abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juni 2014 @ 15:14:06 #76
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_141153238
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:49 schreef Luni het volgende:
Een linksback halen als je rechtsback weg gaat.
van Beek is een prima rechtsback, Nelom komt tekort.
pi_141153465
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:14 schreef elCholo het volgende:

[..]

Van Beek is een centrale verdediger, bij vertrek van de halve selectie zal hij daar ook ingepast worden. Onze rechtsback is Lopes Cabral, maar die komt denk ik meer tekort dan Nelom. We hebben voor linksback wellicht wel Woudenberg als aanvulling op de selectie.
Dan hebben we dus na een eventuele verkoop van Janmaat, De Vrij en BMI:

Lopes Cabral (???) - Van Beek (Mathijsen) - Kongolo (???) - Woudenberg (Nelom)

Waarbij Van Beek dan zou kunnen fungeren als standin RB indien Cabral geblesseerd of geschorst is of tekort komt. Lijkt me nog steeds dat we daar en/of centraal iets zouden willen versterken :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_141153468
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:14 schreef elCholo het volgende:

[..]

Van Beek is geen back
pi_141153582
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

Van Beek is geen back
Neukt hij jouw ex nog?
pi_141153652
quote:
5s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:23 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Neukt hij jouw ex nog?
Geen idee, ze zal na zijn doorbraak wel salarisverhoging hebben aangevraagd. De hoer.
  maandag 16 juni 2014 @ 15:33:27 #81
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_141153895
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:20 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Van Beek is een centrale verdediger, bij vertrek van de halve selectie zal hij daar ook ingepast worden. Onze rechtsback is Lopes Cabral, maar die komt denk ik meer tekort dan Nelom. We hebben voor linksback wellicht wel Woudenberg als aanvulling op de selectie.
Dan hebben we dus na een eventuele verkoop van Janmaat, De Vrij en BMI:

Lopes Cabral (???) - Van Beek (Mathijsen) - Kongolo (???) - Woudenberg (Nelom)

Waarbij Van Beek dan zou kunnen fungeren als standin RB indien Cabral geblesseerd of geschorst is of tekort komt. Lijkt me nog steeds dat we daar en/of centraal iets zouden willen versterken :)
Maar hij kan daar wel prima uit de voeten toch?
Ik zie deze verdediging wel zitten:

van Aanholt --- Kongolo --- Mathijsen --- van Beek
pi_141154005
Blijf Mathijsen als eerste keus wel een gok vinden, die gaat niet fitter worden. Daarom liever een rechtsback ergens oppikken, zodat je Kongolo, van Beek en de Thijs voor de centrale posities hebt.
pi_141154429
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:33 schreef elCholo het volgende:

[..]

Maar hij kan daar wel prima uit de voeten toch?
Ik zie deze verdediging wel zitten:

van Aanholt --- Kongolo --- Mathijsen --- van Beek
Prima uit de voeten, mja, hij kan er spelen. Maar toch echt meer als back-up.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_141154434
quote:
14s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:36 schreef SjaakBauer het volgende:
Blijf Mathijsen als eerste keus wel een gok vinden, die gaat niet fitter worden. Daarom liever een rechtsback ergens oppikken, zodat je Kongolo, van Beek en de Thijs voor de centrale posities hebt.
Schei uit. Mathijsen kan nog wel een jaar mee. Maar je moet hoe dan ook extra CV's hebben mochten De Vrij en BMI vertrekken.
pi_141154507
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Schei uit. Mathijsen kan nog wel een jaar mee. Maar je moet hoe dan ook extra CV's hebben mochten De Vrij en BMI vertrekken.
Maar niet als basisspeler imo, niet voor ~40 wedstrijden.
pi_141154608
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

Maar niet als basisspeler imo, niet voor ~40 wedstrijden.
Want?
  Redactie Sport maandag 16 juni 2014 @ 16:07:35 #87
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141155083
Misschien kunnen jullie Heitinga halen voor de ervaring.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_141155193
quote:
6s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien kunnen jullie Heitinga halen voor de ervaring.
Onze TD heet Van Goud, niet Brands.
pi_141155862
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:54 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Want?
34 en later in komend seizoen 35 jaar. Kan altijd een blessure gaan ontstaan, of fitheid kan gaan afnemen (al moet ie het nu al niet van zijn conditie/snelheid hebben). Zoals je zelf ook al zei hebben we bij vertrek van BMI en De Vrij eigenlijk gewoon een extra CV nodig, of De_Thijs dan eerste keus is/blijft komend seizoen zien we dan vanzelf wel. Van Beek/ Kongolo/ Mathijsen is eigenlijk gewoon 1 CV tekort.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_141155907
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:27 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

34 en later in komend seizoen 35 jaar. Kan altijd een blessure gaan ontstaan, of fitheid kan gaan afnemen (al moet ie het nu al niet van zijn conditie/snelheid hebben). Zoals je zelf ook al zei hebben we bij vertrek van BMI en De Vrij eigenlijk gewoon een extra CV nodig, of De_Thijs dan eerste keus is/blijft komend seizoen zien we dan vanzelf wel. Van Beek/ Kongolo/ Mathijsen is eigenlijk gewoon 1 CV tekort.
Komen 1 CV te kort ja, maar niets dit seizoen is ook maar een indicatie geweest dat Mathijsen te oud werd. Niet alsof hij na een wedstrijd helemaal stuk zat of andere zaken 'meer' fout ging doen dan op zijn, ik noem maar een leeftijd, 30e.

Denk dat die dus nog een leuk jaar mee kan.
pi_141156186
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Komen 1 CV te kort ja, maar niets dit seizoen is ook maar een indicatie geweest dat Mathijsen te oud werd. Niet alsof hij na een wedstrijd helemaal stuk zat of andere zaken 'meer' fout ging doen dan op zijn, ik noem maar een leeftijd, 30e.

Denk dat die dus nog een leuk jaar mee kan.
Denk ik ook. Al speelt de verdediging wel minder naar voren met Mathijsen erbij heb ik het idee. verder weinig te klagen, zijn positiespel zonder balbezit is erg sterk, staat altijd op de juiste plek en bespeelt de tegenstander erg goed.
  maandag 16 juni 2014 @ 17:08:13 #92
357045 Grifte
Feijenoord
pi_141157411
En het is eindelijk officieel:

Koeman1963 twitterde op maandag 16-06-2014 om 17:05:47 Just signed at the great English club @southamptonFC. Very much looking forward to the new season at the #saintsfc http://t.co/K2XlLlstFk reageer retweet
Bedankt & succes ^O^
pi_141157494
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:08 schreef Grifte het volgende:

Koeman1963 twitterde op maandag 16-06-2014 om 17:05:47 Just signed at the great English club @southamptonFC. Very much looking forward to the new season at the #saintsfc http://t.co/K2XlLlstFk[ afbeelding ] reageer retweet
Bedankt & succes ^O^
Wie levert ons tien miljoen op,
Ja dat is pelle,
Ja dat is pelle,
Ja dat is pelle!

Dankzij de coach van Feyenoord,
Koeman levert geld op!
pi_141157571
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:08 schreef Grifte het volgende:

Koeman1963 twitterde op maandag 16-06-2014 om 17:05:47 Just signed at the great English club @southamptonFC. Very much looking forward to the new season at the #saintsfc http://t.co/K2XlLlstFk[ afbeelding ] reageer retweet
Bedankt & succes ^O^
Ben zeer benieuwd wie hij allemaal meeneemt (als dat überhaupt gaat gebeuren) en hoeveel dat op gaat leveren
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_141157622
quote:
14s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:12 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ben zeer benieuwd wie hij allemaal meeneemt (als dat überhaupt gaat gebeuren) en hoeveel dat op gaat leveren
De Pel mag 10 miljoen pond opleveren.
pi_141157667
Mooi voor Koeman. En dat ie maar langs komt met een flinke zak geld.
pi_141158405
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 09:58 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Manu, Sleegers, *versterking*, Vormer, *versterking*, Kongolo, Van Beek. Is op zich nog wel enigszins op te vangen

Manu is maar matig.

Sleegers is een kabouter á 60 kilo, en je mag er niet vanuit gaan dat zo'n jongen gelijk een vol jaar aan de bak moet.

Pelle krijg je nooit ook maar enigszins gelijkwaardig vervangen.

Vormer speelt steeds beter, maar is nog altijd geen Clasie.

Een vervanger voor Janmaat zal ook 2 stappen terug zijn.

Kongolo is inderdaad een geweldige vervanger, met Thijs ook nog op die positie, dus BMI mag van mij weg.

Van Beek heb ik hoog zitten, maar is nog geen De vrij. Daarnaast niet fair te verwachten dat hij het op rechts wel even direct een heel seizoen gaat trekken en geen back-up aanwezig.

quote:
Ik denk dat als er 40-45 miljoen binnenkomt (yeah, I did it) er wel meer dan die 25% geherinvesteerd wordt, 10 mln naar de schuld, ongeveer 15 mln naar VVF en verder 15-20 mln sportieve herinvestering.
Die 25% is dan wel in de media gekomen, maar ik kan me niet voorstellen dat die marge niet verandert met 1 verkoop tov 7 stuks :{
[q]

Denk dat ze nooit meer dan 10-12 miljoen gaan herinvesteren, al krijgen ze 80 miljoen binnen.

[q]
Zeker, voorlopig is er nog niemand weg :P
De Vrij, Janmaat en Pelle gaan natuurlijk wel op vrijwel zeker weg, omdat die alle drie dat zelf ook gewoon duidelijk hebben aangegeven. Indi zou nog wel eens kunnen blijven, maar dat moet je als Feyenoord zijnde niet willen ivm deThijs en KingKong. Schaken moet je aan elke club in het midden oosten en Amerika aanbieden, en desnoods gewoon in een postpakket random ergens heensturen. Presteert geen kut en kost veel te veel.

Clasie en Immers moet ik nog maar zien.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_141158540
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:48 schreef elCholo het volgende:
Met een linksback (van Aanholt?), een middenvelder (el Ahmadi of Ziyech), een spits (Guidetti?) en een rechtsbuiten, heb je het vertrek van Janmaat, Indi, de Vrij, Clasie, Immers, Pelle en Schaken al redelijk opgevangen.
Wat is dat dan weer :')
Een linksback halen als je rechtsback weggaat?
Ahmadi of Ziyech zijn compleet verschillende spelers.
Guidetti heeft al 4 jaar niet gevoetbald, laten we dan Michael Mols nemen.
1e keuze rechtsbuiten zal waarschijnlijk Manu wel zijn (of eerder Manu links, Boeet rechts dan).
pi_141158613
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:39 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Wat is dat dan weer :')
Een linksback halen als je rechtsback weggaat?
Uh, ja? Onze linksbackpositie wordt bemand door het tandem BMI / Kongolo en daarvan zal er ook een vertrekken. Nelom is dan je enige optie nog, en dat is echt armoe troef. Rechts heb je tenminste nog Van Beek. Linksback is problematischer dan rechtsback, tenzij BMI en Kongolo beide blijven.

quote:
Ahmadi of Ziyech zijn compleet verschillende spelers.
En, niet te vergeten, beide onhaalbaar.

quote:
Guidetti heeft al 4 jaar niet gevoetbald, laten we dan Michael Mols nemen.
Eens.

quote:
1e keuze rechtsbuiten zal waarschijnlijk Manu wel zijn (of eerder Manu links, Boeet rechts dan).
Denk niet dat Boeet naar rechts gaat, juist het naar binnen trekken maakt hem vreselijk gevaarlijk. Heb het er wel eens over gehad met Caland en die ziet ook liever Boeet op links blijven.

BTW, waarom zou je Manu links zetten precies? :? Waardeloos spelertje en je gaat Boeet dan van zijn plek trekken voor dat gastje. En ja, ik weet, Boeet hoort eigenlijk op rechts.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2014 17:42:32 ]
pi_141158824
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:41 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Uh, ja? Onze linksbackpositie wordt bemand door het tandem BMI / Kongolo en daarvan zal er ook een vertrekken. Nelom is dan je enige optie nog, en dat is echt armoe troef. Rechts heb je tenminste nog Van Beek. Linksback is problematischer dan rechtsback, tenzij BMI en Kongolo beide blijven.

BMI is een van de meest waarschijnlijke om toch te blijven. Daarnaast is een bezetting met Nelom/Kongolo natuurlijk alsnog een betere bezetting dan alleen een jeugdspelertje wat zijn debuut nog niet eens heeft gemaakt op rechtsback, en een centrumverdediger met 6 gespeelde wedstrijden als back up.

Begrijp me niet verkeerd, als BMI weggaat mag er wmb ook wel een linsback bij, maar een rechtsback lijkt me toch ook vrij noodzakelijk.

quote:
En, niet te vergeten, beide onhaalbaar.

Ook dat.

quote:
Eens.

^O^

quote:
Denk niet dat Boeet naar rechts gaat, juist het naar binnen trekken maakt hem vreselijk gevaarlijk. Heb het er wel eens over gehad met Caland en die ziet ook liever Boeet op links blijven.

BTW, waarom zou je Manu links zetten precies? :?
Ik hou Boetius ook liever op links, maar het zou me niet verbazen als hij "slachtoffer" van Manu wordt, die in theorie beter zou moeten zijn op links. WMB gaat Manu lekker op de bank, Schaken en de koekoek zo snel mogelijk pleiten, en een fatsoenlijke voetballert halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')