Ik ga er met een andere instelling heen en dan hou ik mijzelf daar aan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:09 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in de hand. Of weet je dat vooraf al?
Niets verliefd aan. Zoals ik al zei het is hoe je er mee om gaat. Puur sex punt. En als ik haar meer had gevonden dan alleen sex, had ik gewoon op date gegaan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n achterlijke reden. Als je nu nog een keer afspreekt en je bent allebei verliefd, dan nog ga je het niet doorzetten vanwege dat?
Je hoeft ook niet verliefd te zijn om seks te hebben. Als jouw insteek puur seks is, prima, dan is dat jouw keus. Zeker als zij dezelfde insteek als jou heeft.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:20 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ik ga er met een andere instelling heen en dan hou ik mijzelf daar aan.
[..]
Niets verliefd aan. Zoals ik al zei het is hoe je er mee om gaat. Puur sex punt. En als ik haar meer had gevonden dan alleen sex, had ik gewoon op date gegaan.
Seks op eerste date is geen toekomst meer op relatie?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:05 schreef Stink-ui het volgende:
Ga niet door met iemand die ik binnen 10 minuten al van binnen ken
Niet als je sex afspreekt van te voren..quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Seks op eerste date is geen toekomst meer op relatie?
Nee, totaal niet! principe kwestie jij wil sex ik kom sex brengen en dat is het.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:37 schreef habitue het volgende:
Worden sommige mannen onzeker door dat ze denken dat die vrouw sneller vreemd zal gaan.
Duidelijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:37 schreef Stink-ui het volgende:
Niet als je sex afspreekt van te voren..
Dan ga ik er ook echt alleen heen voor sex.
Ik zal er nooit aan beginnen, hoe leuk ze ook isquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:41 schreef UnicornFarts het volgende:
Juist doordat je intiem met iemand bent geweest kan je heel erg verliefd worden.
Maar dat is stink-ui zijn keuze, hij komt er nog wel een keer op terug als hij smoorverliefd wordt op een scharrel
Ik word uit principe niet verliefd op je! Zoiets?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:38 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Nee, totaal niet! principe kwestie jij wil sex ik kom sex brengen en dat is het.
Heb jij je gevoelens zo onder controle dan? 't zal niet voor het eerst zijn dat een scharrel uitloopt tot meer. En als je chemie hebt, waarom ook niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:37 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ik zou precies hetzelfde reageren. Wat een kansloze rukker.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:22 schreef UnicornFarts het volgende:
Hebben jullie dat artikel gezien van die gozer die spoilers stuurt van GoT via Tinder? Die reacties van die vrouwen ook echt![]()
"What is wrong with you" " I hate you"
Best kansloos trouwens
Ja, dat maakt het wel makkelijker om het zo aan te pakken zoals ik dat doe.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb jij je gevoelens zo onder controle dan? 't zal niet voor het eerst zijn dat een scharrel uitloopt tot meer. En als je chemie hebt, waarom ook niet.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:03 schreef Cue_ het volgende:
Als t echt specifiek uitgesproken scharrel is verlies ik ook mijn interesse om er meer voor te gaan voelen. Zolang het niet benoemt is en gewoon zo gelopen is, kan het evt nog wel.
Als het gelijk bij eerste ontmoeting is.. staat het nog vrij voor mij. Al doe ik niet (meer) aan dergelijke seksdates achtige zaken
Dan ben ik toch benieuwd hoe jouw tinder gesprekken verlopen. Je geeft vanaf het begin aan puur voor de seks langs te willen komen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:37 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Dat dus. Knap als je het wel kunt, maar ik denk dat je nooit uit kunt sluiten dat er toch uit 'een van die scharrels' meer ontstaat omdat er gevoelens ontstaan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb jij je gevoelens zo onder controle dan? 't zal niet voor het eerst zijn dat een scharrel uitloopt tot meer. En als je chemie hebt, waarom ook niet.
Sommuge gesprekken lopen nu eenmaal zo dat t uiteindelijk duidelijk is dat t voor beide kanten seks wordt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:50 schreef yats het volgende:
[..]
Dan ben ik toch benieuwd hoe jouw tinder gesprekken verlopen. Je geeft vanaf het begin aan puur voor de seks langs te willen komen?
[..]
Dat dus. Knap als je het wel kunt, maar ik denk dat je nooit uit kunt sluiten dat er toch uit 'een van die scharrels' meer ontstaat omdat er gevoelens ontstaan.
Godver. En ik maar flirten met jequote:Op woensdag 18 juni 2014 15:03 schreef Cue_ het volgende:
Als het gelijk bij eerste ontmoeting is.. staat het nog vrij voor mij. Al doe ik niet (meer) aan dergelijke seksdates achtige zaken
Het zit je niet mee hequote:Op woensdag 18 juni 2014 16:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Godver. En ik maar flirten met je
Van mij schrikken ze altijd als ik wat 'stouts' zeg of tease.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:50 schreef yats het volgende:
[..]
Dan ben ik toch benieuwd hoe jouw tinder gesprekken verlopen. Je geeft vanaf het begin aan puur voor de seks langs te willen komen?
[..]
Dat dus. Knap als je het wel kunt, maar ik denk dat je nooit uit kunt sluiten dat er toch uit 'een van die scharrels' meer ontstaat omdat er gevoelens ontstaan.
Naar het schijnt soppen de dames bij hem vanaf begin af aan alquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:50 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Het leven is niet eerlijk. Ik trek die sletjes niet aanquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Naar het schijnt soppen de dames bij hem vanaf begin af aan al
Dat klinkt best zielig, eigenlijk..quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er hoeft echt geen fysieke klik te zijn om te neuken hoor.
Althans, bij mij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |