Ik nooit verder dan Utrecht, geloof ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:45 schreef yats het volgende:
[..]
Leiden is iets van 55 kilometer vanuit Utrecht, Amsterdam 40. Op zich is het beide te doen. Ik ben weleens voor een eerste date naar Roosendaal gereisd.
Haha nee hoor, ga daar niet mee verderquote:
Waarom niet? Vonken zijn alleen in bed?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:18 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ga daar niet mee verder
Ik denk omdat hij niet op zoek is naar een vriendin.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom niet? Vonken zijn alleen in bed?
Het land doorcrossen voor de liefde.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:45 schreef yats het volgende:
[..]
Leiden is iets van 55 kilometer vanuit Utrecht, Amsterdam 40. Op zich is het beide te doen. Ik ben weleens voor een eerste date naar Roosendaal gereisd.
Mijn ex woonde op 110 km afstand. Dat ga ik niet nog een keer doen.quote:
Ik zal er zeker niet bewust naar op zoek gaanquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:15 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn ex woonde op 110 km afstand. Dat ga ik niet nog een keer doen.
Precies, hier zitten we beide 125km uit elkaar. Maar doet niets af aan de liefde.quote:
Ah.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij niet op zoek is naar een vriendin.
Bij mij is het meer regel dan uitzondering. Heb elke uithoek van Nederland wel gezien.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn ex woonde op 110 km afstand. Dat ga ik niet nog een keer doen.
Waarom ben ik niet verbaasd dat jij dit zegt? In mijn geval was het puur voor een date. Ik zal het niet actief opzoeken, maar als er een klik is ga ik het ook niet afwijzen.quote:
Misschien omdat je me een beetje kent?quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:50 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet verbaasd dat jij dit zegt? In mijn geval was het puur voor een date. Ik zal het niet actief opzoeken, maar als er een klik is ga ik het ook niet afwijzen.
Zou dat het zijn?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien omdat je me een beetje kent?
Ik kies ze er niet op uit hoor, maar het is ook niet per se een deal breaker. Het heeft voor- en nadelen, maar ik probeer er altijd het beste van te maken. Reizen kan best tof zijn. Je komt nog eens ergens.
Zodat 'ie iig wel een reactie krijgt?quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:22 schreef UnicornFarts het volgende:
Hebben jullie dat artikel gezien van die gozer die spoilers stuurt van GoT via Tinder? Die reacties van die vrouwen ook echt![]()
"What is wrong with you" " I hate you"
Best kansloos trouwens
Geen idee wat zijn gedachten erachter zijn. Het artikel heet ook echt "Man versiert vrouwen met spoilers op Tinder"quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zodat 'ie iig wel een reactie krijgt?
Linkje?quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:22 schreef UnicornFarts het volgende:
Hebben jullie dat artikel gezien van die gozer die spoilers stuurt van GoT via Tinder? Die reacties van die vrouwen ook echt![]()
"What is wrong with you" " I hate you"
Best kansloos trouwens
Ga niet door met iemand die ik binnen 10 minuten al van binnen kenquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom niet? Vonken zijn alleen in bed?
Niet helemaal waar, ben zeker wel opzoek. Alleen wil onderscheid maken tussen een leuke avond en echte date.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij niet op zoek is naar een vriendin.
Dat heb je zelf in de hand. Of weet je dat vooraf al?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:07 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, ben zeker wel opzoek. Alleen wil onderscheid maken tussen een leuke avond en echte date.
Dat vind ik echt zo'n achterlijke reden. Als je nu nog een keer afspreekt en je bent allebei verliefd, dan nog ga je het niet doorzetten vanwege dat?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:05 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ga niet door met iemand die ik binnen 10 minuten al van binnen ken
Dat snap ik dus ook niet. Als er een klik is (fysiek was die er al anders duik je niet samen het bed in), waarom dan iemand afschrijven omdat je snel met die persoon het bed in gedoken bent?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n achterlijke reden. Als je nu nog een keer afspreekt en je bent allebei verliefd, dan nog ga je het niet doorzetten vanwege dat?
Er hoeft echt geen fysieke klik te zijn om te neuken hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:11 schreef yats het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet. Als er een klik is (fysiek was die er al anders duik je niet samen het bed in), waarom dan iemand afschrijven omdat je snel met die persoon het bed in gedoken bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |