tyrion toch? wie is de hond?quote:
hier dus niet tot nader berichtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Belachelijk want in de boeken loopt ze altijd met 1 ontblote tiet.
Joffrey man.quote:
Godverdomme wat word ik hier droevig van.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:25 schreef Slayage het volgende:
een jaar terug... ondankbaar kind is het ook heh...
[ afbeelding ]
Neem die rol dan niet als je ons je tieten niet wilt laten zien.quote:
aangepast adhv opmerkingen onderstaandquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Quagmire is wel erg passend
Lois' vader is een White Walker.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:40 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
volgens mij is het
chris is dani, meg is drogon, vader van louis is tywin, stewie is joffrey, louis is red woman, peter is hodor, joe is brann, quagmire is little finger en brian is tyrion
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]![]()
Ik dacht als uberhomootje.. Loras ''natuurlijk''
Gimme 20.quote:
ze hebben iig 1 ding gemeenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Door al dat gepraat over Pulp Fiction dacht ik eerst dat het Bruce Willis was.
Wou ook al zeggen.. Brienne is volgens mij alles behalve gestoord. Brienne behoort steeds meer bij mijn favoriete personages!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Hoezo? Ze vertrouwde Sandor niet maar wilde hem niet doden, alleen Arya meenemen.
Leven nog, springlevend. Niks aan de handquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:56 schreef Nielsch het volgende:
Fuck it, ik ga gewoon opzoeken of Tywin en The Hound dood zijn. Daarna ga ik het hier niet vertellen.
Ned ook, zijn hoofd is gezombied en leeft nu in een robotpal.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leven nog, springlevend. Niks aan de hand
Ik vind Brienne echt zo'n tragische loner.... Wel een tof personage, dat wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou ook al zeggen.. Brienne is volgens mij alles behalve gestoord. Brienne behoort steeds meer bij mijn favoriete personages!
The night is dark and full of terrorsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar eens in de 10 afleveringen komt er een monster voor... bij skyrim hoef je maar een grot binnen te lopen en je komt er meteen 1 tegen. zelfs robbert baratheon was doodgemaakt door een gewoon wild zwijn ipv een magische wight ofzo.
Draken zijn niet magisch?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
enw anneer kwam het volgende magische wezen op je scherm? In de laatste aflevering pas...
De hele motivatie van de wildlings zijn magische wezens... nogal niet een plotpoint, Winter is comming...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus mensen volgen de serie wegens het verhaal niet wegens de fantasy, de fantasy kan ook wegblijven en voegt echt helemaal geen ene flikker toe aan het verhaal... wanneer was de laatste belangrijke plottwist die door een magisch wezen werd uitgevoerd? In seizoen 1, toen dany ineens draakjes had en daarmee meer macht kreeg. Verder zijn die magische wezens helemaal niet belangrijk en leiden ze alleen maar af van het verhaal.
ja al 4 seizoenen... the boy who cried wolf zo komt het over.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
De hele motivatie van de wildlings zijn magische wezens... nogal niet een plotpoint, Winter is comming...
Westeros and Essos both experience extremely long seasons of varying length, usually lasting at least a couple of years each.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh laatst zeiden jullie nog dat elk seizoen een jaar was.
Maanvis bedoelde de serie-seizoenen. Niet de winter/zomer seizoenen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:56 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Westeros and Essos both experience extremely long seasons of varying length, usually lasting at least a couple of years each.
en wat is een jaar bij hun !?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:56 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Westeros and Essos both experience extremely long seasons of varying length, usually lasting at least a couple of years each.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |