Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Kut moest hier silk quoten. Geen zin om te fixenquote:Op zondag 15 juni 2014 14:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ-SC #396] Mortaxx is een kutmod O+
Naamtopics zijn zo mei-igquote:Op zondag 15 juni 2014 14:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ-SC #396] Mortaxx is een kutmod O+
Heerlijk toch, zo'n kwijlende retard? Zeg dat zijn letter m blijft hangen.quote:
Je mag hem hebben, zal zo zijn nummer vragenquote:Op zondag 15 juni 2014 15:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heerlijk toch, zo'n kwijlende retard? Zeg dat zijn letter m blijft hangen.
Zou hij daar succes mee hebben?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je mag hem hebben, zal zo zijn nummer vragen
Zal wel net zoiets zijn als 'the naked man'.quote:
Naked man is dan ook wel geniaal!quote:Op zondag 15 juni 2014 16:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zal wel net zoiets zijn als 'the naked man'.
De onderzoeksresultaten worden nu in SPSS verwerkt, we verwachten ieder moment een eindrapport.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:04 schreef TheStranger1158 het volgende:
Is er nog ooit bewezen dat een kleurenfoto beter werkt dan zwart/wit of andersom?
HAHAHAHAH dat 'Oke cool' van je really hit the spot! Geweldigquote:Op zondag 15 juni 2014 16:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je mag hem hebben, zal zo zijn nummer vragen
quote:
Ik zou het snelst reageren bij een "Hoi!" of als hij iets over de foto's zegt.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:52 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Welke opening zou in het algemeen het beste werken? Iets over een gemeenschappelijke like, een bio, een kutgrap, een slechte openingszin of een hele ongemakkelijke 'hoi alles goed?'
Dan reageer je terug met 'hoi!' Ik heb het wel eens gedaan, maar ik kreeg dan dus alleen 'hoi' terug. Dan ben je dus nog geen stap verder.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:11 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
[..]
Ik zou het snelst reageren bij een "Hoi!" of als hij iets over de foto's zegt.
Dan heb je iig een begin. Daarna kan je over de foto's beginnen of de woonstad raden door de afstand onzoquote:Op zondag 15 juni 2014 23:13 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dan reageer je terug met 'hoi!' Ik heb het wel eens gedaan, maar ik kreeg dan dus alleen 'hoi' terug. Dan ben je dus nog geen stap verder.
Ze was dikker?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:13 schreef Godshand het volgende:
Vandaag Into My Life app date gehad. Binnen half uur was wel duidelijk dat wij totaal elkaars type niet waren. Zij was dikker dan de foto's in de app, had een beetje zeurderige stem en kon van zaken als bbqende onderburen de lol niet van inzien. En ze vond mij duidelijk ook haar type niet, ging al snel appen met een vriendin die in buurt was.
Na half uur ieders weg gegaan en met een "Het ga je goed" afscheid genomen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 00:13 schreef Godshand het volgende:
Vandaag Into My Life app date gehad. Binnen half uur was wel duidelijk dat wij totaal elkaars type niet waren. Zij was dikker dan de foto's in de app, had een beetje zeurderige stem en kon van zaken als bbqende onderburen de lol niet van inzien. En ze vond mij duidelijk ook haar type niet, ging al snel appen met een vriendin die in buurt was.
Oei, een beetje zeurderige stem. En ik snap de grap van barbecue onderburen eigenlijk ook niet? Was dat het of lustte ze ook al geen chocomel?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:13 schreef Godshand het volgende:
en hoe begin jij zelf een gesprek?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:11 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
[..]
Ik zou het snelst reageren bij een "Hoi!" of als hij iets over de foto's zegt.
Ik had zelf het idee dat het echt niet zo belangrijk is. Gewoon niet iets compleet belachelijks zeggen en je krijgt wel een gesprek op gang.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:17 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
[..]
Dan heb je iig een begin. Daarna kan je over de foto's beginnen of de woonstad raden door de afstand onzo
Klopt ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 01:03 schreef TheNewToast het volgende:
Bijna net zo erg als mensen die een Tinder gesprek afkappen omdat een ander gestudeerd heeft op een lager niveau dan zijzelf, een taalfoutje maakt of een woord gebruikt die enigszins afwijkt van de eigen vocabulaire.Dat soort mensen moeten wel heel tevreden zijn met zichzelf.
Jezus. Ik hoop voor die jongen dat het niets word tussen jullie. Hij heeft een hele goede vriendin en jij twijfelt meteen? Hoezo ben je afgeknapt?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:10 schreef Jurrgirl het volgende:
Het gaat heel goed, hij overspoelt me met apps en is extreem geïnteresseerd in hoe ik ben en in het leven sta. Hij gaat ook door tot in de nacht en vroeg in se ochtend krijg ik ook weer berichtjes. Hij onthoudt ook alles van wat ik doe en heb gedaan
Toen hij aan het vertellen was heeft hij wel de term "een hele goede vriendin" laten vallen. Hoe (platonisch) moet ik me dit voorstellen? Ben wel een beetje afgeknapt
Omdat ik vind dat mannen niet een hele goede platonische vriendin kunnen hebben. Maargoed ik weet ook Niet hoe die vriendschap precies in elkaar zitquote:Op maandag 16 juni 2014 09:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jezus. Ik hoop voor die jongen dat het niets word tussen jullie. Hij heeft een hele goede vriendin en jij twijfelt meteen? Hoezo ben je afgeknapt?
Ga wat met 'm doen ipv appen.
Nou. Hef je match dan met hem op. Want blijkbaar heeft hij dat wel. Ik denk dat elke man wel een hele goede vriendin heeft. Dus ga vanaf nu maar voor de lesbo's of koop een vibo.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:19 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat mannen niet een hele goede platonische vriendin kunnen hebben
Whut happened?quote:Op maandag 16 juni 2014 01:36 schreef Stink-ui het volgende:
Kutzooi vonken vlogen overal vanavond ... Dit was niet de bedoeling
Ja? Is dat zo? (Stel die vraag niet sarcastisch)quote:Op maandag 16 juni 2014 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou. Hef je match dan met hem op. Want blijkbaar heeft hij dat wel. Ik denk dat elke man wel een hele goede vriendin heeft. Dus ga vanaf nu maar voor de lesbo's of koop een vibo.
Ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:32 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ja? Is dat zo? (Stel die vraag niet sarcastisch)
Ja, dat meen ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:32 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ja? Is dat zo? (Stel die vraag niet sarcastisch)
Bel mequote:Op maandag 16 juni 2014 09:39 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Op dit moment zou ik eerder een man daten dan jurrgirl.
Klopt ja. Met wat incidentele seks hier en daar.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou. Hef je match dan met hem op. Want blijkbaar heeft hij dat wel. Ik denk dat elke man wel een hele goede vriendin heeft. Dus ga vanaf nu maar voor de lesbo's of koop een vibo.
doe me ook even op grindrquote:
Weet ik niet. Misschien heb ik dat wel. Als ik iig zou weten dat iemand zo is zo ik er wel mee stoppen.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je een match met haar zou hebben?
Ik neem de laatste plek wel in beslagquote:Op maandag 16 juni 2014 10:20 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik wil een wedstrijd organiseren wie het eerste een match in bed krijgt. (Alleen matches die zijn verkregen na de start)
We willen natuurlijk wel videobewijs.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik neem de laatste plek wel in beslag
Ik ga voor de poedelprijs (tinder start niet meer op).quote:Op maandag 16 juni 2014 10:20 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik wil een wedstrijd organiseren wie het eerste een match in bed krijgt. (Alleen matches die zijn verkregen na de start)
Ja, zet wel even je fakegps uit dan hequote:Op maandag 16 juni 2014 10:20 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Wat dikker dan gemiddeld...quote:
Je telefoon weet wat het beste voor jou isquote:Op maandag 16 juni 2014 11:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga voor de poedelprijs (tinder start niet meer op).
Logisch, had ik ook moeten doen bij mijn eerste tinderdate, de 2e was wel meteen raakquote:Op maandag 16 juni 2014 13:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat dikker dan gemiddeld...
Het klinkt komisch mijn verhaaltje, maar simpel gezegd was er gewoon geen klik. Dan kan je kort of lang lullen, maar kort lullen leek mij het beste
Bij iemand zitten waar geen chemie in zit is verspilde tijd.
Maar schaatsen als in schaatsen op de ijsbaan?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Logisch, had ik ook moeten doen bij mijn eerste tinderdate, de 2e was wel meteen raak![]()
. Wij gingen schaatsen maar ze was te lelijk ( en had echt een china kop wat op de foto's niet zo was ). Uit beleefdheid toch maar de rit uitgezeten.
En dat is?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je telefoon weet wat het beste voor jou is
Jaquote:Op maandag 16 juni 2014 13:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar schaatsen als in schaatsen op de ijsbaan?
Niet Tinderenquote:
Ik zou zo'n Hollander zijn om de gehuurde tijd van de baan uit te zitten, anders weggegooid geldquote:Op maandag 16 juni 2014 13:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
JaAch, goede eerste ervaring.. 2 weken erop deed ik het veel beter
Ja, dat dus.. het was maar 1,5 uur afzienquote:Op maandag 16 juni 2014 13:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zou zo'n Hollander zijn om de gehuurde tijd van de baan uit te zitten, anders weggegooid geld
En dat is beter omdat?quote:
Je dan niet gefrustreerd kan raken omdat je te weinig matches hebtquote:
En wat is te weinig? Ik geef toe, het voelt lullig aan als je van sommige posters hoort dat ze honderden matches hebben terwijl je er zelf met moeite een stuk of 10-20 'verzameld' hebt. Maar aan de andere kant, als zij met die honderden matches niets doen en jij met die paar matches wel, wat kun je dan beter hebben?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je dan niet gefrustreerd kan raken omdat je te weinig matches hebt
Een boterham met pindakaasquote:Op maandag 16 juni 2014 13:35 schreef yats het volgende:
[..]
En wat is te weinig? Ik geef toe, het voelt lullig aan als je van sommige posters hoort dat ze honderden matches hebben terwijl je er zelf met moeite een stuk of 10-20 'verzameld' hebt. Maar aan de andere kant, als zij met die honderden matches niets doen en jij met die paar matches wel, wat kun je dan beter hebben?
Ben jij nou confirmed troll of toch niet ? Mannen kunnen goede platonische vriendinnen hebben, alleen in de meeste gevallen is het niet enkel platonisch. Maar het kan wel. Zou hier niet op afknappen, is beetje kortzichtig en beperkt gedacht lijkt mij.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:19 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat mannen niet een hele goede platonische vriendin kunnen hebben. Maargoed ik weet ook Niet hoe die vriendschap precies in elkaar zit
Dit is zeker niet waar.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
Eey man, deze man weet wat jou vormd, jwz.
Whut?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
Eey man, deze man weet wat jou vormd, jwz.
Jasonquote:Op maandag 16 juni 2014 18:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sowieso iets in je onderschrift zettenWel fan van Jason
![]()
Zodat je mij lekker kan bezwangeren tijdens onze 6de date zeker.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oke, ik weet genoeg, waar woon jij? Wij zijn een match.
Nee hoor. Hoewel ik zeker weet dat het tegen die tijd van jouw kant zou komen om mij nooit meer weg te laten gaanquote:Op maandag 16 juni 2014 19:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zodat je mij lekker kan bezwangeren tijdens onze 6de date zeker.
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zodat je mij lekker kan bezwangeren tijdens onze 6de date zeker.
Oh oké, cool.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoewel ik zeker weet dat het tegen die tijd van jouw kant zou komen om mij nooit meer weg te laten gaan
Wat kan ik winnen?quote:Op maandag 16 juni 2014 10:20 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Seks.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:35 schreef yats het volgende:
[..]
En wat is te weinig? Ik geef toe, het voelt lullig aan als je van sommige posters hoort dat ze honderden matches hebben terwijl je er zelf met moeite een stuk of 10-20 'verzameld' hebt. Maar aan de andere kant, als zij met die honderden matches niets doen en jij met die paar matches wel, wat kun je dan beter hebben?
Okay het geeft misschien aan hoe je in de markt ligt, maar wat moet je ook met tientallen al dan niet honderden matches? 10-20 is meer dan zat om leuke dates uit te slepen, lijkt mij.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:35 schreef yats het volgende:
[..]
Oh dan heb ik een leuke voor je, hij zegt alleen wel in zijn bio "geen vergoeding"quote:
Ja hoor, ik ben toch zeker geen hoer?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh dan heb ik een leuke voor je, hij zegt alleen wel in zijn bio "geen vergoeding"
Is dat oké?
Niet. Ik heb 100 stomme matches.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Okay het geeft misschien aan hoe je in de markt ligt, maar wat moet je ook met tientallen al dan niet honderden matches? 10-20 is meer dan zat om leuke dates uit te slepen, lijkt mij.
Zou ook niet weten wat je met zoveel matches moet, het gaat toch om die enkele die leuk zijnquote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Okay het geeft misschien aan hoe je in de markt ligt, maar wat moet je ook met tientallen al dan niet honderden matches? 10-20 is meer dan zat om leuke dates uit te slepen, lijkt mij.
Hoeveel matches heb jij eigenlijk, Straw?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sstt, niet iedereen hoeft te weten wat er in mijn bio staatquote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh dan heb ik een leuke voor je, hij zegt alleen wel in zijn bio "geen vergoeding"
Is dat oké?
Het is goed voor je ego en het bied je een makkelijke mogelijkheid op snelle seks, meer ook niet. Maar ik maak me niet zo druk meer over mijn hoeveelheid matches. Irl werkt voor mij ook.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat voor types jij aantrekt als er niets tussen zit.quote:
Hij klinkt labiel en is nog niet over z'n ex heen. Laat maar.quote:
Je kan je misschien beter afvragen hoe kieskeurig ik ben. Dat is liever tegenover de mannen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:19 schreef yats het volgende:
[..]
Sstt, niet iedereen hoeft te weten wat er in mijn bio staat
[..]
Het is goed voor je ego en het bied je een makkelijke mogelijkheid op snelle seks, meer ook niet. Maar ik maak me niet zo druk meer over mijn hoeveelheid matches. Irl werkt voor mij ook.
[..]
Ik vraag me echt af wat voor types jij aantrekt als er niets tussen zit.
Kieskeurig, maar dat had je me al eens verteld.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:20 schreef SiIk het volgende:
Je kan je misschien beter afvragen hoe kieskeurig ik ben. Dat is liever tegenover de mannen.
Genoeg.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel matches heb jij eigenlijk, Straw?
quote:
Wetende hoe je eruit ziet, ook zat denk ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben toch eigenlijk wel een beetje benieuwd naar de hoeveelheid matches die ik zou hebben.
Tussen de 40 en de 60 schat ik zo in.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben toch eigenlijk wel een beetje benieuwd naar de hoeveelheid matches die ik zou hebben.
Gewoon mijn lengte niet vermelden, tochquote:Op maandag 16 juni 2014 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wetende hoe je eruit ziet, ook zat denk ik.
Oef, zou ik 40 tot 60 vrouwen liken? Is het aanbod zo goed?quote:
Ik like gewoon wat mij bevalt maar soms gaat een gesprek zo stroef of krijg je van die debielen die ik gisteren liet zien, nou next dan, ik bedoel.. het kan.. dus waarom niet?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:19 schreef yats het volgende:
Het is goed voor je ego en het bied je een makkelijke mogelijkheid op snelle seks, meer ook niet. Maar ik maak me niet zo druk meer over mijn hoeveelheid matches. Irl werkt voor mij ook.
Kan toch ook gewoon? Verwijder je account en begin opnieuw.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:27 schreef VacaLoca het volgende:
Tinder zou je 3 levens moeten geven. Dat je opnieuw mag proberen met andere foto's.
Ik ben wel uitgetindert iig.
? Je account is toch je Facebook? Dan zou ik een nieuwe Facebook moeten aanmaken en las ergens dat je 50+ vrienden daar op moet hebben om nepperts tegen te gaan?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kan toch ook gewoon? Verwijder je account en begin opnieuw.
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon mijn lengte niet vermelden, toch
Er zitten genoeg mooie vrouwen tussen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oef, zou ik 40 tot 60 vrouwen liken? Is het aanbod zo goed?
Je snapt best wat ik bedoel. Een normale date is ook zeker een optie, al moet je toegeven dat veel mensen tinder vooral gebruiken als een makkelijke manier om seks te krijgen. Een kijkje in voorgaande topics bevestigd dat ook.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:38 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik like gewoon wat mij bevalt maar soms gaat een gesprek zo stroef of krijg je van die debielen die ik gisteren liet zien, nou next dan, ik bedoel.. het kan.. dus waarom niet?
Je eerste zin komt een beetje over alsof je met veel matches alleen maar seks kan krijgen en geen normale date of meer. Onzin natuurlijk.
Vergeet niet dat Tinder gewoon een digitale versie is van de kroeg.
Nee. Als jij bij de app-instellingen onderaan jouw Tinder account verwijdert dan ben je alles kwijt. Daarna kan jij je Facebook weer koppelen aan Tinder en begin je dus opnieuw.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:44 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
? Je account is toch je Facebook? Dan zou ik een nieuwe Facebook moeten aanmaken en las ergens dat je 50+ vrienden daar op moet hebben om nepperts tegen te gaan?
Jepquote:Op maandag 16 juni 2014 19:53 schreef VacaLoca het volgende:
Oké en ik kom dan dus ook opnieuw langs bij iedereen?
Zag op paiq namelijk dat foto's die ik zelf minder vond juist goed beoordeeld werden en andersom. Dus even met nieuwe selectie foto's proberen.
picsquote:Op maandag 16 juni 2014 19:54 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jep![]()
Heb ik trouwens ook gedaan, de foto die op Paiq de hoogste rating krijgt heb ik als eerste
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:54 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jep![]()
Heb ik trouwens ook gedaan, de foto die op Paiq de hoogste rating krijgt heb ik als eerste
Is dat paiq wat dan? Of weer zo'n spam ding als hot or not. Vreselijk dat hij om de zoveel keer vraagt of je je matches een vriendschap verzoek wilt versturen op facebook. Wat de tering denk je zelfquote:Op maandag 16 juni 2014 19:53 schreef VacaLoca het volgende:
Oké en ik kom dan dus ook opnieuw langs bij iedereen?
Zag op paiq namelijk dat foto's die ik zelf minder vond juist goed beoordeeld werden en andersom. Dus even met nieuwe selectie foto's proberen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
De matches blijven maar komen.
Ik ben dan ook een cutie
Paiq is een ander concept dan Tinder/Hot or Notquote:Op maandag 16 juni 2014 20:23 schreef Basxt het volgende:
[..]
[..]
Is dat paiq wat dan? Of weer zo'n spam ding als hot or not. Vreselijk dat hij om de zoveel keer vraagt of je je matches een vriendschap verzoek wilt versturen op facebook. Wat de tering denk je zelf
Thanks!quote:Op maandag 16 juni 2014 20:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Paiq is een ander concept dan Tinder/Hot or Not
Op Paiq ga je eerst chatten met een match (op basis van jouw voorkeuren uitgekozen) of met een speeddate (willekeurig iemand die op dat moment online is via de speeddate knop) en hoe langer je chat hoe eerder de foto komt. Je voert dus een heel gesprek vóórdat je ziet waarmee je contact hebt.
Ik heb té vaak gehad dat ik een leuk gesprek heb en dat ik dan met een halve downie zat te chatten. Mijn dates via Paiq waren ook niet echt een succes. Ik gebruikt het dan ook haast niet meer.
Je kan ook oneliner verzenden en krijgen en dan contact opnemen als diegene je aanspreekt (dan zie je wel een foto)
Je kan gewoon even checken, aanmelden is echt zo gepiept.
dat wel maar die vragenlijstquote:aanmelden is echt zo gepiept.
Hoe lang ben je?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon mijn lengte niet vermelden, toch
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:38 schreef UnicornFarts het volgende:
Ben je zo doorheen, kan je trouwens ook overslaan geloof ik.
Zal wel tussen de 1.70 en 1.78 zijn, die lengte zit mannen vaak dwars terwijl het opzich een prima lengte is.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb op de speeddate knop geramd, speciaal voor jou
1,75.quote:
O, het zit me niet dwars hoor. Het is niet alsof ik er wat aan kan doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zal wel tussen de 1.70 en 1.78 zijn, die lengte zit mannen vaak dwars terwijl het opzich een prima lengte is.
Ik amper :squote:Op maandag 16 juni 2014 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
De matches blijven maar komen.
Ik ben dan ook een cutie
quote:
Nouja ik zei het verkeerd, jullie balen er vaak van, je zal niet in foetushouding liggen huilen denk ikquote:Op maandag 16 juni 2014 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1,75.
[..]
O, het zit me niet dwars hoor. Het is niet alsof ik er wat aan kan doen.
Maar ben wel een aantal vrouwen tegengekomen die het belachelijk vonden.
En ik heb vernomen dat veel vrouwen op datingsites filteren op lengte (>180 bijvoorbeeld) waardoor ik snel buiten de boot zou vallen.
quote:
Als ik naar de kroeg ga ben ik meestal de kleinste. De kleinste vrouwen zijn mijn lengte. Dan is het wel even raar.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:56 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nouja ik zei het verkeerd, jullie balen er vaak van, je zal niet in foetushouding liggen huilen denk ik
Mannen rond de 1.70-1.78 zouden voor mij perfect zijn, scheelt ze een rug hernia![]()
Maar ik geef eerlijk toe dat ik mannen boven de 1.85 aantrekkelijker vind. Lange benen
quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:56 schreef UnicornFarts het volgende:
Nouja ik zei het verkeerd, jullie balen er vaak van, je zal niet in foetushouding liggen huilen denk ik
Mannen rond de 1.70-1.78 zouden voor mij perfect zijn, scheelt ze een rug hernia![]()
Maar ik geef eerlijk toe dat ik mannen boven de 1.85 aantrekkelijker vind. Lange benen
Echt? Hier (Utrecht) veel vrouwen rond de 1.60-1.65 eigenlijk..quote:Op maandag 16 juni 2014 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik naar de kroeg ga ben ik meestal de kleinste. De kleinste vrouwen zijn mijn lengte. Dan is het wel even raar.
Ook een paar keer gedate met vrouwen van 1,85. Maar dat werkt toch niet zo lekker.
Hoi Kellyquote:Op maandag 16 juni 2014 21:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Echt? Hier (Utrecht) veel vrouwen rond de 1.60-1.65 eigenlijk..
Ik waarschuw mijn (Tinder) dates ook altijd dat ik écht heel klein ben. Mijn laatste date vloekte geloof ik een klein beetje toen hij mij zag
"Doet match lijst filteren op naam Kelly"quote:
Het is dat de geografische afstand tussen ons zo groot is.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Och nou dat valt mee. Ik ben 1.68
Ik hoor het wel vaker, ja. Toen ik in Den Haag uit ging, waren er ook kleine mensen.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Echt? Hier (Utrecht) veel vrouwen rond de 1.60-1.65 eigenlijk..
Ik waarschuw mijn (Tinder) dates ook altijd dat ik écht heel klein ben. Mijn laatste date vloekte geloof ik een klein beetje toen hij mij zag
[kieskeurig]quote:Op maandag 16 juni 2014 21:11 schreef yats het volgende:
Is lengte echt zo'n issue voor jullie? Ok, als de een 2 meter is en de ander 1,5 meter snap ik dat het soms onhandig is. Maar 20-30 cm verschil maakt toch niet zoveel uit?
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:12 schreef Basxt het volgende:
7 kelly's gevonden. even berichtje sturen..
Ja, als de dame in kwestie langer is.. Mja, ik val niet op langere vrouwen en ben zelf 1,90 dus dat probleem ken ik niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:11 schreef yats het volgende:
Is lengte echt zo'n issue voor jullie? Ok, als de een 2 meter is en de ander 1,5 meter snap ik dat het soms onhandig is. Maar 20-30 cm verschil maakt toch niet zoveel uit?
quote:
Wat doe je.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:11 schreef Basxt het volgende:
[..]
"Doet match lijst filteren op naam Kelly"
1.49 hier.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:13 schreef VacaLoca het volgende:
Ik ben 1.84 en vind lange vrouwen wel erg mooi maar als ze langer is toch beetje awkward.
Maar vind vrouwen niet snel te klein, of ze moeten echt <1.55 zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Couldn't care less.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:14 schreef yats het volgende:
[..]Jij bent de enige die daar iets aan kunt doen dat je dat bent.
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat doe je. [ afbeelding ]
[..]
[..]
1.49 hier.Found youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehe.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is dat de geografische afstand tussen ons zo groot is.
[..]
[..]
[..]
1.49 hier.WotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Wie post die klachten hier af en toe dan?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Couldn't care less.
Anders was ik wel minder kieskeurig.
Moest denken aan die tenenkrommende reclames van Kelly van Big Brother:quote:
Niet origineel.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Moest denken aan die tenenkrommende reclames van Kelly van Big Brother:
'Ooow Kelly, ik wil je spanken!'
[..]
[..]
[..]
1.49 hier.Dat is inderdaad vrij klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk mij grote mond hebben.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Het is ietwat beklagenswaardig. Maar niet genoeg om er wat aan te doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:17 schreef yats het volgende:
[..]
Wie post die klachten hier af en toe dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het is ietwat beklagenswaardig. Maar niet genoeg om er wat aan te doen.Pas maar op, je weet nooit wanneer dat moment daar isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Een ex van mij heet ook zo.quote:
Riep dat lekker?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Een ex van mij heet ook zo.
Origineel genoeg?
Echt waar trouwens
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Minder seks dan Yats. Moet er niet aan denken.Volgens mij heb jij dat alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooow Kel, lik mijn frikandel.quote:
Oké cool.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ooow Kel, lik mijn frikandel.
Ja, bekte wel lekker
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Minder seks dan Yats. Moet er niet aan denken.Eh kaneel, volgens mij schelen we niet zoveel daarin. Zo moeilijk is het overigens niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 minder dan mij geloof ikquote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Per jaar? Dan hebben kaneel en ik er evenveel. Zoveel zijn het er dan niet hoor.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een jaar
Sarasipunten zijn per dag. UFpunten per week. Maand = ?
Moeten punten niet zo zijn opgesteld zodat je ze zelf hebt?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een jaar
Belgischequote:Op maandag 16 juni 2014 21:28 schreef Basxt het volgende:
Krijg alleen nog maar antwerpse chicks te zien.. dichtbij heb ik iedereen al gekeurd..
160 km hier vandaanquote:
Oh oke ik hou al op met m'n machogebralquote:Op maandag 16 juni 2014 21:28 schreef yats het volgende:
[..]
Per jaar? Dan hebben kaneel en ik er evenveel. Zoveel zijn het er dan niet hoor.
Smooth die edit.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Moeten punten niet zo zijn opgesteld zodat je ze zelf hebt?
quote:
Nieuw account? Toen ging het bij mij icm nieuwe foto ook snel. Nu weer langzaamquote:Op maandag 16 juni 2014 21:32 schreef Basxt het volgende:
Hmm nieuwe PF werkt. gelijk meer matches ratio vandaag.
Ja, ik realiseerde me dat het niet kon omdat het dan niet op zou gaan. Dus vroeg het me even afquote:
Taaltje en dat ze allemaal lief zijnquote:Op maandag 16 juni 2014 21:32 schreef yats het volgende:
[..]
Smooth die edit.
[..]Ik heb over een tijdje een date met een van de Belgische dames van afgelopen vrijdag. Ik ben benieuwd. Dat taaltje doet het hem he.
nee alleen nieuwe Profiel foto. het gaat echt tergend langzaam nu.. jammer. maar ik ga niet mijn account resetten. want zonde van al die knappe dingen en mijn leuke gesprekken.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nieuw account? Toen ging het bij mij icm nieuwe foto ook snel. Nu weer langzaam
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:32 schreef yats het volgende:
Ik heb over een tijdje een date met een van de Belgische dames van afgelopen vrijdag. Ik ben benieuwd. Dat taaltje doet het hem he.
Leuke gesprekken verder op wa en resetquote:Op maandag 16 juni 2014 21:34 schreef Basxt het volgende:
[..]
nee alleen nieuwe Profiel foto. het gaat echt tergend langzaam nu.. jammer. maar ik ga niet mijn account resetten. want zonde van al die knappe dingen en mijn leuke gesprekken.
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, ik realiseerde me dat het niet kon omdat het dan niet op zou gaan. Dus vroeg het me even af
Ik weet niet of de term 'schattig' nu complimenteus voor ze is of niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Taaltje en dat ze allemaal lief zijn
quote:
Eensquote:Op maandag 16 juni 2014 21:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Taaltje en dat ze allemaal lief zijn
Ah, dan ben ik op weg naar mijn 2de punt.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een jaar
Kan het me niet meer herinneren dat je een date had afgesproken, maar eig zocht ik ook gewoon een excuus om dat gifje te postenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:36 schreef yats het volgende:
Dat wist je toch al? Of had je gemist wat ik gepost had over vrijdag?
hmm... toch maar eens overwegen dan :/ doet me wel moeilijk. Het is ook het aantal matches dat ik trots op ben. (niet om op te scheppen)quote:Op maandag 16 juni 2014 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Leuke gesprekken verder op wa en resetoude matches doe je toch niets mee
Van wie?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:36 schreef yats het volgende:
[..]Als het korter dan een maand is mag je niet klagen volgens een bepaald fok-orakel.
Why not? Of ze het nou willen of niet, het is een complimentquote:Op maandag 16 juni 2014 21:36 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet of de term 'schattig' nu complimenteus voor ze is of niet.
[..]
Ah, dus zo voelt een excuusneger zich? De date is gisteren pas afgesproken nadat ik haar vrijdag tussen een menigte juichende Hollanders heb leren kennen.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Kan het me niet meer herinneren dat je een date had afgesproken, maar eig zocht ik ook gewoon een excuus om dat gifje te posten![]()
![]()
Ik heb bij bijna 400 in een half jaar en reset gedaan. Nu op 170 in een maand.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:37 schreef Basxt het volgende:
[..]
hmm... toch maar eens overwegen dan :/ doet me wel moeilijk. Het is ook het aantal matches dat ik trots op ben. (niet om op te scheppen)
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, dus zo voelt een excuusneger zich? De date is gisteren pas afgesproken nadat ik haar vrijdag tussen een menigte juichende Hollanders heb leren kennen.
Wedden dat je die voordat jouw 2e punt in gaat tegen komt?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik op weg naar mijn 2de punt.
Al in geen tijden meer iemand tegengekomen waar ik een klik mee had.
Wat heb je aan zoveel matches als je er niets mee doet?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:37 schreef Basxt het volgende:
[..]
hmm... toch maar eens overwegen dan :/ doet me wel moeilijk. Het is ook het aantal matches dat ik trots op ben. (niet om op te scheppen)
Ik noem geen namen, hij sherlockt geregeld. En waarom zou je klagen? Zo slecht gaat het toch niet met je?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Van wie?
Ik mag altijd klagen
Tevens ineens weer in gesprek met een match die ik sinds half december niet had gesproken. Best tof
Ik zou het niet als compliment zien als ik 'schattig' genoemd werd.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Why not? Of ze het nou willen of niet, het is een compliment
quote:
Nope, je kunt er toch maar 1 tegelijk daten.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef habitue het volgende:
Serieus, het boeit jullie echt hoeveel matches je hebt?
FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIEquote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef yats het volgende:
Ik noem geen namen, hij sherlockt geregeld. En waarom zou je klagen? Zo slecht gaat het toch niet met je?
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:44 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE
Ja? Juist?
Twee per dag lukt wel hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Nope, je kunt er toch maar 1 tegelijk daten.
Het is na 17.00.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:45 schreef yats het volgende:
[..]Ik heb geleerd discreet te zijn. Moet jij dat niet ook zijn in jouw beroep?
Dat zou fijn zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Wedden dat je die voordat jouw 2e punt in gaat tegen komt?
Hij werkt hier niet meerquote:Op maandag 16 juni 2014 21:47 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Het is na 17.00.
Dus lekker tinderen enzo.
#ontopic
Echt hequote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef habitue het volgende:
Serieus, het boeit jullie echt hoeveel matches je hebt?
Komt wel goed. Ok, jouw gedachten over seks kan ik me wat moeilijk in inleven, maar verder ben je gewoon een toffe gozer en die blijven over het algemeen niet eeuwig alleen.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn.
Ik ben de afgelopen 2 jaar best wat dames tegengekomen waar ik dacht dat het mee klikte, maar daar vergiste ik me kennelijk in.
Het hielp ook niet dat degenen die ik het leukst vond, bezet waren.
Al 3 jaar single in augustus.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:51 schreef yats het volgende:
[..]
Komt wel goed. Ok, jouw gedachten over seks kan ik me wat moeilijk in inleven, maar verder ben je gewoon een toffe gozer en die blijven over het algemeen niet eeuwig alleen.
p.s. ik dacht dat je pas 1,5 jaar vrijgezel was, maar blijkbaar ben je dus langer vrijgezel dan mij
Er is natuurlijk een verschil tussen 'zooo slecht' en 'goed'quote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, hij sherlockt geregeld. En waarom zou je klagen? Zo slecht gaat het toch niet met je?
Ik dacht dat ik de enige was bij wie die niet meer werkte! Snap er niks van..quote:Op maandag 16 juni 2014 21:49 schreef yats het volgende:
[..]
Hij werkt hier niet meer![]()
Woensdag maar eens zien wat ik tegen kom
Ik heb het al twee keer eerder gehad. Ik logde uit en hij wilde niet meer inloggen. De vorige keren logde hij ineens weer in na een paar weken.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:13 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was bij wie die niet meer werkte! Snap er niks van..
Bij mij wil die niet eens openenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb het al twee keer eerder gehad. Ik logde uit en hij wilde niet meer inloggen. De vorige keren logde hij ineens weer in na een paar weken.
Joh, inmiddels al anderhalve week geleden hier hoor.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een jaar
Hoiquote:Op maandag 16 juni 2014 21:44 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE
Ja? Juist?
Dat zijn dan 10 punten.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:53 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Joh, inmiddels al anderhalve week geleden hier hoor.
Wat zijn je tips?Ik ga voor de rest van mijn leven single.quote:
Ik weet niet, het gaat automatisch.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:44 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Wat zijn je tips?Ik ga voor de rest van mijn leven single.
Nicequote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:20 schreef Stink-ui het volgende:
Zo, even terug kijken op afgelopen week;
3 dates gehad en 1 ONS.
1e date: leuke meid, 3 jaar jonger dan mij. Wat gedronken en ben toen gegaan. Er zat niet zoveel in.
2e date: kende haar niet echt, af en toe
Op whatsapp gesproken. Echt eenom te zien ! Slim/uitdagend, zeker voor herhaling vatbaar.
Date 3: oud bekende van mij, 9 jaar geleden op een zuip vakantie ontmoet. Toen flink losgegaan samen en dat is ook waar het eindigde, samen in bed. Vonken overal.
ONS: gewoon fun!
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:44 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Wat zijn je tips?Ik ga voor de rest van mijn leven single.
Netjes! 1e en 2e date waren via tinder?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:20 schreef Stink-ui het volgende:
Zo, even terug kijken op afgelopen week;
3 dates gehad en 1 ONS.
1e date: leuke meid, 3 jaar jonger dan mij. Wat gedronken en ben toen gegaan. Er zat niet zoveel in.
2e date: kende haar niet echt, af en toe
Op whatsapp gesproken. Echt eenom te zien ! Slim/uitdagend, zeker voor herhaling vatbaar.
Date 3: oud bekende van mij, 9 jaar geleden op een zuip vakantie ontmoet. Toen flink losgegaan samen en dat is ook waar het eindigde, samen in bed. Vonken overal.
ONS: gewoon fun!
Allemaal via Tinder, ook 3 en de ONSquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:30 schreef yats het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet?
[..]
Netjes! 1e en 2e date waren via tinder?
Netjes! Al scheelde het bij nummer 3 misschien wel dat het een 'oude bekende' was. Vraag jij binnen een paar zinnen om een nummer/date?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:37 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Allemaal via Tinder, ook 3 en de ONS
Het gaat tot nu toe me goed af, maar ik ben nog niet zo ervaren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet, het gaat automatisch.
Meestal is het bij mij wel duidelijk dat ze meer intresse heeft dan alleen beetje lullen op Tinder. Vraag het zelf vrij weinig meestal is er na de eerste kennismaking wel een moment dat ze zegt; hier app maar even is wat makkelijker dan Tinderquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:39 schreef yats het volgende:
[..]
Netjes! Al scheelde het bij nummer 3 misschien wel dat het een 'oude bekende' was. Vraag jij binnen een paar zinnen om een nummer/date?
Dan moet je wel echt lekker zijn. Ik moet dat bijna altijd wel vragenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:53 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Meestal is het bij mij wel duidelijk dat ze meer intresse heeft dan alleen beetje lullen op Tinder. Vraag het zelf vrij weinig meestal is er na de eerste kennismaking wel een moment dat ze zegt; hier app maar even is wat makkelijker dan Tinder
Dan zie je er waarschijnlijk erg goed uit. Wat mortaxx ook al zegt, ik moet er eigenlijk altijd zelf naar vragen. En zelfs als ik haar nummer gekregen heb komt het voor dat een date er om wat voor reden dan ook niet in zit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:53 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Meestal is het bij mij wel duidelijk dat ze meer intresse heeft dan alleen beetje lullen op Tinder. Vraag het zelf vrij weinig meestal is er na de eerste kennismaking wel een moment dat ze zegt; hier app maar even is wat makkelijker dan Tinder
Gewoon alleen voor vrouwen out of je league gaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:34 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Het gaat tot nu toe me goed af, maar ik ben nog niet zo ervaren.
Klopt, niks mis mee. Alleen merk je na zo'n lange tijd wel dat je wel af en toe iemand mist waar je graag bij bent.quote:
Pics?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:37 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb trouwens best wel slechte foto's. Eigenlijk een foto in pak, met een paar kittens en tijdens zeilen en berg beklimmen maken voor optimale tinderrespons
Het is hoe je het aanpakt na je haar nummer hebt. Ik draai er dan niet omheen en spreek een datum af.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:32 schreef yats het volgende:
[..]
Dan zie je er waarschijnlijk erg goed uit. Wat mortaxx ook al zegt, ik moet er eigenlijk altijd zelf naar vragen. En zelfs als ik haar nummer gekregen heb komt het voor dat een date er om wat voor reden dan ook niet in zit.
Jep.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Maar los daarvan ben je waarschijnlijk knap, of niet?
Kaneel?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Zowaar nu een leuke jongen getroffen op Tinder. Eens kijken waar dit heen gaat.
Al eerder gezegd, ik woon niet bij Straw in de buurt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:50 schreef yats het volgende:
[..]
Kaneel?Ik kan het niet zijn omdat tinder hier weer een niet meer opstart.
Dat hangt er vanaf op welke straal ze tinder gezet heeft. Heb jij tinder?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al eerder gezegd, ik woon niet bij Straw in de buurt.
Dat had ik dus ook. Van vier/vijf matches per dag ging ik terug naar twee per week, continue vastlopen in gesprekken en ik raakte ook matches op een vreemde manier kwijt. Op aanraden van mensen hier heb ik uitgelogd en nu kan ik dus niet meer inloggen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
Mijn tinder is waardeloos nu trouwens. Loopt continu vast. Ook amper matches maar dat zal wel aan mij liggen
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Maar los daarvan ben je waarschijnlijk knap, of niet?
quote:
Mazzelaarquote:
UF is boos op mijquote:
Lucky youquote:
Je moet een date met UF ook niet afzeggen.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:30 schreef yats het volgende:
[..]
Lucky you
[..]
Je moet een date met UF ook niet afzeggen.
Je hebt lef. Zo'n hoorn komt hard aan, toch unicorn?quote:
Goede tip. Thanks!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon alleen voor vrouwen out of je league gaan.
Nee niet Kaneel. Iemand uit Amsterdam. Opzich zou het qua afstand nog wel kunnen denk ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:50 schreef yats het volgende:
[..]
Kaneel?Ik kan het niet zijn omdat tinder hier weer een niet meer opstart.
Ligt eraan waar ik hem plaats.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:39 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt lef. Zo'n hoorn komt hard aan, toch unicorn?
quote:
Amsterdam is toch niet zo heel veel verder dan Leiden?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee niet Kaneel. Iemand uit Amsterdam. Opzich zou het qua afstand nog wel kunnen denk ik.
Dat geld voor alle 'harde dingen'quote:
Misschien ben im hetquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:07 schreef yats het volgende:
[..]
Amsterdam is toch niet zo heel veel verder dan Leiden?
[..]
Dat geld voor alle 'harde dingen'
Nee daarom, denk dat ik Kaneel best tegen zou kunnen komen. Helemaal nu de afstand groter kan dan 100 km.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:07 schreef yats het volgende:
[..]
Amsterdam is toch niet zo heel veel verder dan Leiden?
Leiden is iets van 55 kilometer vanuit Utrecht, Amsterdam 40. Op zich is het beide te doen. Ik ben weleens voor een eerste date naar Roosendaal gereisd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee daarom, denk dat ik Kaneel best tegen zou kunnen komen. Helemaal nu de afstand groter kan dan 100 km.
Ik nooit verder dan Utrecht, geloof ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:45 schreef yats het volgende:
[..]
Leiden is iets van 55 kilometer vanuit Utrecht, Amsterdam 40. Op zich is het beide te doen. Ik ben weleens voor een eerste date naar Roosendaal gereisd.
Haha nee hoor, ga daar niet mee verderquote:
Waarom niet? Vonken zijn alleen in bed?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:18 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ga daar niet mee verder
Ik denk omdat hij niet op zoek is naar een vriendin.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom niet? Vonken zijn alleen in bed?
Het land doorcrossen voor de liefde.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:45 schreef yats het volgende:
[..]
Leiden is iets van 55 kilometer vanuit Utrecht, Amsterdam 40. Op zich is het beide te doen. Ik ben weleens voor een eerste date naar Roosendaal gereisd.
Mijn ex woonde op 110 km afstand. Dat ga ik niet nog een keer doen.quote:
Ik zal er zeker niet bewust naar op zoek gaanquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:15 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn ex woonde op 110 km afstand. Dat ga ik niet nog een keer doen.
Precies, hier zitten we beide 125km uit elkaar. Maar doet niets af aan de liefde.quote:
Ah.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij niet op zoek is naar een vriendin.
Bij mij is het meer regel dan uitzondering. Heb elke uithoek van Nederland wel gezien.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn ex woonde op 110 km afstand. Dat ga ik niet nog een keer doen.
Waarom ben ik niet verbaasd dat jij dit zegt? In mijn geval was het puur voor een date. Ik zal het niet actief opzoeken, maar als er een klik is ga ik het ook niet afwijzen.quote:
Misschien omdat je me een beetje kent?quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:50 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet verbaasd dat jij dit zegt? In mijn geval was het puur voor een date. Ik zal het niet actief opzoeken, maar als er een klik is ga ik het ook niet afwijzen.
Zou dat het zijn?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien omdat je me een beetje kent?
Ik kies ze er niet op uit hoor, maar het is ook niet per se een deal breaker. Het heeft voor- en nadelen, maar ik probeer er altijd het beste van te maken. Reizen kan best tof zijn. Je komt nog eens ergens.
Zodat 'ie iig wel een reactie krijgt?quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:22 schreef UnicornFarts het volgende:
Hebben jullie dat artikel gezien van die gozer die spoilers stuurt van GoT via Tinder? Die reacties van die vrouwen ook echt![]()
"What is wrong with you" " I hate you"
Best kansloos trouwens
Geen idee wat zijn gedachten erachter zijn. Het artikel heet ook echt "Man versiert vrouwen met spoilers op Tinder"quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zodat 'ie iig wel een reactie krijgt?
Linkje?quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:22 schreef UnicornFarts het volgende:
Hebben jullie dat artikel gezien van die gozer die spoilers stuurt van GoT via Tinder? Die reacties van die vrouwen ook echt![]()
Best kansloos trouwens
Ga niet door met iemand die ik binnen 10 minuten al van binnen kenquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom niet? Vonken zijn alleen in bed?
Niet helemaal waar, ben zeker wel opzoek. Alleen wil onderscheid maken tussen een leuke avond en echte date.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij niet op zoek is naar een vriendin.
Dat heb je zelf in de hand. Of weet je dat vooraf al?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:07 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, ben zeker wel opzoek. Alleen wil onderscheid maken tussen een leuke avond en echte date.
Dat vind ik echt zo'n achterlijke reden. Als je nu nog een keer afspreekt en je bent allebei verliefd, dan nog ga je het niet doorzetten vanwege dat?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:05 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ga niet door met iemand die ik binnen 10 minuten al van binnen ken
Dat snap ik dus ook niet. Als er een klik is (fysiek was die er al anders duik je niet samen het bed in), waarom dan iemand afschrijven omdat je snel met die persoon het bed in gedoken bent?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n achterlijke reden. Als je nu nog een keer afspreekt en je bent allebei verliefd, dan nog ga je het niet doorzetten vanwege dat?
Er hoeft echt geen fysieke klik te zijn om te neuken hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:11 schreef yats het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet. Als er een klik is (fysiek was die er al anders duik je niet samen het bed in), waarom dan iemand afschrijven omdat je snel met die persoon het bed in gedoken bent?
Ik ga er met een andere instelling heen en dan hou ik mijzelf daar aan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:09 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in de hand. Of weet je dat vooraf al?
Niets verliefd aan. Zoals ik al zei het is hoe je er mee om gaat. Puur sex punt. En als ik haar meer had gevonden dan alleen sex, had ik gewoon op date gegaan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n achterlijke reden. Als je nu nog een keer afspreekt en je bent allebei verliefd, dan nog ga je het niet doorzetten vanwege dat?
Je hoeft ook niet verliefd te zijn om seks te hebben. Als jouw insteek puur seks is, prima, dan is dat jouw keus. Zeker als zij dezelfde insteek als jou heeft.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:20 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ik ga er met een andere instelling heen en dan hou ik mijzelf daar aan.
[..]
Niets verliefd aan. Zoals ik al zei het is hoe je er mee om gaat. Puur sex punt. En als ik haar meer had gevonden dan alleen sex, had ik gewoon op date gegaan.
Seks op eerste date is geen toekomst meer op relatie?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:05 schreef Stink-ui het volgende:
Ga niet door met iemand die ik binnen 10 minuten al van binnen ken
Niet als je sex afspreekt van te voren..quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Seks op eerste date is geen toekomst meer op relatie?
Nee, totaal niet! principe kwestie jij wil sex ik kom sex brengen en dat is het.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:37 schreef habitue het volgende:
Worden sommige mannen onzeker door dat ze denken dat die vrouw sneller vreemd zal gaan.
Duidelijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:37 schreef Stink-ui het volgende:
Niet als je sex afspreekt van te voren..
Dan ga ik er ook echt alleen heen voor sex.
Ik zal er nooit aan beginnen, hoe leuk ze ook isquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:41 schreef UnicornFarts het volgende:
Juist doordat je intiem met iemand bent geweest kan je heel erg verliefd worden.
Maar dat is stink-ui zijn keuze, hij komt er nog wel een keer op terug als hij smoorverliefd wordt op een scharrel
Ik word uit principe niet verliefd op je! Zoiets?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:38 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Nee, totaal niet! principe kwestie jij wil sex ik kom sex brengen en dat is het.
Heb jij je gevoelens zo onder controle dan? 't zal niet voor het eerst zijn dat een scharrel uitloopt tot meer. En als je chemie hebt, waarom ook niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:37 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ik zou precies hetzelfde reageren. Wat een kansloze rukker.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:22 schreef UnicornFarts het volgende:
Best kansloos trouwens
Ja, dat maakt het wel makkelijker om het zo aan te pakken zoals ik dat doe.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb jij je gevoelens zo onder controle dan? 't zal niet voor het eerst zijn dat een scharrel uitloopt tot meer. En als je chemie hebt, waarom ook niet.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:03 schreef Cue_ het volgende:
Als t echt specifiek uitgesproken scharrel is verlies ik ook mijn interesse om er meer voor te gaan voelen. Zolang het niet benoemt is en gewoon zo gelopen is, kan het evt nog wel.
Als het gelijk bij eerste ontmoeting is.. staat het nog vrij voor mij. Al doe ik niet (meer) aan dergelijke seksdates achtige zaken
Dan ben ik toch benieuwd hoe jouw tinder gesprekken verlopen. Je geeft vanaf het begin aan puur voor de seks langs te willen komen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:37 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Dat dus. Knap als je het wel kunt, maar ik denk dat je nooit uit kunt sluiten dat er toch uit 'een van die scharrels' meer ontstaat omdat er gevoelens ontstaan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb jij je gevoelens zo onder controle dan? 't zal niet voor het eerst zijn dat een scharrel uitloopt tot meer. En als je chemie hebt, waarom ook niet.
Sommuge gesprekken lopen nu eenmaal zo dat t uiteindelijk duidelijk is dat t voor beide kanten seks wordt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:50 schreef yats het volgende:
[..]
Dan ben ik toch benieuwd hoe jouw tinder gesprekken verlopen. Je geeft vanaf het begin aan puur voor de seks langs te willen komen?
[..]
Dat dus. Knap als je het wel kunt, maar ik denk dat je nooit uit kunt sluiten dat er toch uit 'een van die scharrels' meer ontstaat omdat er gevoelens ontstaan.
Godver. En ik maar flirten met jequote:Op woensdag 18 juni 2014 15:03 schreef Cue_ het volgende:
Als het gelijk bij eerste ontmoeting is.. staat het nog vrij voor mij. Al doe ik niet (meer) aan dergelijke seksdates achtige zaken
Het zit je niet mee hequote:Op woensdag 18 juni 2014 16:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Godver. En ik maar flirten met je
Van mij schrikken ze altijd als ik wat 'stouts' zeg of tease.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:50 schreef yats het volgende:
[..]
Dan ben ik toch benieuwd hoe jouw tinder gesprekken verlopen. Je geeft vanaf het begin aan puur voor de seks langs te willen komen?
[..]
Dat dus. Knap als je het wel kunt, maar ik denk dat je nooit uit kunt sluiten dat er toch uit 'een van die scharrels' meer ontstaat omdat er gevoelens ontstaan.
Naar het schijnt soppen de dames bij hem vanaf begin af aan alquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:50 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Het leven is niet eerlijk. Ik trek die sletjes niet aanquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Naar het schijnt soppen de dames bij hem vanaf begin af aan al
Dat klinkt best zielig, eigenlijk..quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er hoeft echt geen fysieke klik te zijn om te neuken hoor.
Althans, bij mij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |