SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.![]()
Nee man.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me een photoshop trouwens.
Hier gingen we met z'n allen waar ik keek zo ongelofelijk stuk om he.quote:
Strik erom.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:39 schreef De_Pel het volgende:
Mirror: Ronald neemt Erwin mee als assistent naar Southampton. Pelle zou zo'n 10 miljoen pond op moeten leveren (¤ 12,5 miljoen).
Dubbele strik en een folietje zelfsquote:
quote:De busrit naar de Fonte Nova Arena, waarin zijn Feyenoord-maatje Stefan de Vrij zijn plannen ontvouwde.
''Onderweg zei Stefan ineens tegen me: 'Bruno ik ga scoren vandaag'. Ik antwoordde dat hij zich beter op zijn verdedigende taak kon focussen en dat wij andere spelers in stelling moesten brengen. Maar hij voelde het echt. En het gebeurde nog ook."
"Dat het doelpunt, de doorslaggevende 3-1, uit een vrije trap van Sneijder viel was eveneens geen toeval. Daar hadden we op getraind. Al had Casillas eigenlijk wel een vrije trap moeten krijgen omdat hij gehinderd werd door Van Persie. Maar toen de goal werd goedgekeurd wisten we dat de wedstrijd nu echt onder controle was. Dat gaf een euforisch gevoel. Bij vlagen voetbalden we echt heel goed. Ik kon ondertussen zelfs een beetje genieten van het publiek dat telkens 'olé, olé' riep als wij de bal lieten rondgaan.''
Het opstootje met Diego Costa vlak na de 2-1 van Arjen Robben. De beelden van Martins Indi die met grote ogen arbiter Nicola Rizzoli aankijkt gingen vervolgens de hele wereld over.
''Costa gaf mij een kleine kopstoot. Ik zakte even door mijn knieën om te beseffen wat er precies gebeurde. Waarom Costa dat deed weet ik niet. Aan de scheidsrechter vroeg ik of hij het niet gezien had. 'Don't dive', was zijn antwoord. Hij vond dat ik me aanstelde, maar er gebeurde dus wél iets. Hij raakte me. Maakt nu ook niet meer uit. We hebben Costa en zijn vervanger Torres goed verdedigd met z'n allen.''
''Haha, de foto's van het gezicht dat ik na die kopstoot trok heb ik ook teruggezien. Mijn teamgenoten wezen me daar lachend op. Wat ik toen zei? 'Het is leven of dood in een wedstrijd jongens.' ''
Met een folietje eromheen stikt tie.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dubbele strik en een folietje zelfs
Ben wel verdomd benieuwd of ze voor 3 miljoen een redelijke vervangert kunnen vinden
/carequote:Op zondag 15 juni 2014 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Met een folietje eromheen stikt tie.
quote:Gewoon een goede spits huren met optie tot koop, en hopelijk flink cashen met de verkoop van de overige spelers zodat Feyenoord 8 tot 10 miljoen kan herinvesteren in de selectie (het liefste 2 verdedigers, 1 middenvelder, een rechtsbuiten en een gehuurde spits dus).
Een goede vervanger voor Pellè vindt je toch niet. Ook niet voor 5 miljoen. Dan kom je in de categorie spitsen uit die er wellicht 15 in een seizoen maken. Ook leuk, maar dan is die 5 miljoen weggegooid geld wat mij betreft. Daarom zeg ik, huur een goeie spits uit een topcompetitie die op een zijspoor is belandt.
¤'s, kom d'r maar inquote:'Prestaties De Vrij dwingen Lazio tot actie; voorzitter komt naar Rotterdam'
Lazio gaat er alles aan doen om Stefan de Vrij op korte termijn in te lijven. De Italiaanse club heeft al langer belangstelling voor de centrumverdediger, maar vreest dat hij onbetaalbaar wordt als Oranje ver reikt op het WK. De jongeling vestigde tegen Spanje twee keer nadrukkelijk de aandacht op zich en maakte daarmee naam bij het grote publiek.
In de eerste helft was De Vrij direct betrokken bij de strafschop van Spanje, al leek Diego Costa de doorglijdende stopper vooral te gebruiken om zijn val zo realistisch mogelijk te maken. Na rust poetste De Vrij dat schoonheidsfoutje weg door hoogstpersoonlijk voor de 3-1 te zorgen. Zijn optreden in de defensie van Oranje mocht over de gehele wedstrijd beschouwd solide genoemd worden.
Ook in Italië is dat niet onopgemerkt gebleven en volgens Il Messaggero reist Lazio-voorzitter Claudio Lotito op korte termijn af naar Rotterdam om met Feyenoord te gaan praten. I Bianocelesti zouden al twee biedingen op de 22-jarige stopper hebben uitgebracht, maar die werden door Feyenoord van de hand gewezen. Naar verluidt zou het zijn gegaan om een bedrag van vijf miljoen en vijfenhalf miljoen euro.
Feyenoord heeft logischerwijs totaal geen haast met het afronden van de transfer. Mocht De Vrij zijn prima prestaties in Brazilië voortzetten, dan zal zijn vraagprijs navenant stijgen. Feyenoord heeft De Vrij nu getaxeerd op negen miljoen euro. De interesse in de jonge verdediger wordt bovendien steeds groter: Everton-coach Roberto Martínez zou zelfs in Zuid-Amerika aanwezig zijn om de verrichtingen van De Vrij hoogstpersoonlijk gade te slaan.
Huren, daar zijn we wijzer van geworden de afgelopen twee jaar. Alleen het eerste jaar, toen er echt geen stuiver was, was Bakkal samen met driedetti een schot in de roos.quote:
Pelle kwam ook binnen als huurling.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Huren, daar zijn we wijzer van geworden de afgelopen twee jaar. Alleen het eerste jaar, toen er echt geen stuiver was, was Bakkal samen met driedetti een schot in de roos.
Geel moet nu gewoon heel hard spelen. 10 miljoen of oprotten. Verder eraf babblen doe ik niet aan. Deur dicht, de mazzel.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:38 schreef Dekatria het volgende:
Yellow gaat De Vrij echt niet tijdens het toernooi verkopen voor een grijpstuiver.
Is wel heel veel hoor voor een speler met nog een jaar te gaan, is gewoon even afwachten of er andere clubs gaan komen, dat kan de prijs opstuwenquote:Op zondag 15 juni 2014 15:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geel moet nu gewoon heel hard spelen. 10 miljoen of oprotten. Verder eraf babblen doe ik niet aan. Deur dicht, de mazzel.
Doet ie het niet: prima, komen vanzelf nog gasten.
Doet ie het wel: mooie transfersom en mogelijkheden om vóór vCL3 zaken af te handelen. Gaan we een keer normaal de vCL in.
Wat deed Vertonghen (klaplongen) met een eenjarig contract? 8 ofzo? Daar moet je je op richten. En ja, hij is in alle facetten minder dan Vertonghen (vocht achter ze longen).quote:Op zondag 15 juni 2014 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel heel veel hoor voor een speler met nog een jaar te gaan, is gewoon even afwachten of er andere clubs gaan komen, dat kan de prijs opstuwen
Vertonghen was wel iets ouder toen hij werd verkocht, maar inderdaad, vergelijkbare prijs is realistisch.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat deed Vertonghen (klaplongen) met een eenjarig contract? 8 ofzo? Daar moet je je op richten. En ja, hij is in alle facetten minder dan Vertonghen (vocht achter ze longen).
Punt is dat Yellow gewoon heel hard moet zijn. Nooit meer jodenfooien ontvangen. Laat maar eens zien dat je een speler op miljoenen meer schat dan de Feyenoorders die altijd met een jodenfooi genaaid zijn.
Niet eens realistisch, maar je moet nu gewoon een keer een duidelijke lijn trekken, een signaal afgeven, dat soort shit.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Vertonghen was wel iets ouder toen hij werd verkocht, maar inderdaad, vergelijkbare prijs is realistisch.
Het hangt ook van de speler af, als die zijn zinnen op een club zet wordt het onderhandelen moeilijkerquote:Op zondag 15 juni 2014 15:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet eens realistisch, maar je moet nu gewoon een keer een duidelijke lijn trekken, een signaal afgeven, dat soort shit.
Vertonghen was wel 25 toen hij vertrok he, liefst 3 jaar ouder dan De Vrij.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En ja, hij is in alle facetten minder dan Vertonghen (vocht achter ze longen).
Klopt, maar internationaal wel al veel meer bereikt.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vertonghen was wel 25 toen hij vertrok he, liefst 3 jaar ouder dan De Vrij.
Geloof nooit dat Lazio de droomclub is voor De Vrij, dus dat maakt in deze kwestie niet zoveel uit denk ik.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het hangt ook van de speler af, als die zijn zinnen op een club zet wordt het onderhandelen moeilijker
Tuurlijk, maar 3 jaar is wel een wereld van verschil hoor, dat vind ik een hele compensatie.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt, maar internationaal wel al veel meer bereikt.
Nee daarom, als hij er zelf niet heen wil heeft het sowieso geen zin.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geloof nooit dat Lazio de droomclub is voor De Vrij, dus dat maakt in deze kwestie niet zoveel uit denk ik.
twitter:tomvanhulsen twitterde op zondag 15-06-2014 om 16:44:46Naar verluidt haalt Ronald Koeman behalve broer Erwin ook fysiektrainer Jan Kluitenberg naar Southampton. Werkte dit seizoen bij Feyenoord. reageer retweet
Het contract van die man was al niet verlengd, dus daar wordt niets 'weggehaald'. Blijkbaar was Koeman wel tevreden, itt de directie/andere stafleden.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:52 schreef Tarado het volgende:
twitter:tomvanhulsen twitterde op zondag 15-06-2014 om 16:44:46Naar verluidt haalt Ronald Koeman behalve broer Erwin ook fysiektrainer Jan Kluitenberg naar Southampton. Werkte dit seizoen bij Feyenoord. reageer retweet
Heb meer het idee dat Rutten gewoon z'n eigen mannetje wou mee brengen, daarom contract niet verlengt.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het contract van die man was al niet verlengd, dus daar wordt niets 'weggehaald'. Blijkbaar was Koeman wel tevreden, itt de directie/andere stafleden.
Wel toffe club voor Koeman, hoop oprecht dat hij het daar goed doet. Lijkt me ook een prima stap voor Pellè, mocht alles zich zo doorzetten als wordt voorgesteld.
Hij heeft toch geen enkele binding met de club.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:11 schreef Scrummie het volgende:
Heb meer het idee dat Rutten gewoon z'n eigen mannetje wou mee brengen, daarom contract niet verlengt.
quote:Lex Immers moet de eerste aankoop van Ronald Koeman worden bij Southampton. De coach die maandag samen met zijn broer Erwin wordt gepresenteerd aan het publiek wil naast Immers ook Graziano Pellè naar ‘The Saints’ halen. De geruchten over de Italiaanse spits gingen langer de ronde. Dat Immers de overstap maakt naar Southampton is nieuw.
Dat schrijft behangkoning en mede eigenaar van Swansea City John van Zweden op zijn Twitteraccount. Beide spelers liggen echter nog wel tot medio 2017 onder contract bij Feyenoord, de club waar Ronald Koeman de afgelopen drie jaar hoofdtrainer was.
quote:
Pelle weg dus, de rest naar Manchester.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]![]()
En in 2016 de ster van Oranje![]()
Anyway, mocht het waar zijn dan is Koeman wel echt een baas, hij zei nog bij zijn vertrek dat ie Feyenoord wellicht financieel nog wel kon helpen
Helemaal nietsquote:Op zondag 15 juni 2014 23:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Pelle weg dus, de rest naar Manchester.
Wat houden we nog over?
Schaken en Immers misschien ook?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Helemaal niets![]()
Immers, Pelle, Clasie, Janmaat, Bruno en de Vrij weg. Ik wens Rutten veel succes aankomend seizoen
Hij begint met Imers, schelequote:
Geld, een gezonde club, Europees aanzien, nieuwe lichting jeugdspelers, maar ws geen kampioensteam...quote:Op zondag 15 juni 2014 23:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Pelle weg dus, de rest naar Manchester.
Wat houden we nog over?
Dit kán wel eens een héél bizar zomertje worden zoquote:Op maandag 16 juni 2014 07:02 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Geld, een gezonde club, Europees aanzien, nieuwe lichting jeugdspelers, maar ws geen kampioensteam...
En clubs weten dat je veel geld hebt ontvangen en vragen dus meer voor hun spelers.quote:Op maandag 16 juni 2014 08:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit kán wel eens een héél bizar zomertje worden zo
Schaken, Immers, Pelle, Clasie, Janmaat, Bruno en de Vrij weg, dat is gewoon 7 basisspelers,
Laten we zeggen 1, 3, 10, 6, 7, 7, 7, dan zit je al boven de 40 miljoen, zonder gek hoge bedragen te noemen.
Als je dan 10 miljoen kan herinvesteren ben je inderdaad uit de schulden én voor het grootste deel van de VvF af, maar je bent ook wel compleet sportief failliet. houdt je alleen Mulder, Kongolo, Vilhena en Boetius over van de spelers die einde seizoen het meest speelden.
Eerst nog maar eens zien, maargoed...
Straks hebben we nog 2 heli's nodig, om al die spelers te kunnen vervangen.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Helemaal niets![]()
Immers, Pelle, Clasie, Janmaat, Bruno en de Vrij weg. Ik wens Rutten veel succes aankomend seizoen
Manu, Sleegers, *versterking*, Vormer, *versterking*, Kongolo, Van Beek. Is op zich nog wel enigszins op te vangenquote:Op maandag 16 juni 2014 08:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Schaken, Immers, Pelle, Clasie, Janmaat, Bruno en de Vrij weg, dat is gewoon 7 basisspelers,
Ik denk dat als er 40-45 miljoen binnenkomt (yeah, I did it) er wel meer dan die 25% geherinvesteerd wordt, 10 mln naar de schuld, ongeveer 15 mln naar VVF en verder 15-20 mln sportieve herinvestering.quote:Laten we zeggen 1, 3, 10, 6, 7, 7, 7, dan zit je al boven de 40 miljoen, zonder gek hoge bedragen te noemen.
Als je dan 10 miljoen kan herinvesteren ben je inderdaad uit de schulden én voor het grootste deel van de VvF af, maar je bent ook wel compleet sportief failliet. houdt je alleen Mulder, Kongolo, Vilhena en Boetius over van de spelers die einde seizoen het meest speelden.
Zeker, voorlopig is er nog niemand wegquote:Eerst nog maar eens zien, maargoed...
Gelukkig kan de helikopter deze zomer nog in de kuip komen.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Straks hebben we nog 2 heli's nodig, om al die spelers te kunnen vervangen.
Ja, wat een ellende met die doos met videoschermen, beter bedenken ze daar wat anders voor.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:01 schreef portie het volgende:
[..]
Gelukkig kan de helikopter deze zomer nog in de kuip komen.
Package deal met Pelle; £15 mln,-quote:Op maandag 16 juni 2014 10:37 schreef Cara het volgende:
Immers gaat echt niet voor minder dan 7 miljoen weg.
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:48 schreef elCholo het volgende:
Met een linksback (van Aanholt?), een middenvelder (el Ahmadi of Ziyech), een spits (Guidetti?) en een rechtsbuiten, heb je het vertrek van Janmaat, Indi, de Vrij, Clasie, Immers, Pelle en Schaken al redelijk opgevangen.
Drie of vier sterkhouders kunnen ze verkopen, gezien de financiële situatie, meer kunnen ze toch niet maken tegenover de supporters en Rutten?quote:Op maandag 16 juni 2014 08:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Laten we zeggen 1, 3, 10, 6, 7, 7, 7, dan zit je al boven de 40 miljoen, zonder gek hoge bedragen te noemen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 08:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ons rijk rekenen zou betekenen dat niemand vertrekt, behalve mondjessnoerman en de huurlingen.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit soort HMF-achtige posts altijd.
Zoals ieder jaar staan er weer "legio Feyenoorders" in de belangstelling van "topclubs". En zoals ieder jaar wordt dat weer helemaal niks. Ja, het enige verschil is dat er momenteel een aantal op het WK spelen. Maar dat zegt jack shit.
Een BMI was echt niet super goed een vrijdag, en een Janmaat was ook niet uitmuntend of zo. De Vrij viel positief op door zijn goal, maar de echte mannen achterin waren natuurlijk Blind & Vlaar.
Laten we eerst maar het verdere verloop van dit WK afwachten alvorens we ons weer rijk zitten te rekenen met allerlei theorieën.
Doe eens niet zo raar, grenzeloze debiel.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
FURBEEJK MOET BLIJFUH FERBEEJK MOET BLIJFUH
Ik kreeg even flashbacks door dat 'moet blijven' ding van je.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Doe eens niet zo raar, grenzeloze debiel.
Mwoa, er is reeds gecommuniceerd dat ze gaan proberen De Vrij en Janmaat te verkopen en Koeman heeft aangegeven Pelle graag mee te nemen. Daarnaast spelen spelers van een goed presterend team zichzelf al snel in de kijker (Indi viel ook weer niet door de mand, terwijl hij toch de wereldtop tegenover zich had staan). Als Clasie ook nog speelminuten krijgt lijkt het me niet zo onzinnig te bedenken dat er best wel wat verkocht gaat worden.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoals ieder jaar staan er weer "legio Feyenoorders" in de belangstelling van "topclubs". En zoals ieder jaar wordt dat weer helemaal niks. Ja, het enige verschil is dat er momenteel een aantal op het WK spelen. Maar dat zegt jack shit.
Eens, jammerlijke constatering, maar van de 5 verdedigers waren dit de twee uitblinkers inderdaad.quote:Een BMI was echt niet super goed een vrijdag, en een Janmaat was ook niet uitmuntend of zo. De Vrij viel positief op door zijn goal, maar de echte mannen achterin waren natuurlijk Blind & Vlaar.
Laat ons toch lekker rekenen, we moeten wat in die zomerstopquote:Laten we eerst maar het verdere verloop van dit WK afwachten alvorens we ons weer rijk zitten te rekenen met allerlei theorieën.
Geen 5, maar 3.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:35 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Eens, jammerlijke constatering, maar van de 5 verdedigers waren dit de twee uitblinkers inderdaad.
I stand corrected. what was I thinkingquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:30 schreef JenHermes het volgende:
Waarom? Omdat ze toevallig een goede wedstrijd speelde(zoals het hoort)?? Stefan de Vrij speelde een seizoen geleden nog in de Jupiler Leauge en nu wil ineens Man. United hem hebben.
van Beek is een prima rechtsback, Nelom komt tekort.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:49 schreef Luni het volgende:
Een linksback halen als je rechtsback weg gaat.
Van Beek is een centrale verdediger, bij vertrek van de halve selectie zal hij daar ook ingepast worden. Onze rechtsback is Lopes Cabral, maar die komt denk ik meer tekort dan Nelom. We hebben voor linksback wellicht wel Woudenberg als aanvulling op de selectie.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:14 schreef elCholo het volgende:
[..]
van Beek is een prima rechtsback, Nelom komt tekort.
Van Beek is geen backquote:Op maandag 16 juni 2014 15:14 schreef elCholo het volgende:
[..]
van Beek is een prima rechtsback, Nelom komt tekort.
Maar hij kan daar wel prima uit de voeten toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Van Beek is een centrale verdediger, bij vertrek van de halve selectie zal hij daar ook ingepast worden. Onze rechtsback is Lopes Cabral, maar die komt denk ik meer tekort dan Nelom. We hebben voor linksback wellicht wel Woudenberg als aanvulling op de selectie.
Dan hebben we dus na een eventuele verkoop van Janmaat, De Vrij en BMI:
Lopes Cabral (???) - Van Beek (Mathijsen) - Kongolo (???) - Woudenberg (Nelom)
Waarbij Van Beek dan zou kunnen fungeren als standin RB indien Cabral geblesseerd of geschorst is of tekort komt. Lijkt me nog steeds dat we daar en/of centraal iets zouden willen versterken
Prima uit de voeten, mja, hij kan er spelen. Maar toch echt meer als back-up.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:33 schreef elCholo het volgende:
[..]
Maar hij kan daar wel prima uit de voeten toch?
Ik zie deze verdediging wel zitten:
van Aanholt --- Kongolo --- Mathijsen --- van Beek
Schei uit. Mathijsen kan nog wel een jaar mee. Maar je moet hoe dan ook extra CV's hebben mochten De Vrij en BMI vertrekken.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:36 schreef SjaakBauer het volgende:
Blijf Mathijsen als eerste keus wel een gok vinden, die gaat niet fitter worden. Daarom liever een rechtsback ergens oppikken, zodat je Kongolo, van Beek en de Thijs voor de centrale posities hebt.
Maar niet als basisspeler imo, niet voor ~40 wedstrijden.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schei uit. Mathijsen kan nog wel een jaar mee. Maar je moet hoe dan ook extra CV's hebben mochten De Vrij en BMI vertrekken.
Want?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar niet als basisspeler imo, niet voor ~40 wedstrijden.
Onze TD heet Van Goud, niet Brands.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien kunnen jullie Heitinga halen voor de ervaring.
34 en later in komend seizoen 35 jaar. Kan altijd een blessure gaan ontstaan, of fitheid kan gaan afnemen (al moet ie het nu al niet van zijn conditie/snelheid hebben). Zoals je zelf ook al zei hebben we bij vertrek van BMI en De Vrij eigenlijk gewoon een extra CV nodig, of De_Thijs dan eerste keus is/blijft komend seizoen zien we dan vanzelf wel. Van Beek/ Kongolo/ Mathijsen is eigenlijk gewoon 1 CV tekort.quote:
Komen 1 CV te kort ja, maar niets dit seizoen is ook maar een indicatie geweest dat Mathijsen te oud werd. Niet alsof hij na een wedstrijd helemaal stuk zat of andere zaken 'meer' fout ging doen dan op zijn, ik noem maar een leeftijd, 30e.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
34 en later in komend seizoen 35 jaar. Kan altijd een blessure gaan ontstaan, of fitheid kan gaan afnemen (al moet ie het nu al niet van zijn conditie/snelheid hebben). Zoals je zelf ook al zei hebben we bij vertrek van BMI en De Vrij eigenlijk gewoon een extra CV nodig, of De_Thijs dan eerste keus is/blijft komend seizoen zien we dan vanzelf wel. Van Beek/ Kongolo/ Mathijsen is eigenlijk gewoon 1 CV tekort.
Denk ik ook. Al speelt de verdediging wel minder naar voren met Mathijsen erbij heb ik het idee. verder weinig te klagen, zijn positiespel zonder balbezit is erg sterk, staat altijd op de juiste plek en bespeelt de tegenstander erg goed.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komen 1 CV te kort ja, maar niets dit seizoen is ook maar een indicatie geweest dat Mathijsen te oud werd. Niet alsof hij na een wedstrijd helemaal stuk zat of andere zaken 'meer' fout ging doen dan op zijn, ik noem maar een leeftijd, 30e.
Denk dat die dus nog een leuk jaar mee kan.
Bedankt & succestwitter:Koeman1963 twitterde op maandag 16-06-2014 om 17:05:47Just signed at the great English club @southamptonFC. Very much looking forward to the new season at the #saintsfc http://t.co/K2XlLlstFk
reageer retweet
Wie levert ons tien miljoen op,quote:Op maandag 16 juni 2014 17:08 schreef Grifte het volgende:
En het is eindelijk officieel:Bedankt & succestwitter:Koeman1963 twitterde op maandag 16-06-2014 om 17:05:47Just signed at the great English club @southamptonFC. Very much looking forward to the new season at the #saintsfc http://t.co/K2XlLlstFk[ afbeelding ] reageer retweet
Ben zeer benieuwd wie hij allemaal meeneemt (als dat überhaupt gaat gebeuren) en hoeveel dat op gaat leverenquote:Op maandag 16 juni 2014 17:08 schreef Grifte het volgende:
En het is eindelijk officieel:Bedankt & succestwitter:Koeman1963 twitterde op maandag 16-06-2014 om 17:05:47Just signed at the great English club @southamptonFC. Very much looking forward to the new season at the #saintsfc http://t.co/K2XlLlstFk[ afbeelding ] reageer retweet
De Pel mag 10 miljoen pond opleveren.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd wie hij allemaal meeneemt (als dat überhaupt gaat gebeuren) en hoeveel dat op gaat leveren
Manu is maar matig.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:58 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Manu, Sleegers, *versterking*, Vormer, *versterking*, Kongolo, Van Beek. Is op zich nog wel enigszins op te vangen
De Vrij, Janmaat en Pelle gaan natuurlijk wel op vrijwel zeker weg, omdat die alle drie dat zelf ook gewoon duidelijk hebben aangegeven. Indi zou nog wel eens kunnen blijven, maar dat moet je als Feyenoord zijnde niet willen ivm deThijs en KingKong. Schaken moet je aan elke club in het midden oosten en Amerika aanbieden, en desnoods gewoon in een postpakket random ergens heensturen. Presteert geen kut en kost veel te veel.quote:Ik denk dat als er 40-45 miljoen binnenkomt (yeah, I did it) er wel meer dan die 25% geherinvesteerd wordt, 10 mln naar de schuld, ongeveer 15 mln naar VVF en verder 15-20 mln sportieve herinvestering.
Die 25% is dan wel in de media gekomen, maar ik kan me niet voorstellen dat die marge niet verandert met 1 verkoop tov 7 stuks
[q]
Denk dat ze nooit meer dan 10-12 miljoen gaan herinvesteren, al krijgen ze 80 miljoen binnen.
[q]
Zeker, voorlopig is er nog niemand weg
Wat is dat dan weerquote:Op maandag 16 juni 2014 11:48 schreef elCholo het volgende:
Met een linksback (van Aanholt?), een middenvelder (el Ahmadi of Ziyech), een spits (Guidetti?) en een rechtsbuiten, heb je het vertrek van Janmaat, Indi, de Vrij, Clasie, Immers, Pelle en Schaken al redelijk opgevangen.
Uh, ja? Onze linksbackpositie wordt bemand door het tandem BMI / Kongolo en daarvan zal er ook een vertrekken. Nelom is dan je enige optie nog, en dat is echt armoe troef. Rechts heb je tenminste nog Van Beek. Linksback is problematischer dan rechtsback, tenzij BMI en Kongolo beide blijven.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat is dat dan weer![]()
Een linksback halen als je rechtsback weggaat?
En, niet te vergeten, beide onhaalbaar.quote:Ahmadi of Ziyech zijn compleet verschillende spelers.
Eens.quote:Guidetti heeft al 4 jaar niet gevoetbald, laten we dan Michael Mols nemen.
Denk niet dat Boeet naar rechts gaat, juist het naar binnen trekken maakt hem vreselijk gevaarlijk. Heb het er wel eens over gehad met Caland en die ziet ook liever Boeet op links blijven.quote:1e keuze rechtsbuiten zal waarschijnlijk Manu wel zijn (of eerder Manu links, Boeet rechts dan).
BMI is een van de meest waarschijnlijke om toch te blijven. Daarnaast is een bezetting met Nelom/Kongolo natuurlijk alsnog een betere bezetting dan alleen een jeugdspelertje wat zijn debuut nog niet eens heeft gemaakt op rechtsback, en een centrumverdediger met 6 gespeelde wedstrijden als back up.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uh, ja? Onze linksbackpositie wordt bemand door het tandem BMI / Kongolo en daarvan zal er ook een vertrekken. Nelom is dan je enige optie nog, en dat is echt armoe troef. Rechts heb je tenminste nog Van Beek. Linksback is problematischer dan rechtsback, tenzij BMI en Kongolo beide blijven.
Ook dat.quote:En, niet te vergeten, beide onhaalbaar.
quote:Eens.
Ik hou Boetius ook liever op links, maar het zou me niet verbazen als hij "slachtoffer" van Manu wordt, die in theorie beter zou moeten zijn op links. WMB gaat Manu lekker op de bank, Schaken en de koekoek zo snel mogelijk pleiten, en een fatsoenlijke voetballert halen.quote:Denk niet dat Boeet naar rechts gaat, juist het naar binnen trekken maakt hem vreselijk gevaarlijk. Heb het er wel eens over gehad met Caland en die ziet ook liever Boeet op links blijven.
BTW, waarom zou je Manu links zetten precies?
Verschil is én het WK, én het feit dat een heel rijtje spelers nu zelf ook graag weg wil.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een BMI was echt niet super goed een vrijdag, en een Janmaat was ook niet uitmuntend of zo. De Vrij viel positief op door zijn goal, maar de echte mannen achterin waren natuurlijk Blind & Vlaar.
Laten we eerst maar het verdere verloop van dit WK afwachten alvorens we ons weer rijk zitten te rekenen met allerlei theorieën.
Zoveel voetbalwijsheid pretenderen te hebben en dan Azpilicueta niet kennen.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Janmaat stond tegen Alba, die toch wel een stuk verder en vooral offensiever is dan die onuitspreekbare kerel op RB, en die hebben we toch amper gezien.
Karsdorp, Lopes Cabral, Nieuwkoop en Dammers zijn volgens mij de enige die in de voorbereiding aansluiten bij het eerste.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:22 schreef Muto het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er vanuit de jeugd gaat doorstromen volgend seizoen. Ik verwacht dat er wederom weinig spelers verhuurd zullen worden.
Sleegers, Cabral, Woudenberg en met name van Beek zullen wel minuten gaan maken.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:22 schreef Muto het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er vanuit de jeugd gaat doorstromen volgend seizoen. Ik verwacht dat er wederom weinig spelers verhuurd zullen worden.
Ik zeg toch niet dat ik 'm niet ken, lulquote:Op maandag 16 juni 2014 18:30 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Zoveel voetbalwijsheid pretenderen te hebben en dan Azpilicueta niet kennen.
Meh..., volgens mij mogen Kasdorp, Nieuwkoop en Dammers zich wel even laten zien, maar gaan die na de voorbereiding amper nog meedraaien hoor.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:33 schreef PIETR het volgende:
[..]
Karsdorp, Lopes Cabral, Nieuwkoop en Dammers zijn volgens mij de enige die in de voorbereiding aansluiten bij het eerste.
Karsdorp is landelijk uitgeroepen tot beste A-speler. Die zou er best nog weleens bij kunnen blijven.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Meh..., volgens mij mogen Kasdorp, Nieuwkoop en Dammers zich wel even laten zien, maar gaan die na de voorbereiding amper nog meedraaien hoor.
Linksback: wat HMF zeiquote:Op maandag 16 juni 2014 17:39 schreef De_Pel het volgende:
Wat is dat dan weer
Een linksback halen als je rechtsback weggaat?
Ahmadi of Ziyech zijn compleet verschillende spelers.
Guidetti heeft al 4 jaar niet gevoetbald, laten we dan Michael Mols nemen.
1e keuze rechtsbuiten zal waarschijnlijk Manu wel zijn (of eerder Manu links, Boeet rechts dan).
Southampton zou wel tof zijn geweest. Gemiste kans weer.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:08 schreef Grifte het volgende:
Weer een Spaanse subtopper/middenmotor als openingsduel... Al zijn de Basken van Sociedad opzich wel tof, vorig seizoen ook CL, maar vast geen fans mee.
Lokale driehoek
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:19 schreef Bombvis het volgende:
En dan ook nog Feyenoord Fetteh op plek 203, boven clubs als Twente, Groningen, NEC, Aston Villa en Werder Bremen
quote:The CIES Football Observatory is pleased to publish its Player Development Ranking for the 2014 World Cup. Feyenoord Rotterdam is the club that contributed the most to develop players selected for the event. The Dutch team outranks FC Barcelona and Dinamo Zagreb.
The ranking takes into account the number of World Cup participants trained per club, as well as the number of league matches played by footballers per team up to the age of 23. This age limit has been set according to FIFA regulations on training indemnities. Training clubs have been defined according to the UEFA definition of at least three years at the club between the ages of 15 and 21
At the top of the table is Feyenoord Rotterdam. The Dutch team trained 9 players participating in the World Cup. Two other clubs trained as many footballers as Feyenoord: Barcelona and Deportivo Saprissa. However, World Cup participants played 882 matches at Feyenoord until the age of 23, compared to 783 at Barcelona (not including B-team matches) and 445 at Deportivo Saprissa.
At national association level, France tops the table ahead of England and Germany. This is mainly due to the high number of footballers trained in France playing for other national A-teams, notably Africans. This finding also reflects the high employment rate of U23 players in French clubs. In total, 821 clubs in 59 national associations have contributed to the development of World Cup players. The full list of clubs is available here.
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:19 schreef Bombvis het volgende:
En dan ook nog Feyenoord Fetteh op plek 203, boven clubs als Twente, Groningen, NEC, Aston Villa en Werder Bremen
twitter:Vak_Y twitterde op maandag 16-06-2014 om 21:26:11Feyenoord is the club that contributed the most to develop players selected for event. #WC14http://t.co/l1CxB893DQ http://t.co/lw21EEWHyy reageer retweet
Denk eens na, een kerel die ruim de 34 is gepasseerd heeft gewoon een forse kans op blessures. Zijn hamstrings waar hij de afgelopen twee jaar steeds een keer aan geblesseerd is geweest zullen er echt niet op vooruit gaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schei uit. Mathijsen kan nog wel een jaar mee. Maar je moet hoe dan ook extra CV's hebben mochten De Vrij en BMI vertrekken.
Geen gemiste kans hoor, mag gewoon niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:40 schreef PIETR het volgende:
[..]
Southampton zou wel tof zijn geweest. Gemiste kans weer.
Okquote:Op maandag 16 juni 2014 21:51 schreef Caland het volgende:
Dat was pas de derde keer dat het gepost werd ook.
"Heeft kans op blessures op basis van zijn leeftijd" --> onzin. Ik ken genoeg verdedigers die veel ouder zijn geworden met een blessurevrije carriere. Stukje geluk, zuinig zijn op je lichaam et cetera.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Denk eens na, een kerel die ruim de 34 is gepasseerd heeft gewoon een forse kans op blessures. Zijn hamstrings waar hij de afgelopen twee jaar steeds een keer aan geblesseerd is geweest zullen er echt niet op vooruit gaan.
Sowieso is het wel een keer gedaan met je fitheid.
Over het algemeen wordt een mens nou eenmaal niet fitter naar mate hij ouder wordt.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Heeft kans op blessures op basis van zijn leeftijd" --> onzin. Ik ken genoeg verdedigers die veel ouder zijn geworden met een blessurevrije carriere. Stukje geluk, zuinig zijn op je lichaam et cetera.
Die hamstringproblemen? Dat was vooral in de tijd dat Koeman onze spelers 'zogenaamd' over de kop zou jagen waardoor heel veel blessures ontstonden. Mathijsen is er nooit lang uit geweest, hoogstens hier en daar een weekje of 2, 3.
Er is geen reden om aan te nemen dat uitgerekend dit jaar zijn fitheid ineens weg is. De voortekenen zijn er iig. neit.
Dit jaar na de winter ja. Toen Derksen wekenlang liep te janken dat Feyenoord de spelers teveel belastte.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Over het algemeen wordt een mens nou eenmaal niet fitter naar mate hij ouder wordt.
Over welke tijd heb je het, waar Koeman onze spelers over de kop zou jagen? Die kan ik me zo niet voor de geest halen eigenlijk. Vorig jaar bij PSV uit scheurde hij zijn hamstring af en dit jaar na de winter heeft hij ook meedere weken gemist door (kleine) blessures.
Derksen neem ik niet zo serieus als het inhoudelijk over voetbal gaat.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit jaar na de winter ja. Toen Derksen wekenlang liep te janken dat Feyenoord de spelers teveel belastte..
Als je een technisch directeur beoordeelt op zijn wijf ben je idd geen flikker waard als journalist.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Derksen neem ik niet zo serieus als het inhoudelijk over voetbal gaat.
Klopt.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je een technisch directeur beoordeelt op zijn wijf ben je idd geen flikker waard als journalist.
quote:Koeman neemt Immers mee
Lex Immers moet de eerste aankoop van Ronald Koeman als manager van Southampton worden. De Hagenaar staat volgens BBC Radio bovenaan het wensenlijstje van Koeman.
Koeman tekende maandag een meerjarig contract bij the Saints, terwijl Immers zijn verbintenis bij Feyenoord onlangs tot de zomer van 2017 verlengde. Ook volgens de eigenaar van Swansea City, John van Zweden, gaat Immers naar Engeland. 'Op zeker' gaat Immers naar Southampton, twitterde Van Zweden zondag al.
Volgens de BBC zou Van Zweden dus weleens gelijk kunnen krijgen. Immers werd eerder al in verband gebracht met Leicester City, Burnley, Wigan Athletic en Queens Park Rangers. Koeman zou niet alleen Immers, maar ook Graziano Pellè en Virgil van Dijk op zijn verlanglijst hebben staan.
Direct 3 borstbeelden in de lobby zetten. van Sexy Lexy, De Koe en Mr. Goldquote:Op maandag 16 juni 2014 23:18 schreef Caland het volgende:
Als we daar ooit meer dan 5 miljoen voor vangen
Ik zie hem zeker niet graag vertrekken, maar als je er mooi voor kunt vangen....quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:18 schreef Happel het volgende:
Ik zou het een aderlating vinden, mocht hij vertrekken.
quote:Volgens The Daily Mail moet Guidetti Pellè opvolgen.
Moet elk jaar zo lachen om die geruchten en gezeik om Guidetti. Hij speelde een aantal lekkere wedstrijden voor Feyenoord waar hij ook beslissend was. Verder is het een hele middelmatige speler.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:18 schreef Happel het volgende:
Volgens The Daily Mail moet Guidetti Pellè opvolgen.
Niet voor eredivisiebegrippen iig.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Moet elk jaar zo lachen om die geruchten en gezeik om Guidetti. Hij speelde een aantal lekkere wedstrijden voor Feyenoord waar hij ook beslissend was. Verder is het een hele middelmatige speler.
En wie moet hem dan opvolgen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:18 schreef Happel het volgende:
Volgens The Daily Mail moet Guidetti Pellè opvolgen.
Immers? Geen idee. Loopt geen speler rond zoals hij. Maar verwacht dat Vilhena zijn plek in neemt, mocht hij daadwerkelijk vertrekken.quote:
John kan een beetje ballen, maar daar ga je geen kampioen mee worden. Wat ik nu eindelijk wel weer eens van Feyenoord verwacht.quote:
Als je nu, voor een zomer met het potentieel de turbulentste in de geschiedenis van de club te worden, al verwachtingen om een kampioenschap uit durft te spreken, ben je waarschijnlijk niet alleen erg positief en hoopvol ingesteld, maar tevens behoorlijk zwakzinnig.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
John kan een beetje ballen, maar daar ga je geen kampioen mee worden. Wat ik nu eindelijk wel weer eens van Feyenoord verwacht.
Als Frank de Boer en Ajax met dit materiaal kampioen kunnen worden, dan had Feyenoord de afgelopen tijd echt minimaal wel 1 keer kampioen moeten worden hoor. Dit heeft echt totaal niks met positiviteit of zwakzinnigheid te maken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als je nu, voor een zomer met het potentieel de turbulentste in de geschiedenis van de club te worden, al verwachtingen om een kampioenschap uit durft te spreken, ben je waarschijnlijk niet alleen erg positief en hoopvol ingesteld, maar tevens behoorlijk zwakzinnig.
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:33 schreef elCholo het volgende:
[..]
Maar hij kan daar wel prima uit de voeten toch?
Ik zie deze verdediging wel zitten:
van Aanholt --- Kongolo --- Mathijsen --- van Beek
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
John kan een beetje ballen, maar daar ga je geen kampioen mee worden. Wat ik nu eindelijk wel weer eens van Feyenoord verwacht.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:18 schreef GwaiLow het volgende:
Dit heeft echt met zwakzinnigheid te maken.
Van Geel die er even zes miljoentjes uit onderhandeltquote:Op maandag 16 juni 2014 23:18 schreef Caland het volgende:
Als we daar ooit meer dan 5 miljoen voor vangen
Ja, maar je moet dan wel een loper voor op de plek van Vilhena aantrekken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:46 schreef De_Pel het volgende:
Lijkt me ook Vilhena. Heeft het niet verkeerd gedaan op 10, en wil niets liever dan op die plek spelen. Goede manier om te zorgen dat hij nog een paar jaartjes hier rondloopt.
Leerdamquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, maar je moet dan wel een loper voor op de plek van Vilhena aantrekken.
Zodat je het verdedigende gemis van Immers op kunt vangen.
Dat was een prima vervanger geweest inderdaad, maarja...quote:
Nah, lijkt teveel op Clasie en Vormer kwa spel.quote:
Toornstra, maar die is te duurquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nah, lijkt teveel op Clasie en Vormer kwa spel.
Je moet echt een loper hebben.
WTF, die Irakees waarmee wij voetbalden bij DGH zei tot op de minuut exact hetzelfde als jij in een telefoongesprekquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:54 schreef Happel het volgende:
Lexie krijgt toch heimwee. Hij kan beter blijven.
Kastanjosti is dan ook 40-45 maanden jonger, als het niet meer is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:12 schreef Calciumdude het volgende:
snap niet waarom mensen zo blij zijn als Lexie word verkocht die ga je een partij missen...
en 10 miljoen voor Pelle vind ik gewoon te weinig voor een spits die gewoon garant staat voor goals ..
een haperende kastanjosti word verkocht voor 9 !!
dat snap ik wel .. maar je waarde word ook wel bepaald door wat je laat zien en niet door hoe lang je nog de tijd hebt om misschien iets te laten zien, toch ?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kastanjosti is dan ook 40-45 maanden jonger, als het niet meer is.
Bumpadaboks. Goeie voetballer man.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik hoop nog stiekem op Klich, maar die zal ook wel te duur zijn.
Koeman graaft wel direct zijn eigen graf als hij Lexie meeneemtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Immers die meegaat met Koeman zorgt voor alleen maar winnaars.
quote:Van Geel: 'Succes Oranje op WK ongunstig voor Feyenoord'
Nederland heeft een verrassende eerste winst te pakken op het WK in Brazilië. Echter is niet iedereen blij met deze prestatie van het Nederlands elftal. Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, denkt namelijk dat Feyenoord alleen maar hinder zal hebben van het succes op het WK.
Feyenoord speelt namelijk op 29 juli al de voorronde van de Champions League. De club is van mening dat internationals na het WK minimaal recht hebben op 3 weken rust. Dit betekent dat de internationals die mee zijn met Oranje naar het WK deze voorronde missen.
'Als ze in de zomer te weinig rust hebben, kan zich dat later in het seizoen wreken. Onze trainer Fred Rutten is dit allemaal aan het uitpuzzelen, maar het is duidelijk dat wij een probleem hebben als Oranje ver komt', aldus Van Geel.
Tevens is het ook zo dat buitenlandse clubs azen op de goed presterende spelers Jordy Clasie, Bruno Martins Indi, Daryl Janmaat, Stefan de Vrij en Terence Kongolo. Ondanks dat het nu even stil is heeft Feyenoord eerder al een aanbieding voor in ieder geval De Vrij ontvangen.
quote:AF 1 - Zaterdag 28 juni 18.00 uur - Winnaar groep A - -Tweede groep B
AF 3 - Zondag 29 juni 22:00 uur - Tweede groep A - Winnaar groep B
Als we de kwartfinale halen moeten ze dus rechtstreeks door van vakantie.quote:KF 2 - Vrijdag 4 juli 22:00 uur - Winnaar AF 1 - Winnaar AF 2
KF 4 - Zaterdag 5 juli 22:00 uur - Winnaar AF 1 - Winnaar AF 2
Ik denk dat je daar wel 4 van kan maken. Wolfsburg heeft ook een terugkoopclausule en hebben alweer interesse getoond.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:22 schreef ace_eleven het volgende:
Zoveel zal Klich toch ook niet kosten? 24-jarige Pool die het in Duitsland niet kon waarmaken met een eenjarig contract bij Zwolle. Het kost waarschijnlijk wel een paar centen, maar ik denk dat je hem voor max 2 mln oppikt
Als die spelers het prima vinden zou ik ze graag vrij geven na de play-off (4e voor)ronde van de CL. Dan missen we ze een paar competitiewedstrijden, en zijn ze net op tijd terug voor de Klassiekerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als we de kwartfinale halen moeten ze dus rechtstreeks door van vakantie.
Als we in de achtste finale worden uitgeschakeld door Brazilië kunnen ze nog net effe een aantal potjes met de rest trainen.
Halen we de halve finale dan zijn ze er sowieso niet bij (troostfinale is op 12 juli, finale op de 13e).
Ok, dan wordt het wel weer duur jaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar wel 4 van kan maken. Wolfsburg heeft ook een terugkoopclausule en hebben alweer interesse getoond.
Ik zou werkelijk huilen van geluk. Weer een stap dichterbij de droom van ons allen. Om een Premier League speler kan Hiddink niet heen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Immers die meegaat met Koeman zorgt voor alleen maar winnaars.
Sneijder begint op leeftijd te komen, dus moet je na dit WK dumpen. Immers is dan de perfecte vervanger, daar zal iedereen het over eens zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou werkelijk huilen van geluk. Weer een stap dichterbij de droom van ons allen. Om een Premier League speler kan Hiddink niet heen.
Immers een mooie transfer. Feyenoord een mooi bedrag. Slabbie en Tony die het kunnen opvangen. Alleen maar winnaars.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Koeman graaft wel direct zijn eigen graf als hij Lexie meeneemtMaar dat zal mij verder aan mijn reet roesten.
+1 hoop dat Koemand ons nog een gunst doet en even wat miljoentjes neerlegd voor lexiequote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Immers een mooie transfer. Feyenoord een mooi bedrag. Slabbie en Tony die het kunnen opvangen. Alleen maar winnaars.
twitter:baschz twitterde op maandag 16-06-2014 om 14:55:31@Adidas introduces #new #shoe in the middle of #WorldCup: Predator Martins Indi. #BMI #BrunoMartinsIndi #MartinsIndi http://t.co/Ec4bCw6yHE reageer retweet
Zou helemaal pikzwart moeten zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:05 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]twitter:baschz twitterde op maandag 16-06-2014 om 14:55:31@Adidas introduces #new #shoe in the middle of #WorldCup: Predator Martins Indi. #BMI #BrunoMartinsIndi #MartinsIndi http://t.co/Ec4bCw6yHE reageer retweet
Seems legit.
Ik heb het niet over dat spuitbusstreeppie, ik heb het over de rest.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:46 schreef Herqules het volgende:
[..]
Je snapt em weer niet he
Sjongejonge
Verrassend
Heb wel vertrouwen in Van Geel.. die heeft allang een schaduwlijstje op zijn zolderkamer zitten makenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:12 schreef Calciumdude het volgende:
snap niet waarom mensen zo blij zijn als Lexie word verkocht die ga je een partij missen...
en 10 miljoen voor Pelle vind ik gewoon te weinig voor een spits die gewoon garant staat voor goals ..
een haperende kastanjosti word verkocht voor 9 !!
Jodenjong Mokotjo hoeft niet meer terug.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:10 schreef hhh38 het volgende:
Mokotjo is een betere vervanger van Immers dan Klich en ook haalbaarder denk ik.
Ruilen voor BMIquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:31 schreef PIETR het volgende:
Nee, beide niet goed genoeg. Van Ginkel een jaartje huren.
Tikkeltje opportunistisch, maar hij was wel goed ja vandaagquote:
Kap eens met die kutopmerkingen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:23 schreef Herqules het volgende:
[..]
hey hmf alles kits? wat denk je aankomend seizoen?
3 keer niks of 4 keer niks haha gr
Ik vond het wel grappig, Drizzt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kap eens met die kutopmerkingen.
Wat heeft Mokotjo gedaan dan los van presteren buiten De Kuip?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jodenjong Mokotjo hoeft niet meer terug.
Verwijder, note, spreek aan via dm. Behandel zoals oldskool HMF.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Delete dan gewoon man je weet dat er anders weer reacties op komen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
beetje feedback is altijd welkomquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verwijder, note, spreek aan via dm. Behandel zoals oldskool HMF.
Klopt. Niet in geslaagd, maar het kan nog altijd natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:53 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hebben we een jaar of 5 geleden ook al geprobeerd meen ik.
JanGodquote:Indien het Nederlands elftal woensdagavond minimaal gelijk speelt tegen Australië, blijft Daryl Janmaat voor de achttiende keer op rij ongeslagen als international. Dat zou een evenaring zijn van het het nationale record van Hedwiges Maduro, zo zocht Voetbal International uit.
Janmaat debuteerde op 7 september 2012 in het Nederlands elftal en bleef sindsdien in alle interlands die hij speelde ongeslagen (twaalf zeges en vijf gelijke spelen). Momenteel hoeft de verdediger van Feyenoord alleen nog Maduro voor zich te dulden met achttien duels.
Op dit moment deelt Janmaat de tweede plaats overigens met een andere voormalig Feyenoorder: Tim de Cler. De linksback speelde gedurende zijn carrière zeventien interlands en verloor geen enkel duel.
flirten met ajaxquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft Mokotjo gedaan dan los van presteren buiten De Kuip?
#blesstwitter:RubenSchaken twitterde op woensdag 18-06-2014 om 19:25:55Wow! Heerlijke gollaazooooo Depay 3-2 #bless reageer retweet
Voetbaltechnisch niet, maar heeft meer het fysiek van een topspeler.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Absoluut. Beter dan Boeetje.
Maar geen lexaanwanden meer
Heeft ook een jeugd gehad die maakt dat hij koste wat het kost zal willen overleven.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Voetbaltechnisch niet, maar heeft meer het fysiek van een topspeler.
Niet echt. Dit heeft me geen seconde kunnen boeien. Feyenoord daarentegen, tegen pakweg VVV o.i.d.......quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:53 schreef Dekatria het volgende:
Kut spelen, achterkomen, terugkomen en billenknijpen. Mensen, zo voelt het nou om Feyenoorder te zijn.
Aan de Feyenoorders ja. En De Guzman, Sneijder en Blind. Die laatste drie omdat ik echt een scheitpleurishekel heb aan die gasten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:55 schreef Dekatria het volgende:
Ach, ik heb me wel op dezelfde wijze zitten ergeren
Prima zaak inderdaad.quote:
Plus zaadmiddenveld voor zich, waar Guzman faalt en Sneijder te lui is (of fysiek niet sterk genoeg, die ene bal die over de achterlijn gingquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Komt toch op redelijk veel vlakken tekort, net als BMI trouwens.
Overschatte zichzelf niet, had de jostiband voor zich staan. De Guzman als absoluut toonbeeld van falen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:13 schreef Dekatria het volgende:
De Vrij had vandaag last van zelfoverschatting.
Enfin, drie punten, en verder.
Ik heb De Vrij anders ook passes zien geven die echt nèrgens op sloegen. Het is echt niet dat hij vrijuit gaat.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Overschatte zichzelf niet, had de jostiband voor zich staan. De Guzman als absoluut toonbeeld van falen.
Klopt, maar hoe zenuwachtig zou jij worden als alles en iedereen voor je loopt te falen? Heeft het ook een hoop mee te maken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb De Vrij anders ook passes zien geven die echt nèrgens op sloegen. Het is echt niet dat hij vrijuit gaat.
Dat sloeg natuurlijk helemaal als een lul op een drumstel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:17 schreef Helpmefok het volgende:
Nee, dan gekkies die denken dat Veltman het beter zou doen tegen die Cahill.
Sowieso, nog 2 wissels hebben:quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat sloeg natuurlijk helemaal als een lul op een drumstel.
De Guzman heeft dit WK inderdaad nog niks laten zien, hoop ergens toch dat Clasie het tegen Chili mag laten zienquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso, nog 2 wissels hebben:
"DE VRIJ ERUIT!"
Sneijder, Guzman stonden een 1908 keer harder te falen....
Sommige mensen zijn nogal vertekend.
niet zo grappig.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:23 schreef Helpmefok het volgende:
Ik vond deze opmerking van mijzelf wel grappig.
[..]
[..]
[Discussie of dat prima genoemd mag worden]
[..]
"Waarschijnlijk" schrijft men met één s. Waarom kort je dit af als 'wss'? Heb jij ook een hersenschudding gehad?
Het was ook een smerige overtreding.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:22 schreef De_Pel het volgende:
Zijn we verdomme weer mooi klaar mee, kutkangaroes, BMI stuk
Kwartfinale zou dus nog nét kunnen, maar niet echt gunstig zijn qua voorbereiding.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:43 schreef Helpmefok het volgende:
Nu maar hopen dat we de achtste finale eruit flikkeren.
Kwartfinale haalden we toch al niet meer met voorbereidingen / vCL3?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kwartfinale zou dus nog nét kunnen, maar niet echt gunstig zijn qua voorbereiding.
Best belachelijk ingepland eigenlijk, dat je 2 wedstrijden moet hopen dat je land er uit jast, omdat je club anders zijn spelers mist. Als ze dan toch de halve finale halen mogen ze wel weer alles winnen, dan ben je ze toch al kwijt.
Halen ze de wedstrijd wel volgens mij, maar hebben ze geloof ik een voorbereiding van 2 dagen ofzoquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kwartfinale haalden we toch al niet meer met voorbereidingen / vCL3?
Belachelijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Halen ze de wedstrijd wel volgens mij, maar hebben ze geloof ik een voorbereiding van 2 dagen ofzo
edit: kwartfinales zijn 4 en 5 juli. Eerste wedstrijd is 29 juli. ze krijgen minimaal 3 weken, zit je op een 3 dagen voorbereiding
Nog veel belachelijker: haal je de halve finale, dan haal je sowieso de troostfinale, op 12 juli.quote:
Aan alle kanten word je dus in je poepgat genomen. Doe dan maar achtste finale deruit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:09 schreef Sloggi het volgende:
En je loot een ploeg die weinig tot geen spelers op het WK zal hebben.
Dat gaat wel lukken. Mexico of Brazilie, geen schijn van kans.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Aan alle kanten word je dus in je poepgat genomen. Doe dan maar achtste finale deruit.
Ik gok Brazilië en Kroatië. Waarbij je Brazilië kan hebben, zo slecht als die spelen en zo bizar effectief als onze voorhoede gebleken is. Mexico en Kroatië tikken je weg.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken. Mexico of Brazilie, geen schijn van kans.
Het zijn natuurlijk voetballers. Luie mensen. Paar keer per week trainen, zo zwaar kan dat allemaal niet zijn hèquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:34 schreef PIETR het volgende:
Waarom moeten die spelers trouwens perse 3 weken rust hebben? En kan dat niet na de vCL-wedstrijden? Boeiend dat ze dan de eerste paar competitiewedstrijden missen.
Sowieso is dit voor Clasie en Kongolo een verkapte vakantie. Zullen waarschijnlijk toch niet gaan spelen. Beetje trainen, conditie op peil houden en dan de rest van de dag? Tijd zat om uit te rusten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk voetballers. Luie mensen. Paar keer per week trainen, zo zwaar kan dat allemaal niet zijn hè
Ach. Tja. Toch ook mooi. Ben je nou een Feyenoorder of wat, pannenkoek.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:29 schreef PIETR het volgende:
Tjah, natuurlijk zou het extreem kut zijn als we die internationals missen voor de vCL. En Feyenoord boven alles, maar presteren op een WK is toch ook mooi? Waar denk je dat die spelers trouwens zelf voor zouden kiezen?
Hopen dat Martin Goud zijn lijstje paraat heeft en snel kan toeslaan.quote:En ook al zou NL in de tweede ronde worden uitgeschakeld dan nog acht ik de kans vrij groot dat de helft van de internationals (BMI, de Vrij, Janmaat) niet meespelen in de vCl, omdat ze dan al verkocht zijn ..
Jawel.quote:En met een gunstige loting zijn we met onderstaande basis zeker niet kansloos:
Mulder
Cabral - Mathijsen - Van Beek - Nelom
Vormer - Vilhena - Immers
Manu - Pelle - Boetius
Zou me niet eens verbazen als dat contractueel is vastgelegd. Overbelasting is verder inderdaad niet boeiend ofzo. Fuck die shit, mietjes.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:34 schreef PIETR het volgende:
Waarom moeten die spelers trouwens perse 3 weken rust hebben? En kan dat niet na de vCL-wedstrijden? Boeiend dat ze dan de eerste paar competitiewedstrijden missen.
Meh. Ik heb niet het idee dat onze spelers veel in waarde zijn gestegen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:20 schreef elCholo het volgende:
Het is mooi geweest.
Meerdere spelers in waarde gestegen, nu gewoon met 1-0 verliezen door een blunder van Cillesen/Blind van Brazilië/Kroatië/Mexico.
Echt...quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:42 schreef PIETR het volgende:
[..]
Sowieso is dit voor Clasie en Kongolo een verkapte vakantie. Zullen waarschijnlijk toch niet gaan spelen. Beetje trainen, conditie op peil houden en dan de rest van de dag? Tijd zat om uit te rusten.
Lijkt hier wel dat je alleen een ekte ekte bent als je anti-oranje bentquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ach. Tja. Toch ook mooi. Ben je nou een Feyenoorder of wat, pannenkoek.
Of de vCL niet spelen en wel de eerste drie wedstrijden in de competitie of de vCL wel spelen en de eerste 3 speelrondes skippen. Beide niet ideaal, maar wat is het belangrijkst? En in welke wedstrijden zullen we de meeste kans maken om die ook zonder internationals te winnen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Uitgaande van geen verkoop, de eerste 4 wedstrijden met een C-team spelen, gelijk achterop raken en de druk op je elftal verhogen waarna je een kutseizoen draait en helemaal geen europees haalt lijkt me nou ook weer geen ideaal plan.
Zolang alles en iedereen er tijdens de vCL3 nog maar is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:30 schreef Muto het volgende:
Het meest klote is dat je pas spelers kunt kopen nadat er spelers zijn verkocht. Je kunt dus amper tot niet inspelen op mogelijke transfers. Anders had je nu al een extra verdediger kunnen halen bijvoorbeeld. Dan had je wellicht al wat meer kwaliteit gehad bij de eerste voorronde CL met nieuwe spelers die vanaf dag 1 meetrainen. Nu moet je wachten tot NL eruit ligt en de spelers worden verkocht.
Ijdele hoop. Laten we eerst maar de vCL2 doorkomen..quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zolang alles en iedereen er tijdens de vCL3 nog maar is.
We stromen in vCL3 inquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Ijdele hoop. Laten we eerst maar de vCL2 doorkomen..
vCL2?quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Ijdele hoop. Laten we eerst maar de vCL2 doorkomen..
Ik ben absoluut niet anti-oranje. Zelfs zonder een flinke lading Feyenoorders heb ik die Iniesta 4 jaar geleden helemaal de tyftus staan schelden op Blaakplein. Maar zeker gezien de situatie waarin Feyenoord zit, en het bijbehorende belang van Europees voetbal, lijkt me de club momenteel prioriteit te hebben, zeker omdat je toch wel weet dat je het WK nooit van je levensdagen gaat winnen. Mocht je nou serieus kans maken is het nog wat anders.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Lijkt hier wel dat je alleen een ekte ekte bent als je anti-oranje bentWat is dat voor onzin dan? Je bent toch ook gewoon Nederlander ofniet dan? En de tijd dat er alleen neuzen in oranje spelen is allang voorbij.
Ja, je mist dan wss je beste spelers in de belangrijkste wedstrijden van het jaar. Maar daar tegenover staat weer dat je spelers in twee wedstrijden meer in waarde zijn gestegen dan 3 seizoenen Eredivisie bij elkaar.
Ik neem aan dat we bij de club kundige mensen hebben die dat kunnen bepalen, en die weten wat er wel of niet contractueel vaststaat. En blijkbaar menen zij dat alle oranjespelers direct na het WK minimaal 3 weken vrij moeten krijgen.quote:Of de vCL niet spelen en wel de eerste drie wedstrijden in de competitie of de vCL wel spelen en de eerste 3 speelrondes skippen. Beide niet ideaal, maar wat is het belangrijkst? En in welke wedstrijden zullen we de meeste kans maken om die ook zonder internationals te winnen?
Met een aangepast programma zullen die internationals echt niet overbelast raken, of direct alles afscheuren, als ze alleen de CL-wedstrijden spelen.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Zit mobiel en ben te lui om te knippen en plakken daarop, maar we schijnen Rekik in de gaten te houden.
Wat is deze dan weerquote:‘Guidetti vertrekt in de zomer, Feyenoord houdt situatie Rekik in de gaten’
Manchester City zal de komende maanden afscheid nemen van diverse spelers. De selectie van de regerend kampioen van Engeland is zeer groot en tal van voetballers zullen niet aan de bak komen: vrijwel iedere positie in het team van Manuel Pellegrini is driedubbel bezet. De Manchester Evening News weet dat verschillende spelers hun heil elders zullen moeten zoeken, tijdens de zomerse transferperiode.
John Guidetti is er daar zeker één van. De 22-jarige Zweed staat al sinds 2008 onder contract bij Manchester City, maar speelde nog nooit een competitiewedstrijd voor de club in al die jaren. Komend seizoen heeft hij concurrentie van Sergio Agüero, Stevan Jovetic, Edin Dzeko en Álvaro Negredo, vooropgesteld dat zij alle vier blijven en dat er niet nog een vijfde centrumspits bij wordt gekocht.
De kans dat Guidetti speelminuten krijgt is nihil en dus lonkt een vertrek. Dat hij op huurbasis bij Stoke City niets heeft kunnen laten zien is wel in het nadeel van de spits. Eerder groeide hij bij Feyenoord juist uit tot een goalgetter. Of de Rotterdammers nu weer geïnteresseerd zijn, is niet duidelijk: Guidetti ligt in ieder geval nog tot volgend jaar zomer vast. De Manchester Evening News weet wel dat Feyenoord in de gaten houdt hoe de situatie van Karim Rekik zich ontwikkelt.
De pas negentienjarige verdediger verliet de volksclub als jeugdspeler voor City, maar keerde vorig seizoen op huurbasis terug in Nederland. In het shirt van PSV maakte hij een prima indruk, speelde hij 25 wedstrijden in de Eredivisie en debuteerde hij zelfs in het Nederlands elftal. PSV zou hem graag nogmaals huren, maar Manchester City wil Rekik voor de voorbereiding sowieso bij zich houden. Behalve PSV houdt dus ook Feyenoord goed in de gaten wat Rekiks situatie straks zal zijn. De kans bestaat dat Feyenoord zelf verdedigers verkoopt, de komende maanden.
Rekik - Kongolo lijkt mij een prima centrum voor de toekomst. Van Aanholt erbij, niks mis mee.quote:
Moet je blij mee zijn, zo'n NSB-er terughalen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Rekik - Kongolo lijkt mij een prima centrum voor de toekomst. Van Aanholt erbij, niks mis mee.
NSB'erquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Moet je blij mee zijn, zo'n NSB-er terughalen.
1 kant van het verhaal, zal wel aardig aangedikt zijn. Daarbij waardeer ik z'n avontuurtje in eindhoven niet zo. Tevens is een jaartje huren geen oplossing, zeker gezien je hem toch niet kan kopen, hij nu nog niet heel indrukwekkend is en hij teruggehaald wordt zodra hij wat presteert.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:09 schreef satecl het volgende:
[..]
NSB'erIk zou zeggen: Lees zijn verhaal even. Zijn gesprek met Leo Beenhakker, in 2009. Dat was lachwekkend.... Ik snap wel dat je dan snel weggaat bij zo'n amateuristische club.
Waarom is kopen geen optie? Huren lijkt me ook geen optie voor Feyenoord inderdaad. Maar als je hem kan oppikken voor een klein bedrag met Guidetti..... Zie ik het als een prima speler. Uiteraard zal Feyenoord eerst moeten verkopen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
1 kant van het verhaal, zal wel aardig aangedikt zijn. Daarbij waardeer ik z'n avontuurtje in eindhoven niet zo. Tevens is een jaartje huren geen oplossing, zeker gezien je hem toch niet kan kopen, hij nu nog niet heel indrukwekkend is en hij teruggehaald wordt zodra hij wat presteert.
Wel een kant die ik van meerdere mensen hoor. En ik geloof het dus ook wel. Sowieso geloof ik iedereen wel die wat slechts over Beenhakker zegt. Over NSB'ers gesproken.. man man.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
1 kant van het verhaal, zal wel aardig aangedikt zijn. Daarbij waardeer ik z'n avontuurtje in eindhoven niet zo. Tevens is een jaartje huren geen oplossing, zeker gezien je hem toch niet kan kopen, hij nu nog niet heel indrukwekkend is en hij teruggehaald wordt zodra hij wat presteert.
Gewoon wederom onzin uit een onbekende tabloid. Alsof we nog een linkspoot nodig hebben op die plekquote:
Omdat we vrijwel geen geld hebben om mee te gokken. En omdat City nog wel wat perspectief in hem ziet, dus hem niet voor 2 tientjes laat gaan. Heeft al vanaf z'n 16e een aantal wedstrijden gespeeld voor ze, en in 2012 zijn contract verlengd (al zie ik niet 1-2-3 tot wanneer).quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Waarom is kopen geen optie? Huren lijkt me ook geen optie voor Feyenoord inderdaad. Maar als je hem kan oppikken voor een klein bedrag met Guidetti..... Zie ik het als een prima speler. Uiteraard zal Feyenoord eerst moeten verkopen.
Mooi. Kwam al steeds meer sfeer op Y, dit zal dat alleen maar bevorderen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:33 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Wanden zijn weggehaald op Y. Goede zaak.
ajax stond toch op X ?quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:40 schreef Caland het volgende:
Wel geinig. Eerst Ajax voor die wanden laten betalen en ze daarna gewoon weghalen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Feyenoord-fan in groene broek gaat vrijuit
Door de nieuwsredactie · geplaatst: donderdag 19 juni 2014, 12:55 uur (update: 13:48 uur)
UTRECHT - De man met de groene broek die bekend werd door videobeelden waarop te zien is hoe hij tijdens FC Utrecht-Feyenoord met een broekriem om zich heen sloeg, krijgt geen straf. Hij is ontslagen van rechtsvervolging omdat hij handelde uit zelfverdediging.
Tijdens de wedstrijd in januari van dit jaar zat de 49-jarige Feyenoord-fan op de tribune tussen Utrechters. Hij verklaarde met de riem te hebben geslagen om FC Utrecht-fans van het lijf te houden.
De politierechter vindt dat verhaal na het horen van getuigen aannemelijk: Utrecht-fans zouden ook met riemen hebben geslagen.
De man zegt zijn kaartje te hebben gekregen van een speler van FC Utrecht. Hij zegt niet van wie.
Yessssssquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:33 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:56 schreef satecl het volgende:
[..]
ajax stond toch op X ?neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent laat je bent laat je bent laatquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:33 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon wederom onzin uit een onbekende tabloid. Alsof we nog een linkspoot nodig hebben op die plek
quote:Update: Feyenoord is niet geinteresseerd in verdediger Karim Rekik van Manchester City. Dit meldt Bart Hoffman, sportverslaggever van het Eindhovens Dagblad.
Says it all.quote:De belangstelling voor John Guidetti is niet zo groot, maar dat kan spoedig veranderen.
Manchester Evening News laat weten dat er voor de 22-jarige spits geen toekomst meer is bij Manchester City. Guidetti moet dus komende zomer op zoek naar een nieuwe club. Wellicht interessant voor Feyenoord?
In het seizoen 2011/12 speelde hij 23 wedstrijden in de Eredivisie namens de Rotterdammers en scoorde daarin twintig keer. Overigens kwam hij verder in zijn hele carrière tot slechts 21 competitieduels en één doelpunt.
Beetje respect voor deze baas. Als je hem kunt halen, direct doen. Goed genoeg voor NL. Die 21 wedstrijden buiten Feyenoord zijn voornamelijk invalbeurtjes van 3 minuten ofzo.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Says it all.
Ik hoop dat hij volgende week bij FC Zwolle tekent voor 2 jaar, dan zijn we voorlopig van dat gezeik af.
Ligt het aan mij of staat er wel gewoon nog 1 wand? Het lijkt een beetje of er 1 weg is en er nog 1 staatquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:33 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet het goed. Zullen nog wel bezig zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:55 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of staat er wel gewoon nog 1 wand? Het lijkt een beetje of er 1 weg is en er nog 1 staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |