Te erg?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat een onverbloemd sarcasme in de TT
Die ene die ook centraal stond van mijn hand en waar een niet nader te noemen user toen over ging jankzakken.quote:
Niet enkel dit WK, gewoon in het algemeen. Ik vind dat het financieel waarderen van beroepen sowieso belachelijk verdeeld is. De voetballerij is daar wel het summum van.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met dit WK verdienen ze niet veel hoor. Ik weet zeker dat ze miljoenen zouden neerleggen om mee te mogen doen. Het WK is natuurlijk hyperkapitalisme (wat een woord) maar de spelers doen dit voor de eer
Ken je dat gevoel 's winters, je hebt het soms ook in Nederland, dan heb je van die wind die voel je in tot in je botten en alles daarna. Wel, zo voelde die TT.quote:
Die arabieren hebben het voetbal totaal verziekt. Al die miljarden die zij er in pompen zorgen voor die excessen van transfers van 100 miljoenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet enkel dit WK, gewoon in het algemeen. Ik vind dat het financieel waarderen van beroepen sowieso belachelijk verdeeld is. De voetballerij is daar wel het summum van.
Voel je vrij de TT te veranderen beste vriend.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ken je dat gevoel 's winters, je hebt het soms ook in Nederland, dan heb je van die wind die voel je in tot in je botten en alles daarna. Wel, zo voelde die TT.
Ik vind het sowieso wat raar om in die zin in mensen te handelen maar goed, ik snap ook wel hoe de economische belangen lopen. Maar kom op nou, het is toch belachelijk dat je met 90 minuten achter een bal aanrennen meer verdiend dan met twee jaar wc's schoonmaken? Ik weet namelijk wel welke effecten bij het wegvallen van een van deze groepen eerder opgemerkt zouden worden.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die arabieren hebben het voetbal totaal verziekt. Al die miljarden die zij er in pompen zorgen voor die excessen van transfers van 100 miljoen
Het is natuurlijk ook zo snel gegaan. In 1995 won Ajax in Wenen nog de Europa Cup I van AC. Tegenwoordig komen Nederlandse ploegen de groepsfase niet door.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die arabieren hebben het voetbal totaal verziekt. Al die miljarden die zij er in pompen zorgen voor die excessen van transfers van 100 miljoen
Maar ja, wat is een Nederlandse ploeg? Beetje geld er bij en je koopt zo de beste spelers. Wat dat betreft is het clubgevoel denk ik ook wel wat veranderd door de jaren heen.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook zo snel gegaan. In 1995 won Ajax in Wenen nog de Europa Cup I van AC. Tegenwoordig komen Nederlandse ploegen de groepsfase niet door.
Iedereen kan wc's schoonmaken, om 'achter een bal aan te rennen' moet je wel iets meer kunnenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso wat raar om in die zin in mensen te handelen maar goed, ik snap ook wel hoe de economische belangen lopen. Maar kom op nou, het is toch belachelijk dat je met 90 minuten achter een bal aanrennen meer verdiend dan met twee jaar wc's schoonmaken? Ik weet namelijk wel welke effecten bij het wegvallen van een van deze groepen eerder opgemerkt zouden worden.
Zie jij daar dan echt geen morele bezwaren in?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iedereen kan wc's schoonmaken, om 'achter een bal aan te rennen' moet je wel iets meer kunnen
Het is inderdaad zo dat het een gebeuren is van kopen, kopen, kopen. Real Madrid verkoopt bijv. dan hun stadion aan Madrid en koopt het later terug voor een euro. Dat is hier in Nederland ondenkbaar, daarom zijn we ook afgegleden. Deze competitie heeft het geld niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar ja, wat is een Nederlandse ploeg? Beetje geld er bij en je koopt zo de beste spelers. Wat dat betreft is het clubgevoel denk ik ook wel wat veranderd door de jaren heen.
Had Eindhoven niet de grond onder het PSV stadion gekocht voor 10 x de marktwaarde?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is inderdaad zo dat het een gebeuren is van kopen, kopen, kopen. Real Madrid verkoopt bijv. dan hun stadion aan Madrid en koopt het later terug voor een euro. Dat is hier in Nederland ondenkbaar, daarom zijn we ook afgegleden. Deze competitie heeft het geld niet.
Overigens kan het wel netjes, zo staat Bayern helemaal in de plus.
Schoonmakers mogen wel wat meer en voetballers iets minder verdienen, maar alles hoeft van mij niet gelijk te zijn hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 01:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zie jij daar dan echt geen morele bezwaren in?
Juist en je zag wat een gezeur dat opleverde. Natuurlijk is PSV een waardeloze kleurloze en karakterloze subsidie-club, maar zoiets kan niet in Nederland en in Madrid wel.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had Eindhoven niet de grond onder het PSV stadion gekocht voor 10 x de marktwaarde?
Inb4 Guus_Geluk7 die gaat vertellen dat dit absoluut niet zo isquote:Op zondag 15 juni 2014 01:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had Eindhoven niet de grond onder het PSV stadion gekocht voor 10 x de marktwaarde?
O alles gelijkt lijkt mij ook geen goed streven. Maar de verschillen zijn wel erg groot, dat vind ik best verontrustend.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Schoonmakers mogen wel wat meer en voetballers iets minder verdienen, maar alles hoeft van mij niet gelijk te zijn hoor
Tuurlijk wel, niet vergeten een clausule in het contract op te stellen waar in staat dat wanneer je het echt verpest je nog 5 jaarsalarissen mee krijgt en opgedragen wordt voor een andere baan waarin je hetzelfde geintje uit kunt halen.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:40 schreef deadprez het volgende:
Inkomens boven de 100.000 euro per jaar zouden niet toegestaan moeten worden.
Kutpopulist.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, niet vergeten een clausule in het contract op te stellen waar in staat dat wanneer je het echt verpest je nog 5 jaarsalarissen mee krijgt en opgedragen wordt voor een andere baan waarin je hetzelfde geintje uit kunt halen.
Heb je die verhoren omtrent die woningbouw fraudes wat gevolgd?quote:
Inderdaad. Het is totaal zinloos om geld aan dat soort acties te geven. Geef het dan aan de voedselbankquote:Op zondag 15 juni 2014 01:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
O alles gelijkt lijkt mij ook geen goed streven. Maar de verschillen zijn wel erg groot, dat vind ik best verontrustend.
Ik heb het al eens eerder aangehaald, maar toen met die storm in Azië met die 555 actie had het voltallige Nederlands elftal een record bedrag van 50.000 euro gegeven, ze werden daar om geprezen. Kom nou, we zijn wat dat betreft iedere realiteitszin volledig verloren als maatschappij.
Nee.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je die verhoren omtrent die woningbouw fraudes wat gevolgd?
ewa bbyquote:
Oh, mijn haren zijn vaker recht omhoog gaan staan. Mensen die miljoenen euro's wegmaken en vervolgens de schuld aan de maatschappij geven welke verantwoordelijk zou zijn voor het klimaat waarin dat gebeurd isquote:
Gewoon aan de hoogste boom tochquote:Op zondag 15 juni 2014 01:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, mijn haren zijn vaker recht omhoog gaan staan. Mensen die miljoenen euro's wegmaken en vervolgens de schuld aan de maatschappij geven welke verantwoordelijk zou zijn voor het klimaat waarin dat gebeurd is. Mensonwaardig vind ik dat.
Maar maar maar.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is totaal zinloos om geld aan dat soort acties te geven. Geef het dan aan de voedselbank
Ik zou dat ook gewoon doen. Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, mijn haren zijn vaker recht omhoog gaan staan. Mensen die miljoenen euro's wegmaken en vervolgens de schuld aan de maatschappij geven welke verantwoordelijk zou zijn voor het klimaat waarin dat gebeurd is. Mensonwaardig vind ik dat.
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou dat ook gewoon doen. Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Hoe bevalt je baan eigenlijk?quote:
Da's nog wel aardig ja. Zag die Wartaal vorig jaar op de ZC nog.quote:
Kut.quote:
Ik wist niet dat dat toegestaan is.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Da's nog wel aardig ja. Zag die Wartaal vorig jaar op de ZC nog.
Mooi.quote:
Waquote:Op zondag 15 juni 2014 01:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nog 1 dagje, was leuk maar wel harder werken dan ik gewend ben
ee a sahbiquote:
ik ben pissigquote:
Geen tieten gezogen vanavond? Kut avond, bah.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:57 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik ben pissig
was echt een fucked up saai feestje.
lig alweer thuis op bed
Heb nieuw nummerquote:
Had ik gisterenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:57 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik ben pissig
lig alweer thuis op bed
Zelfs ik lig nog niet op bed en ik ben oud en bijna dood.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:57 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik ben pissig
lig alweer thuis op bed
Nee helaas niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen tieten gezogen vanavond? Kut avond, bah.
Ik luister geen muziek van mensen met single monks, sorry.quote:
9 dronken chicks en dan nog niks neuken.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:58 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nee helaas niet.
Waren iets van 9 meiden. Maar ze waren echt totaal niet charmant. Van die boeren meiden die gingen zuipen
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:58 schreef anti-loper het volgende:
Van die boeren meiden die gingen zuipen
Kom donderdag naar Aggaquote:Op zondag 15 juni 2014 01:58 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nee helaas niet.
Waren iets van 9 meiden. Maar ze waren echt totaal niet charmant. Van die boeren meiden die gingen zuipen
Het was me eigenlijk niet opgevallen.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik luister geen muziek van mensen met single monks, sorry.
Als ik thuis ben lig ik automatisch op bed. Ookal is het 2 uur in de middagquote:Op zondag 15 juni 2014 01:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zelfs ik lig nog niet op bed en ik ben oud en bijna dood.
Prettige muziek trouwens.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het was me eigenlijk niet opgevallen.
Was echt niet charmant.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
9 dronken chicks en dan nog niks neuken.
Neverquote:
Mogen meisjes niet drinken dan? :squote:Op zondag 15 juni 2014 01:58 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nee helaas niet.
Altijd hetzelfde met die buitenlanders eh.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:59 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als ik thuis ben lig ik automatisch op bed. Ookal is het 2 uur in de middag
Niet zo janken.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:00 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Was echt niet charmant.
Vind ik echt een afknapper. Waren ook vrij jonge mensen. Niet echt mijn omgeving.
Ik hoor liever die jaren 70 punk van je, dit is echt vreselijk.quote:
Jonge chicksquote:Op zondag 15 juni 2014 02:00 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Was echt niet charmant.
Vind ik echt een afknapper. Waren ook vrij jonge mensen. Niet echt mijn omgeving.
Waarom was je er dan?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:00 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Was echt niet charmant.
Gewoon normaal een paar wijntjes oke.quote:
Haren uit d'r gezicht gehouden mag ik hopen?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:01 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Gewoon normaal een paar wijntjes oke.
Maar er ging 1 kotsen en de rest zat alleen maar te boeren en te schreeuwen als een stel mannen. Totaal niet vrouwelijk :S
LVO is cult man.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik hoor liever die jaren 70 punk van je, dit is echt vreselijk.
Omdat een vriend mij had meegevraagd. Ik heb hem lang niet gesproken omdat ik al een tijd op me zelf woon. Ik ging voor hemquote:
Ekte heer deze.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haren uit d'r gezicht gehouden mag ik hopen?
Denk je ik ga aan haar zitten :S :S :S :Squote:Op zondag 15 juni 2014 02:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haren uit d'r gezicht gehouden mag ik hopen?
Zat toch in een hoofddoek zeker?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:02 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Denk je ik ga aan haar zitten :S :S :S :S
quote:
Vrouwen die niet vrouwelijk zijn, bah.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:01 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Gewoon normaal een paar wijntjes oke.
Maar er ging 1 kotsen en de rest zat alleen maar te boeren en te schreeuwen als een stel mannen. Totaal niet vrouwelijk :S
Ben je alpha of zo.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ze werd al geholpen door een ander boi
Mietje.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:02 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Denk je ik ga aan haar zitten :S :S :S :S
Ja vrouwen die zich gedragen als mannen, bahquote:Op zondag 15 juni 2014 02:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vrouwen die niet vrouwelijk zijn, bah.
Kotsende meiskes.quote:
Jaquote:
Den Haag = rotzooiquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 02:05 schreef voederbietel het volgende:
200 jaar terug had ik deze man echt gekocht.
Ik vergeet altijd of jij nou die ene mod bent met kinderen of dat dat Pharkus is.quote:
Ach ja, charmant staat het niet, maar goed, we maken allemaal weleens die fout.quote:
Dat is Pharkus, wij zijn nooit aan die krengen begonnen.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd of jij nou die ene mod bent met kinderen of dat dat Pharkus is.
quote:Op zondag 15 juni 2014 02:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet leuk als je zo reageert anti-loper, niet leuk.
Ik denk dat wij het best goed kunnen gaan vinden.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach ja, charmant staat het niet, maar goed, we maken allemaal weleens die fout.
[..]
Dat is Pharkus, wij zijn nooit aan die krengen begonnen.
Ik kan heel veel hebben wat dat betreft maar van kots, en dan voornamelijk de geluiden, ga ik zelf ook instant over m'n nekquote:Op zondag 15 juni 2014 02:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze werd al geholpen. Had haar anders wel geholpen
Het stonk echt heel ergquote:Op zondag 15 juni 2014 02:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan heel veel hebben wat dat betreft maar van kots, en dan voornamelijk de geluiden, ga ik zelf ook instant over m'n nek.
Was ze 15?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Het stonk echt heel erg
Ik zei nog tegen haar van ga wat minder drinken je gaat kotsen. Zei ze van nee ik kan het wel hebben. De slet
Ah, jij moet er ook niet aan denken om zo'n huilend, krijsend darm op te voeden?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het best goed kunnen gaan vinden.
Gisteren waren er twee van die extreem wasted chicks, gingen onderuit op de dansvloer alles. Een van die ging later bijna out van lachgasquote:Op zondag 15 juni 2014 02:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Het stonk echt heel erg
Ik zei nog tegen haar van ga wat minder drinken je gaat kotsen. Zei ze van nee ik kan het wel hebben. De slet
Klinkt als een topavond.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gisteren waren er twee van die extreem wasted chicks, gingen onderuit op de dansvloer alles. Een van die ging later bijna out van lachgas
Nee ze was zelfs 19quote:
Haha dat is altijd leuk om te zien. Als ze maar niet kotsenquote:Op zondag 15 juni 2014 02:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gisteren waren er twee van die extreem wasted chicks, gingen onderuit op de dansvloer alles. Een van die ging later bijna out van lachgas
Niet eens. Echt zo'n boerenpummelquote:
krekkertrek?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Prima brandstof voor bij de trekkertrek anders.
Darm.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, jij moet er ook niet aan denken om zo'n huilend, krijsend darm op te voeden?
Haha thanksquote:
En ondertussen je hersenen compleet verneuken.quote:
Das niksquote:
Haha deze man 14.gifquote:Op zondag 15 juni 2014 02:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
En ondertussen je hersenen compleet verneuken.
Veel duurder is zo'n capsule niet. Als je in de horeca werkt kun je ze vaak ook nog gewoon jatten.quote:
Is dit een metafoor?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:13 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Zag dat jouw paprika's ook oranje zijn nu
Ja wat.quote:
Jij houd toch van drugs?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
En ondertussen je hersenen compleet verneuken.
Nee dat zijn toch paprika's? In zijn UIquote:
Ik weet niet, heb laatst geleerd van een wijze man uit het zuiden van het land dat een vriendin ook mega duur is, toch een afweging.quote:
Lachgas is het niet waard.quote:
Ik dacht dat ie 2,50 entree moest betalenquote:Op zondag 15 juni 2014 02:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Veel duurder is zo'n capsule niet. Als je in de horeca werkt kun je ze vaak ook nog gewoon jatten.
Ik heb van dp geleerd dat een vriendin niks kost en dat je best op ze kunt teren.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb laatste geleerd van een wijze man uit het zuiden van het land dat een vriendin ook mega duur is, toch een afweging.
Goed, dan moet het er nog uitkomen. Dan begint de ellende. Dan is het eruit en dan jankt het, kotst het en mag je blij zijn als het eindelijk op het potje schijt. Nee, ik heb helemaal niets met kinderen. Verschrikkelijk.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Darm.Gvd man.
En nee. Zag vandaag de vriendin van een oud-collega van me. 7 maanden zwanger. Moet er niet aan denken. Stikheet buiten en dan loop je daar met zo'n ding in je. Met je opgezwollen enkels.
Eens.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goed, dan moet het er nog uitkomen. Dan begint de ellende. Dan is het eruit en dan jankt het, kotst het en mag je blij zijn als het eindelijk op het potje schijt. Nee, ik heb helemaal niets met kinderen. Verschrikkelijk..
Alleen de investering is even slikken, maar als je eenmaal een goede ketting en muilkorf hebt, dan valt het wel mee. Af en toe een stuk droog brood toewerpen en klaar.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb laatste geleerd van een wijze man uit het zuiden van het land dat een vriendin ook mega duur is, toch een afweging.
Dat is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:16 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik heb van dp geleerd dat een vriendin niks kost en dat je best op ze kunt teren.
Duur. Duur. Vrijheid is duurder. Gelukkig betalen US Marines het meeste voor onsquote:Op zondag 15 juni 2014 02:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb laatst geleerd van een wijze man uit het zuiden van het land dat een vriendin ook mega duur is, toch een afweging.
5quote:Op zondag 15 juni 2014 02:15 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie 2,50 entree moest betalen
Eh, dit is geen metafoor toch?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen de investering is even slikken, maar als je eenmaal een goede ketting en muilkorf hebt, dan valt het wel mee. Af en toe een stuk droog brood toewerpen en klaar.
I love you.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goed, dan moet het er nog uitkomen. Dan begint de ellende. Dan is het eruit en dan jankt het, kotst het en mag je blij zijn als het eindelijk op het potje schijt. Nee, ik heb helemaal niets met kinderen. Verschrikkelijk..
Daarom ook ergens rond maart neuken kan je lekker in de winter bevallenquote:Op zondag 15 juni 2014 02:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Darm.Gvd man.
En nee. Zag vandaag de vriendin van een oud-collega van me. 7 maanden zwanger. Moet er niet aan denken. Stikheet buiten en dan loop je daar met zo'n ding in je. Met je opgezwollen enkels.
quote:Op zondag 15 juni 2014 02:17 schreef Mortaxx het volgende:
Duur. Duur. Vrijheid is duurder. Gelukkig betalen US Marines het meeste voor ons
En nog 50 cent voor de garderobe zeker?quote:5
Da's ook mijn planning.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Daarom ook ergens rond maart neuken
1 euro, wc 50 cent, bier 2,60quote:Op zondag 15 juni 2014 02:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
En nog 50 cent voor de garderobe zeker?
Daarom kraakpanden.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1 euro, wc 50 cent, bier 2,60Nu weten jullie alles
Wat, betalen voor de wc?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1 euro, wc 50 cent, bier 2,60Nu weten jullie alles
Nee, die bitch zit Guild Wars te spelen.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:19 schreef anti-loper het volgende:
Had je trouwens nog film gekeken met je vriendin DP?
dikkedoei.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, die bitch zit Guild Wars te spelen.
Nee.quote:
Saai manquote:Op zondag 15 juni 2014 02:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Met Argo?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Not even kidding.quote:
Of gewoon altijd neuken en zorgen dat er geen kind komt.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Daarom ook ergens rond maart neuken kan je lekker in de winter bevallen
Ze zit daar dus gewoon erotisch the chatten met Spongeboss.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah, eerder dan maart denk ik zomaar.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:19 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nog wel even wachten tot je van bil mag dus?
Anaal dus?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of gewoon altijd neuken en zorgen dat er geen kind komt.
Er is de komende tijd vrij weinig te doen in het lokale kraakpand hier,quote:
Een kind is gewoon tofquote:Op zondag 15 juni 2014 02:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of gewoon altijd neuken en zorgen dat er geen kind komt.
Een dronklap die aan het fokken is en een vrouw die zich verstopt in Guild Wars staat de aankomende week op de agenda zeker?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er is de komende tijd vrij weinig te doen in het lokale kraakpand hier,
Als dp ooit een kind krijgt mag je het vast hebben.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:20 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Een kind is gewoon tof
Ik wil sws 3 kindjes
Doe normaal, gekke mafklapper dat je er rondloopt.quote:
Ik ben een keer in zo'n krakerskroeg geweest. Waren alleen mannen van 30-40. Een was helemaal van de wereld en onwijs absurd aan het dansenquote:Op zondag 15 juni 2014 02:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er is de komende tijd vrij weinig te doen in het lokale kraakpand hier,
Ben je weleens op visite geweest, dan krijg je zo'n darm in je handen gedrukt en vervolgens gaat dat kreng krijsen en kotsen?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:20 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Een kind is gewoon tof
Ik wil sws 3 kindjes
http://www.lbbm.nl/quote:Op zondag 15 juni 2014 02:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een dronklap die aan het fokken is en een vrouw die zich verstopt in Guild Wars staat de aankomende week op de agenda zeker?
Dan krijg je dus geen kinderen hè.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe normaal, gekke mafklapper dat je er rondloopt.
Met van dat ongewassen haar enzo.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben een keer in zo'n krakerskroeg geweest. Waren alleen mannen van 30-40. Een was helemaal van de wereld en onwijs absurd aan het dansen
Na paar maanden stoppen ze wel met kotsen en dan kan je lekker troetelenquote:Op zondag 15 juni 2014 02:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben je weleens op visite geweest, dan krijg je zo'n darm in je handen gedrukt en vervolgens gaat dat kreng krijsen en kotsen?
Dat heb je van de hele week, iedere dag.
Krakerskroeg =/= gaybar.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben een keer in zo'n krakerskroeg geweest. Waren alleen mannen van 30-40. Een was helemaal van de wereld en onwijs absurd aan het dansen
Dan krijgen ze de peuterpuberteit en worden ze schijteigenwijs, om nog maar te zwijgen over de gewone puberteit. Nee, alsjeblieft niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:22 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Na paar maanden stoppen ze wel met kotsen en dan kan je lekker troetelen
Gaybar is best leuk. Die flikkers hebben altijd lekkere vriendinnen. Wel even voelen voor je verder praatquote:
quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 02:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan krijgen ze de peuterpuberteit en worden ze schijteigenwijs, om nog maar te zwijgen over de gewone puberteit. Nee, alsjeblieft niet.
Bah.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Waren vast dreadlocks
We laten maar even in het midden welke uitkomst je precies doet besluiten verder te praten.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaybar is best leuk. Die flikkers hebben altijd lekkere vriendinnen. Wel even voelen voor je verder praat
Dan krijg je weer allerlei bureau's op je dak.quote:
Haha het gaat inderdaad niet makkelijk wordenquote:Op zondag 15 juni 2014 02:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan krijgen ze de peuterpuberteit en worden ze schijteigenwijs, om nog maar te zwijgen over de gewone puberteit. Nee, alsjeblieft niet.
Moet je de vloer eens laten nakijkenquote:Op zondag 15 juni 2014 02:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan krijg je weer allerlei bureau's op je dak.
Truste.quote:
Slaap lekker boerenboi.quote:
Echt hè.quote:
Dat niet want ik kijk wedstrijden al het liefste op mijn gemak thuis, maar ik heb me toch wel zitten verbazen.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jij gisteren nog de polonaise gelopen?
Ik heb alleen de eerste helft kunnen zienquote:Op zondag 15 juni 2014 02:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat niet want ik kijk wedstrijden al het liefste op mijn gemak thuis, maar ik heb me toch wel zitten verbazen.
Wat een prachtige tweede helft. Zulke passes gaf Blind overigens nooit bij Ajax.
Ik niet maar ik ken wel iemand die gisteren definitief de polonaise heeft gelopen.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 15 juni 2014 02:38 schreef deadprez het volgende:
Is Nederland eigenlijk ooit wereldkampioen geweest?
quote:Op zondag 15 juni 2014 02:38 schreef deadprez het volgende:
Dat vrees ik ook wel ja. Overigens moeten ze ook nog maar van Australië en Chili winnen, ik ben nog niet zo euforisch.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste helft kunnen zienBen nu trouwens wel bang voor een anticlimax zoals dat EK met van Basten toen. Fantastische poulefase en dan eruit
3 keer finale, in 74, 78 en 2010quote:Op zondag 15 juni 2014 02:38 schreef deadprez het volgende:
Australie heb ik wel vertrouwen in. Chili wordt heel moeilijk, maar als Australie winst wordt maakt dat niet meer uit. Heb Chili-Australie ook niet gezien trouwensquote:Op zondag 15 juni 2014 02:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook wel ja. Overigens moeten ze ook nog maar van Australië en Chili winnen, ik ben nog niet zo euforisch.
Die wedstrijd had je 100 keer kunnen spelen en 99 keer had 'ie niet zo uitgepakt denk ik
Het zou zomaar kunnen natuurlijk dat die wedstrijd tegen Chili om de eerste plaats gaat, hoewel Brazilië nog niet echt imponeert zou ik toch graag zien dat ze Brazilië ontlopen in de volgende ronde.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Australie heb ik wel vertrouwen in. Chili wordt heel moeilijk, maar als Australie winst wordt maakt dat niet meer uit. Heb Chili-Australie ook niet gezien trouwens
Brazilie speelde natuurlijk ook niet erg best. Kroatie of Mexico zijn ook geen fijne tegenstanders trouwensquote:Op zondag 15 juni 2014 02:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen natuurlijk dat die wedstrijd tegen Chili om de eerste plaats gaat, hoewel Brazilië nog niet echt imponeert zou ik toch graag zien dat ze Brazilië ontlopen in de volgende ronde.
http://www.rtlxl.nl/#!/vi(...)f2-becb-ed2e4965809aquote:Op zondag 15 juni 2014 02:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die zeker ook lastig, maar Brazilië als thuisland wil je echt ontlopen, die moeten nog een beetje met de spanning omgaan. Ik zou liever Mexico of Kroatië dan Brazilië hebben.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Brazilie speelde natuurlijk ook niet erg best. Kroatie of Mexico zijn ook geen fijne tegenstanders trouwens
Dat uitzendschema begrijp ik niets van. Ik kijk nu de vroege aflevering terugquote:Op zondag 15 juni 2014 02:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
http://www.rtlxl.nl/#!/vi(...)f2-becb-ed2e4965809a
Is dit wel de hele aflevering? Er staat dat het maar 33 minuten duurt.
Ja uiteraard liever die dan Brazilie. Dan is de kans dat je de scheidsrechter tegen je hebt ook wat kleinerquote:Op zondag 15 juni 2014 02:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die zeker ook lastig, maar Brazilië als thuisland wil je echt ontlopen, die moeten nog een beetje met de spanning omgaan. Ik zou liever Mexico of Kroatië dan Brazilië hebben.
Link?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat uitzendschema begrijp ik niets van. Ik kijk nu de vroege aflevering terug
Dan kijken we dezelfde, alleen is die dus maar 33 minuten.quote:
Ik hoor eerlijk gezegd liever Johan zijn muziek, zoals Qbe and the Blizzards, dan Danny Vera.quote:
Cubyquote:Op zondag 15 juni 2014 03:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik hoor eerlijk gezegd liever Johan zijn muziek, zoals Qbe and the Blizzards, dan Danny Vera.
Ik vind Johan zijn muziek vaak wel aardig maar Danny Vera ben ik niet echt weg van eigenlijk. Al hoor ik het liever dan Frans Bauer of Gordon met zijn sambabal.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Cuby
Johan is een zeer groot fan van Danny trouwens. Hoewel het ook wel zal meespelen dat hij zijn ontdekker is
Skippybal, sambabal. Ze ballen wat afquote:Op zondag 15 juni 2014 03:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind Johan zijn muziek vaak wel aardig maar Danny Vera ben ik niet echt weg van eigenlijk. Al hoor ik het liever dan Frans Bauer of Gordon met zijn sambabal.
Zo, jij hebt geen Tablet gewonnen he?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dan kijken we dezelfde, alleen is die dus maar 33 minuten.
Je had nog een leuk topic vrijdagquote:Op zondag 15 juni 2014 11:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vrijdagavond wel.. gisteravond rustig aan gedaan. Jij?
Ja Frank vond het een dagboek topicquote:Op zondag 15 juni 2014 11:44 schreef eend112 het volgende:
[..]
Je had nog een leuk topic vrijdag
Ik ben gister uit geweest was wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Jaa Zoetermeerquote:Op zondag 15 juni 2014 12:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja Frank vond het een dagboek topicZeker niet.
Waar ben je geweest?
Dat weet ik niet, zou alsnog kunnen aangezien ik de minuut van het eerste doelpunt goed heb.quote:Op zondag 15 juni 2014 11:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zo, jij hebt geen Tablet gewonnen he?
Oh ok! Hoop dat je hem niet wintquote:Op zondag 15 juni 2014 14:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, zou alsnog kunnen aangezien ik de minuut van het eerste doelpunt goed heb.
quote:Op zondag 15 juni 2014 12:11 schreef BlauweTijger het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Is het mis gelopen met taartbakmeisje?
Nee daar ga ik zo heen.. sushi maken vanavond..quote:Op zondag 15 juni 2014 14:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..].
Is het mis gelopen met taartbakmeisje?
Sletquote:Op zondag 15 juni 2014 14:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee daar ga ik zo heen.. sushi maken vanavond..
Hoeveelste date is dat?quote:Op zondag 15 juni 2014 14:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee daar ga ik zo heen.. sushi maken vanavond..
quote:
pls.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveelste date is dat?
Nu al haar vis gaan eten is wel erg vroeg...
Elkaar eerst beter leren kennen zodat je weet wat voor vis je in de kuip hebt is veel beter.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
pls.![]()
Denk 7e keer ofzo dat ik haar zie...
Doe ik toch?quote:Op zondag 15 juni 2014 14:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Elkaar eerst beter leren kennen zodat je weet wat voor vis je in de kuip hebt is veel beter.
Oh dacht dat die bij het zien van gouden velgen meteen verkocht zou zijnquote:Op zondag 15 juni 2014 14:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Doe ik toch?Als ik een auto koop, maak ik ook eerst een proefrit
Mensen die daarnaar zoeken?quote:Op zondag 15 juni 2014 14:41 schreef chroestjov het volgende:
http://www.mediamarkt.nl/(...)8691.html?langId=-11
http://www.mediamarkt.nl/(...)8687.html?langId=-11
Wat voor een mens koopt dit nou.
Half FOK!. Als je een topic zou openen met ''Laat hier je mousepad zien'' zou je allemaal die foto krijgen.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:41 schreef chroestjov het volgende:
Mensen die dit soort shirts dragen.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:41 schreef chroestjov het volgende:
"text-funny-dr-oetlul.jpg"quote:Op zondag 15 juni 2014 14:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mensen die dit soort shirts dragen.
[ afbeelding ]
quote:
Broertje van F1978.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pics van je muismat.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mensen die daarnaar zoeken?
Hebben jullie mijn muismat wel eens gezien?
Ik vind jou wel een MoH of een of ander hardstyle muismat type.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Half FOK!. Als je een topic zou openen met ''Laat hier je mousepad zien'' zou je allemaal die foto krijgen.
Hoog ONZ gehalte.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.mediamarkt.nl/(...)0160.html?langId=-11quote:
Jaamanquote:
heb geen muismatquote:Op zondag 15 juni 2014 15:18 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind jou wel een MoH of een of ander hardstyle muismat type.
Ja oprotten met haarquote:
Ikr.quote:
Slijmbal.....quote:Op zondag 15 juni 2014 17:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ikr.
Moest lachen om je botte reactie
Je bent hard geworden
quote:
Dat spacekees?quote:Op zondag 15 juni 2014 14:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Valt wel mee, ben gewoon klaar met die onzin.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ikr.
Moest lachen om je botte reactie
Je bent hard geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |