Taaltje en dat ze allemaal lief zijnquote:Op maandag 16 juni 2014 21:32 schreef yats het volgende:
[..]
Smooth die edit.
[..]Ik heb over een tijdje een date met een van de Belgische dames van afgelopen vrijdag. Ik ben benieuwd. Dat taaltje doet het hem he.
nee alleen nieuwe Profiel foto. het gaat echt tergend langzaam nu.. jammer. maar ik ga niet mijn account resetten. want zonde van al die knappe dingen en mijn leuke gesprekken.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nieuw account? Toen ging het bij mij icm nieuwe foto ook snel. Nu weer langzaam
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:32 schreef yats het volgende:
Ik heb over een tijdje een date met een van de Belgische dames van afgelopen vrijdag. Ik ben benieuwd. Dat taaltje doet het hem he.
Leuke gesprekken verder op wa en resetquote:Op maandag 16 juni 2014 21:34 schreef Basxt het volgende:
[..]
nee alleen nieuwe Profiel foto. het gaat echt tergend langzaam nu.. jammer. maar ik ga niet mijn account resetten. want zonde van al die knappe dingen en mijn leuke gesprekken.
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, ik realiseerde me dat het niet kon omdat het dan niet op zou gaan. Dus vroeg het me even af
Ik weet niet of de term 'schattig' nu complimenteus voor ze is of niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Taaltje en dat ze allemaal lief zijn
quote:
Eensquote:Op maandag 16 juni 2014 21:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Taaltje en dat ze allemaal lief zijn
Ah, dan ben ik op weg naar mijn 2de punt.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een jaar
Sarasipunten zijn per dag. UFpunten per week. Maand = ?
Kan het me niet meer herinneren dat je een date had afgesproken, maar eig zocht ik ook gewoon een excuus om dat gifje te postenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:36 schreef yats het volgende:
Dat wist je toch al? Of had je gemist wat ik gepost had over vrijdag?
hmm... toch maar eens overwegen dan :/ doet me wel moeilijk. Het is ook het aantal matches dat ik trots op ben. (niet om op te scheppen)quote:Op maandag 16 juni 2014 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Leuke gesprekken verder op wa en resetoude matches doe je toch niets mee
Van wie?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:36 schreef yats het volgende:
[..]Als het korter dan een maand is mag je niet klagen volgens een bepaald fok-orakel.
Why not? Of ze het nou willen of niet, het is een complimentquote:Op maandag 16 juni 2014 21:36 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet of de term 'schattig' nu complimenteus voor ze is of niet.
[..]
Ah, dus zo voelt een excuusneger zich? De date is gisteren pas afgesproken nadat ik haar vrijdag tussen een menigte juichende Hollanders heb leren kennen.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Kan het me niet meer herinneren dat je een date had afgesproken, maar eig zocht ik ook gewoon een excuus om dat gifje te posten![]()
![]()
Ik heb bij bijna 400 in een half jaar en reset gedaan. Nu op 170 in een maand.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:37 schreef Basxt het volgende:
[..]
hmm... toch maar eens overwegen dan :/ doet me wel moeilijk. Het is ook het aantal matches dat ik trots op ben. (niet om op te scheppen)
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, dus zo voelt een excuusneger zich? De date is gisteren pas afgesproken nadat ik haar vrijdag tussen een menigte juichende Hollanders heb leren kennen.
Wedden dat je die voordat jouw 2e punt in gaat tegen komt?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik op weg naar mijn 2de punt.
Al in geen tijden meer iemand tegengekomen waar ik een klik mee had.
Wat heb je aan zoveel matches als je er niets mee doet?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:37 schreef Basxt het volgende:
[..]
hmm... toch maar eens overwegen dan :/ doet me wel moeilijk. Het is ook het aantal matches dat ik trots op ben. (niet om op te scheppen)
Ik noem geen namen, hij sherlockt geregeld. En waarom zou je klagen? Zo slecht gaat het toch niet met je?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Van wie?
Ik mag altijd klagen
Tevens ineens weer in gesprek met een match die ik sinds half december niet had gesproken. Best tof
Ik zou het niet als compliment zien als ik 'schattig' genoemd werd.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Why not? Of ze het nou willen of niet, het is een compliment
quote:
Nope, je kunt er toch maar 1 tegelijk daten.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef habitue het volgende:
Serieus, het boeit jullie echt hoeveel matches je hebt?
FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIEquote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef yats het volgende:
Ik noem geen namen, hij sherlockt geregeld. En waarom zou je klagen? Zo slecht gaat het toch niet met je?
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:44 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE FAXIE
Ja? Juist?
Twee per dag lukt wel hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Nope, je kunt er toch maar 1 tegelijk daten.
Het is na 17.00.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:45 schreef yats het volgende:
[..]Ik heb geleerd discreet te zijn. Moet jij dat niet ook zijn in jouw beroep?
Dat zou fijn zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Wedden dat je die voordat jouw 2e punt in gaat tegen komt?
Hij werkt hier niet meerquote:Op maandag 16 juni 2014 21:47 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Het is na 17.00.
Dus lekker tinderen enzo.
#ontopic
Echt hequote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef habitue het volgende:
Serieus, het boeit jullie echt hoeveel matches je hebt?
Komt wel goed. Ok, jouw gedachten over seks kan ik me wat moeilijk in inleven, maar verder ben je gewoon een toffe gozer en die blijven over het algemeen niet eeuwig alleen.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn.
Ik ben de afgelopen 2 jaar best wat dames tegengekomen waar ik dacht dat het mee klikte, maar daar vergiste ik me kennelijk in.
Het hielp ook niet dat degenen die ik het leukst vond, bezet waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |