Voetbaltechnisch niet, maar heeft meer het fysiek van een topspeler.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Absoluut. Beter dan Boeetje.
Maar geen lexaanwanden meer
Heeft ook een jeugd gehad die maakt dat hij koste wat het kost zal willen overleven.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Voetbaltechnisch niet, maar heeft meer het fysiek van een topspeler.
Niet echt. Dit heeft me geen seconde kunnen boeien. Feyenoord daarentegen, tegen pakweg VVV o.i.d.......quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:53 schreef Dekatria het volgende:
Kut spelen, achterkomen, terugkomen en billenknijpen. Mensen, zo voelt het nou om Feyenoorder te zijn.
Aan de Feyenoorders ja. En De Guzman, Sneijder en Blind. Die laatste drie omdat ik echt een scheitpleurishekel heb aan die gasten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:55 schreef Dekatria het volgende:
Ach, ik heb me wel op dezelfde wijze zitten ergeren
Prima zaak inderdaad.quote:
Plus zaadmiddenveld voor zich, waar Guzman faalt en Sneijder te lui is (of fysiek niet sterk genoeg, die ene bal die over de achterlijn gingquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Komt toch op redelijk veel vlakken tekort, net als BMI trouwens.
Overschatte zichzelf niet, had de jostiband voor zich staan. De Guzman als absoluut toonbeeld van falen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:13 schreef Dekatria het volgende:
De Vrij had vandaag last van zelfoverschatting.
Enfin, drie punten, en verder.
Ik heb De Vrij anders ook passes zien geven die echt nèrgens op sloegen. Het is echt niet dat hij vrijuit gaat.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Overschatte zichzelf niet, had de jostiband voor zich staan. De Guzman als absoluut toonbeeld van falen.
Klopt, maar hoe zenuwachtig zou jij worden als alles en iedereen voor je loopt te falen? Heeft het ook een hoop mee te maken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb De Vrij anders ook passes zien geven die echt nèrgens op sloegen. Het is echt niet dat hij vrijuit gaat.
Dat sloeg natuurlijk helemaal als een lul op een drumstel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:17 schreef Helpmefok het volgende:
Nee, dan gekkies die denken dat Veltman het beter zou doen tegen die Cahill.
Sowieso, nog 2 wissels hebben:quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat sloeg natuurlijk helemaal als een lul op een drumstel.
De Guzman heeft dit WK inderdaad nog niks laten zien, hoop ergens toch dat Clasie het tegen Chili mag laten zienquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso, nog 2 wissels hebben:
"DE VRIJ ERUIT!"
Sneijder, Guzman stonden een 1908 keer harder te falen....
Sommige mensen zijn nogal vertekend.
niet zo grappig.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:23 schreef Helpmefok het volgende:
Ik vond deze opmerking van mijzelf wel grappig.
[..]
[..]
[Discussie of dat prima genoemd mag worden]
[..]
"Waarschijnlijk" schrijft men met één s. Waarom kort je dit af als 'wss'? Heb jij ook een hersenschudding gehad?
Het was ook een smerige overtreding.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:22 schreef De_Pel het volgende:
Zijn we verdomme weer mooi klaar mee, kutkangaroes, BMI stuk
Kwartfinale zou dus nog nét kunnen, maar niet echt gunstig zijn qua voorbereiding.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:43 schreef Helpmefok het volgende:
Nu maar hopen dat we de achtste finale eruit flikkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |