Genoeg.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel matches heb jij eigenlijk, Straw?
quote:
Wetende hoe je eruit ziet, ook zat denk ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben toch eigenlijk wel een beetje benieuwd naar de hoeveelheid matches die ik zou hebben.
Tussen de 40 en de 60 schat ik zo in.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben toch eigenlijk wel een beetje benieuwd naar de hoeveelheid matches die ik zou hebben.
Gewoon mijn lengte niet vermelden, tochquote:Op maandag 16 juni 2014 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wetende hoe je eruit ziet, ook zat denk ik.
Oef, zou ik 40 tot 60 vrouwen liken? Is het aanbod zo goed?quote:
Ik like gewoon wat mij bevalt maar soms gaat een gesprek zo stroef of krijg je van die debielen die ik gisteren liet zien, nou next dan, ik bedoel.. het kan.. dus waarom niet?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:19 schreef yats het volgende:
Het is goed voor je ego en het bied je een makkelijke mogelijkheid op snelle seks, meer ook niet. Maar ik maak me niet zo druk meer over mijn hoeveelheid matches. Irl werkt voor mij ook.
Kan toch ook gewoon? Verwijder je account en begin opnieuw.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:27 schreef VacaLoca het volgende:
Tinder zou je 3 levens moeten geven. Dat je opnieuw mag proberen met andere foto's.
Ik ben wel uitgetindert iig.
? Je account is toch je Facebook? Dan zou ik een nieuwe Facebook moeten aanmaken en las ergens dat je 50+ vrienden daar op moet hebben om nepperts tegen te gaan?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kan toch ook gewoon? Verwijder je account en begin opnieuw.
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon mijn lengte niet vermelden, toch
Er zitten genoeg mooie vrouwen tussen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oef, zou ik 40 tot 60 vrouwen liken? Is het aanbod zo goed?
Je snapt best wat ik bedoel. Een normale date is ook zeker een optie, al moet je toegeven dat veel mensen tinder vooral gebruiken als een makkelijke manier om seks te krijgen. Een kijkje in voorgaande topics bevestigd dat ook.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:38 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik like gewoon wat mij bevalt maar soms gaat een gesprek zo stroef of krijg je van die debielen die ik gisteren liet zien, nou next dan, ik bedoel.. het kan.. dus waarom niet?
Je eerste zin komt een beetje over alsof je met veel matches alleen maar seks kan krijgen en geen normale date of meer. Onzin natuurlijk.
Vergeet niet dat Tinder gewoon een digitale versie is van de kroeg.
Nee. Als jij bij de app-instellingen onderaan jouw Tinder account verwijdert dan ben je alles kwijt. Daarna kan jij je Facebook weer koppelen aan Tinder en begin je dus opnieuw.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:44 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
? Je account is toch je Facebook? Dan zou ik een nieuwe Facebook moeten aanmaken en las ergens dat je 50+ vrienden daar op moet hebben om nepperts tegen te gaan?
Jepquote:Op maandag 16 juni 2014 19:53 schreef VacaLoca het volgende:
Oké en ik kom dan dus ook opnieuw langs bij iedereen?
Zag op paiq namelijk dat foto's die ik zelf minder vond juist goed beoordeeld werden en andersom. Dus even met nieuwe selectie foto's proberen.
picsquote:Op maandag 16 juni 2014 19:54 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jep![]()
Heb ik trouwens ook gedaan, de foto die op Paiq de hoogste rating krijgt heb ik als eerste
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:54 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jep![]()
Heb ik trouwens ook gedaan, de foto die op Paiq de hoogste rating krijgt heb ik als eerste
Is dat paiq wat dan? Of weer zo'n spam ding als hot or not. Vreselijk dat hij om de zoveel keer vraagt of je je matches een vriendschap verzoek wilt versturen op facebook. Wat de tering denk je zelfquote:Op maandag 16 juni 2014 19:53 schreef VacaLoca het volgende:
Oké en ik kom dan dus ook opnieuw langs bij iedereen?
Zag op paiq namelijk dat foto's die ik zelf minder vond juist goed beoordeeld werden en andersom. Dus even met nieuwe selectie foto's proberen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
De matches blijven maar komen.
Ik ben dan ook een cutie
Paiq is een ander concept dan Tinder/Hot or Notquote:Op maandag 16 juni 2014 20:23 schreef Basxt het volgende:
[..]
[..]
Is dat paiq wat dan? Of weer zo'n spam ding als hot or not. Vreselijk dat hij om de zoveel keer vraagt of je je matches een vriendschap verzoek wilt versturen op facebook. Wat de tering denk je zelf
Thanks!quote:Op maandag 16 juni 2014 20:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Paiq is een ander concept dan Tinder/Hot or Not
Op Paiq ga je eerst chatten met een match (op basis van jouw voorkeuren uitgekozen) of met een speeddate (willekeurig iemand die op dat moment online is via de speeddate knop) en hoe langer je chat hoe eerder de foto komt. Je voert dus een heel gesprek vóórdat je ziet waarmee je contact hebt.
Ik heb té vaak gehad dat ik een leuk gesprek heb en dat ik dan met een halve downie zat te chatten. Mijn dates via Paiq waren ook niet echt een succes. Ik gebruikt het dan ook haast niet meer.
Je kan ook oneliner verzenden en krijgen en dan contact opnemen als diegene je aanspreekt (dan zie je wel een foto)
Je kan gewoon even checken, aanmelden is echt zo gepiept.
dat wel maar die vragenlijstquote:aanmelden is echt zo gepiept.
Hoe lang ben je?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon mijn lengte niet vermelden, toch
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:38 schreef UnicornFarts het volgende:
Ben je zo doorheen, kan je trouwens ook overslaan geloof ik.
Zal wel tussen de 1.70 en 1.78 zijn, die lengte zit mannen vaak dwars terwijl het opzich een prima lengte is.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb op de speeddate knop geramd, speciaal voor jou
1,75.quote:
O, het zit me niet dwars hoor. Het is niet alsof ik er wat aan kan doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zal wel tussen de 1.70 en 1.78 zijn, die lengte zit mannen vaak dwars terwijl het opzich een prima lengte is.
Ik amper :squote:Op maandag 16 juni 2014 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
De matches blijven maar komen.
Ik ben dan ook een cutie
quote:
Nouja ik zei het verkeerd, jullie balen er vaak van, je zal niet in foetushouding liggen huilen denk ikquote:Op maandag 16 juni 2014 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1,75.
[..]
O, het zit me niet dwars hoor. Het is niet alsof ik er wat aan kan doen.
Maar ben wel een aantal vrouwen tegengekomen die het belachelijk vonden.
En ik heb vernomen dat veel vrouwen op datingsites filteren op lengte (>180 bijvoorbeeld) waardoor ik snel buiten de boot zou vallen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |