quote:Op maandag 16 juni 2014 21:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat doe je. [ afbeelding ]
[..]
[..]
1.49 hier.Dat is inderdaad vrij klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk mij grote mond hebben.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Het is ietwat beklagenswaardig. Maar niet genoeg om er wat aan te doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:17 schreef yats het volgende:
[..]
Wie post die klachten hier af en toe dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het is ietwat beklagenswaardig. Maar niet genoeg om er wat aan te doen.Pas maar op, je weet nooit wanneer dat moment daar isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Een ex van mij heet ook zo.quote:
Riep dat lekker?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Een ex van mij heet ook zo.
Origineel genoeg?
Echt waar trouwens
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Minder seks dan Yats. Moet er niet aan denken.Volgens mij heb jij dat alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooow Kel, lik mijn frikandel.quote:
Oké cool.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ooow Kel, lik mijn frikandel.
Ja, bekte wel lekker
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Minder seks dan Yats. Moet er niet aan denken.Eh kaneel, volgens mij schelen we niet zoveel daarin. Zo moeilijk is het overigens niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 minder dan mij geloof ikquote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Per jaar? Dan hebben kaneel en ik er evenveel. Zoveel zijn het er dan niet hoor.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een jaar
Sarasipunten zijn per dag. UFpunten per week. Maand = ?
Moeten punten niet zo zijn opgesteld zodat je ze zelf hebt?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een jaar
Sarasipunten zijn per dag. UFpunten per week. Maand = ?
Belgischequote:Op maandag 16 juni 2014 21:28 schreef Basxt het volgende:
Krijg alleen nog maar antwerpse chicks te zien.. dichtbij heb ik iedereen al gekeurd..
160 km hier vandaanquote:
Oh oke ik hou al op met m'n machogebralquote:Op maandag 16 juni 2014 21:28 schreef yats het volgende:
[..]
Per jaar? Dan hebben kaneel en ik er evenveel. Zoveel zijn het er dan niet hoor.
Smooth die edit.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Moeten punten niet zo zijn opgesteld zodat je ze zelf hebt?
quote:
Nieuw account? Toen ging het bij mij icm nieuwe foto ook snel. Nu weer langzaamquote:Op maandag 16 juni 2014 21:32 schreef Basxt het volgende:
Hmm nieuwe PF werkt. gelijk meer matches ratio vandaag.
Ja, ik realiseerde me dat het niet kon omdat het dan niet op zou gaan. Dus vroeg het me even afquote:
Taaltje en dat ze allemaal lief zijnquote:Op maandag 16 juni 2014 21:32 schreef yats het volgende:
[..]
Smooth die edit.
[..]Ik heb over een tijdje een date met een van de Belgische dames van afgelopen vrijdag. Ik ben benieuwd. Dat taaltje doet het hem he.
nee alleen nieuwe Profiel foto. het gaat echt tergend langzaam nu.. jammer. maar ik ga niet mijn account resetten. want zonde van al die knappe dingen en mijn leuke gesprekken.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nieuw account? Toen ging het bij mij icm nieuwe foto ook snel. Nu weer langzaam
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:32 schreef yats het volgende:
Ik heb over een tijdje een date met een van de Belgische dames van afgelopen vrijdag. Ik ben benieuwd. Dat taaltje doet het hem he.
Leuke gesprekken verder op wa en resetquote:Op maandag 16 juni 2014 21:34 schreef Basxt het volgende:
[..]
nee alleen nieuwe Profiel foto. het gaat echt tergend langzaam nu.. jammer. maar ik ga niet mijn account resetten. want zonde van al die knappe dingen en mijn leuke gesprekken.
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, ik realiseerde me dat het niet kon omdat het dan niet op zou gaan. Dus vroeg het me even af
Ik weet niet of de term 'schattig' nu complimenteus voor ze is of niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Taaltje en dat ze allemaal lief zijn
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |