en hoe begin jij zelf een gesprek?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:11 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
[..]
Ik zou het snelst reageren bij een "Hoi!" of als hij iets over de foto's zegt.
Ik had zelf het idee dat het echt niet zo belangrijk is. Gewoon niet iets compleet belachelijks zeggen en je krijgt wel een gesprek op gang.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:17 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
[..]
Dan heb je iig een begin. Daarna kan je over de foto's beginnen of de woonstad raden door de afstand onzo
Klopt ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 01:03 schreef TheNewToast het volgende:
Bijna net zo erg als mensen die een Tinder gesprek afkappen omdat een ander gestudeerd heeft op een lager niveau dan zijzelf, een taalfoutje maakt of een woord gebruikt die enigszins afwijkt van de eigen vocabulaire.Dat soort mensen moeten wel heel tevreden zijn met zichzelf.
Jezus. Ik hoop voor die jongen dat het niets word tussen jullie. Hij heeft een hele goede vriendin en jij twijfelt meteen? Hoezo ben je afgeknapt?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:10 schreef Jurrgirl het volgende:
Het gaat heel goed, hij overspoelt me met apps en is extreem geïnteresseerd in hoe ik ben en in het leven sta. Hij gaat ook door tot in de nacht en vroeg in se ochtend krijg ik ook weer berichtjes. Hij onthoudt ook alles van wat ik doe en heb gedaan
Toen hij aan het vertellen was heeft hij wel de term "een hele goede vriendin" laten vallen. Hoe (platonisch) moet ik me dit voorstellen? Ben wel een beetje afgeknapt
Omdat ik vind dat mannen niet een hele goede platonische vriendin kunnen hebben. Maargoed ik weet ook Niet hoe die vriendschap precies in elkaar zitquote:Op maandag 16 juni 2014 09:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jezus. Ik hoop voor die jongen dat het niets word tussen jullie. Hij heeft een hele goede vriendin en jij twijfelt meteen? Hoezo ben je afgeknapt?
Ga wat met 'm doen ipv appen.
Nou. Hef je match dan met hem op. Want blijkbaar heeft hij dat wel. Ik denk dat elke man wel een hele goede vriendin heeft. Dus ga vanaf nu maar voor de lesbo's of koop een vibo.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:19 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat mannen niet een hele goede platonische vriendin kunnen hebben
Whut happened?quote:Op maandag 16 juni 2014 01:36 schreef Stink-ui het volgende:
Kutzooi vonken vlogen overal vanavond ... Dit was niet de bedoeling
Ja? Is dat zo? (Stel die vraag niet sarcastisch)quote:Op maandag 16 juni 2014 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou. Hef je match dan met hem op. Want blijkbaar heeft hij dat wel. Ik denk dat elke man wel een hele goede vriendin heeft. Dus ga vanaf nu maar voor de lesbo's of koop een vibo.
Ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:32 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ja? Is dat zo? (Stel die vraag niet sarcastisch)
Ja, dat meen ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:32 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ja? Is dat zo? (Stel die vraag niet sarcastisch)
Bel mequote:Op maandag 16 juni 2014 09:39 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Op dit moment zou ik eerder een man daten dan jurrgirl.
Klopt ja. Met wat incidentele seks hier en daar.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou. Hef je match dan met hem op. Want blijkbaar heeft hij dat wel. Ik denk dat elke man wel een hele goede vriendin heeft. Dus ga vanaf nu maar voor de lesbo's of koop een vibo.
doe me ook even op grindrquote:
Weet ik niet. Misschien heb ik dat wel. Als ik iig zou weten dat iemand zo is zo ik er wel mee stoppen.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je een match met haar zou hebben?
Ik neem de laatste plek wel in beslagquote:Op maandag 16 juni 2014 10:20 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik wil een wedstrijd organiseren wie het eerste een match in bed krijgt. (Alleen matches die zijn verkregen na de start)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |