Kwartfinale haalden we toch al niet meer met voorbereidingen / vCL3?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kwartfinale zou dus nog nét kunnen, maar niet echt gunstig zijn qua voorbereiding.
Best belachelijk ingepland eigenlijk, dat je 2 wedstrijden moet hopen dat je land er uit jast, omdat je club anders zijn spelers mist. Als ze dan toch de halve finale halen mogen ze wel weer alles winnen, dan ben je ze toch al kwijt.
Halen ze de wedstrijd wel volgens mij, maar hebben ze geloof ik een voorbereiding van 2 dagen ofzoquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kwartfinale haalden we toch al niet meer met voorbereidingen / vCL3?
Belachelijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Halen ze de wedstrijd wel volgens mij, maar hebben ze geloof ik een voorbereiding van 2 dagen ofzo
edit: kwartfinales zijn 4 en 5 juli. Eerste wedstrijd is 29 juli. ze krijgen minimaal 3 weken, zit je op een 3 dagen voorbereiding
Nog veel belachelijker: haal je de halve finale, dan haal je sowieso de troostfinale, op 12 juli.quote:
Aan alle kanten word je dus in je poepgat genomen. Doe dan maar achtste finale deruit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:09 schreef Sloggi het volgende:
En je loot een ploeg die weinig tot geen spelers op het WK zal hebben.
Dat gaat wel lukken. Mexico of Brazilie, geen schijn van kans.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Aan alle kanten word je dus in je poepgat genomen. Doe dan maar achtste finale deruit.
Ik gok Brazilië en Kroatië. Waarbij je Brazilië kan hebben, zo slecht als die spelen en zo bizar effectief als onze voorhoede gebleken is. Mexico en Kroatië tikken je weg.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken. Mexico of Brazilie, geen schijn van kans.
Het zijn natuurlijk voetballers. Luie mensen. Paar keer per week trainen, zo zwaar kan dat allemaal niet zijn hèquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:34 schreef PIETR het volgende:
Waarom moeten die spelers trouwens perse 3 weken rust hebben? En kan dat niet na de vCL-wedstrijden? Boeiend dat ze dan de eerste paar competitiewedstrijden missen.
Sowieso is dit voor Clasie en Kongolo een verkapte vakantie. Zullen waarschijnlijk toch niet gaan spelen. Beetje trainen, conditie op peil houden en dan de rest van de dag? Tijd zat om uit te rusten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk voetballers. Luie mensen. Paar keer per week trainen, zo zwaar kan dat allemaal niet zijn hè
Ach. Tja. Toch ook mooi. Ben je nou een Feyenoorder of wat, pannenkoek.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:29 schreef PIETR het volgende:
Tjah, natuurlijk zou het extreem kut zijn als we die internationals missen voor de vCL. En Feyenoord boven alles, maar presteren op een WK is toch ook mooi? Waar denk je dat die spelers trouwens zelf voor zouden kiezen?
Hopen dat Martin Goud zijn lijstje paraat heeft en snel kan toeslaan.quote:En ook al zou NL in de tweede ronde worden uitgeschakeld dan nog acht ik de kans vrij groot dat de helft van de internationals (BMI, de Vrij, Janmaat) niet meespelen in de vCl, omdat ze dan al verkocht zijn ..
Jawel.quote:En met een gunstige loting zijn we met onderstaande basis zeker niet kansloos:
Mulder
Cabral - Mathijsen - Van Beek - Nelom
Vormer - Vilhena - Immers
Manu - Pelle - Boetius
Zou me niet eens verbazen als dat contractueel is vastgelegd. Overbelasting is verder inderdaad niet boeiend ofzo. Fuck die shit, mietjes.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:34 schreef PIETR het volgende:
Waarom moeten die spelers trouwens perse 3 weken rust hebben? En kan dat niet na de vCL-wedstrijden? Boeiend dat ze dan de eerste paar competitiewedstrijden missen.
Meh. Ik heb niet het idee dat onze spelers veel in waarde zijn gestegen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:20 schreef elCholo het volgende:
Het is mooi geweest.
Meerdere spelers in waarde gestegen, nu gewoon met 1-0 verliezen door een blunder van Cillesen/Blind van Brazilië/Kroatië/Mexico.
Echt...quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:42 schreef PIETR het volgende:
[..]
Sowieso is dit voor Clasie en Kongolo een verkapte vakantie. Zullen waarschijnlijk toch niet gaan spelen. Beetje trainen, conditie op peil houden en dan de rest van de dag? Tijd zat om uit te rusten.
Lijkt hier wel dat je alleen een ekte ekte bent als je anti-oranje bentquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ach. Tja. Toch ook mooi. Ben je nou een Feyenoorder of wat, pannenkoek.
Of de vCL niet spelen en wel de eerste drie wedstrijden in de competitie of de vCL wel spelen en de eerste 3 speelrondes skippen. Beide niet ideaal, maar wat is het belangrijkst? En in welke wedstrijden zullen we de meeste kans maken om die ook zonder internationals te winnen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Uitgaande van geen verkoop, de eerste 4 wedstrijden met een C-team spelen, gelijk achterop raken en de druk op je elftal verhogen waarna je een kutseizoen draait en helemaal geen europees haalt lijkt me nou ook weer geen ideaal plan.
Zolang alles en iedereen er tijdens de vCL3 nog maar is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:30 schreef Muto het volgende:
Het meest klote is dat je pas spelers kunt kopen nadat er spelers zijn verkocht. Je kunt dus amper tot niet inspelen op mogelijke transfers. Anders had je nu al een extra verdediger kunnen halen bijvoorbeeld. Dan had je wellicht al wat meer kwaliteit gehad bij de eerste voorronde CL met nieuwe spelers die vanaf dag 1 meetrainen. Nu moet je wachten tot NL eruit ligt en de spelers worden verkocht.
Ijdele hoop. Laten we eerst maar de vCL2 doorkomen..quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zolang alles en iedereen er tijdens de vCL3 nog maar is.
We stromen in vCL3 inquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Ijdele hoop. Laten we eerst maar de vCL2 doorkomen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |