SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat dat wel mee zal vallen. In de boeken lag het ook altijd op de achtergrond maar zaten in sommige verhaallijnen ook fantasie elementen die ze in de serie weg hebben gelaten. Door het weglaten daarvan laten ze eigenlijk wel zien dat het niet zo fantasy heavy hoeft volgens hun.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:49 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze te ver gaan afwijken. Niet omdat ik de boeken nog wil lezen, want dat wil ik niet, maar omdat ik bang ben dat hoe meer de TV serie gaat afwijken, hoe minder George er over te vertellen heeft en de serie steeds meer een standaard fantasy serie gaat worden.
En dat de studiobaasjes er te veel over te zeggen gaan krijgen:
"Weet je wat we moeten hebben? Elfjes!"
"Ja, meer magie. Een magische ring of zo."
"Oh ja, en dat iedereen die ring wil hebben!"
"Tof! En met een held die een reis moet afleggen om die ring te vernietigen"
"Te gek, doen we!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee zal vallen. In de boeken lag het ook altijd op de achtergrond maar zaten in sommige verhaallijnen ook fantasie elementen die ze in de serie weg hebben gelaten. Door het weglaten daarvan laten ze eigenlijk wel zien dat het niet zo fantasy heavy hoeft volgens hun.
Onder de spoiler overigens een voorbeeld van een fantasy element wat ze weg hebben gelaten uit een verhaallijn in S4.Da's ook wel waar, en die spoiler van lena headey die nog niet is voorgekomen in de serie was ook een fantasy ding. Ik denk niet dat dat nog komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:29 schreef Dekatria het volgende:
Laatste ep nu ook gezien. Ik moest meteen aan Pulp Fiction denken bij die scene tussen Tyrion en Tywinplus die travolta personage dood op de wcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
plus die travolta personage dood op de wc
quote:
nee het was meer van: hey! dejavu!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:54 schreef Skillstorm het volgende:
Dat steken van Jojen zag er erg nep uit.
Dat gezicht als hij gestoken wordt, herkijk het aub.
Jaaa, echt absolute doodsangst en pijn die blik....
Hij heeft dat moment in zijn visioenen waarschijnlijk al vaak genoeg beleefd/gezien...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:54 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vond dat steken zelf anders wel komisch om te zien. Zo'n skeletarm die heel horkerig op 'm in poertquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:54 schreef Skillstorm het volgende:
Hoezo? Ze vertrouwde Sandor niet maar wilde hem niet doden, alleen Arya meenemen.quote:
Dat welquote:Arme Hound.![]()
Hij had ook wel even dat meisje wat eerder kunnen sturen om ze op te halen, zeg maar ongeveer voordat die skeletten op ze af kwamen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:41 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
En die ouwe wist al lang dat Bran ging komen.
En dan niet eens koffie klaar hebben staan...![]()
Belachelijk want in de boeken loopt ze altijd met 1 ontblote tiet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
"khaleesi" heeft aangegeven niet meer uit de kleren te willen in de serie (ook geen seks meer)
Wordt dat ook elke scene beschreven?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Belachelijk want in de boeken loopt ze altijd met 1 ontblote tiet.
Ze had hem inderdaad wel wat beters kunnen gunnen dan zo'n langzame pijnlijke dood. Ik ben echt teleurgesteldquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:25 schreef Slayage het volgende:
een jaar terug... ondankbaar kind is het ook heh...
[ afbeelding ]
Ja. In de boeken neemt Martin altijd aardig wat tijd om precies te beschrijven wie er allemaal aanwezig zijn, wat ze dragen en ook altijd wat ze eten en drinken.quote:
Hoe ze hem dan met een steen te lijf gaat en een stuk huid afbijt, en vervolgens Arya roept alsof ze haar wil pijn wil doen laat haar anders aardig geschift overkomen naar mijn mening.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hoezo? Ze vertrouwde Sandor niet maar wilde hem niet doden, alleen Arya meenemen.
[..]
Dat welIk zal hem echt missen, misschien wel mijn favoriete character.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |