abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141282129
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 10:33 schreef Muto het volgende:

[..]

Ijdele hoop. Laten we eerst maar de vCL2 doorkomen..
vCL2?

_O-.

We stromen in de vCL3 in schat. Je dacht dat ik de vCL4 bedoelde.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2014 12:19:21 ]
pi_141283019
Zit mobiel en ben te lui om te knippen en plakken daarop, maar we schijnen Rekik in de gaten te houden.
pi_141283174
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 10:25 schreef PIETR het volgende:

[..]

Lijkt hier wel dat je alleen een ekte ekte bent als je anti-oranje bent :') Wat is dat voor onzin dan? Je bent toch ook gewoon Nederlander ofniet dan? En de tijd dat er alleen neuzen in oranje spelen is allang voorbij.

Ja, je mist dan wss je beste spelers in de belangrijkste wedstrijden van het jaar. Maar daar tegenover staat weer dat je spelers in twee wedstrijden meer in waarde zijn gestegen dan 3 seizoenen Eredivisie bij elkaar.

Ik ben absoluut niet anti-oranje. Zelfs zonder een flinke lading Feyenoorders heb ik die Iniesta 4 jaar geleden helemaal de tyftus staan schelden op Blaakplein. Maar zeker gezien de situatie waarin Feyenoord zit, en het bijbehorende belang van Europees voetbal, lijkt me de club momenteel prioriteit te hebben, zeker omdat je toch wel weet dat je het WK nooit van je levensdagen gaat winnen. Mocht je nou serieus kans maken is het nog wat anders.

Ik heb ook niet het idee dat er ook maar 1 speler significant veel meer waard is geworden. De Vrij, BMI en Janmaat spelen matig, Kongolo en Clasie gaan helemaal geen minuten maken.

quote:
Of de vCL niet spelen en wel de eerste drie wedstrijden in de competitie of de vCL wel spelen en de eerste 3 speelrondes skippen. Beide niet ideaal, maar wat is het belangrijkst? En in welke wedstrijden zullen we de meeste kans maken om die ook zonder internationals te winnen?

Met een aangepast programma zullen die internationals echt niet overbelast raken, of direct alles afscheuren, als ze alleen de CL-wedstrijden spelen.
Ik neem aan dat we bij de club kundige mensen hebben die dat kunnen bepalen, en die weten wat er wel of niet contractueel vaststaat. En blijkbaar menen zij dat alle oranjespelers direct na het WK minimaal 3 weken vrij moeten krijgen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_141283304
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 12:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Zit mobiel en ben te lui om te knippen en plakken daarop, maar we schijnen Rekik in de gaten te houden.
quote:
‘Guidetti vertrekt in de zomer, Feyenoord houdt situatie Rekik in de gaten’

Manchester City zal de komende maanden afscheid nemen van diverse spelers. De selectie van de regerend kampioen van Engeland is zeer groot en tal van voetballers zullen niet aan de bak komen: vrijwel iedere positie in het team van Manuel Pellegrini is driedubbel bezet. De Manchester Evening News weet dat verschillende spelers hun heil elders zullen moeten zoeken, tijdens de zomerse transferperiode.

John Guidetti is er daar zeker één van. De 22-jarige Zweed staat al sinds 2008 onder contract bij Manchester City, maar speelde nog nooit een competitiewedstrijd voor de club in al die jaren. Komend seizoen heeft hij concurrentie van Sergio Agüero, Stevan Jovetic, Edin Dzeko en Álvaro Negredo, vooropgesteld dat zij alle vier blijven en dat er niet nog een vijfde centrumspits bij wordt gekocht.

De kans dat Guidetti speelminuten krijgt is nihil en dus lonkt een vertrek. Dat hij op huurbasis bij Stoke City niets heeft kunnen laten zien is wel in het nadeel van de spits. Eerder groeide hij bij Feyenoord juist uit tot een goalgetter. Of de Rotterdammers nu weer geïnteresseerd zijn, is niet duidelijk: Guidetti ligt in ieder geval nog tot volgend jaar zomer vast. De Manchester Evening News weet wel dat Feyenoord in de gaten houdt hoe de situatie van Karim Rekik zich ontwikkelt.

De pas negentienjarige verdediger verliet de volksclub als jeugdspeler voor City, maar keerde vorig seizoen op huurbasis terug in Nederland. In het shirt van PSV maakte hij een prima indruk, speelde hij 25 wedstrijden in de Eredivisie en debuteerde hij zelfs in het Nederlands elftal. PSV zou hem graag nogmaals huren, maar Manchester City wil Rekik voor de voorbereiding sowieso bij zich houden. Behalve PSV houdt dus ook Feyenoord goed in de gaten wat Rekiks situatie straks zal zijn. De kans bestaat dat Feyenoord zelf verdedigers verkoopt, de komende maanden.
Wat is deze dan weer :')
  donderdag 19 juni 2014 @ 13:04:11 #280
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_141283402
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 13:00 schreef De_Pel het volgende:

[..]

[..]

Rekik - Kongolo lijkt mij een prima centrum voor de toekomst. Van Aanholt erbij, niks mis mee.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_141283438
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 13:04 schreef satecl het volgende:

[..]

Rekik - Kongolo lijkt mij een prima centrum voor de toekomst. Van Aanholt erbij, niks mis mee.
Moet je blij mee zijn, zo'n NSB-er terughalen. -O-
  donderdag 19 juni 2014 @ 13:09:26 #282
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_141283544
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 13:05 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Moet je blij mee zijn, zo'n NSB-er terughalen. -O-
NSB'er :') Ik zou zeggen: Lees zijn verhaal even. Zijn gesprek met Leo Beenhakker, in 2009. Dat was lachwekkend.... Ik snap wel dat je dan snel weggaat bij zo'n amateuristische club.
pi_141283854
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 13:09 schreef satecl het volgende:

[..]

NSB'er :') Ik zou zeggen: Lees zijn verhaal even. Zijn gesprek met Leo Beenhakker, in 2009. Dat was lachwekkend.... Ik snap wel dat je dan snel weggaat bij zo'n amateuristische club.
1 kant van het verhaal, zal wel aardig aangedikt zijn. Daarbij waardeer ik z'n avontuurtje in eindhoven niet zo. Tevens is een jaartje huren geen oplossing, zeker gezien je hem toch niet kan kopen, hij nu nog niet heel indrukwekkend is en hij teruggehaald wordt zodra hij wat presteert.
  donderdag 19 juni 2014 @ 13:22:47 #284
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_141283915
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 13:20 schreef De_Pel het volgende:

[..]

1 kant van het verhaal, zal wel aardig aangedikt zijn. Daarbij waardeer ik z'n avontuurtje in eindhoven niet zo. Tevens is een jaartje huren geen oplossing, zeker gezien je hem toch niet kan kopen, hij nu nog niet heel indrukwekkend is en hij teruggehaald wordt zodra hij wat presteert.
Waarom is kopen geen optie? Huren lijkt me ook geen optie voor Feyenoord inderdaad. Maar als je hem kan oppikken voor een klein bedrag met Guidetti..... Zie ik het als een prima speler. Uiteraard zal Feyenoord eerst moeten verkopen.
pi_141284002
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 13:20 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Wel een kant die ik van meerdere mensen hoor. En ik geloof het dus ook wel. Sowieso geloof ik iedereen wel die wat slechts over Beenhakker zegt. Over NSB'ers gesproken.. man man.
  donderdag 19 juni 2014 @ 13:25:36 #286
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141284015
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 13:00 schreef De_Pel het volgende:

[..]

[..]

Gewoon wederom onzin uit een onbekende tabloid. Alsof we nog een linkspoot nodig hebben op die plek :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_141284183
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 13:22 schreef satecl het volgende:

[..]

Waarom is kopen geen optie? Huren lijkt me ook geen optie voor Feyenoord inderdaad. Maar als je hem kan oppikken voor een klein bedrag met Guidetti..... Zie ik het als een prima speler. Uiteraard zal Feyenoord eerst moeten verkopen.
Omdat we vrijwel geen geld hebben om mee te gokken. En omdat City nog wel wat perspectief in hem ziet, dus hem niet voor 2 tientjes laat gaan. Heeft al vanaf z'n 16e een aantal wedstrijden gespeeld voor ze, en in 2012 zijn contract verlengd (al zie ik niet 1-2-3 tot wanneer).
  donderdag 19 juni 2014 @ 13:33:23 #288
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141284301

Wanden zijn weggehaald op Y. Goede zaak.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 19 juni 2014 @ 13:39:06 #289
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_141284470
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 13:33 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi. Kwam al steeds meer sfeer op Y, dit zal dat alleen maar bevorderen.
Niets is sterker dan dat ene woord
  donderdag 19 juni 2014 @ 13:40:49 #290
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141284514
Wel geinig. Eerst Ajax voor die wanden laten betalen en ze daarna gewoon weghalen.

VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 19 juni 2014 @ 13:56:47 #291
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_141285033
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 13:40 schreef Caland het volgende:
Wel geinig. Eerst Ajax voor die wanden laten betalen en ze daarna gewoon weghalen.

[ afbeelding ]
ajax stond toch op X ?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 19 juni 2014 @ 14:26:05 #292
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_141285916
quote:
Feyenoord-fan in groene broek gaat vrijuit
Door de nieuwsredactie · geplaatst: donderdag 19 juni 2014, 12:55 uur (update: 13:48 uur)

UTRECHT - De man met de groene broek die bekend werd door videobeelden waarop te zien is hoe hij tijdens FC Utrecht-Feyenoord met een broekriem om zich heen sloeg, krijgt geen straf. Hij is ontslagen van rechtsvervolging omdat hij handelde uit zelfverdediging.

Tijdens de wedstrijd in januari van dit jaar zat de 49-jarige Feyenoord-fan op de tribune tussen Utrechters. Hij verklaarde met de riem te hebben geslagen om FC Utrecht-fans van het lijf te houden.

De politierechter vindt dat verhaal na het horen van getuigen aannemelijk: Utrecht-fans zouden ook met riemen hebben geslagen.

De man zegt zijn kaartje te hebben gekregen van een speler van FC Utrecht. Hij zegt niet van wie.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_141286003
quote:
[ afbeelding ]

Yessssss _O_ _O_
Feyenoord Rotterdam
pi_141286512
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 13:56 schreef satecl het volgende:

[..]

ajax stond toch op X ?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee :)
pi_141287642
quote:
[ afbeelding ]

Je bent laat je bent laat je bent laat

Jammer van die hekken ertussen. :{.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2014 15:19:32 ]
pi_141294116
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 13:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Gewoon wederom onzin uit een onbekende tabloid. Alsof we nog een linkspoot nodig hebben op die plek :')
quote:
Update: Feyenoord is niet geinteresseerd in verdediger Karim Rekik van Manchester City. Dit meldt Bart Hoffman, sportverslaggever van het Eindhovens Dagblad.
:P
pi_141294215
quote:
De belangstelling voor John Guidetti is niet zo groot, maar dat kan spoedig veranderen.

Manchester Evening News laat weten dat er voor de 22-jarige spits geen toekomst meer is bij Manchester City. Guidetti moet dus komende zomer op zoek naar een nieuwe club. Wellicht interessant voor Feyenoord?

In het seizoen 2011/12 speelde hij 23 wedstrijden in de Eredivisie namens de Rotterdammers en scoorde daarin twintig keer. Overigens kwam hij verder in zijn hele carrière tot slechts 21 competitieduels en één doelpunt.
Says it all.
Ik hoop dat hij volgende week bij FC Zwolle tekent voor 2 jaar, dan zijn we voorlopig van dat gezeik af.
  donderdag 19 juni 2014 @ 20:36:28 #298
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_141300538
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:21 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Says it all.
Ik hoop dat hij volgende week bij FC Zwolle tekent voor 2 jaar, dan zijn we voorlopig van dat gezeik af.
Beetje respect voor deze baas. Als je hem kunt halen, direct doen. Goed genoeg voor NL. Die 21 wedstrijden buiten Feyenoord zijn voornamelijk invalbeurtjes van 3 minuten ofzo.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_141301657
quote:
[ afbeelding ]

Ligt het aan mij of staat er wel gewoon nog 1 wand? Het lijkt een beetje of er 1 weg is en er nog 1 staat :?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 19 juni 2014 @ 20:57:38 #300
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_141301821
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 20:55 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ligt het aan mij of staat er wel gewoon nog 1 wand? Het lijkt een beetje of er 1 weg is en er nog 1 staat :?
Je ziet het goed. Zullen nog wel bezig zijn.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')