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij verdedigt de serie blind terwijl je ook gewoon begrip had kunnen tonen voor onze kritiek dat het allemaal wel erg ongeloofwaardig wordt.
GoT ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mij ook.. maar skyrim zit vol monsters.
maar eens in de 10 afleveringen komt er een monster voor... bij skyrim hoef je maar een grot binnen te lopen en je komt er meteen 1 tegen. zelfs robbert baratheon was doodgemaakt door een gewoon wild zwijn ipv een magische wight ofzo.quote:
Nee dat doe ik niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij verdedigt de serie blind terwijl je ook gewoon begrip had kunnen tonen voor onze kritiek dat het allemaal wel erg ongeloofwaardig wordt.
Laat het los man.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar eens in de 10 afleveringen komt er een monster voor... bij skyrim hoef je maar een grot binnen te lopen en je komt er meteen 1 tegen. zelfs robbert baratheon was doodgemaakt door een gewoon wild zwijn ipv een magische wight ofzo.
enw anneer kwam het volgende magische wezen op je scherm? In de laatste aflevering pas...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet.
Als je het ongeloofwaardig vind had je in aflevering 1 al af moeten haken toen er White Walkers op je scherm te zien waren.
Ja dus?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
enw anneer kwam het volgende magische wezen op je scherm? In de laatste aflevering pas...
dus mensen volgen de serie wegens het verhaal niet wegens de fantasy, de fantasy kan ook wegblijven en voegt echt helemaal geen ene flikker toe aan het verhaal... wanneer was de laatste belangrijke plottwist die door een magisch wezen werd uitgevoerd? In seizoen 1, toen dany ineens draakjes had en daarmee meer macht kreeg. Verder zijn die magische wezens helemaal niet belangrijk en leiden ze alleen maar af van het verhaal.quote:
Gast kanker gewoon op, ga lekker met je playmobilkasteel spelen, kan je lekker riddertje spelen zonder magische wezens.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus mensen volgen de serie wegens het verhaal niet wegens de fantasy, de fantasy kan ook wegblijven en voegt echt helemaal geen ene flikker toe aan het verhaal... wanneer was de laatste belangrijke plottwist die door een magisch wezen werd uitgevoerd? In seizoen 1, toen dany ineens draakjes had en daarmee meer macht kreeg. Verder zijn die magische wezens helemaal niet belangrijk en leiden ze alleen maar af van het verhaal.
Draken, mantichore, reuzen, mammoeten, tovenaars, shapeshifters.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
enw anneer kwam het volgende magische wezen op je scherm? In de laatste aflevering pas...
Rookbabyquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus mensen volgen de serie wegens het verhaal niet wegens de fantasy, de fantasy kan ook wegblijven en voegt echt helemaal geen ene flikker toe aan het verhaal... wanneer was de laatste belangrijke plottwist die door een magisch wezen werd uitgevoerd? In seizoen 1, toen dany ineens draakjes had en daarmee meer macht kreeg. Verder zijn die magische wezens helemaal niet belangrijk en leiden ze alleen maar af van het verhaal.
geef gewoon toe dat die fantasy onzin is en dat het niets toevoegt... dan kunnen we het issue laten varen!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:16 schreef Verbodsbord het volgende:
Gast kanker gewoon op, ga lekker met je playmobilkasteel spelen, kan je lekker riddertje spelen zonder magische wezens.
Ja, uh-huh.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:16 schreef mokkiemok het volgende:
Sandor Clegane heeft geen onscreen death gehad en kan dus ook nog niet rood gemaakt worden lijkt mij
ik ben geen boeklezer maar het zou kunnen dat hij toch nog gered wordt door een passant of dergelijke
oke ieder zijn ding!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:17 schreef GGMM het volgende:
Ik vind die fantasy dingen trouwens een leuke toevoeging aan de serie.Hopelijk komt daar nog wat meer van volgend seizoen.
Sneeuw!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:18 schreef Re het volgende:
de subtitel is - winter is coming - en waar zou dat nou op slaan huh....
Nee want het is pertinent onwaar. Zo'n beetje alle dreiging komt voort uit het fantasysegment. Het hele gedoe bij de wall -> White Walkers, Dany -> Draken, Brann -> Wargen etc.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
geef gewoon toe dat die fantasy onzin is en dat het niets toevoegt... dan kunnen we het issue laten varen!
Ja en het is al even likely dat hij de komende ca. 3 jaar nog steeds daar tegen die rots aan ligt en zijn dood dus nooit bevestigd wordt. Ik ga Sandor met dergelijke dodelijke wonden echt geen Benjen status geven ofzo hoor...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:16 schreef mokkiemok het volgende:
Sandor Clegane heeft geen onscreen death gehad en kan dus ook nog niet rood gemaakt worden lijkt mij
ik ben geen boeklezer maar het zou kunnen dat hij toch nog gered wordt door een passant of dergelijke
kunnen we meteen de hele night's watch opheffen zonder wat fantasyquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
geef gewoon toe dat die fantasy onzin is en dat het niets toevoegt... dan kunnen we het issue laten varen!
die fokking white walkers die al 4 jaar lang zouden moeten komen. waarom komen ze nog niet dan!?!?! moeten ze hun veters nog strikken? als ze wilden komen dan hadden ze dat allang gedaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:18 schreef Re het volgende:
de subtitel is - winter is coming - en waar zou dat nou op slaan huh....
Je weet dat de 4 seizoenen een tijdsbestek van een half jaar oid bestrijken he?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die fokking white walkers die al 4 jaar lang zouden moeten komen. waarom komen ze nog niet dan!?!?! moeten ze hun veters nog strikken?
Omdat het nog geen winter is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die fokking white walkers die al 4 jaar lang zouden moeten komen. waarom komen ze nog niet dan!?!?! moeten ze hun veters nog strikken? als ze wilden komen dan hadden ze dat allang gedaan.
Er is een reden voor, maar dat is een boekspoiler.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die fokking white walkers die al 4 jaar lang zouden moeten komen. waarom komen ze nog niet dan!?!?! moeten ze hun veters nog strikken? als ze wilden komen dan hadden ze dat allang gedaan.
Dat is niet helemaal waar toch? Voor mijn gevoel eerder een periode van een jaar of twee.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je weet dat de 4 seizoenen een tijdsbestek van een half jaar oid bestrijken he?
Een half jaar in de serie dus...
Dit is een battle royale tot er nog 1 persoon over is?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:13 schreef Khaleesi het volgende:
Nogmaals: Wanneer wordt het FOK! GoT tournament opgestart?
Volgensmij is het in de boeken inderdaad een jaar of 2 - 3. Het continent is ongeveer net zo grood als zuid amerika dus reizen duurt best wel even.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:22 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar toch? Voor mijn gevoel eerder een periode van een jaar of twee.
Kunnen we soort opmerkingen ook gewoon achterwege laten, voegt echt niks toequote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is een reden voor, maar dat is een boekspoiler.
heb ik al twee keer genoemd nu en is nu ook al een keer gequotequote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:22 schreef Frag_adder het volgende:
Het kan aan mij liggen maar Sandor is toch niet officieel dood gegaan? Arya stak em toch niet neer of heb ik iets gemist.
Ik denk niet dat iemand het erg vindt als je dit even toelicht.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is een reden voor, maar dat is een boekspoiler.
Wel een veilige aanname opzich, interne bloeding, flinke beenwond, en een geinfecteerde bijtwond in nek/schouder.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:22 schreef Frag_adder het volgende:
Het kan aan mij liggen maar Sandor is toch niet officieel dood gegaan? Arya stak em toch niet neer of heb ik iets gemist.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:22 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Kunnen we soort opmerkingen ook gewoon achterwege laten, voegt echt niks toe
En een half oor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:23 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wel een veilige aanname opzich, interne bloeding, flinke beenwond, en een geinfecteerde bijtwond in nek/schouder.
Niet bevestigd is niet dood. Als GoT ergens goed in is is het wel het overduidelijk te laten zijn wanneer iemand dood gaatquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:23 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wel een veilige aanname opzich, interne bloeding, flinke beenwond, en een geinfecteerde bijtwond in nek/schouder.
ik heb gekkere dingen zien gebeurenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:23 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
neem the walking dead als voorbeeldquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Niet bevestigd is niet dood. Als GoT ergens goed in is is het wel het overduidelijk te laten zijn wanneer iemand dood gaat
zwaar leven moet je dan hebbenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik heb gekkere dingen zien gebeuren
Ja ik zie het nu ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:22 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar toch? Voor mijn gevoel eerder een periode van een jaar of twee.
Zoals ik in het vorige deel al zei: er staan meer personages in de graveyard wiens dood nooit bevestigd is, maar daar hoor je niemand over.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Niet bevestigd is niet dood. Als GoT ergens goed in is is het wel het overduidelijk te laten zijn wanneer iemand dood gaat
als die niet dood is dan wordt het toch terug veranderd? waarom doen mensen zo moeilijkquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
neem the walking dead als voorbeeld
niemand is dood als je het niet ziet
en zo is dat ook in got
Maanvis.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:59 schreef Re het volgende:
ahhh maanvis probeert het topic weer eens kapot te trollen. Maanvis: niemand vindt je tof
Voor de zekerheid onder een spoiler:quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand het erg vindt als je dit even toelicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Weet je wat ik doe als ik iets niet leuk vind? Dan kijk ik niet, ipv. er hier op FOK over te gaan zeurenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
eensquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:27 schreef Tyron het volgende:
overiges vind ik die verhaallijn van bran helemaal niks
euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh laatst zeiden jullie nog dat elk seizoen een jaar was.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je weet dat de 4 seizoenen een tijdsbestek van een half jaar oid bestrijken he?
Een half jaar in de serie dus...
ja vond die draugrs wel coolquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eens
al lijkt het nu misschien wel wat te verbeteren
ik kan me er niet aan storen, het zou eerder raar zijn als iedereen een perfect accent hadquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:29 schreef GGMM het volgende:
Sommige accenten zijn trouwens wel heel erg belachelijk.
DIe van Carice bijvoobeeld
ik ben wel benieuwd naar the Childrenquote:
nu.nlquote:Gemengde reacties op finale vierde seizoen Game of Thrones
DIT BERICHT BEVAT SPOILERS - Hoewel de laatste aflevering van het vierde seizoen van Game of Thrones zondag in de Verenigde Staten door een recordaantal mensen is bekeken, zijn de reacties van critici gemengd.
Gemengde reacties op finale vierde seizoen Game of Thrones
In Nederland is de aflevering maandagavond uitgezonden op HBO. Voor het slot kropen 7,1 miljoen Amerikanen voor de buis.
Alyssa Rosenberg van de Washington Post is echter niet zeer te spreken over de laatste aflevering van het vierde seizoen. Volgens Rosenberg zou de voorgaande aflevering hier de reden voor zijn. Met name de scene waarin Jaime Lannister zijn zus Cersei probeert te verkrachten, naast de grafkist waarin hun zoon ligt opgebaard.
Het afronden van de Lannister-verhaallijn in de laatste aflevering zou door deze 'verschrikkelijke' scene onsamenhangendheid hebben veroorzaakt. Zo zou het moment waarop Cersei en Jaime weer hartstochtelijk tot elkaar komen, niet stroken met hun gewelddadige ervaring in de voorgaande aflevering.
Visuele effecten
Ook krijgen de makers van de serie kritiek op de scène rondom de ontmoeting tussen Bran Stark en The Children of the Forest. Zo zouden de visuele effecten die gebruikt werden om de skeletten uit de grond te krijgen erg lachwekkend aandoen.
Benji Wilson van de Britse Telegraph vindt de finale niet bovengemiddeld vervullend, maar laat zich wel lyrisch uit over twee specifieke scènes. Ten eerste het moment waarop Jon Snow en Mance Rayder temidden van hun onderhandeling verrast worden door een overmacht aan ruiters, aangevoerd door Stannis Baratheon.
Ten tweede noemt hij de strijd tussen The Hound en Brienne of Tarth. Volgens Wilson het beste man tegen man-gevecht uit de serie tot nu toe.
Sterkste finale
Volgens James Hibberd van Entertainment Weekly is de finale van seizoen vier de sterkste finale in de geschiedenis van de serie. Ook Hibberd is onder de indruk van de scene waarin de ruiters van Baratheon van boven gefilmd worden.
Volgens Hibberd "een zeer zelden getoonde techniek" in de serie. En ook het camerawerk rond het gevecht tussen Brienne of Tarth en The Hound verdient veel lof volgens hem.
Veel verhaallijnen zijn naar tevredenheid afgerond, meent Hibberd, maar de missende aandacht voor de situatie rondom Sansa en Littlefinger steekt enigszins.
ze is verplicht dit accent aan te nemen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik kan me er niet aan storen, het zou eerder onrealistisch zijn als iedereen een perfect accent had
Ja ik vind het dus jammer dat de goede verhaallijnen en intriges worden ondergesneeuwd met draken, skeletten, giants en white walkers.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:27 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Weet je wat ik doe als ik iets niet leuk vind? Dan kijk ik niet, ipv. er hier op FOK over te gaan zeuren
GOT zit alles in, ook fantasy, en dat zal alleen maar meer worden, het White Walker verhaal word opgebouwd en ik verwacht hier dadelijk veel meer over, bevalt het je niet ga je maar documentaires kijken op discovery.
En leiden af van het verhaal, niemand hier weet het echte verhaal nogja het gaat om de Iron Throne, maar als we die WW eruit halen, en alle fantasy elementen heb je ook geen Wall nodig, want ja de wall staat er oorspronkelijk niet om de wildlings buiten te houden, en Stannis word helemaal niets meer waard, want geen Mellisandra, tevens zouden Robb, Remly en Joffery nog gewoon leven aangezien Stannis en Mellisandra bloedzuigers geofferd hebben om deze dood te laten gaan.
Je zou geen wildfire hebben, want waarom wildfire creëren want Draken bestaan niet, waarom dan die wildfire, niemand zou dan gefixeerd zijn om in een draak te veranderen en daarvoor wildfire te willen creëren. Tevens Dany was niets, geen mother of dragons die haar deuren geopend heeft, geen unsullied, maar dood of een zwerver in de woestijn. Arya zat nog gevangen want een Faceless man bestaat ook niet, was ook magie.
Je vind het verhaal zo goed, maar het complete verhaal heeft direct of indirecte links naar magie en dus fantasy.
Echt he, ja die vindt dit en die vindt dat.quote:
"khaleesi" heeft aangegeven niet meer uit de kleren te willen in de serie (ook geen seks meer)quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:30 schreef Jivis het volgende:
Michel Huisman had ook wel een grote rol dit seizoen, trouwens.
Hij heeft niet eens zichtbaar mogen batsen met Khaleesi.
dan kunnen we dit topic wel opheffenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
"khaleesi" heeft aangegeven niet meer uit de kleren te willen in de serie (ook geen seks meer)
Dan laten we haar toch spelen door halina reijn. Kan ze lekker scharen met carice.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
"khaleesi" heeft aangegeven niet meer uit de kleren te willen in de serie (ook geen seks meer)
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan laten we haar toch spelen door halina reijn. Kan ze lekker scharen met carice.
Geschreven door iemand die het vierde seizoen niet heeft gevolgd zo te zien, want inhoudelijk zitten er wat fouten in:quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:29 schreef Vlindur het volgende:
Alyssa Rosenberg van de Washington Post is echter niet zeer te spreken over de laatste aflevering van het vierde seizoen. Volgens Rosenberg zou de voorgaande aflevering hier de reden voor zijn. Met name de scene waarin Jaime Lannister zijn zus Cersei probeert te verkrachten, naast de grafkist waarin hun zoon ligt opgebaard.
De auteur heeft dus een half seizoen gemist of zoquote:Alyssa Rosenberg van de Washington Post is echter niet zeer te spreken over de laatste aflevering van het vierde seizoen. Volgens Rosenberg zou de voorgaande aflevering hier de reden voor zijn. Met name de scene waarin Jaime Lannister zijn zus Cersei probeert te verkrachten, naast de grafkist waarin hun zoon ligt opgebaard.
Echt he, die lijkt er heel weinig van te snappenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geschreven door iemand die het vierde seizoen niet heeft gevolgd zo te zien, want inhoudelijk zitten er wat fouten in:
[..]
De auteur heeft dus een half seizoen gemist of zo.
Poesopstokje was er ook tamelijk door aangedaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:39 schreef Re het volgende:
ach ja die Amerikanen rolden over elkaar heen met die scene tussen jaime en cersei die lagen te rampestampen naast hun dode offspring
Nee, degene die deze auteur quote maakt er een potje van. In het oorspronkelijke artikel zegt ze dat helemaal niet zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:33 schreef DaMart het volgende:
De auteur heeft dus een half seizoen gemist of zo.
Ik heb het ook over de auteur die het voor NU.nl heeft geschrevenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:40 schreef Weakling het volgende:
[..]
Nee, degene die deze auteur quote maakt er een potje van. In het oorspronkelijke artikel zegt ze dat helemaal niet zo.
http://www.washingtonpost(...)rifying-fathers-day/
Dat was imo vrij duidelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:40 schreef Take_A_Picture het volgende:
Overigens zag ik Cersei's toenadering naar Jaime in de finale meer als een poging tot manipulatie
Net als Tywin die tegen Tyrion zei dat hij hem nooit echt had laten executerenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat was imo vrij duidelijk inderdaad.
Ja inderdaad, ''you are my son, you are a Lannister''quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:44 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Net als Tywin die tegen Tyrion zei dat hij hem nooit echt had laten executeren
"you are my son", na pijl ... "you're not my son"quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:44 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Net als Tywin die tegen Tyrion zei dat hij hem nooit echt had laten executeren
''Say that word one more time''quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:46 schreef Re het volgende:
[..]
"you are my son", na pijl ... "you're not my son"
Preciesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:46 schreef Re het volgende:
[..]
"you are my son", na pijl ... "you're not my son"
Tywin bracht mij ook heel even aan het twijfelen met die uitspraak over het niet executeren van Tyrion. Knap als je het zo geloofwaardig weet te brengen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:47 schreef Verbodsbord het volgende:
Precieswas nog heel even bang dat Tyrion er voor zou vallen, maar gelukkig niet
Ben je daar nou nog steeds over aan het zeuren?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
komt door pbateman die accepteert geen tegengestelde meningen dus ik moet het telkens opnieuw uitleggen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben je daar nou nog steeds over aan het zeuren?
Hoeft niet hoor, verwijder jezelf maar gewoon uit 't topic.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
komt door pbateman die accepteert geen tegengestelde meningen dus ik moet het telkens opnieuw uitleggen.
En uit de genenpoel als het even kan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, verwijder jezelf maar gewoon uit 't topic.
Lieve pop, not again..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:40 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Poesopstokje was er ook tamelijk door aangedaan.
Zeker een week van de leg geweest.
Laat toch gaan joh, lekker op de bank broekkie los GoT kijken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:03 schreef Maanvis het volgende:
Voor iedere post die mij beledigt of als troll bestempelt ga ik een dag langer door met posten in dit topique.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |