Nee. Als jij bij de app-instellingen onderaan jouw Tinder account verwijdert dan ben je alles kwijt. Daarna kan jij je Facebook weer koppelen aan Tinder en begin je dus opnieuw.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:44 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
? Je account is toch je Facebook? Dan zou ik een nieuwe Facebook moeten aanmaken en las ergens dat je 50+ vrienden daar op moet hebben om nepperts tegen te gaan?
Jepquote:Op maandag 16 juni 2014 19:53 schreef VacaLoca het volgende:
Oké en ik kom dan dus ook opnieuw langs bij iedereen?
Zag op paiq namelijk dat foto's die ik zelf minder vond juist goed beoordeeld werden en andersom. Dus even met nieuwe selectie foto's proberen.
picsquote:Op maandag 16 juni 2014 19:54 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jep![]()
Heb ik trouwens ook gedaan, de foto die op Paiq de hoogste rating krijgt heb ik als eerste
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:54 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jep![]()
Heb ik trouwens ook gedaan, de foto die op Paiq de hoogste rating krijgt heb ik als eerste
Is dat paiq wat dan? Of weer zo'n spam ding als hot or not. Vreselijk dat hij om de zoveel keer vraagt of je je matches een vriendschap verzoek wilt versturen op facebook. Wat de tering denk je zelfquote:Op maandag 16 juni 2014 19:53 schreef VacaLoca het volgende:
Oké en ik kom dan dus ook opnieuw langs bij iedereen?
Zag op paiq namelijk dat foto's die ik zelf minder vond juist goed beoordeeld werden en andersom. Dus even met nieuwe selectie foto's proberen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
De matches blijven maar komen.
Ik ben dan ook een cutie
Paiq is een ander concept dan Tinder/Hot or Notquote:Op maandag 16 juni 2014 20:23 schreef Basxt het volgende:
[..]
[..]
Is dat paiq wat dan? Of weer zo'n spam ding als hot or not. Vreselijk dat hij om de zoveel keer vraagt of je je matches een vriendschap verzoek wilt versturen op facebook. Wat de tering denk je zelf
Thanks!quote:Op maandag 16 juni 2014 20:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Paiq is een ander concept dan Tinder/Hot or Not
Op Paiq ga je eerst chatten met een match (op basis van jouw voorkeuren uitgekozen) of met een speeddate (willekeurig iemand die op dat moment online is via de speeddate knop) en hoe langer je chat hoe eerder de foto komt. Je voert dus een heel gesprek vóórdat je ziet waarmee je contact hebt.
Ik heb té vaak gehad dat ik een leuk gesprek heb en dat ik dan met een halve downie zat te chatten. Mijn dates via Paiq waren ook niet echt een succes. Ik gebruikt het dan ook haast niet meer.
Je kan ook oneliner verzenden en krijgen en dan contact opnemen als diegene je aanspreekt (dan zie je wel een foto)
Je kan gewoon even checken, aanmelden is echt zo gepiept.
dat wel maar die vragenlijstquote:aanmelden is echt zo gepiept.
Hoe lang ben je?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon mijn lengte niet vermelden, toch
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:38 schreef UnicornFarts het volgende:
Ben je zo doorheen, kan je trouwens ook overslaan geloof ik.
Zal wel tussen de 1.70 en 1.78 zijn, die lengte zit mannen vaak dwars terwijl het opzich een prima lengte is.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb op de speeddate knop geramd, speciaal voor jou
1,75.quote:
O, het zit me niet dwars hoor. Het is niet alsof ik er wat aan kan doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zal wel tussen de 1.70 en 1.78 zijn, die lengte zit mannen vaak dwars terwijl het opzich een prima lengte is.
Ik amper :squote:Op maandag 16 juni 2014 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
De matches blijven maar komen.
Ik ben dan ook een cutie
quote:
Nouja ik zei het verkeerd, jullie balen er vaak van, je zal niet in foetushouding liggen huilen denk ikquote:Op maandag 16 juni 2014 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1,75.
[..]
O, het zit me niet dwars hoor. Het is niet alsof ik er wat aan kan doen.
Maar ben wel een aantal vrouwen tegengekomen die het belachelijk vonden.
En ik heb vernomen dat veel vrouwen op datingsites filteren op lengte (>180 bijvoorbeeld) waardoor ik snel buiten de boot zou vallen.
quote:
Als ik naar de kroeg ga ben ik meestal de kleinste. De kleinste vrouwen zijn mijn lengte. Dan is het wel even raar.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:56 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nouja ik zei het verkeerd, jullie balen er vaak van, je zal niet in foetushouding liggen huilen denk ik
Mannen rond de 1.70-1.78 zouden voor mij perfect zijn, scheelt ze een rug hernia![]()
Maar ik geef eerlijk toe dat ik mannen boven de 1.85 aantrekkelijker vind. Lange benen
quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:56 schreef UnicornFarts het volgende:
Nouja ik zei het verkeerd, jullie balen er vaak van, je zal niet in foetushouding liggen huilen denk ik
Mannen rond de 1.70-1.78 zouden voor mij perfect zijn, scheelt ze een rug hernia![]()
Maar ik geef eerlijk toe dat ik mannen boven de 1.85 aantrekkelijker vind. Lange benen
Echt? Hier (Utrecht) veel vrouwen rond de 1.60-1.65 eigenlijk..quote:Op maandag 16 juni 2014 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik naar de kroeg ga ben ik meestal de kleinste. De kleinste vrouwen zijn mijn lengte. Dan is het wel even raar.
Ook een paar keer gedate met vrouwen van 1,85. Maar dat werkt toch niet zo lekker.
Hoi Kellyquote:Op maandag 16 juni 2014 21:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Echt? Hier (Utrecht) veel vrouwen rond de 1.60-1.65 eigenlijk..
Ik waarschuw mijn (Tinder) dates ook altijd dat ik écht heel klein ben. Mijn laatste date vloekte geloof ik een klein beetje toen hij mij zag
"Doet match lijst filteren op naam Kelly"quote:
Het is dat de geografische afstand tussen ons zo groot is.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Och nou dat valt mee. Ik ben 1.68
Ik hoor het wel vaker, ja. Toen ik in Den Haag uit ging, waren er ook kleine mensen.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Echt? Hier (Utrecht) veel vrouwen rond de 1.60-1.65 eigenlijk..
Ik waarschuw mijn (Tinder) dates ook altijd dat ik écht heel klein ben. Mijn laatste date vloekte geloof ik een klein beetje toen hij mij zag
[kieskeurig]quote:Op maandag 16 juni 2014 21:11 schreef yats het volgende:
Is lengte echt zo'n issue voor jullie? Ok, als de een 2 meter is en de ander 1,5 meter snap ik dat het soms onhandig is. Maar 20-30 cm verschil maakt toch niet zoveel uit?
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:12 schreef Basxt het volgende:
7 kelly's gevonden. even berichtje sturen..
Ja, als de dame in kwestie langer is.. Mja, ik val niet op langere vrouwen en ben zelf 1,90 dus dat probleem ken ik niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:11 schreef yats het volgende:
Is lengte echt zo'n issue voor jullie? Ok, als de een 2 meter is en de ander 1,5 meter snap ik dat het soms onhandig is. Maar 20-30 cm verschil maakt toch niet zoveel uit?
quote:
Wat doe je.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:11 schreef Basxt het volgende:
[..]
"Doet match lijst filteren op naam Kelly"
1.49 hier.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:13 schreef VacaLoca het volgende:
Ik ben 1.84 en vind lange vrouwen wel erg mooi maar als ze langer is toch beetje awkward.
Maar vind vrouwen niet snel te klein, of ze moeten echt <1.55 zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Couldn't care less.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:14 schreef yats het volgende:
[..]Jij bent de enige die daar iets aan kunt doen dat je dat bent.
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat doe je. [ afbeelding ]
[..]
[..]
1.49 hier.Found youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehe.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is dat de geografische afstand tussen ons zo groot is.
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat doe je. [ afbeelding ]
[..]
[..]
1.49 hier.WotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Wie post die klachten hier af en toe dan?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Couldn't care less.
Anders was ik wel minder kieskeurig.
Moest denken aan die tenenkrommende reclames van Kelly van Big Brother:quote:
Niet origineel.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Moest denken aan die tenenkrommende reclames van Kelly van Big Brother:
'Ooow Kelly, ik wil je spanken!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |