abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141269601
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:56 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Kwartfinale zou dus nog nét kunnen, maar niet echt gunstig zijn qua voorbereiding.
Best belachelijk ingepland eigenlijk, dat je 2 wedstrijden moet hopen dat je land er uit jast, omdat je club anders zijn spelers mist. Als ze dan toch de halve finale halen mogen ze wel weer alles winnen, dan ben je ze toch al kwijt.
Kwartfinale haalden we toch al niet meer met voorbereidingen / vCL3?
pi_141269646
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:56 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Kwartfinale haalden we toch al niet meer met voorbereidingen / vCL3?
Halen ze de wedstrijd wel volgens mij, maar hebben ze geloof ik een voorbereiding van 2 dagen ofzo :')

edit: kwartfinales zijn 4 en 5 juli. Eerste wedstrijd is 29 juli. ze krijgen minimaal 3 weken, zit je op een 3 dagen voorbereiding :')
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_141269897
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:57 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Halen ze de wedstrijd wel volgens mij, maar hebben ze geloof ik een voorbereiding van 2 dagen ofzo :')

edit: kwartfinales zijn 4 en 5 juli. Eerste wedstrijd is 29 juli. ze krijgen minimaal 3 weken, zit je op een 3 dagen voorbereiding :')
Belachelijk
pi_141270151
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 23:00 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Belachelijk
Nog veel belachelijker: haal je de halve finale, dan haal je sowieso de troostfinale, op 12 juli.
3 weken er bij, zit je op zijn vroegst op 3 augustus voor je ze terug hebt.
Missen ze sowieso de eerste wedstrijd én heb je zo'n 2-3 dagen om ze klaar te stomen voor de return.
pi_141270383
En je loot een ploeg die weinig tot geen spelers op het WK zal hebben.
pi_141270670
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juni 2014 23:09 schreef Sloggi het volgende:
En je loot een ploeg die weinig tot geen spelers op het WK zal hebben.
Aan alle kanten word je dus in je poepgat genomen. Doe dan maar achtste finale deruit.
  woensdag 18 juni 2014 @ 23:22:05 #257
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141271102
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 23:14 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Aan alle kanten word je dus in je poepgat genomen. Doe dan maar achtste finale deruit.
Dat gaat wel lukken. Mexico of Brazilie, geen schijn van kans.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_141271255
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 23:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat gaat wel lukken. Mexico of Brazilie, geen schijn van kans.
Ik gok Brazilië en Kroatië. Waarbij je Brazilië kan hebben, zo slecht als die spelen en zo bizar effectief als onze voorhoede gebleken is. Mexico en Kroatië tikken je weg.

Moet je wel de bizarre mazzel hebben dat Louitje in gaat zien dat De Guzman op alle vlakken faalt en dat die Sneijder in zijn bek getuft moet worden elk moment dat hij weigert de middenlijn over te trekken.

Maargoed, laten we hopen op het sterven in de achtste finale. Veel beter voor ons. Kunnen onze spelers nog in twee wedstrijden de transfersom opkrikken en daarna de vCL3 een keer doorkomen, godverdeteringnondeju.
pi_141271413
Ik zou niet weten hoe wat waar, maar ik mag hopen dat Feyenoord tot op alle niveaus protest aantekent :')
(waar dan overigens uiteraard niets aan gedaan wordt, maar als je in de poeperd wordt genomen mag je toch tenminste tegenstribbelen).

Overigens hoop ik dat als we de troostfinale moeten spelen, dat louitje zegt, de aidspleuris met je 3e plaats, jongens, gaan jullie 5 maar vast naar huis.
  donderdag 19 juni 2014 @ 00:29:02 #260
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_141274169
Tjah, natuurlijk zou het extreem kut zijn als we die internationals missen voor de vCL. En Feyenoord boven alles, maar presteren op een WK is toch ook mooi? Waar denk je dat die spelers trouwens zelf voor zouden kiezen?

En ook al zou NL in de tweede ronde worden uitgeschakeld dan nog acht ik de kans vrij groot dat de helft van de internationals (BMI, de Vrij, Janmaat) niet meespelen in de vCl, omdat ze dan al verkocht zijn ..

En met een gunstige loting zijn we met onderstaande basis zeker niet kansloos:

Mulder
Cabral - Mathijsen - Van Beek - Nelom
Vormer - Vilhena - Immers
Manu - Pelle - Boetius

Je kunt er maar beter het beste van maken. Want ik denk niet dat NL van Mexico of Kroatie gaat verliezen in de tweede ronde ..
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_141274247
Wat was Janmaat vandaag slecht zeg...
  donderdag 19 juni 2014 @ 00:34:07 #262
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_141274335
Waarom moeten die spelers trouwens perse 3 weken rust hebben? En kan dat niet na de vCL-wedstrijden? Boeiend dat ze dan de eerste paar competitiewedstrijden missen.
  donderdag 19 juni 2014 @ 00:35:24 #263
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_141274380
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 00:34 schreef PIETR het volgende:
Waarom moeten die spelers trouwens perse 3 weken rust hebben? En kan dat niet na de vCL-wedstrijden? Boeiend dat ze dan de eerste paar competitiewedstrijden missen.
Het zijn natuurlijk voetballers. Luie mensen. Paar keer per week trainen, zo zwaar kan dat allemaal niet zijn hè
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 19 juni 2014 @ 00:42:08 #264
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_141274625
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juni 2014 00:35 schreef Happel het volgende:

[..]

Het zijn natuurlijk voetballers. Luie mensen. Paar keer per week trainen, zo zwaar kan dat allemaal niet zijn hè
Sowieso is dit voor Clasie en Kongolo een verkapte vakantie. Zullen waarschijnlijk toch niet gaan spelen. Beetje trainen, conditie op peil houden en dan de rest van de dag? Tijd zat om uit te rusten.
pi_141275314
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 00:29 schreef PIETR het volgende:
Tjah, natuurlijk zou het extreem kut zijn als we die internationals missen voor de vCL. En Feyenoord boven alles, maar presteren op een WK is toch ook mooi? Waar denk je dat die spelers trouwens zelf voor zouden kiezen?
Ach. Tja. Toch ook mooi. Ben je nou een Feyenoorder of wat, pannenkoek.

Spelers: wat denk je zelf. Samen met een groep topspelers een gooi doen naar de grootst mogelijke sportprijs en je laten zien aan geen aantal grote clubs, of met een stel prutserts in een oostblokland een zaaddodende pot spelen voor een kwalificatie waar je, gezien de volgende ronde, toch nooit doorkomt, met een club die je het liefst zo snel mogelijk verlaat. -O-

quote:
En ook al zou NL in de tweede ronde worden uitgeschakeld dan nog acht ik de kans vrij groot dat de helft van de internationals (BMI, de Vrij, Janmaat) niet meespelen in de vCl, omdat ze dan al verkocht zijn ..
Hopen dat Martin Goud zijn lijstje paraat heeft en snel kan toeslaan.

quote:
En met een gunstige loting zijn we met onderstaande basis zeker niet kansloos:

Mulder
Cabral - Mathijsen - Van Beek - Nelom
Vormer - Vilhena - Immers
Manu - Pelle - Boetius
Jawel.
Tevens moet Pelle er dan nog zijn.

Om er nog maar niet over te beginnen dat Van Beek en Mathijsen andersom moeten staan.
pi_141275497
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 00:34 schreef PIETR het volgende:
Zou me niet eens verbazen als dat contractueel is vastgelegd. Overbelasting is verder inderdaad niet boeiend ofzo. Fuck die shit, mietjes.

Uitgaande van verkoop zullen hun nieuwe clubs het ook wel waarderen, dat die luilakken niet op de copa cabana blijven hangen ^O^

Uitgaande van geen verkoop, de eerste 4 wedstrijden met een C-team spelen, gelijk achterop raken en de druk op je elftal verhogen waarna je een kutseizoen draait en helemaal geen europees haalt lijkt me nou ook weer geen ideaal plan.
  donderdag 19 juni 2014 @ 01:20:27 #267
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_141275664
Het is mooi geweest.
Meerdere spelers in waarde gestegen, nu gewoon met 1-0 verliezen door een blunder van Cillesen/Blind van Brazilië/Kroatië/Mexico.
pi_141276024
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 01:20 schreef elCholo het volgende:
Het is mooi geweest.
Meerdere spelers in waarde gestegen, nu gewoon met 1-0 verliezen door een blunder van Cillesen/Blind van Brazilië/Kroatië/Mexico.
Meh. Ik heb niet het idee dat onze spelers veel in waarde zijn gestegen eerlijk gezegd.
Hooguit Kongolo -O-
  donderdag 19 juni 2014 @ 08:19:08 #269
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_141277855
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 00:42 schreef PIETR het volgende:

[..]

Sowieso is dit voor Clasie en Kongolo een verkapte vakantie. Zullen waarschijnlijk toch niet gaan spelen. Beetje trainen, conditie op peil houden en dan de rest van de dag? Tijd zat om uit te rusten.
Echt... :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 19 juni 2014 @ 10:25:08 #270
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_141279601
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 01:06 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ach. Tja. Toch ook mooi. Ben je nou een Feyenoorder of wat, pannenkoek.
Lijkt hier wel dat je alleen een ekte ekte bent als je anti-oranje bent :') Wat is dat voor onzin dan? Je bent toch ook gewoon Nederlander ofniet dan? En de tijd dat er alleen neuzen in oranje spelen is allang voorbij.

Ja, je mist dan wss je beste spelers in de belangrijkste wedstrijden van het jaar. Maar daar tegenover staat weer dat je spelers in twee wedstrijden meer in waarde zijn gestegen dan 3 seizoenen Eredivisie bij elkaar.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 01:12 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Uitgaande van geen verkoop, de eerste 4 wedstrijden met een C-team spelen, gelijk achterop raken en de druk op je elftal verhogen waarna je een kutseizoen draait en helemaal geen europees haalt lijkt me nou ook weer geen ideaal plan.
Of de vCL niet spelen en wel de eerste drie wedstrijden in de competitie of de vCL wel spelen en de eerste 3 speelrondes skippen. Beide niet ideaal, maar wat is het belangrijkst? En in welke wedstrijden zullen we de meeste kans maken om die ook zonder internationals te winnen?

Met een aangepast programma zullen die internationals echt niet overbelast raken, of direct alles afscheuren, als ze alleen de CL-wedstrijden spelen.
pi_141279724
Het meest klote is dat je pas spelers kunt kopen nadat er spelers zijn verkocht. Je kunt dus amper tot niet inspelen op mogelijke transfers. Anders had je nu al een extra verdediger kunnen halen bijvoorbeeld. Dan had je wellicht al wat meer kwaliteit gehad bij de eerste voorronde CL met nieuwe spelers die vanaf dag 1 meetrainen. Nu moet je wachten tot NL eruit ligt en de spelers worden verkocht.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_141279748
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 10:30 schreef Muto het volgende:
Het meest klote is dat je pas spelers kunt kopen nadat er spelers zijn verkocht. Je kunt dus amper tot niet inspelen op mogelijke transfers. Anders had je nu al een extra verdediger kunnen halen bijvoorbeeld. Dan had je wellicht al wat meer kwaliteit gehad bij de eerste voorronde CL met nieuwe spelers die vanaf dag 1 meetrainen. Nu moet je wachten tot NL eruit ligt en de spelers worden verkocht.
Zolang alles en iedereen er tijdens de vCL3 nog maar is.
pi_141279787
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 10:32 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Zolang alles en iedereen er tijdens de vCL3 nog maar is.
Ijdele hoop. Laten we eerst maar de vCL2 doorkomen..
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:13:14 #274
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_141280673
Kut hoeren Cahil :r
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_141281200
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 10:33 schreef Muto het volgende:

[..]

Ijdele hoop. Laten we eerst maar de vCL2 doorkomen..
We stromen in vCL3 in :?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')