Echt he, die lijkt er heel weinig van te snappenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geschreven door iemand die het vierde seizoen niet heeft gevolgd zo te zien, want inhoudelijk zitten er wat fouten in:
[..]
De auteur heeft dus een half seizoen gemist of zo.
Poesopstokje was er ook tamelijk door aangedaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:39 schreef Re het volgende:
ach ja die Amerikanen rolden over elkaar heen met die scene tussen jaime en cersei die lagen te rampestampen naast hun dode offspring
Nee, degene die deze auteur quote maakt er een potje van. In het oorspronkelijke artikel zegt ze dat helemaal niet zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:33 schreef DaMart het volgende:
De auteur heeft dus een half seizoen gemist of zo.
Ik heb het ook over de auteur die het voor NU.nl heeft geschrevenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:40 schreef Weakling het volgende:
[..]
Nee, degene die deze auteur quote maakt er een potje van. In het oorspronkelijke artikel zegt ze dat helemaal niet zo.
http://www.washingtonpost(...)rifying-fathers-day/
Dat was imo vrij duidelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:40 schreef Take_A_Picture het volgende:
Overigens zag ik Cersei's toenadering naar Jaime in de finale meer als een poging tot manipulatie
Net als Tywin die tegen Tyrion zei dat hij hem nooit echt had laten executerenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat was imo vrij duidelijk inderdaad.
Ja inderdaad, ''you are my son, you are a Lannister''quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:44 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Net als Tywin die tegen Tyrion zei dat hij hem nooit echt had laten executeren
"you are my son", na pijl ... "you're not my son"quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:44 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Net als Tywin die tegen Tyrion zei dat hij hem nooit echt had laten executeren
''Say that word one more time''quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:46 schreef Re het volgende:
[..]
"you are my son", na pijl ... "you're not my son"
Preciesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:46 schreef Re het volgende:
[..]
"you are my son", na pijl ... "you're not my son"
Tywin bracht mij ook heel even aan het twijfelen met die uitspraak over het niet executeren van Tyrion. Knap als je het zo geloofwaardig weet te brengen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:47 schreef Verbodsbord het volgende:
Precieswas nog heel even bang dat Tyrion er voor zou vallen, maar gelukkig niet
Ben je daar nou nog steeds over aan het zeuren?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus mensen volgen de serie wegens het verhaal niet wegens de fantasy, de fantasy kan ook wegblijven en voegt echt helemaal geen ene flikker toe aan het verhaal... wanneer was de laatste belangrijke plottwist die door een magisch wezen werd uitgevoerd? In seizoen 1, toen dany ineens draakjes had en daarmee meer macht kreeg. Verder zijn die magische wezens helemaal niet belangrijk en leiden ze alleen maar af van het verhaal.
komt door pbateman die accepteert geen tegengestelde meningen dus ik moet het telkens opnieuw uitleggen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben je daar nou nog steeds over aan het zeuren?
Hoeft niet hoor, verwijder jezelf maar gewoon uit 't topic.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
komt door pbateman die accepteert geen tegengestelde meningen dus ik moet het telkens opnieuw uitleggen.
En uit de genenpoel als het even kan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, verwijder jezelf maar gewoon uit 't topic.
Lieve pop, not again..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:40 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Poesopstokje was er ook tamelijk door aangedaan.
Zeker een week van de leg geweest.
Laat toch gaan joh, lekker op de bank broekkie los GoT kijken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:03 schreef Maanvis het volgende:
Voor iedere post die mij beledigt of als troll bestempelt ga ik een dag langer door met posten in dit topique.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |