Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Kut moest hier silk quoten. Geen zin om te fixenquote:Op zondag 15 juni 2014 14:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ-SC #396] Mortaxx is een kutmod O+
Naamtopics zijn zo mei-igquote:Op zondag 15 juni 2014 14:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ-SC #396] Mortaxx is een kutmod O+
Heerlijk toch, zo'n kwijlende retard? Zeg dat zijn letter m blijft hangen.quote:
Je mag hem hebben, zal zo zijn nummer vragenquote:Op zondag 15 juni 2014 15:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heerlijk toch, zo'n kwijlende retard? Zeg dat zijn letter m blijft hangen.
Zou hij daar succes mee hebben?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je mag hem hebben, zal zo zijn nummer vragen
Zal wel net zoiets zijn als 'the naked man'.quote:
Naked man is dan ook wel geniaal!quote:Op zondag 15 juni 2014 16:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zal wel net zoiets zijn als 'the naked man'.
De onderzoeksresultaten worden nu in SPSS verwerkt, we verwachten ieder moment een eindrapport.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:04 schreef TheStranger1158 het volgende:
Is er nog ooit bewezen dat een kleurenfoto beter werkt dan zwart/wit of andersom?
HAHAHAHAH dat 'Oke cool' van je really hit the spot! Geweldigquote:Op zondag 15 juni 2014 16:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je mag hem hebben, zal zo zijn nummer vragen
quote:
Ik zou het snelst reageren bij een "Hoi!" of als hij iets over de foto's zegt.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:52 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Welke opening zou in het algemeen het beste werken? Iets over een gemeenschappelijke like, een bio, een kutgrap, een slechte openingszin of een hele ongemakkelijke 'hoi alles goed?'
Dan reageer je terug met 'hoi!' Ik heb het wel eens gedaan, maar ik kreeg dan dus alleen 'hoi' terug. Dan ben je dus nog geen stap verder.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:11 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
[..]
Ik zou het snelst reageren bij een "Hoi!" of als hij iets over de foto's zegt.
Dan heb je iig een begin. Daarna kan je over de foto's beginnen of de woonstad raden door de afstand onzoquote:Op zondag 15 juni 2014 23:13 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dan reageer je terug met 'hoi!' Ik heb het wel eens gedaan, maar ik kreeg dan dus alleen 'hoi' terug. Dan ben je dus nog geen stap verder.
Ze was dikker?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:13 schreef Godshand het volgende:
Vandaag Into My Life app date gehad. Binnen half uur was wel duidelijk dat wij totaal elkaars type niet waren. Zij was dikker dan de foto's in de app, had een beetje zeurderige stem en kon van zaken als bbqende onderburen de lol niet van inzien. En ze vond mij duidelijk ook haar type niet, ging al snel appen met een vriendin die in buurt was.
Na half uur ieders weg gegaan en met een "Het ga je goed" afscheid genomen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 00:13 schreef Godshand het volgende:
Vandaag Into My Life app date gehad. Binnen half uur was wel duidelijk dat wij totaal elkaars type niet waren. Zij was dikker dan de foto's in de app, had een beetje zeurderige stem en kon van zaken als bbqende onderburen de lol niet van inzien. En ze vond mij duidelijk ook haar type niet, ging al snel appen met een vriendin die in buurt was.
Oei, een beetje zeurderige stem. En ik snap de grap van barbecue onderburen eigenlijk ook niet? Was dat het of lustte ze ook al geen chocomel?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:13 schreef Godshand het volgende:
en hoe begin jij zelf een gesprek?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:11 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
[..]
Ik zou het snelst reageren bij een "Hoi!" of als hij iets over de foto's zegt.
Ik had zelf het idee dat het echt niet zo belangrijk is. Gewoon niet iets compleet belachelijks zeggen en je krijgt wel een gesprek op gang.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:17 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
[..]
Dan heb je iig een begin. Daarna kan je over de foto's beginnen of de woonstad raden door de afstand onzo
Klopt ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 01:03 schreef TheNewToast het volgende:
Bijna net zo erg als mensen die een Tinder gesprek afkappen omdat een ander gestudeerd heeft op een lager niveau dan zijzelf, een taalfoutje maakt of een woord gebruikt die enigszins afwijkt van de eigen vocabulaire.Dat soort mensen moeten wel heel tevreden zijn met zichzelf.
Jezus. Ik hoop voor die jongen dat het niets word tussen jullie. Hij heeft een hele goede vriendin en jij twijfelt meteen? Hoezo ben je afgeknapt?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:10 schreef Jurrgirl het volgende:
Het gaat heel goed, hij overspoelt me met apps en is extreem geïnteresseerd in hoe ik ben en in het leven sta. Hij gaat ook door tot in de nacht en vroeg in se ochtend krijg ik ook weer berichtjes. Hij onthoudt ook alles van wat ik doe en heb gedaan
Toen hij aan het vertellen was heeft hij wel de term "een hele goede vriendin" laten vallen. Hoe (platonisch) moet ik me dit voorstellen? Ben wel een beetje afgeknapt
Omdat ik vind dat mannen niet een hele goede platonische vriendin kunnen hebben. Maargoed ik weet ook Niet hoe die vriendschap precies in elkaar zitquote:Op maandag 16 juni 2014 09:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jezus. Ik hoop voor die jongen dat het niets word tussen jullie. Hij heeft een hele goede vriendin en jij twijfelt meteen? Hoezo ben je afgeknapt?
Ga wat met 'm doen ipv appen.
Nou. Hef je match dan met hem op. Want blijkbaar heeft hij dat wel. Ik denk dat elke man wel een hele goede vriendin heeft. Dus ga vanaf nu maar voor de lesbo's of koop een vibo.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:19 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat mannen niet een hele goede platonische vriendin kunnen hebben
Whut happened?quote:Op maandag 16 juni 2014 01:36 schreef Stink-ui het volgende:
Kutzooi vonken vlogen overal vanavond ... Dit was niet de bedoeling
Ja? Is dat zo? (Stel die vraag niet sarcastisch)quote:Op maandag 16 juni 2014 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou. Hef je match dan met hem op. Want blijkbaar heeft hij dat wel. Ik denk dat elke man wel een hele goede vriendin heeft. Dus ga vanaf nu maar voor de lesbo's of koop een vibo.
Ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:32 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ja? Is dat zo? (Stel die vraag niet sarcastisch)
Ja, dat meen ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:32 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ja? Is dat zo? (Stel die vraag niet sarcastisch)
Bel mequote:Op maandag 16 juni 2014 09:39 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Op dit moment zou ik eerder een man daten dan jurrgirl.
Klopt ja. Met wat incidentele seks hier en daar.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou. Hef je match dan met hem op. Want blijkbaar heeft hij dat wel. Ik denk dat elke man wel een hele goede vriendin heeft. Dus ga vanaf nu maar voor de lesbo's of koop een vibo.
doe me ook even op grindrquote:
Weet ik niet. Misschien heb ik dat wel. Als ik iig zou weten dat iemand zo is zo ik er wel mee stoppen.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je een match met haar zou hebben?
Ik neem de laatste plek wel in beslagquote:Op maandag 16 juni 2014 10:20 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik wil een wedstrijd organiseren wie het eerste een match in bed krijgt. (Alleen matches die zijn verkregen na de start)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |