Een beetje je best doen om me weer voor je te winnen.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn hart wat doe je
Wie moet ik nu daten als ik weer eens in NL ben?
Ik ga mij bezinnen Hoe ik jouw hart weer voor mij kan winnenquote:Op zondag 15 juni 2014 12:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Een beetje je best doen om me weer voor je te winnen.
Vraag je moeder dan.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:13 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Kan een vrouw niet even op de wallen lopen, daar tinderen en dan screenshots maken?
Oooooooo braaaaaaaa powpowpowpowpowquote:
Dat was ook het eerste wat me opvielquote:
En wowquote:Op zondag 15 juni 2014 11:44 schreef UnicornFarts het volgende:
De langste openingszin ooit:
[ afbeelding ]
En jij woont in Groningen? Eindje uit de richting, niet? Mocht je nog een proacrief iemand zoeken uit Eindhoven mag je altijd PM'enquote:Op zondag 15 juni 2014 11:24 schreef Sarasi het volgende:
Paar leuke nieuwe matches in Eindhoven! Ook maar direct heel proactief bij allemaal een gesprekje begonnen.
Je moet er uit springen.. Vooral als de Dame in kwestie een 9 of een 10 is.. Die heeft genoeg andere mannen die haar likenquote:Op zondag 15 juni 2014 13:29 schreef leolinedance het volgende:
Vrouwen die bijna niks vragen en waar je alles uit moet trekken, vermoeiend*blokkeer*
Daten in Brabantquote:Op zondag 15 juni 2014 11:24 schreef Sarasi het volgende:
Paar leuke nieuwe matches in Eindhoven! Ook maar direct heel proactief bij allemaal een gesprekje begonnen.
Aardbeien of kersen?quote:Op zondag 15 juni 2014 14:05 schreef SiIk het volgende:
Sommige mannen geven ook nooit op hè..
Ik word serieus overgehaald om seks te hebben met iemand en dan krijg ik een lolly.
Yeah right
Nee, het punt was juist dat ik daar niet op mocht bijten dus kreeg ik een lollyquote:
Wordt dan ook geen homoquote:Op zondag 15 juni 2014 14:05 schreef SiIk het volgende:
Sommige mannen geven ook nooit op hè..
Ik word serieus overgehaald om seks te hebben met iemand en dan krijg ik een lolly.
Yeah right
quote:Op zondag 15 juni 2014 14:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, het punt was juist dat ik daar niet op mocht bijten dus kreeg ik een lolly
Silk is een vrouw. Of had ik dat niet mogen verklappen?quote:
Wat een slet danquote:Op zondag 15 juni 2014 14:33 schreef yats het volgende:
[..]
Silk is een vrouw. Of had ik dat niet mogen verklappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |