Dit jaar na de winter ja. Toen Derksen wekenlang liep te janken dat Feyenoord de spelers teveel belastte.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Over het algemeen wordt een mens nou eenmaal niet fitter naar mate hij ouder wordt.
Over welke tijd heb je het, waar Koeman onze spelers over de kop zou jagen? Die kan ik me zo niet voor de geest halen eigenlijk. Vorig jaar bij PSV uit scheurde hij zijn hamstring af en dit jaar na de winter heeft hij ook meedere weken gemist door (kleine) blessures.
Derksen neem ik niet zo serieus als het inhoudelijk over voetbal gaat.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit jaar na de winter ja. Toen Derksen wekenlang liep te janken dat Feyenoord de spelers teveel belastte..
Als je een technisch directeur beoordeelt op zijn wijf ben je idd geen flikker waard als journalist.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Derksen neem ik niet zo serieus als het inhoudelijk over voetbal gaat.
Klopt.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je een technisch directeur beoordeelt op zijn wijf ben je idd geen flikker waard als journalist.
quote:Koeman neemt Immers mee
Lex Immers moet de eerste aankoop van Ronald Koeman als manager van Southampton worden. De Hagenaar staat volgens BBC Radio bovenaan het wensenlijstje van Koeman.
Koeman tekende maandag een meerjarig contract bij the Saints, terwijl Immers zijn verbintenis bij Feyenoord onlangs tot de zomer van 2017 verlengde. Ook volgens de eigenaar van Swansea City, John van Zweden, gaat Immers naar Engeland. 'Op zeker' gaat Immers naar Southampton, twitterde Van Zweden zondag al.
Volgens de BBC zou Van Zweden dus weleens gelijk kunnen krijgen. Immers werd eerder al in verband gebracht met Leicester City, Burnley, Wigan Athletic en Queens Park Rangers. Koeman zou niet alleen Immers, maar ook Graziano Pellè en Virgil van Dijk op zijn verlanglijst hebben staan.
Direct 3 borstbeelden in de lobby zetten. van Sexy Lexy, De Koe en Mr. Goldquote:Op maandag 16 juni 2014 23:18 schreef Caland het volgende:
Als we daar ooit meer dan 5 miljoen voor vangen
Ik zie hem zeker niet graag vertrekken, maar als je er mooi voor kunt vangen....quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:18 schreef Happel het volgende:
Ik zou het een aderlating vinden, mocht hij vertrekken.
quote:Volgens The Daily Mail moet Guidetti Pellè opvolgen.
Moet elk jaar zo lachen om die geruchten en gezeik om Guidetti. Hij speelde een aantal lekkere wedstrijden voor Feyenoord waar hij ook beslissend was. Verder is het een hele middelmatige speler.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:18 schreef Happel het volgende:
Volgens The Daily Mail moet Guidetti Pellè opvolgen.
Niet voor eredivisiebegrippen iig.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Moet elk jaar zo lachen om die geruchten en gezeik om Guidetti. Hij speelde een aantal lekkere wedstrijden voor Feyenoord waar hij ook beslissend was. Verder is het een hele middelmatige speler.
En wie moet hem dan opvolgen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:18 schreef Happel het volgende:
Volgens The Daily Mail moet Guidetti Pellè opvolgen.
Immers? Geen idee. Loopt geen speler rond zoals hij. Maar verwacht dat Vilhena zijn plek in neemt, mocht hij daadwerkelijk vertrekken.quote:
John kan een beetje ballen, maar daar ga je geen kampioen mee worden. Wat ik nu eindelijk wel weer eens van Feyenoord verwacht.quote:
Als je nu, voor een zomer met het potentieel de turbulentste in de geschiedenis van de club te worden, al verwachtingen om een kampioenschap uit durft te spreken, ben je waarschijnlijk niet alleen erg positief en hoopvol ingesteld, maar tevens behoorlijk zwakzinnig.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
John kan een beetje ballen, maar daar ga je geen kampioen mee worden. Wat ik nu eindelijk wel weer eens van Feyenoord verwacht.
Als Frank de Boer en Ajax met dit materiaal kampioen kunnen worden, dan had Feyenoord de afgelopen tijd echt minimaal wel 1 keer kampioen moeten worden hoor. Dit heeft echt totaal niks met positiviteit of zwakzinnigheid te maken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als je nu, voor een zomer met het potentieel de turbulentste in de geschiedenis van de club te worden, al verwachtingen om een kampioenschap uit durft te spreken, ben je waarschijnlijk niet alleen erg positief en hoopvol ingesteld, maar tevens behoorlijk zwakzinnig.
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:33 schreef elCholo het volgende:
[..]
Maar hij kan daar wel prima uit de voeten toch?
Ik zie deze verdediging wel zitten:
van Aanholt --- Kongolo --- Mathijsen --- van Beek
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
John kan een beetje ballen, maar daar ga je geen kampioen mee worden. Wat ik nu eindelijk wel weer eens van Feyenoord verwacht.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:18 schreef GwaiLow het volgende:
Dit heeft echt met zwakzinnigheid te maken.
Van Geel die er even zes miljoentjes uit onderhandeltquote:Op maandag 16 juni 2014 23:18 schreef Caland het volgende:
Als we daar ooit meer dan 5 miljoen voor vangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |