Uhh, ik heb het over de eerste 2 dates, dan wil ik iemand peilen en zien wat voor vlees ik in kuip heb, voordat ik erop spring....waarom is dat zo lastig om te begrijpen?quote:Op zondag 15 juni 2014 09:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen in je gedachte klim je al op zijn vleselijke knuppel toch?
Maar nooit in het echt doen want dan ben je een afgelebberde sloerie en dat zien we liever niet. Gewoon kuis en vroom zijn.
Waarom moet dat zo lang duren?!?quote:Op zondag 15 juni 2014 09:10 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Uhh, ik heb het over de eerste 2 dates, dan wil ik iemand peilen en zien wat voor vlees ik in kuip heb, voordat ik erop spring....waarom is dat zo lastig om te begrijpen?
Zie je je begrijpt het gewoon niet (het is niet persoonlijk bedoeld of zo). Maar als ik iemand niet goed genoeg ken of kan peilen durf/wil ik me niet kwetsbaar op te stellen en kan niet gelijk fysiek worden.quote:
Maak je geen zorgen, de dag dat ik mij persoonlijk iets aan zal trekken is nog steeds ver weg.quote:Op zondag 15 juni 2014 09:25 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Zie je je begrijpt het gewoon niet (het is niet persoonlijk bedoeld of zo). Maar als ik iemand niet goed genoeg ken of kan peilen durf/wil ik me niet kwetsbaar opstellen en kan niet gelijk fysiek worden.
Dat kan op whatsapp ook. Als je geen tijd hebt antwoord je niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:09 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Oh maar wij hebben geen tijd om achter elkaar appen te sturen. Dus we sturen door de dag heen berichtjes die we wanneer het uitkomt beantwoorden
En dan ligt aan haar. Ik zou haar allang geblockt hebben.quote:Op zondag 15 juni 2014 09:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Je moet er helemaal niets mee aan. Als je je via wat banale tindergesprekken al zorgen begint te maken dan moeten alle alarmbellen gaan rinkelen en is er duidelijk iets mis.
quote:Op zondag 15 juni 2014 11:44 schreef UnicornFarts het volgende:
De langste openingszin ooit:
[ afbeelding ]
Heb een boner gekregen.quote:Op zondag 15 juni 2014 11:44 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
En je antwoord was?quote:Op zondag 15 juni 2014 11:44 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
Nopequote:
Alsof er iemand is die jou niet zou willen likken tijdens de eerste datequote:Op zondag 15 juni 2014 11:57 schreef SiIk het volgende:
Hebben wij dezelfde match?
Ik heb er nu eentje die uitgebreid aan het beschrijven is wat ie allemaal wil likken
Ja maar mijn voeten! Bahquote:Op zondag 15 juni 2014 12:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Alsof er iemand is die jou niet zou willen likken tijdens de eerste date
mmmm lekker.quote:Op zondag 15 juni 2014 11:44 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal schoonlikken die heiige zompige klompvoetjes van jequote:
Mijn hart wat doe jequote:Op zondag 15 juni 2014 12:07 schreef SiIk het volgende:
Mijn liefde voor jou is over Dven. [ afbeelding ]
Het is verder overigens wel de dag van de lekkere matches vandaag
Een beetje je best doen om me weer voor je te winnen.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn hart wat doe je
Wie moet ik nu daten als ik weer eens in NL ben?
Ik ga mij bezinnen Hoe ik jouw hart weer voor mij kan winnenquote:Op zondag 15 juni 2014 12:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Een beetje je best doen om me weer voor je te winnen.
Vraag je moeder dan.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:13 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Kan een vrouw niet even op de wallen lopen, daar tinderen en dan screenshots maken?
Oooooooo braaaaaaaa powpowpowpowpowquote:
Dat was ook het eerste wat me opvielquote:
En wowquote:Op zondag 15 juni 2014 11:44 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
En jij woont in Groningen? Eindje uit de richting, niet? Mocht je nog een proacrief iemand zoeken uit Eindhoven mag je altijd PM'enquote:Op zondag 15 juni 2014 11:24 schreef Sarasi het volgende:
Paar leuke nieuwe matches in Eindhoven! Ook maar direct heel proactief bij allemaal een gesprekje begonnen.
Je moet er uit springen.. Vooral als de Dame in kwestie een 9 of een 10 is.. Die heeft genoeg andere mannen die haar likenquote:Op zondag 15 juni 2014 13:29 schreef leolinedance het volgende:
Vrouwen die bijna niks vragen en waar je alles uit moet trekken, vermoeiend*blokkeer*
Daten in Brabantquote:Op zondag 15 juni 2014 11:24 schreef Sarasi het volgende:
Paar leuke nieuwe matches in Eindhoven! Ook maar direct heel proactief bij allemaal een gesprekje begonnen.
Aardbeien of kersen?quote:Op zondag 15 juni 2014 14:05 schreef SiIk het volgende:
Sommige mannen geven ook nooit op hè..
Ik word serieus overgehaald om seks te hebben met iemand en dan krijg ik een lolly.
Yeah right
Nee, het punt was juist dat ik daar niet op mocht bijten dus kreeg ik een lollyquote:
Wordt dan ook geen homoquote:Op zondag 15 juni 2014 14:05 schreef SiIk het volgende:
Sommige mannen geven ook nooit op hè..
Ik word serieus overgehaald om seks te hebben met iemand en dan krijg ik een lolly.
Yeah right
quote:Op zondag 15 juni 2014 14:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, het punt was juist dat ik daar niet op mocht bijten dus kreeg ik een lolly
Silk is een vrouw. Of had ik dat niet mogen verklappen?quote:
Wat een slet danquote:Op zondag 15 juni 2014 14:33 schreef yats het volgende:
[..]
Silk is een vrouw. Of had ik dat niet mogen verklappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |