SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.![]()
Nee man.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me een photoshop trouwens.
Hier gingen we met z'n allen waar ik keek zo ongelofelijk stuk om he.quote:
Strik erom.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:39 schreef De_Pel het volgende:
Mirror: Ronald neemt Erwin mee als assistent naar Southampton. Pelle zou zo'n 10 miljoen pond op moeten leveren (¤ 12,5 miljoen).
Dubbele strik en een folietje zelfsquote:
quote:De busrit naar de Fonte Nova Arena, waarin zijn Feyenoord-maatje Stefan de Vrij zijn plannen ontvouwde.
''Onderweg zei Stefan ineens tegen me: 'Bruno ik ga scoren vandaag'. Ik antwoordde dat hij zich beter op zijn verdedigende taak kon focussen en dat wij andere spelers in stelling moesten brengen. Maar hij voelde het echt. En het gebeurde nog ook."
"Dat het doelpunt, de doorslaggevende 3-1, uit een vrije trap van Sneijder viel was eveneens geen toeval. Daar hadden we op getraind. Al had Casillas eigenlijk wel een vrije trap moeten krijgen omdat hij gehinderd werd door Van Persie. Maar toen de goal werd goedgekeurd wisten we dat de wedstrijd nu echt onder controle was. Dat gaf een euforisch gevoel. Bij vlagen voetbalden we echt heel goed. Ik kon ondertussen zelfs een beetje genieten van het publiek dat telkens 'olé, olé' riep als wij de bal lieten rondgaan.''
Het opstootje met Diego Costa vlak na de 2-1 van Arjen Robben. De beelden van Martins Indi die met grote ogen arbiter Nicola Rizzoli aankijkt gingen vervolgens de hele wereld over.
''Costa gaf mij een kleine kopstoot. Ik zakte even door mijn knieën om te beseffen wat er precies gebeurde. Waarom Costa dat deed weet ik niet. Aan de scheidsrechter vroeg ik of hij het niet gezien had. 'Don't dive', was zijn antwoord. Hij vond dat ik me aanstelde, maar er gebeurde dus wél iets. Hij raakte me. Maakt nu ook niet meer uit. We hebben Costa en zijn vervanger Torres goed verdedigd met z'n allen.''
''Haha, de foto's van het gezicht dat ik na die kopstoot trok heb ik ook teruggezien. Mijn teamgenoten wezen me daar lachend op. Wat ik toen zei? 'Het is leven of dood in een wedstrijd jongens.' ''
Met een folietje eromheen stikt tie.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dubbele strik en een folietje zelfs
Ben wel verdomd benieuwd of ze voor 3 miljoen een redelijke vervangert kunnen vinden
/carequote:Op zondag 15 juni 2014 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Met een folietje eromheen stikt tie.
quote:Gewoon een goede spits huren met optie tot koop, en hopelijk flink cashen met de verkoop van de overige spelers zodat Feyenoord 8 tot 10 miljoen kan herinvesteren in de selectie (het liefste 2 verdedigers, 1 middenvelder, een rechtsbuiten en een gehuurde spits dus).
Een goede vervanger voor Pellè vindt je toch niet. Ook niet voor 5 miljoen. Dan kom je in de categorie spitsen uit die er wellicht 15 in een seizoen maken. Ook leuk, maar dan is die 5 miljoen weggegooid geld wat mij betreft. Daarom zeg ik, huur een goeie spits uit een topcompetitie die op een zijspoor is belandt.
¤'s, kom d'r maar inquote:'Prestaties De Vrij dwingen Lazio tot actie; voorzitter komt naar Rotterdam'
Lazio gaat er alles aan doen om Stefan de Vrij op korte termijn in te lijven. De Italiaanse club heeft al langer belangstelling voor de centrumverdediger, maar vreest dat hij onbetaalbaar wordt als Oranje ver reikt op het WK. De jongeling vestigde tegen Spanje twee keer nadrukkelijk de aandacht op zich en maakte daarmee naam bij het grote publiek.
In de eerste helft was De Vrij direct betrokken bij de strafschop van Spanje, al leek Diego Costa de doorglijdende stopper vooral te gebruiken om zijn val zo realistisch mogelijk te maken. Na rust poetste De Vrij dat schoonheidsfoutje weg door hoogstpersoonlijk voor de 3-1 te zorgen. Zijn optreden in de defensie van Oranje mocht over de gehele wedstrijd beschouwd solide genoemd worden.
Ook in Italië is dat niet onopgemerkt gebleven en volgens Il Messaggero reist Lazio-voorzitter Claudio Lotito op korte termijn af naar Rotterdam om met Feyenoord te gaan praten. I Bianocelesti zouden al twee biedingen op de 22-jarige stopper hebben uitgebracht, maar die werden door Feyenoord van de hand gewezen. Naar verluidt zou het zijn gegaan om een bedrag van vijf miljoen en vijfenhalf miljoen euro.
Feyenoord heeft logischerwijs totaal geen haast met het afronden van de transfer. Mocht De Vrij zijn prima prestaties in Brazilië voortzetten, dan zal zijn vraagprijs navenant stijgen. Feyenoord heeft De Vrij nu getaxeerd op negen miljoen euro. De interesse in de jonge verdediger wordt bovendien steeds groter: Everton-coach Roberto Martínez zou zelfs in Zuid-Amerika aanwezig zijn om de verrichtingen van De Vrij hoogstpersoonlijk gade te slaan.
Huren, daar zijn we wijzer van geworden de afgelopen twee jaar. Alleen het eerste jaar, toen er echt geen stuiver was, was Bakkal samen met driedetti een schot in de roos.quote:
Pelle kwam ook binnen als huurling.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Huren, daar zijn we wijzer van geworden de afgelopen twee jaar. Alleen het eerste jaar, toen er echt geen stuiver was, was Bakkal samen met driedetti een schot in de roos.
Geel moet nu gewoon heel hard spelen. 10 miljoen of oprotten. Verder eraf babblen doe ik niet aan. Deur dicht, de mazzel.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:38 schreef Dekatria het volgende:
Yellow gaat De Vrij echt niet tijdens het toernooi verkopen voor een grijpstuiver.
Is wel heel veel hoor voor een speler met nog een jaar te gaan, is gewoon even afwachten of er andere clubs gaan komen, dat kan de prijs opstuwenquote:Op zondag 15 juni 2014 15:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geel moet nu gewoon heel hard spelen. 10 miljoen of oprotten. Verder eraf babblen doe ik niet aan. Deur dicht, de mazzel.
Doet ie het niet: prima, komen vanzelf nog gasten.
Doet ie het wel: mooie transfersom en mogelijkheden om vóór vCL3 zaken af te handelen. Gaan we een keer normaal de vCL in.
Wat deed Vertonghen (klaplongen) met een eenjarig contract? 8 ofzo? Daar moet je je op richten. En ja, hij is in alle facetten minder dan Vertonghen (vocht achter ze longen).quote:Op zondag 15 juni 2014 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel heel veel hoor voor een speler met nog een jaar te gaan, is gewoon even afwachten of er andere clubs gaan komen, dat kan de prijs opstuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |