Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Kut moest hier silk quoten. Geen zin om te fixenquote:Op zondag 15 juni 2014 14:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ-SC #396] Mortaxx is een kutmod O+
Naamtopics zijn zo mei-igquote:Op zondag 15 juni 2014 14:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ-SC #396] Mortaxx is een kutmod O+
Heerlijk toch, zo'n kwijlende retard? Zeg dat zijn letter m blijft hangen.quote:
Je mag hem hebben, zal zo zijn nummer vragenquote:Op zondag 15 juni 2014 15:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heerlijk toch, zo'n kwijlende retard? Zeg dat zijn letter m blijft hangen.
Zou hij daar succes mee hebben?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je mag hem hebben, zal zo zijn nummer vragen
Zal wel net zoiets zijn als 'the naked man'.quote:
Naked man is dan ook wel geniaal!quote:Op zondag 15 juni 2014 16:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zal wel net zoiets zijn als 'the naked man'.
De onderzoeksresultaten worden nu in SPSS verwerkt, we verwachten ieder moment een eindrapport.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:04 schreef TheStranger1158 het volgende:
Is er nog ooit bewezen dat een kleurenfoto beter werkt dan zwart/wit of andersom?
HAHAHAHAH dat 'Oke cool' van je really hit the spot! Geweldigquote:Op zondag 15 juni 2014 16:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je mag hem hebben, zal zo zijn nummer vragen
quote:
Ik zou het snelst reageren bij een "Hoi!" of als hij iets over de foto's zegt.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:52 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Welke opening zou in het algemeen het beste werken? Iets over een gemeenschappelijke like, een bio, een kutgrap, een slechte openingszin of een hele ongemakkelijke 'hoi alles goed?'
Dan reageer je terug met 'hoi!' Ik heb het wel eens gedaan, maar ik kreeg dan dus alleen 'hoi' terug. Dan ben je dus nog geen stap verder.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:11 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
[..]
Ik zou het snelst reageren bij een "Hoi!" of als hij iets over de foto's zegt.
Dan heb je iig een begin. Daarna kan je over de foto's beginnen of de woonstad raden door de afstand onzoquote:Op zondag 15 juni 2014 23:13 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dan reageer je terug met 'hoi!' Ik heb het wel eens gedaan, maar ik kreeg dan dus alleen 'hoi' terug. Dan ben je dus nog geen stap verder.
Ze was dikker?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:13 schreef Godshand het volgende:
Vandaag Into My Life app date gehad. Binnen half uur was wel duidelijk dat wij totaal elkaars type niet waren. Zij was dikker dan de foto's in de app, had een beetje zeurderige stem en kon van zaken als bbqende onderburen de lol niet van inzien. En ze vond mij duidelijk ook haar type niet, ging al snel appen met een vriendin die in buurt was.
Na half uur ieders weg gegaan en met een "Het ga je goed" afscheid genomen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 00:13 schreef Godshand het volgende:
Vandaag Into My Life app date gehad. Binnen half uur was wel duidelijk dat wij totaal elkaars type niet waren. Zij was dikker dan de foto's in de app, had een beetje zeurderige stem en kon van zaken als bbqende onderburen de lol niet van inzien. En ze vond mij duidelijk ook haar type niet, ging al snel appen met een vriendin die in buurt was.
Oei, een beetje zeurderige stem. En ik snap de grap van barbecue onderburen eigenlijk ook niet? Was dat het of lustte ze ook al geen chocomel?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:13 schreef Godshand het volgende:
en hoe begin jij zelf een gesprek?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:11 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
[..]
Ik zou het snelst reageren bij een "Hoi!" of als hij iets over de foto's zegt.
Ik had zelf het idee dat het echt niet zo belangrijk is. Gewoon niet iets compleet belachelijks zeggen en je krijgt wel een gesprek op gang.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:17 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
[..]
Dan heb je iig een begin. Daarna kan je over de foto's beginnen of de woonstad raden door de afstand onzo
Klopt ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 01:03 schreef TheNewToast het volgende:
Bijna net zo erg als mensen die een Tinder gesprek afkappen omdat een ander gestudeerd heeft op een lager niveau dan zijzelf, een taalfoutje maakt of een woord gebruikt die enigszins afwijkt van de eigen vocabulaire.Dat soort mensen moeten wel heel tevreden zijn met zichzelf.
Jezus. Ik hoop voor die jongen dat het niets word tussen jullie. Hij heeft een hele goede vriendin en jij twijfelt meteen? Hoezo ben je afgeknapt?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:10 schreef Jurrgirl het volgende:
Het gaat heel goed, hij overspoelt me met apps en is extreem geïnteresseerd in hoe ik ben en in het leven sta. Hij gaat ook door tot in de nacht en vroeg in se ochtend krijg ik ook weer berichtjes. Hij onthoudt ook alles van wat ik doe en heb gedaan
Toen hij aan het vertellen was heeft hij wel de term "een hele goede vriendin" laten vallen. Hoe (platonisch) moet ik me dit voorstellen? Ben wel een beetje afgeknapt
Omdat ik vind dat mannen niet een hele goede platonische vriendin kunnen hebben. Maargoed ik weet ook Niet hoe die vriendschap precies in elkaar zitquote:Op maandag 16 juni 2014 09:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jezus. Ik hoop voor die jongen dat het niets word tussen jullie. Hij heeft een hele goede vriendin en jij twijfelt meteen? Hoezo ben je afgeknapt?
Ga wat met 'm doen ipv appen.
Nou. Hef je match dan met hem op. Want blijkbaar heeft hij dat wel. Ik denk dat elke man wel een hele goede vriendin heeft. Dus ga vanaf nu maar voor de lesbo's of koop een vibo.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:19 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat mannen niet een hele goede platonische vriendin kunnen hebben
Whut happened?quote:Op maandag 16 juni 2014 01:36 schreef Stink-ui het volgende:
Kutzooi vonken vlogen overal vanavond ... Dit was niet de bedoeling
Ja? Is dat zo? (Stel die vraag niet sarcastisch)quote:Op maandag 16 juni 2014 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou. Hef je match dan met hem op. Want blijkbaar heeft hij dat wel. Ik denk dat elke man wel een hele goede vriendin heeft. Dus ga vanaf nu maar voor de lesbo's of koop een vibo.
Ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:32 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ja? Is dat zo? (Stel die vraag niet sarcastisch)
Ja, dat meen ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:32 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ja? Is dat zo? (Stel die vraag niet sarcastisch)
Bel mequote:Op maandag 16 juni 2014 09:39 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Op dit moment zou ik eerder een man daten dan jurrgirl.
Klopt ja. Met wat incidentele seks hier en daar.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou. Hef je match dan met hem op. Want blijkbaar heeft hij dat wel. Ik denk dat elke man wel een hele goede vriendin heeft. Dus ga vanaf nu maar voor de lesbo's of koop een vibo.
doe me ook even op grindrquote:
Weet ik niet. Misschien heb ik dat wel. Als ik iig zou weten dat iemand zo is zo ik er wel mee stoppen.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je een match met haar zou hebben?
Ik neem de laatste plek wel in beslagquote:Op maandag 16 juni 2014 10:20 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik wil een wedstrijd organiseren wie het eerste een match in bed krijgt. (Alleen matches die zijn verkregen na de start)
We willen natuurlijk wel videobewijs.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik neem de laatste plek wel in beslag
Ik ga voor de poedelprijs (tinder start niet meer op).quote:Op maandag 16 juni 2014 10:20 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik wil een wedstrijd organiseren wie het eerste een match in bed krijgt. (Alleen matches die zijn verkregen na de start)
Ja, zet wel even je fakegps uit dan hequote:Op maandag 16 juni 2014 10:20 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Wat dikker dan gemiddeld...quote:
Je telefoon weet wat het beste voor jou isquote:Op maandag 16 juni 2014 11:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga voor de poedelprijs (tinder start niet meer op).
Logisch, had ik ook moeten doen bij mijn eerste tinderdate, de 2e was wel meteen raakquote:Op maandag 16 juni 2014 13:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat dikker dan gemiddeld...
Het klinkt komisch mijn verhaaltje, maar simpel gezegd was er gewoon geen klik. Dan kan je kort of lang lullen, maar kort lullen leek mij het beste
Bij iemand zitten waar geen chemie in zit is verspilde tijd.
Maar schaatsen als in schaatsen op de ijsbaan?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Logisch, had ik ook moeten doen bij mijn eerste tinderdate, de 2e was wel meteen raak![]()
. Wij gingen schaatsen maar ze was te lelijk ( en had echt een china kop wat op de foto's niet zo was ). Uit beleefdheid toch maar de rit uitgezeten.
En dat is?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je telefoon weet wat het beste voor jou is
Jaquote:Op maandag 16 juni 2014 13:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar schaatsen als in schaatsen op de ijsbaan?
Niet Tinderenquote:
Ik zou zo'n Hollander zijn om de gehuurde tijd van de baan uit te zitten, anders weggegooid geldquote:Op maandag 16 juni 2014 13:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
JaAch, goede eerste ervaring.. 2 weken erop deed ik het veel beter
Ja, dat dus.. het was maar 1,5 uur afzienquote:Op maandag 16 juni 2014 13:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zou zo'n Hollander zijn om de gehuurde tijd van de baan uit te zitten, anders weggegooid geld
En dat is beter omdat?quote:
Je dan niet gefrustreerd kan raken omdat je te weinig matches hebtquote:
En wat is te weinig? Ik geef toe, het voelt lullig aan als je van sommige posters hoort dat ze honderden matches hebben terwijl je er zelf met moeite een stuk of 10-20 'verzameld' hebt. Maar aan de andere kant, als zij met die honderden matches niets doen en jij met die paar matches wel, wat kun je dan beter hebben?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je dan niet gefrustreerd kan raken omdat je te weinig matches hebt
Een boterham met pindakaasquote:Op maandag 16 juni 2014 13:35 schreef yats het volgende:
[..]
En wat is te weinig? Ik geef toe, het voelt lullig aan als je van sommige posters hoort dat ze honderden matches hebben terwijl je er zelf met moeite een stuk of 10-20 'verzameld' hebt. Maar aan de andere kant, als zij met die honderden matches niets doen en jij met die paar matches wel, wat kun je dan beter hebben?
Ben jij nou confirmed troll of toch niet ? Mannen kunnen goede platonische vriendinnen hebben, alleen in de meeste gevallen is het niet enkel platonisch. Maar het kan wel. Zou hier niet op afknappen, is beetje kortzichtig en beperkt gedacht lijkt mij.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:19 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat mannen niet een hele goede platonische vriendin kunnen hebben. Maargoed ik weet ook Niet hoe die vriendschap precies in elkaar zit
Dit is zeker niet waar.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
Eey man, deze man weet wat jou vormd, jwz.
Whut?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
Eey man, deze man weet wat jou vormd, jwz.
Jasonquote:Op maandag 16 juni 2014 18:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sowieso iets in je onderschrift zettenWel fan van Jason
![]()
Zodat je mij lekker kan bezwangeren tijdens onze 6de date zeker.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oke, ik weet genoeg, waar woon jij? Wij zijn een match.
Nee hoor. Hoewel ik zeker weet dat het tegen die tijd van jouw kant zou komen om mij nooit meer weg te laten gaanquote:Op maandag 16 juni 2014 19:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zodat je mij lekker kan bezwangeren tijdens onze 6de date zeker.
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zodat je mij lekker kan bezwangeren tijdens onze 6de date zeker.
Oh oké, cool.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoewel ik zeker weet dat het tegen die tijd van jouw kant zou komen om mij nooit meer weg te laten gaan
Wat kan ik winnen?quote:Op maandag 16 juni 2014 10:20 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Seks.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:35 schreef yats het volgende:
[..]
En wat is te weinig? Ik geef toe, het voelt lullig aan als je van sommige posters hoort dat ze honderden matches hebben terwijl je er zelf met moeite een stuk of 10-20 'verzameld' hebt. Maar aan de andere kant, als zij met die honderden matches niets doen en jij met die paar matches wel, wat kun je dan beter hebben?
Okay het geeft misschien aan hoe je in de markt ligt, maar wat moet je ook met tientallen al dan niet honderden matches? 10-20 is meer dan zat om leuke dates uit te slepen, lijkt mij.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:35 schreef yats het volgende:
[..]
Oh dan heb ik een leuke voor je, hij zegt alleen wel in zijn bio "geen vergoeding"quote:
Ja hoor, ik ben toch zeker geen hoer?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh dan heb ik een leuke voor je, hij zegt alleen wel in zijn bio "geen vergoeding"
Is dat oké?
Niet. Ik heb 100 stomme matches.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Okay het geeft misschien aan hoe je in de markt ligt, maar wat moet je ook met tientallen al dan niet honderden matches? 10-20 is meer dan zat om leuke dates uit te slepen, lijkt mij.
Zou ook niet weten wat je met zoveel matches moet, het gaat toch om die enkele die leuk zijnquote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Okay het geeft misschien aan hoe je in de markt ligt, maar wat moet je ook met tientallen al dan niet honderden matches? 10-20 is meer dan zat om leuke dates uit te slepen, lijkt mij.
Hoeveel matches heb jij eigenlijk, Straw?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sstt, niet iedereen hoeft te weten wat er in mijn bio staatquote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh dan heb ik een leuke voor je, hij zegt alleen wel in zijn bio "geen vergoeding"
Is dat oké?
Het is goed voor je ego en het bied je een makkelijke mogelijkheid op snelle seks, meer ook niet. Maar ik maak me niet zo druk meer over mijn hoeveelheid matches. Irl werkt voor mij ook.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat voor types jij aantrekt als er niets tussen zit.quote:
Hij klinkt labiel en is nog niet over z'n ex heen. Laat maar.quote:
Je kan je misschien beter afvragen hoe kieskeurig ik ben. Dat is liever tegenover de mannen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:19 schreef yats het volgende:
[..]
Sstt, niet iedereen hoeft te weten wat er in mijn bio staat
[..]
Het is goed voor je ego en het bied je een makkelijke mogelijkheid op snelle seks, meer ook niet. Maar ik maak me niet zo druk meer over mijn hoeveelheid matches. Irl werkt voor mij ook.
[..]
Ik vraag me echt af wat voor types jij aantrekt als er niets tussen zit.
Kieskeurig, maar dat had je me al eens verteld.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:20 schreef SiIk het volgende:
Je kan je misschien beter afvragen hoe kieskeurig ik ben. Dat is liever tegenover de mannen.
Genoeg.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel matches heb jij eigenlijk, Straw?
quote:
Wetende hoe je eruit ziet, ook zat denk ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben toch eigenlijk wel een beetje benieuwd naar de hoeveelheid matches die ik zou hebben.
Tussen de 40 en de 60 schat ik zo in.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben toch eigenlijk wel een beetje benieuwd naar de hoeveelheid matches die ik zou hebben.
Gewoon mijn lengte niet vermelden, tochquote:Op maandag 16 juni 2014 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wetende hoe je eruit ziet, ook zat denk ik.
Oef, zou ik 40 tot 60 vrouwen liken? Is het aanbod zo goed?quote:
Ik like gewoon wat mij bevalt maar soms gaat een gesprek zo stroef of krijg je van die debielen die ik gisteren liet zien, nou next dan, ik bedoel.. het kan.. dus waarom niet?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:19 schreef yats het volgende:
Het is goed voor je ego en het bied je een makkelijke mogelijkheid op snelle seks, meer ook niet. Maar ik maak me niet zo druk meer over mijn hoeveelheid matches. Irl werkt voor mij ook.
Kan toch ook gewoon? Verwijder je account en begin opnieuw.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:27 schreef VacaLoca het volgende:
Tinder zou je 3 levens moeten geven. Dat je opnieuw mag proberen met andere foto's.
Ik ben wel uitgetindert iig.
? Je account is toch je Facebook? Dan zou ik een nieuwe Facebook moeten aanmaken en las ergens dat je 50+ vrienden daar op moet hebben om nepperts tegen te gaan?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kan toch ook gewoon? Verwijder je account en begin opnieuw.
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon mijn lengte niet vermelden, toch
Er zitten genoeg mooie vrouwen tussen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oef, zou ik 40 tot 60 vrouwen liken? Is het aanbod zo goed?
Je snapt best wat ik bedoel. Een normale date is ook zeker een optie, al moet je toegeven dat veel mensen tinder vooral gebruiken als een makkelijke manier om seks te krijgen. Een kijkje in voorgaande topics bevestigd dat ook.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:38 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik like gewoon wat mij bevalt maar soms gaat een gesprek zo stroef of krijg je van die debielen die ik gisteren liet zien, nou next dan, ik bedoel.. het kan.. dus waarom niet?
Je eerste zin komt een beetje over alsof je met veel matches alleen maar seks kan krijgen en geen normale date of meer. Onzin natuurlijk.
Vergeet niet dat Tinder gewoon een digitale versie is van de kroeg.
Nee. Als jij bij de app-instellingen onderaan jouw Tinder account verwijdert dan ben je alles kwijt. Daarna kan jij je Facebook weer koppelen aan Tinder en begin je dus opnieuw.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:44 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
? Je account is toch je Facebook? Dan zou ik een nieuwe Facebook moeten aanmaken en las ergens dat je 50+ vrienden daar op moet hebben om nepperts tegen te gaan?
Jepquote:Op maandag 16 juni 2014 19:53 schreef VacaLoca het volgende:
Oké en ik kom dan dus ook opnieuw langs bij iedereen?
Zag op paiq namelijk dat foto's die ik zelf minder vond juist goed beoordeeld werden en andersom. Dus even met nieuwe selectie foto's proberen.
picsquote:Op maandag 16 juni 2014 19:54 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jep![]()
Heb ik trouwens ook gedaan, de foto die op Paiq de hoogste rating krijgt heb ik als eerste
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:54 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jep![]()
Heb ik trouwens ook gedaan, de foto die op Paiq de hoogste rating krijgt heb ik als eerste
Is dat paiq wat dan? Of weer zo'n spam ding als hot or not. Vreselijk dat hij om de zoveel keer vraagt of je je matches een vriendschap verzoek wilt versturen op facebook. Wat de tering denk je zelfquote:Op maandag 16 juni 2014 19:53 schreef VacaLoca het volgende:
Oké en ik kom dan dus ook opnieuw langs bij iedereen?
Zag op paiq namelijk dat foto's die ik zelf minder vond juist goed beoordeeld werden en andersom. Dus even met nieuwe selectie foto's proberen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
De matches blijven maar komen.
Ik ben dan ook een cutie
Paiq is een ander concept dan Tinder/Hot or Notquote:Op maandag 16 juni 2014 20:23 schreef Basxt het volgende:
[..]
[..]
Is dat paiq wat dan? Of weer zo'n spam ding als hot or not. Vreselijk dat hij om de zoveel keer vraagt of je je matches een vriendschap verzoek wilt versturen op facebook. Wat de tering denk je zelf
Thanks!quote:Op maandag 16 juni 2014 20:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Paiq is een ander concept dan Tinder/Hot or Not
Op Paiq ga je eerst chatten met een match (op basis van jouw voorkeuren uitgekozen) of met een speeddate (willekeurig iemand die op dat moment online is via de speeddate knop) en hoe langer je chat hoe eerder de foto komt. Je voert dus een heel gesprek vóórdat je ziet waarmee je contact hebt.
Ik heb té vaak gehad dat ik een leuk gesprek heb en dat ik dan met een halve downie zat te chatten. Mijn dates via Paiq waren ook niet echt een succes. Ik gebruikt het dan ook haast niet meer.
Je kan ook oneliner verzenden en krijgen en dan contact opnemen als diegene je aanspreekt (dan zie je wel een foto)
Je kan gewoon even checken, aanmelden is echt zo gepiept.
dat wel maar die vragenlijstquote:aanmelden is echt zo gepiept.
Hoe lang ben je?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon mijn lengte niet vermelden, toch
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:38 schreef UnicornFarts het volgende:
Ben je zo doorheen, kan je trouwens ook overslaan geloof ik.
Zal wel tussen de 1.70 en 1.78 zijn, die lengte zit mannen vaak dwars terwijl het opzich een prima lengte is.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb op de speeddate knop geramd, speciaal voor jou
1,75.quote:
O, het zit me niet dwars hoor. Het is niet alsof ik er wat aan kan doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zal wel tussen de 1.70 en 1.78 zijn, die lengte zit mannen vaak dwars terwijl het opzich een prima lengte is.
Ik amper :squote:Op maandag 16 juni 2014 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
De matches blijven maar komen.
Ik ben dan ook een cutie
quote:
Nouja ik zei het verkeerd, jullie balen er vaak van, je zal niet in foetushouding liggen huilen denk ikquote:Op maandag 16 juni 2014 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1,75.
[..]
O, het zit me niet dwars hoor. Het is niet alsof ik er wat aan kan doen.
Maar ben wel een aantal vrouwen tegengekomen die het belachelijk vonden.
En ik heb vernomen dat veel vrouwen op datingsites filteren op lengte (>180 bijvoorbeeld) waardoor ik snel buiten de boot zou vallen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |